Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.[/quote

Heh, minuakin. Olin oopperan hienon hotellin ravintolassa silloin. Vieläkin mietityttää mitä olisin ansainnut🤣

Vierailija
22/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luultu myyjäksi, Helsingissä ulkomaalaiseksi (tämä on ihan vakio), seksuaalisesti kiinnostuneeksi yms.

Ai niin, on myös luultu seksin myyjäksi Kalliossa ysärillä (oli univaikeuksia ja lähdin kesällä aamuyöllä n. neljältä vähän kävelylle. Joku t-paita ja legginsien oloiset housut jalassa, kun oletin, ettei kukaan liiku siellä kuitenkaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mieheksi ja lesboksi on luultu ja toisaalta myös paljon nuoremmaksi ja sitten taas toisessa tilanteessa paljon vanhemmaksi.

Ai niin, on myös myyjäksi luultu. Vaatteeni eivät olleet edes samaa väriä tuon paikan myyjien työpaitojen kanssa.

Huvittavaa tässä on se, että olen itsekin ollut töissä myyjänä, joilla oli ihan työasut. Tällöin useampikin asiakas kysyi, että olenko täällä töissä, vaikka myyjän työasuun olin pukeutunut.

Vierailija
24/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Torniossa yksi hullu mies luuli minua kai joksikin sosiaalivirkailijaksi tms. häntä epäoikeudenmukaiseksi kohdelleeksi virastotantaksi.  Ahdisteli ja haukkui niin, että jouduin kutsumaan vartijat paikalle ja siis oli joku ulkoilmakonsertti jossa oltiin. Itse olin selvin päin  kuskina niin siitä ei sen kummempaa tappelua tullut onneksi

Et ruvennu haastamaan. 🤔

No, oikeesti hyvä. Väistämällä ja puhumalla paras.

Vierailija
25/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mieheksi ja lesboksi on luultu ja toisaalta myös paljon nuoremmaksi ja sitten taas toisessa tilanteessa paljon vanhemmaksi.

Ai niin, on myös myyjäksi luultu. Vaatteeni eivät olleet edes samaa väriä tuon paikan myyjien työpaitojen kanssa.

Huvittavaa tässä on se, että olen itsekin ollut töissä myyjänä, joilla oli ihan työasut. Tällöin useampikin asiakas kysyi, että olenko täällä töissä, vaikka myyjän työasuun olin pukeutunut.

Esim. Sokoksella myyjän työasu on musta jakkupuku. Mistä asiakas sen perusteella voisi tietää, oletko myyjä vai et?

Vierailija
26/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tämän näköinen.

Vierailija
27/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojaksi

Myyjäksi

Täysi-ikäiseksi kun olin teini

Alaikäiseksi aikuisena

Vierailija
28/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaksi.

Vierailija
29/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.

Tuli tuosta mileen, että niin vissiin minuakin on luultu. Olisikin ollut jonkun ostajan toimesta, mutta kun oli poliisit kyseessä :D. Olin vappuaaton yönä lähdössä Aleksis Kivenkadulla asuvilta kavereiltani kotiin ja olin soittanut taksin siihen talon oven eteen. Odotin taksia, jota ei tahtonut kuulua ja siinä sitten kuikuilin ympärilleni, jos sitä jostain suunnasta näkyisi tulevan. Vastakkaisella puolella oleva poliisimaija lähti sitten liikkeelle ja kiersi hitaalla vauhdilla siihen luokseni ja alkoivat kysellä, mitä mahdan siinä pyöriä ja miksi. Selitin tilanteen ja sanoin, että soitan tässä juuri kohta uudestaan taksia, kun ensimmäistä ei näytä kuuluvan. Soitin ja jatkoin odottelua. Ei tullut edellenkään taksia, mutta tuli poliisit takaisin toteamaan tiukalla äänellä, että nyt kannattaisi lähteä kävelemään kohti Sörnäisten taksitolppaa, jos haluan taksikyydin kotiin enkä maijakyytiä muualle. Eipä siinä auttanut muu kuin sinne känniläisten keskelle sitten mennä tolpalle väistelemään oksennuksia, horjujia, nyrkkejä ja pulloja. Ja siis asustukseni oli niinkin huorahtava kuin leveälahkeiset samettihousut ja tennarin ja maastopuvun takki.

Vierailija
30/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseksi, maksulliseksi, ulkomaalaiseksi, päihtyneeksi, opettajaksi, lääkäriksi, enkeliksi. Alistuvaksi nössöksi on moni luullut ja saanut pettyä karvaasti.

Vierailija
31/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Sokoksella myyjän työasu on musta jakkupuku. Mistä asiakas sen perusteella voisi tietää, oletko myyjä vai et?

Kyseessä oli Citymarket ja tuolloin työasema oli tummansiniset housut ja sellainen kirjava paita, jossa ainakin punertavaa oli sekä tummanpunainen liivi. Mammuttimarkkinoiden aikana piti käyttää keltaista sadetakkikankaasta tehtyä liiviä. Myyjät siis kyllä asiakkaista erotti.

32/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu Raimo Helmiseksi. Se oli imartelevaa!

Vierailija
33/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan usein lihavaksi, vaikka oikeasti olen vain muodollisesti pätevä.

t. Ritu 150kg

Vierailija
34/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli Citymarket ja tuolloin työasema oli tummansiniset housut ja sellainen kirjava paita, jossa ainakin punertavaa oli sekä tummanpunainen liivi. Mammuttimarkkinoiden aikana piti käyttää keltaista sadetakkikankaasta tehtyä liiviä. Myyjät siis kyllä asiakkaista erotti.

Ruokaostoksilla etenkin työpäivän jälkeen on usein niin "koomassa" ettei aivot pysty rekisteröimään kenenkään vaatetusta.

t. eri 

Vierailija
35/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kerran ruokakauppaa, useammankin kerran mua luultiin myyjäksi, kun tultiin kysymään, että mistäs täältä löytyis sitä ja sitä tuotetta.

Sitten joskus mua luultiin takaapäin pojaksi, kun mulla nuorempana oli poikatukka.

Vierailija
36/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu lapseksi, aikuisena (yli 25v.) teiniksi (yli 30v.)

Minua on luultu mieheksi (puhelimessa)

Minua on luultu myymälävarkaaksi

Minua on luultu lapseni mummoksi

Vierailija
37/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttoriksi,!

Vierailija
38/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin menossa lomalle Wieniin ja lennolla vieressäni istunut suomalainen rouva oli aivan varma että olen Suomen suurlähetystön työntekijä Wienissä. Kaupassa on luultu myyjäksi. Lontoossa on luultu paikalliseksi asukkaaksi ja olen sitten neuvonut reitin johonkin tavarataloon tai vaihtoehtoisen metrolinjan kun se suorin reitti oli poissa käytöstä. Ja kerran ravintolassa eräs nainen supatti kaverilleen että olen varmasti mies joka pukeutuu naiseksi! Johtui ehkä siitä että olen aika pitkä naiseksi, 177 cm. Hame ja toppi minulla oli päällä ja ruumiinrakenteeni on hyvinkin naisellinen (lantio ja rinnat), samoin ääni. Mutta tuon rouvan mielestä olin mies, hän olisi varmaan nostanut aika metakan jos olisimme olleet naisten WC:ssä yhtä aikaa.

Vierailija
39/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran Torniossa yksi hullu mies luuli minua kai joksikin sosiaalivirkailijaksi tms. häntä epäoikeudenmukaiseksi kohdelleeksi virastotantaksi.  Ahdisteli ja haukkui niin, että jouduin kutsumaan vartijat paikalle ja siis oli joku ulkoilmakonsertti jossa oltiin. Itse olin selvin päin  kuskina niin siitä ei sen kummempaa tappelua tullut onneksi

Et ruvennu haastamaan. 🤔

No, oikeesti hyvä. Väistämällä ja puhumalla paras.

Oikeasti kiihdyn nollasta sataan sekunnissa kun hermostun ja olen vaarallinen vihaisena,  mutta tuossa tapauksessa  kai hämmennyin niin paljon, etten tajunnut hermostua. Onhan se itsetutkiskelun paikka, kun rock-konsertissa on olemus sellainen, että luullaan sosiaalivirkailijaksi :D 

Vierailija
40/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiseksi/ Venäläiseksi ! Vaikka sukunimeni perinteinen Suomalinen .Etunimet menen sitten kansanväliselle tasolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi