Psykologia 2023
En nähnyt tällaista ketjua vielä. Olen jo useamman vuoden seurannut näitä. Tällä kertaa on minunkin vuoroni hakea. Ensikertalaisuuden olen jo menettänyt, mutta yrittänyttä ei laiteta. Ajattelin ostaa tuollaisen valmennuskurssin. Olisiko muita kiinnostuneita? Siitä, kun saa 15 % frendialen, kun mukana on väh. 4 henkilöä.
Muuten kokemusten jakoa ja vinkkejä hakuprosessiin sekä onnea kaikille hakijoille! :)
Kommentit (495)
Mä olin laskenu 73,8p ja sain 73,9 eli aika tarkka arvio, mut en päässy 💀😄
Vierailija kirjoitti:
Oletko ensikertalainen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin yliopistoon hait ja oliko maisterihaku vai tavallinen? Kiitos vastauksesta ja olipa hyvä arvio pisteistäsi!
miks kukaan psykalle hakeva studygrammaaja ei oo päivittänyt mitään. Yleensä kauhea hysteria tulospäivänä.
Ouluun varasijalla 210. En tiedä miten tuonne voi päästä, kun ei ole enää ensikertalainen 😅 jestas
Vierailija kirjoitti:
Ouluun varasijalla 210. En tiedä miten tuonne voi päästä, kun ei ole enää ensikertalainen 😅 jestas
Paljonko sait pisteiteitä? =)
Tulokset tuli ja koulupaikka meni - ohi. Varasijat sitä luokkaa jo nyt, että ei toivoakaan. Mitäköhän sitä nyt keksisi loppukesän ajaksi ja jaksaisiko hakea ens vuonna neljännen kerran.
Itse mietin valmennuskurssia - olisikohan hyödyllinen?
Psykan kaikki tulokset nyt tulleet. Varasijat itsellä n. 150-200 kaikissa T_T
Tsemppiä valtavasti kaikille joilta jäi paikka saamatta, tiedän miten paljon koko prosessi vaatii, joten arvostakaa itseänne siitä että olette jaksaneet pyrkiä ja uskokaa tulevaisuuden mahdollisuuksiin. Ja onnea valituille. Olisi mielenkiintoista kuulla millä pisteillä pääsi ja minne?
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä valtavasti kaikille joilta jäi paikka saamatta, tiedän miten paljon koko prosessi vaatii, joten arvostakaa itseänne siitä että olette jaksaneet pyrkiä ja uskokaa tulevaisuuden mahdollisuuksiin. Ja onnea valituille. Olisi mielenkiintoista kuulla millä pisteillä pääsi ja minne?
Kiitos, tämä viesti tuntui tosi hyvältä, koska on ihan luuseriolo! Pyrin ekaa kertaa psykalle (taustalla kyllä jo toinen yliopistotutkinto, väärältä alalta..), mutta luultavasti en viimeistä. Olen suorittanut psykan perusopinnot lähes vitosen keskiarvolla, mutta eipä tuo menestys näkynyt mitenkään pääsykokeissa, kun sain pisteitä kokeessa vain 61... Nyt ens vuoden lukuplääniä miettimään kokemusta rikkaampana.
6 pistettä jäin alimmasta rajasta mikä oli mulle tarjolla (joensuu) ja varasija 34. Pitää nyt ajatella että tämä oli mun eka oikea haku ikinä ja se meni hyvin. Tai jos kokeen vastaukset vielä muuttuu 😌
Onko tietoa Jyväskylän avoimen väylän tuloksista, onko yleensä tulleet samoihin aikoihin kuin muut, vai päiviä myöhemmin? Tai jos Vipusesta näkee jotenkin, niin osaako joku kertoa miten se tapahtuu? Mulla ei näy vielä mitään tuloksia.
Pääsin ei-enskana Tampereelle! Vielä odottelen Helsinkiin maisterin tuloksia. 😊
Vierailija kirjoitti:
6 pistettä jäin alimmasta rajasta mikä oli mulle tarjolla (joensuu) ja varasija 34. Pitää nyt ajatella että tämä oli mun eka oikea haku ikinä ja se meni hyvin. Tai jos kokeen vastaukset vielä muuttuu 😌
Tästä vielä hyvin mahollisuudet ehkä päästäkin! Ainaki pari vuotta sitten on porukkaa päässyt vielä yli 30 varasijoilta Joensuuhun! Entiiä miten viime vuonna on mennyt noi varasijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä vielä hyvin mahollisuudet ehkä päästäkin! Ainaki pari vuotta sitten on porukkaa päässyt vielä yli 30 varasijoilta Joensuuhun! Entiiä miten viime vuonna on mennyt noi varasijat.
Wau se olisi kyllä upeeta, pidetään peukkuja sille 😂
Miten tuota vipusta käytetään? Miten sieltä näkee vinkkiä onko päässyt koulutukseen?