Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että minua pelottaa kesämökillä

Vierailija
14.07.2022 |

Mies jättää usein oven lukitsematta ja kuvittelen sarjamur haajia ja ihmissusia hiipimässä nurkkiin. On liian pimeää ja liikaa outoja ääniä joista ei tiedä mitä ne on. Onneksi mökissä on sentään sisävessa tai tekisin öisin tarpeet ämpäriin!

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä ihanaa kesämökkeilyä. Etkö muuten itse osaa laittaa sitä ovea lukkoon? Paitsi....ei ne lukot niitä sarjamurh@@jia estä, ihmissusia täällä suomessa ei pitäisi kyllä ollakkaan.

Meidän mökin lähistöllä on ainakin sarjamurhaajia ja ihmissusia ihan riesaksi asti. Siksi meillä on tien alussa portti, että tietävät pysyä pois.

Mieletöntä kaukoviisautta teillä kyllä on ollut👍 Meillä on mökin kuistilla sellainen räpätin, ei uskalla tulla kukaan, hyvä kun itse uskallan mennä sisälle.

Olen tuo, jolla on portti mökkitien alussa. Alkoi kiinnostaa, miten tuo kuistiräpätin toimii? Itse muistan räpättimet pahvinpaloina, jotka laitettiin pyörään kiinni pyykkipojalla siten, että ne ajaessa räpäyttivät pinnojen välissä.

Mitä muuten olet mieltä, auttaisiko ihmissusiin valkosipulit ja ristit, jos mökin pihalle laittaisi ristejä pystyyn? Meillä tosiaan vilisee lähimetsissä ihmissusia ja sarjamurhaajia.

Meillä laitettiin fillarin pinnojen väliin räpättimet, jugurttipurkista leikattiin. Kuului kiva räpätys.

Vierailija
62/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä kukaan ei kuule huutoasi.   D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia nais8en juttujen väheksymistä. Näin se heterosuhteissa menee. Nainen pidetään alisteisessa asemassa jättämällä hänen tarpeet huomiotta. 

Toki pelkosi on järjetön, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa että miehesi halveksii sinua.

Tuo on niin totta. Miehen kipu, väsymys, turhautuneisuus, pelko, suru ja kaikki tarpeet ja tunteet ovat omaa luokkaansa. Niitä pitää huomioida spessusti ja mies väheksyy sitten naisten vastaavia.

Haluaisin nähdä miehen 28vrk:n välein vatsakrampeissa vuotaen ja edes kokemassa yhden synnytyksen. Välillä tuntuu, että kivulias pierukin on jo liian raju kokemus...

Maaseudun miehet eivät ole tuollaisia. Ei voi olla kun tulee koulun pihalla nekkuun jos käyttäytyy noin.

No eihän ne nyt ole muiden edessä noin, mutta äiti paapoo ja vaimon pitää olla toinen äiti. Tyttäristä tulee lisä-äitejä ja poikienkin kipuja mollaavat tyyliin " älä ole vauva". Samalla kivulla itse parkuvat sängyssä ja 37,2 on jo sellainen kuume, joka on viedä hengen.

Siellä äijäsakin saunaillassa sitten kuume oli 41,5 ja "mettähommia" tehtiin ilman paitaa -27 pakkasessa tylsällä sahalla ja vielä vasemmalla jalalla pidettiin vesikauhuista sutta maata vasten...

Vierailija
64/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia pelätä mökillä. Ovi kannattaa kyllä lukita yöksi.

Joku kertoi kerran, että oli koura turvana, mutta sitten se yhtäkkiä olikin kuullut jotain ja alkanut haukkua pimeyteen ja sepä vasta olikin pelottavaa. Ja vastaava se, kun on liiketunnistinvalot ja ne menevät yhtäkkiä päälle.

Se valo syttyilee linnuista ja pieneläimistä vähän väliä.

Vierailija
65/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu, varmaan turvallisempaa landella. Kun lähtee pimeellä ulos niin kyllä ne elukat säikähtää. En pidä enää ovea lukossa, kuka tänne eksyisi..

Vierailija
66/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti todennäköisin uhka sinulle lienee miehesi... mietippä sitä.

Vierailija
67/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä ihanaa kesämökkeilyä. Etkö muuten itse osaa laittaa sitä ovea lukkoon? Paitsi....ei ne lukot niitä sarjamurh@@jia estä, ihmissusia täällä suomessa ei pitäisi kyllä ollakkaan.

Meidän mökin lähistöllä on ainakin sarjamurhaajia ja ihmissusia ihan riesaksi asti. Siksi meillä on tien alussa portti, että tietävät pysyä pois.

Mieletöntä kaukoviisautta teillä kyllä on ollut👍 Meillä on mökin kuistilla sellainen räpätin, ei uskalla tulla kukaan, hyvä kun itse uskallan mennä sisälle.

Olen tuo, jolla on portti mökkitien alussa. Alkoi kiinnostaa, miten tuo kuistiräpätin toimii? Itse muistan räpättimet pahvinpaloina, jotka laitettiin pyörään kiinni pyykkipojalla siten, että ne ajaessa räpäyttivät pinnojen välissä.

Mitä muuten olet mieltä, auttaisiko ihmissusiin valkosipulit ja ristit, jos mökin pihalle laittaisi ristejä pystyyn? Meillä tosiaan vilisee lähimetsissä ihmissusia ja sarjamurhaajia.

Ristit toimii vampyyreihin, ihmisusiin hopea. Tietysti hopeiset ristit hoitaisivat kaksi  kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
68/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paljon turvallisempi maalla kuin kaupungissa.

Vierailija
69/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesällä ole ulkona pimeää. Älä enää luen niin paljon satukirjoja ja katso kauhuelokuvia vaan elä oikeaa elämää. 

Vierailija
70/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jossain syrjässä on niin ei oven lukko teitä pelasta.

Paikallisen peräkammarinsedän moottorisaha kun pärähtää tai lintuhaulikko pamahtaa niin yllätysvieras on jo sisällä.

Ja miksi ajattelit että sarjamurhaajat operoivat vain öisin? Kai se voi päivällä ihan kävellä siihen pihaanne teitä jututtamaan. Välttäisi turhat hikoiluttavat murtohommat.

Vierailija
71/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paljon turvallisempi maalla kuin kaupungissa.

Minä pelkäisin enemmän jossain metsämökissä maalla kuin kerrostalossa keskustassa .

72/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:tä täysin. Olen aina asunut kaupungissa, ja jos mökille olen jonkun kanssa lähtenyt, ovet on yöksi lukittava. Jos mökki on kovin syrjässä ja yöllä kuuluu ulkoa ääniä, ei niin syrjäiseen paikkaan yksikään täysjärkinen eksy, vaan varmasti joku epätoivoinen vankikarkuri, rajan lähellä ollessamme loikkari tai muuten joku arvaamaton tyyppi. Murtovaras?

En tasan nuku missään syrjämökissä kauniita unia mökin ovet lukitsemattomina. Ja mielikuvitukselleni en voi mitään, pitäisi miehen ymmärtää. Edesmennyt mieheni yritti alkuun vähätellä, mutta kun ymmärsi pelkoni, ovet aina mökeillä lukittiin yöksi. Ei ole iso myöntyminen vaikka ei itse pelkäisikään.

Vierailija
73/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusia?

Varmaan sitten myös mörköjä ja hirviöitä?

Vierailija
74/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi nähdä tilastoja, että kuinka suuri todennäköisyys on joutua sar ja murh aajan tai ihmissuden uhriksi mökillään.. Ihan vaan mielenkiinnosta kattelisin käppyröitä.

Vierailija
75/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää ap.

Pyydä apua yksisarviselta, se vartioi ja puolustaa mökkiä ihmissusia vastaan.

Vierailija
76/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kesällä ole ulkona pimeää. Älä enää luen niin paljon satukirjoja ja katso kauhuelokuvia vaan elä oikeaa elämää. 

Onhan. Puolilta öin kun menee nukkumaan, niin pakko laittaa valot päälle makkarissa, kun on ihan säkkipimeää. Kaupunki vissiin uskoo tuohon samaan kanssa, ettei kesällä ole pimeää tai sitten sähkölasku on jätetty maksamatta katulampuista.

Vantaalta

Vierailija
77/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei ihmissusia pelätä. KUn nyt täällä näitä riskejä on tuotu esille, niin taidanpa laittaa foliota puunlatvoihin, jottei lentävä spagettihirviö uskalla laskeutua.

Vierailija
78/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata olla yksin kesäyöllä 1900-luvun alussa rakennetulla mökillä, jonka tontille hautautui Lapin sodassa saksalaissotilaita korsuun ja jonka vieressä on aarniometsä, jossa on havaittu mothman-tyylinen olento valtavine nahkasiipineen.

Huh huh...

Vierailija
79/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia arkuutta että haluaa ovet lukkoon. Kunnon yöunet on tärkeitä.

Vierailija
80/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse möin mökkini, koska en uskaltanut olla siellä yksin ja vieraat jotka tarjosin sinne, pitivät sitä hotellina all included. Joa viikonloppu tulivat tyhjin käsin. 

Millaisella seudulla mökki?

Jos mökkini sijaitsisi USA:ssa syrjäseudulla vankilan vieressä, vois hiukan jänskättää.

Suomessa ei pelota. Nukun yksin, ovi ei lukossa. Syksyn pimeys on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän