Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että minua pelottaa kesämökillä

Vierailija
14.07.2022 |

Mies jättää usein oven lukitsematta ja kuvittelen sarjamur haajia ja ihmissusia hiipimässä nurkkiin. On liian pimeää ja liikaa outoja ääniä joista ei tiedä mitä ne on. Onneksi mökissä on sentään sisävessa tai tekisin öisin tarpeet ämpäriin!

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sarjamurhaaja pääsee ikkunasta ja ovesta läpitte, vaikka se olisi lukossa, ja niin pääsee mörkökin.

Kyllä minä miehenäsi loukkaantuisin, ettet usko hänen osaavan suojella sinua noilta.

Vierailija
42/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on niin mulkero, että ei laita ovea lukkoon? Vaikka ei ymmärrä sun pelkojasi, niin voisihan sen oven lukita toisen mielenrauhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä ihanaa kesämökkeilyä. Etkö muuten itse osaa laittaa sitä ovea lukkoon? Paitsi....ei ne lukot niitä sarjamurh@@jia estä, ihmissusia täällä suomessa ei pitäisi kyllä ollakkaan.

Meidän mökin lähistöllä on ainakin sarjamurhaajia ja ihmissusia ihan riesaksi asti. Siksi meillä on tien alussa portti, että tietävät pysyä pois.

Vierailija
44/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä viitsisi laittaa liiketunnistinvaloja mökkipihaan. Nehän vilkkuisivat aina kun joku peura tallustelee pihassa.

Meillä ne syttyivät väärään paikkaan asennettuna koko ajan lintujen takia.

Vierailija
45/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että mies kokisi jotain kieroa tyydytystä siitä, että pelkäät ja tahallaan siksi ei laita ovea lukkoon? Normaali mies ei niin tee, mutta on kieroonkasvaneitakin tyyppejä.

Vierailija
46/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia nais8en juttujen väheksymistä. Näin se heterosuhteissa menee. Nainen pidetään alisteisessa asemassa jättämällä hänen tarpeet huomiotta. 

Toki pelkosi on järjetön, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa että miehesi halveksii sinua.

Tuo on niin totta. Miehen kipu, väsymys, turhautuneisuus, pelko, suru ja kaikki tarpeet ja tunteet ovat omaa luokkaansa. Niitä pitää huomioida spessusti ja mies väheksyy sitten naisten vastaavia.

Haluaisin nähdä miehen 28vrk:n välein vatsakrampeissa vuotaen ja edes kokemassa yhden synnytyksen. Välillä tuntuu, että kivulias pierukin on jo liian raju kokemus...

Vierailija
47/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä ihanaa kesämökkeilyä. Etkö muuten itse osaa laittaa sitä ovea lukkoon? Paitsi....ei ne lukot niitä sarjamurh@@jia estä, ihmissusia täällä suomessa ei pitäisi kyllä ollakkaan.

Meidän mökin lähistöllä on ainakin sarjamurhaajia ja ihmissusia ihan riesaksi asti. Siksi meillä on tien alussa portti, että tietävät pysyä pois.

Monilla on myös kyltti, että tajuavat pysyä pois...

Vierailija
48/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on, että siellä korpimökissä olet tosi yksin jos joku sinne sattuisi tulemaan. Ei ole naapuria seinän takana tai samassa pihapiirissä apuna. Kukaan ei kuule.

Harvoin kukaan yrittää mökille edes pihaan saati mökkiin sisälle, jos näkee esim auton pihassa. Olen yöpynyt monet kesäyöt yksin piilopirtissäni. Ja nainen olen.

Vierailija
49/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia nais8en juttujen väheksymistä. Näin se heterosuhteissa menee. Nainen pidetään alisteisessa asemassa jättämällä hänen tarpeet huomiotta. 

Toki pelkosi on järjetön, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa että miehesi halveksii sinua.

Tuo on niin totta. Miehen kipu, väsymys, turhautuneisuus, pelko, suru ja kaikki tarpeet ja tunteet ovat omaa luokkaansa. Niitä pitää huomioida spessusti ja mies väheksyy sitten naisten vastaavia.

Haluaisin nähdä miehen 28vrk:n välein vatsakrampeissa vuotaen ja edes kokemassa yhden synnytyksen. Välillä tuntuu, että kivulias pierukin on jo liian raju kokemus...

Maaseudun miehet eivät ole tuollaisia. Ei voi olla kun tulee koulun pihalla nekkuun jos käyttäytyy noin.

Vierailija
50/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on turha pelätä,jossain Amerikassa olisi eri asia kun siellä oikeasti on  niitä "Syvä Joki-"tyyppejä. Ja jos  yliluonnolliseen uskoo,kaikkia kivoja otuksia kuten Wentigoja.

Vierailija
51/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi edes ajatella, että ei ne tänne kukaan eksy, kun mökki on niin syrjässä. Karttapalveluiden kautta näkee kaikki kiinteistöt ja varmasti kiinnostaa just sellaiset kiinteistöt, joissa ei ole naapureita lähellä häiritsemässä. 

Vierailija
52/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletöntä kaukoviisautta teillä kyllä on ollut👍 Meillä on mökin kuistilla sellainen räpätin, ei uskalla tulla kukaan, hyvä kun itse uskallan mennä sisälle.

Vierailija
53/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma ukko ei koskaan ole väheksynyt,nauranut tms mun peloille esim mökeillä pimeässä. Anopin mökillä ei lukita ovea yöksi ja siellä uskallan nykyään mennä huussiin vaikka pimeässä. Vuokramökeissä lukitaan aina yöksi ovi. Mua on kaiketi auttanut miehen tyyli suhtautua pimeään jne, olen oppinut että ei mörö vie vaikka menen vaikka huussiin tai haen puita. Aluksi siellä anopin mökillä laitettiin yöksi ovi säppiin koska halusin. Jos olisin siellä yksin,varmasti pistäisin lukkoon.

Vierailija
54/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä mulla on yöpöydän laatikossa puukko. Jos sattuu ihmissudet hyökkään.

Vierailija
55/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai tietoinen että sarjamurhaaja on mahdollisesti piiloutunut mökkiin sisälle ovien ollessa auki ja vain odottaa yön tuloa piilossaan. Ovien lukitseminen pitää kyllä ihmissudet ulkona jos ne eivät ole osanneet varautua, mutta lukittu ovi estää tai hidastaa uhreja pakenemasta yön pimeyteen, josta tosin ei ole hyötyä kun siellä odottavat ne ihmissudet.

Vierailija
56/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tarvitse olla kuin yksi susi tai pentuja suojeleva karhu/hirvi niin ottavat silmänräpäyksessä ihmiseltä hengen pois. Kokemusta on!!!

Montas kertaa on sulta jo henki lähtenyt?

Vierailija
57/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä mulla on yöpöydän laatikossa puukko. Jos sattuu ihmissudet hyökkään.

Mä nukun valkosipulikranssi päässä, yöpöydällä hopeinen tikari.

Vierailija
58/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi edes ajatella, että ei ne tänne kukaan eksy, kun mökki on niin syrjässä. Karttapalveluiden kautta näkee kaikki kiinteistöt ja varmasti kiinnostaa just sellaiset kiinteistöt, joissa ei ole naapureita lähellä häiritsemässä. 

Saattaa jotakin mökkivarasta kiinnostaa, mutta silloin, kun mökillä ei ole ketään.

Vierailija
59/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa jotakin mökkivarasta kiinnostaa, mutta silloin, kun mökillä ei ole ketään.

Mutta varmaan käyvät ajamassa ja seuraamassa. Jos näkyy autoa pihassa, niin sitten hiksukseen pois vaan. 

Vierailija
60/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletöntä kaukoviisautta teillä kyllä on ollut👍 Meillä on mökin kuistilla sellainen räpätin, ei uskalla tulla kukaan, hyvä kun itse uskallan mennä sisälle.

Olen tuo, jolla on portti mökkitien alussa. Alkoi kiinnostaa, miten tuo kuistiräpätin toimii? Itse muistan räpättimet pahvinpaloina, jotka laitettiin pyörään kiinni pyykkipojalla siten, että ne ajaessa räpäyttivät pinnojen välissä.

Mitä muuten olet mieltä, auttaisiko ihmissusiin valkosipulit ja ristit, jos mökin pihalle laittaisi ristejä pystyyn? Meillä tosiaan vilisee lähimetsissä ihmissusia ja sarjamurhaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi