Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui saatana! on kuulunu monta kertaa kun johonkin (ilmeisesti hiljaa) menee, että siksi varmaan..

Vierailija
62/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairas äitini luulee minua minun pikkusiskokseni. Vaikuttaa siltä, että minä olen jotenkin deletoitunut pois hänen muististaan, ja kun soitan hänelle tai tapaamme, hän puhuttelee minua siskoni nimellä. Kun sanon oman nimeni, hän muistaa sen suunnilleen minuutin ajan, ja taas saan kuulla olevani siskoni.

Kukaan sukulaisistani ei usko, kun sanon, että äiti ei enää muista minua henkilönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käytä meikkiä, mutta silti joku asiakkaana ollut alkoi joskus kysellä minulta tavaratalossa mitä meikkituotteita suosittelisin käytettäväksi. Olin siis itsekin asiakkaana tuolla ja kuljin vain hänen ohitseen.

Kun olin kaupassa työharjoittelussa, joku asiakas luuli tosissaan että olisin osastopäällikkö.

Vierailija
64/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa matkalla mieheni kanssa ja hotellin laukunkantaja luuli meitä venäläisiksi.

Vierailija
65/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi, Helsingissä. Humalainen ns. isänmaallinen laivamatkustaja alkoi ratikassa solkkaamaan "venäjää" ja huutamalla haukkumaan minua sodan aloittamisesta. En puhunut mitään, mutta mukanani oli matkalaukku. Mietin vain, että mitä jos olisinkin ollut vaikka ukrainalainen. 

Vierailija
66/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman myyjäks, tuli ekana mieleen. 20v sitten oli työpaidat kotihoidossa samanväriset ja näköset. Aina ku kävi asiakkaille kaupassa tuli joku kysyyn missä sitä tai tota 😄

Vierailija
67/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku malli vai?

Parhaita kohteliaisuuksia, mitä olen saanut. Ja en tosiaan ole mikään malli - aika kaukana siitä.

Vierailija
68/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa on luultu yli 10v nuoremmaksi. Yksi nainen haukkui valehtelijaksi, uskoi vasta kun näytin henkkarit.

Mulle tämä tapahtui Unkarissa vanhempieni seurassa. Jännä juttu että Tsekeissä taas poltin sikaria ja join olutta baarissa. Ja mitään ei kysytty.

Vierailija
69/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu nimeni perusteella mieheksi.

Vierailija
70/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä minua luultiin jatkuvasti pojaksi. Minulla oli lyhyet hiukset ja olin muutenkin aika poikamaisen näköinen. Tätä ei ole tapahtunut enää vuosikymmeniin, niinpä olikin raikas tuulahdus menneisyydestä kun muutama päivä sitten seisoin postitoimiston tiskillä odottamassa henkilökuntaa ja tiskiä lähestyvä nuori asiakaspalvelijatyttö huikkasi iloisesti "Bonjour monsieur!" (asun tällä hetkellä ranskankielisessä maassa). Sitten muutaman sekunnin kuluttua kun pääsi tiskille ja näki minut lähempää, sanoi hieman nolona, "Oh, madame". Minua lähinnä nauratti. :-)

Vierailija
71/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen vaatemyyjäksi tuossa pari viikkoa sitten. Noin muuten saatetaan luulla helposti päältä käveltäväksi, mutta ulkokuori pettää. Tulen muitten kanssa helposti toimeen, mutta turha yrittää mitään hyväksikäyttöä tai muuta kaltoinkohtelua.

Vierailija
72/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanttoriksi,!

Samoin! Olin hautajaisissa laulamassa, ja pastori oletti minun olevan kanttori.

Vierailija
73/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi kun eivät ole nähneet minulla ketään miestä milloinkaan

Vierailija
74/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on luultu kun ei ole tiennyt.

Vierailija
75/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi suomessa, paikalliseksi ja norjalaiseksi tsekeissä, urheilijaksi italiassa, romaniksi lääkärissä. Ihan suomi-ruotsi akselilta ollaan.

Vierailija
76/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksijonossa on luultu hiljaiseksi vässykäksi ja yritetty etuilla. Etuilija joutui perääntymään.

Vierailija
77/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu kuvataiteen opettajaksi.

Vierailija
78/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin saksalaiseksi

Vierailija
79/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla lomareissulla Amsterdamissa jokapaikassa aloitettiin keskustelu hollanniksi eli mua luultiin paikalliseksi. En kyllä tajua miten, kun oon oikein tyypillinen slaavilainen persjalka, 162cm pitkä.

Vierailija
80/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiseksi Espanjassa, myyjäksi omat vaatteet päällä, sairaanhoitajaksi muutaman kerran, kun ammattia on arvuuteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä