Nyt oikeasti tuo Cittarin uusi mainoskamppis
Missä piipittävä lapsiääni lässyttää. Tekis mieli heittää läppäri seinään ja repiä tärykalvot korvista joka kerta kun se tulee eikä ehdi painaa mutea ajoissa.
JÄRKYTTÄVÄ!! Ja saa ennestään välttämään Citymarketia. Kalliit hinnat eivät yksin näköjään riittäneet.
Kommentit (56)
No nyt on kyllä oikeasti huono. Siis mainos.
Piipitipiipitipiip... jäätelö alkaa jiiiiiiiiiillä...... sattuu korviin enemmän kuin liitutaulun raaputus.
Ärsyttävä kampanja. Ei innosta käymään.
Mistä tuollaisen voi nähdä jos ei katso telkkua?
Vierailija kirjoitti:
JuuTuub
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen on sivuseikka, mutta KUULLA voit, kun etsit jostain oven, jonka sarana pitää korviin sattuvaa narinaa. Niin se kakara puhuu, ja sellainen on otettu mainokseen narisemaan. Miten voi lapselta edes sellaista ääntä tulla? Luulisi sattuvan kurkkuun!
Hermoja raastavaa vinkumista. Miksei lapset voi puhua heti normaalilla äänellä?
On niin hellyttävää, että suorastaan kirmaan zitimarkettiin ostamaan jäätelöä.... NOT
Hyvä taktiikka hinata ensin hinnat pilviin ja sitten vikitellä lapsiperheitä ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JuuTuub
Yritin etsiä, mutta en löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson telkkua päivittäin mutta enpä ole nähnyt mitään tuollaista.
Pienet on näköjään nykyihmisen ongelmat..
Käy korkeintaan ANTI-MAINOKSESTA, mutta duopolin toisena keisarina on ilman kalsareitakin varaa perzeillä.
Mä luulen että sitä ääntä on käsitelty digitaalisesti, lisätty "lapsellisuutta". Siksi se herättää niin negatiivisen reaktion. Koska se kuulostaa epäaidolta, aivot käsittää että siinä on jotain karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson telkkua päivittäin mutta enpä ole nähnyt mitään tuollaista.
Pienet on näköjään nykyihmisen ongelmat..
Kuka ja mikä sinä olet vähättelemään muiden ongelmia? Vähivuoka avkaa ävvällä vävvävvää vässynvää...
Miten voi mainostoimisto mokata noin pahasti, vaadin selitystä!!!
Vierailija kirjoitti:
Käy korkeintaan ANTI-MAINOKSESTA, mutta duopolin toisena keisarina on ilman kalsareitakin varaa perzeillä.
😅 Näköjään
Kuvattu meikäläisen kotikylällä. Jossa ei ole K-kauppaa ollutkaan enää vissiin vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sitä ääntä on käsitelty digitaalisesti, lisätty "lapsellisuutta". Siksi se herättää niin negatiivisen reaktion. Koska se kuulostaa epäaidolta, aivot käsittää että siinä on jotain karmeaa.
Yhdentekevää. Käsitelty väninä tai ei niin mieluummin altistuisin mihin tahansa muihin kidutuksen muotoihin.
Miten joku jaksaa kuunnella tuollaista pikkulapsen piipitystä päivät pitkät? Kauheaa.