MIksi sinua on luultu?
Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.
Kommentit (178)
Munkin vuokseni on varmaan joku liike joutunut ottamaan huonoa palautetta työntekijöistään, kun en ole osannut kertoa mistä joku tuote löytyy tai auttamaan sen valinnassa. Pukeutuminen ei muistaakseni koskaan ole vastannut liikkeiden työntekijöitä, joten joku myymälähenkilön viba ilmeisesti löytyy vaikken sellaisessa hommassa koskaan olekaan ollut.
Pienen suomalaisen paikkakunnan kesäjuhlissa joku keski-ikäinen äijä tuli juttelemaan rallienglannilla. Oletti varmaan että olen 1 - ulkomaalainen, joita siellä on kesäisin paljon töissä, ja 2 - maksulla saatavissa. Vaikka ei kohdan 2 kyselyyn päässytkään niin vähän sellaiset vibat siitä jäi. Kaverinsa haki tyypin nolostuneena pois hyvin pikaisesti.
Ja tietenkin olin ihan paljasjalkalainen kyläläinen. Jos kaverinsa ei olisi noutanut äijää pois olisin halunnut nähdä ilmeensä kun vastaisinkin suomeksi mikä limainen nuljaska hän on yrittäessään ostaa seksiä alaikäiseltä.
On luultu suomenruotsalaiseksi (olen Savosta kotoisin), virolaiseksi, venäläisiksi.
Eläinlääkäriksi. Olin vaan tutkimuspuolella, mutta pitkä valkoinen työtakki vissiin hämäsi asiakkaita.
Olin kerran sateisena päivänä hakemassa lapsia päiväkodista työpäivän jälkeen. Mulla oli päälläni vihreä sarkatakki ja ruskeat hiukseni olivat pörrössä. Pihalla oli vielä muitakin lapsia ja tätejä. Yksi pieni poika katsoi mua vakavana ja kysyi sitten: "Ootsä hobitti?"
- Lyhyen tukan, pukeutumisen ja milloin minkäkin syyn takia useamman kerran lesboksi.
- Nimen takia suomenruotsalaiseksi.
- Ulkotyövaatteet päällä ruokiksella kaupassa käydessä kaupan työntekijäksi.
- Nuorempana en juonut yhtään alkoholia joten yleisin oletus oli että olen uskovainen.
- Yksi sukulainen tarttui mua kerran kännissä olkapäästä ja kysyi aggressiivisesti "ootsä v- kommunisti?" En edes tiedä miksi.
Maksulliseksi tosi monta kertaa. Olen ollut yksin liikkeellä.
Usein myös köyhäksi ja puolalaiseksi. Kerran yksi pariskunta olisi halunnut vuokrata kohtuni. Ajattelivat minun tarvitsevan rahaa.
Varkaaksi on myös luultu useamman kerran. Pälyilevä katse on aiheuttanut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Maksulliseksi tosi monta kertaa. Olen ollut yksin liikkeellä.
Usein myös köyhäksi ja puolalaiseksi. Kerran yksi pariskunta olisi halunnut vuokrata kohtuni. Ajattelivat minun tarvitsevan rahaa.
Varkaaksi on myös luultu useamman kerran. Pälyilevä katse on aiheuttanut tämän.
Lesboksi on myös epäily useamman kerran ja aseksuaaliksi. Ei ole ollut kumppania. En huoli ketä vain. Vaikka ihmiset juuri ajattelevat niin, että en muka saisi.
Minusta on kiinnostavaa, että ihmiset ovat epäilleet minua maksulliseksi / aseksuaaliksi. Vastakohtia nuo. Näköjään seksuaalisuuteni kiinnostaa.
- Mieheksi ainakin 2 krt
- Työkaveri luuli siskokseen
- Exän uuden puolison lapset luuli mua pariinkin otteeseen äidikseen :D
- 15 vuotta nuoremmaksi
- Hienostuneeksi ihmiseksi
N40
Vierailija kirjoitti:
Kaikeksi mahdolliseksi ja mahdottomaksi. Stasin vakooja, r'ssien kätyri, kuka tahansa omainen, Putinin leski (tämä oli mielenkiintoinen), kostonenkeli jne. jne.
t. vakavasti muistisairaiden hoitaja
:D :D :D Minua on tällainen vanha mummo luullut äidikseen
Rikkaaksi, teiniksi, näyttelijäksi, ruotsalaiseksi, pojaksi, murtovarkaaksi, lapsettomiksi nyt ainakin.
Ylpeäksi ja vahvaluontoiseksi. Todellisuudessa olen ujo ja hieman arkakin sekä todella herkkä.
Muutamakin ihminen on olettanut minut jotenkin erityisen mielenkiintoiseksi ja "jännäksi" tyypiksi. Sitten siitä onkin suututtu kun olenkin ihan tylsä ja tavallinen ihminen.
Lesboksi tai ainakin bi-seksuaaliksi. Mua siis on tasan kaksi kertaa pyydetty treffeille ja molemmilla kerroilla kysyjä on ollut nainen.
Olen hetero.
Mua luullaan jostain syystä aina nimenomaan vaatekaupoissa myyjäksi. Yleensä kuuntelen kyselyt kiltisti läpi, ja sitten vasta totean, että en valitettavasti voi auttaa. Omasta mielestäni en edes pukeudu mitenkään myyjämäisesti, yleensä olen lenkin varrella vaan eksynyt urheiluvaatteissa kauppaan, joten WTF?
Toinen miksi mua säännöllisesti luullaan aina lentokentällä & -koneessa (matkustan kohtuu paljon, näinäkin aikoina), on lentoemäntä. Muuta samankaltaisuutta en tunnista, kuin että koneessa itselläni on usein joku huivi mukana :D.
Josko nää jotenkin liittyy siihen, että olen pitkä & hoikka (ja muitten mielestä jotenkin hienostuneen huoliteltu, kuulen tämän kavereiltakin, mutta en allekirjoita itse yhtään - meikkiä minimaalisesti, usein urheilukamat päällä jne.)???
Siksi, mitä olen oikealta ammatiltani (juristi), mua ei sitten taas luulla kyllä koskaan.
Ja oikein mielelläni olisin välillä vaihteeksi just toi vihreäviittainen hobitti kyllä jonkun silmissä!
Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.
En tiedä miksi on luultu kun perustuu vaan huhuihin, mutta saattaa olla että jotain villejä huhuja on ollur esim. jostain ihan diagnosoiduista mt-sairauksista tai muista. Mutta niin kauan kun kukaaan ei päin naamaa sano mitään niin pidän, että miksikään ei ole luultu. Perässä juostu tosin on ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.
No jos tapailit sait varmaan taloudellista hyötyä sentään eli ei kai tuo niin paha, jos joksikin luultiin.
Lesboksi ja aasialaiseksi nyt ainakin.
Ulkomailla sen maan asukkaaksi.
No mutta sinähän olet nuori, heidän näkökulmastaan! Menin kerran päähänpistosta, ilman ajanvarausta ennestään minulle tuntemattomaan kampaamoon. Oli mitä ilmeisimmin iäkkäämpien suosima paikka. Lopputulos oli kamala, kampaaja leikkasi todella vanhanaikaisen mallin. Pari vuoroaan odottavaa mummoa siinä ihasteli, että olipa muodikas kampaus ja "nuorille sopii". Minä olin jotain 50 v.