Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on luultu nuoreksi :)

Viime viikolla kävilin rollaattorimummon ja hänen ystävättärensä (n. 80+) ohi ja toinen kommentoi toiselle paitaani sanoin: "Katsos nyt, kyllä nuoretkin käyttävät tuollaista paitaa, jonka ostit."

Hahaa, minä olen 47-vuotias!

No mutta sinähän olet nuori, heidän näkökulmastaan! Menin kerran päähänpistosta, ilman ajanvarausta ennestään minulle tuntemattomaan kampaamoon. Oli mitä ilmeisimmin iäkkäämpien suosima paikka. Lopputulos oli kamala, kampaaja leikkasi todella vanhanaikaisen mallin. Pari vuoroaan odottavaa mummoa siinä ihasteli, että olipa muodikas kampaus ja "nuorille sopii". Minä olin jotain 50 v.

Vierailija
122/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin vuokseni on varmaan joku liike joutunut ottamaan huonoa palautetta työntekijöistään, kun en ole osannut kertoa mistä joku tuote löytyy tai auttamaan sen valinnassa. Pukeutuminen ei muistaakseni koskaan ole vastannut liikkeiden työntekijöitä, joten joku myymälähenkilön viba ilmeisesti löytyy vaikken sellaisessa hommassa koskaan olekaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen suomalaisen paikkakunnan kesäjuhlissa joku keski-ikäinen äijä tuli juttelemaan rallienglannilla. Oletti varmaan että olen 1 - ulkomaalainen, joita siellä on kesäisin paljon töissä, ja 2 - maksulla saatavissa. Vaikka ei kohdan 2 kyselyyn päässytkään niin vähän sellaiset vibat siitä jäi. Kaverinsa haki tyypin nolostuneena pois hyvin pikaisesti.

Ja tietenkin olin ihan paljasjalkalainen kyläläinen. Jos kaverinsa ei olisi noutanut äijää pois olisin halunnut nähdä ilmeensä kun vastaisinkin suomeksi mikä limainen nuljaska hän on yrittäessään ostaa seksiä alaikäiseltä.

Vierailija
124/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu suomenruotsalaiseksi (olen Savosta kotoisin), virolaiseksi, venäläisiksi.

Vierailija
125/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriksi. Olin vaan tutkimuspuolella, mutta pitkä valkoinen työtakki vissiin hämäsi asiakkaita.

Vierailija
126/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran sateisena päivänä hakemassa lapsia päiväkodista työpäivän jälkeen. Mulla oli päälläni vihreä sarkatakki ja ruskeat hiukseni olivat pörrössä. Pihalla oli vielä muitakin lapsia ja tätejä. Yksi pieni poika katsoi mua vakavana ja kysyi sitten: "Ootsä hobitti?"

Vierailija
127/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lyhyen tukan, pukeutumisen ja milloin minkäkin syyn takia useamman kerran lesboksi.

- Nimen takia suomenruotsalaiseksi.

- Ulkotyövaatteet päällä ruokiksella kaupassa käydessä kaupan työntekijäksi.

- Nuorempana en juonut yhtään alkoholia joten yleisin oletus oli että olen uskovainen.

- Yksi sukulainen tarttui mua kerran kännissä olkapäästä ja kysyi aggressiivisesti "ootsä v- kommunisti?" En edes tiedä miksi.

Vierailija
128/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliseksi tosi monta kertaa. Olen ollut yksin liikkeellä.

Usein myös köyhäksi ja puolalaiseksi. Kerran yksi pariskunta olisi halunnut vuokrata kohtuni. Ajattelivat minun tarvitsevan rahaa.

Varkaaksi on myös luultu useamman kerran. Pälyilevä katse on aiheuttanut tämän.

Vierailija
129/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksulliseksi tosi monta kertaa. Olen ollut yksin liikkeellä.

Usein myös köyhäksi ja puolalaiseksi. Kerran yksi pariskunta olisi halunnut vuokrata kohtuni. Ajattelivat minun tarvitsevan rahaa.

Varkaaksi on myös luultu useamman kerran. Pälyilevä katse on aiheuttanut tämän.

Lesboksi on myös epäily useamman kerran ja aseksuaaliksi. Ei ole ollut kumppania. En huoli ketä vain. Vaikka ihmiset juuri ajattelevat niin, että en muka saisi.

Minusta on kiinnostavaa, että ihmiset ovat epäilleet minua maksulliseksi / aseksuaaliksi. Vastakohtia nuo. Näköjään seksuaalisuuteni kiinnostaa.

Vierailija
130/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mieheksi ainakin 2 krt

- Työkaveri luuli siskokseen

- Exän uuden puolison lapset luuli mua pariinkin otteeseen äidikseen :D

- 15 vuotta nuoremmaksi

- Hienostuneeksi ihmiseksi

N40

Vierailija
131/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikeksi mahdolliseksi ja mahdottomaksi. Stasin vakooja, r'ssien kätyri, kuka tahansa omainen, Putinin leski (tämä oli mielenkiintoinen), kostonenkeli jne. jne.  

t. vakavasti muistisairaiden hoitaja

:D :D :D Minua on tällainen vanha mummo luullut äidikseen

Vierailija
132/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaaksi, teiniksi, näyttelijäksi, ruotsalaiseksi, pojaksi, murtovarkaaksi, lapsettomiksi nyt ainakin.

Vierailija
133/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeäksi ja vahvaluontoiseksi. Todellisuudessa olen ujo ja hieman arkakin sekä todella herkkä.

Vierailija
134/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamakin ihminen on olettanut minut jotenkin erityisen mielenkiintoiseksi ja "jännäksi" tyypiksi. Sitten siitä onkin suututtu kun olenkin ihan tylsä ja tavallinen ihminen.

Vierailija
135/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi tai ainakin bi-seksuaaliksi. Mua siis on tasan kaksi kertaa pyydetty treffeille ja molemmilla kerroilla kysyjä on ollut nainen.

Olen hetero.

Vierailija
136/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan jostain syystä aina nimenomaan vaatekaupoissa myyjäksi. Yleensä kuuntelen kyselyt kiltisti läpi, ja sitten vasta totean, että en valitettavasti voi auttaa. Omasta mielestäni en edes pukeudu mitenkään myyjämäisesti, yleensä olen lenkin varrella vaan eksynyt urheiluvaatteissa kauppaan, joten WTF?

Toinen miksi mua säännöllisesti luullaan aina lentokentällä & -koneessa (matkustan kohtuu paljon, näinäkin aikoina), on lentoemäntä. Muuta samankaltaisuutta en tunnista, kuin että koneessa itselläni on usein joku huivi mukana :D.

Josko nää jotenkin liittyy siihen, että olen pitkä & hoikka (ja muitten mielestä jotenkin hienostuneen huoliteltu, kuulen tämän kavereiltakin, mutta en allekirjoita itse yhtään - meikkiä minimaalisesti, usein urheilukamat päällä jne.)???

Siksi, mitä olen oikealta ammatiltani (juristi), mua ei sitten taas luulla kyllä koskaan.

Ja oikein mielelläni olisin välillä vaihteeksi just toi vihreäviittainen hobitti kyllä jonkun silmissä!

Vierailija
137/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.

Vierailija
138/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi on luultu kun perustuu vaan huhuihin, mutta saattaa olla että jotain villejä huhuja on ollur esim. jostain ihan diagnosoiduista mt-sairauksista tai muista. Mutta niin kauan kun kukaaan ei päin naamaa sano mitään niin pidän, että miksikään ei ole luultu. Perässä juostu tosin on ihan hirveästi.

Vierailija
139/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.

No jos tapailit sait varmaan taloudellista hyötyä sentään eli ei kai tuo niin paha, jos joksikin luultiin.

Vierailija
140/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi ja aasialaiseksi nyt ainakin.

Ulkomailla sen maan asukkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi