Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että minua pelottaa kesämökillä

Vierailija
14.07.2022 |

Mies jättää usein oven lukitsematta ja kuvittelen sarjamur haajia ja ihmissusia hiipimässä nurkkiin. On liian pimeää ja liikaa outoja ääniä joista ei tiedä mitä ne on. Onneksi mökissä on sentään sisävessa tai tekisin öisin tarpeet ämpäriin!

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusista nyt on vaan riesaa muutamana päivänä kuusta, yritetään kyllä välttää mökkeilyä täydenkuun aikaan.

Ilmeisesti ihmissudet kuitenkin pitää sarjamurhaajat pois tontilta kun ei olla vielä yhtäkään nähty.

Vierailija
82/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synkkä syksyinen yö noin 30 vuotta sitten, kun oltiin äitini kanssa mökillä keskellä metsää. Akkuvalon varassa siinä iltamyöhällä lueskelin Uhrilampaita, sitä loppunäytöstä. Ja ai kauheeta, kun piti lähtee sinne ulkohuusiin pimeällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vuokramökissä viikon, ja yhtenä yönä heräsin ääneen kun oven kahvaa renkslattiin pitkään ylös alas eli yritettiin avata ovi. Joku tuntematon siellä pyrki sisään. Onneksi lukko piti, mutta tunne oli todella inhottava ja pelottava. Ja onneksi en ollut yksin, mutta muut eivät heränneet meteliin.

Vierailija
84/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä miksi mennä mökille jos se aiheuttaa ahdistusta. Mies menkööt yksinään. Vai lyötkö sinäkin vasaralla omaan peukaloon jos miehesikin niin tekisi.

Vierailija
85/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernaturalin katsominen metsämökissä on muuten hemmetin huono idea.

Lähde siinä sitten ulkohuussiin varmana,että wendicot ja helvetinkoirat hyökkää just 🤣

Vierailija
86/142 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökille on eksynyt paikallisia juoppoja etsimään lisää viinaa tai sitten kylähulluja tulossa kylään aamuvarhain. On parempi pitää ovet lukittuna, jos et halua herätä, että tälläinen seisoo sun sängyn vierellä. En usko että tänne kukaan vahingossa löytää vaikka varkaisiin.

Vierailija
87/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos lukot ovat estäneet yhtään mitään?

Vierailija
88/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heräät pelkoosi. Mene lukitsemaan ovi. Siihen ei miestä tarvita.

Vierailija
89/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman itsesi takia kannattaa käsitellä noita elämää rajoittavia pelkoja. Mistähän ne kumpuavat? Muistan lapsena samanlaisia, kypsymisen myötä ne sitten hävisivät.

Vierailija
90/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää, miten moni ilmoittautuu tässä ketjussa murron tai jonkin kotiin tunkeutumisen uhriksi ja juuri mökillä. :D

Vierailija
91/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin pelottaa mennä yksin yöllä huussiin tai puskapissalle, mutta onneksi mies ymmärtää. Koirista on myös paljon apua.

En minäkään suostu mennä yöllä pusikkoon tai huussiin.

Tätä varten meillä mukana aina veneen vessa,jossa aineet ettei haise.Ei tarvii yöllä mökistä lähteä ja aamulla sitten tyhjennetään.

Vierailija
92/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdan joskus lukita ulko-oven yöksi jopa kaupungissa. Ei ole mitään tapahtunut. Todennäköisyys että mökkiin yrittäisi tunkea joku yöllä on aivan minimaalinen... Mutta lukitse ihmeessä ovi jos se tuo turvaa. Pelkosi on irrationaalinen mutta todellinen, eikä sitä pitäisi vähätellä.

Vierailija
93/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa pelätä mökillä vaikka olen siellä yksin maalis-syyskuun 90% ajasta. Tai no, onhan mulla kissat ja ne kyllä reagoivat jos joku hiippailee ympärillä. En pidä ovea lukossa koskaan paikalla ollessani, kaupoillekin lähtiessäni jätän oven lukitsematta. Kun lähden konttorille kaupunkiin, lukitsen oven. Helleöinä pidän oven auki ja nukun tuvan lattialla - en pelkää.

Kun olen mökillä, auto on pihassa niin ajattelen sen kyllä karkoittavan hiipparit - miksi tulla ehdon tahdoin jäämään kiinni? Eläimiä nyt käy terassilla saakka mutta ne syövät vain kukat.

Mun sisko pelkää mun puolesta aina kun olen mökillä yksin eli siis koko ajan. Siskoni on sellainen, että hän pelkää mökillä ollessaan yksin mutta hän pelkää  myös kotona kaupungissa. Ehkä siksi koska ei ole koskaan ollut yksin kotona/mökillä kuin hetken aikaa eikä koskaan yöllä.

Vierailija
94/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin lapsena maalla, ja joskus teininä katsottiin kauhuleffa jossa metsässä asui jotain mitälie hirviöitä. Sen jälkeen yksin kotona oleminen oli kamalaa ja ainakaan illalla ei uskaltanut mennä ulos. On ne pelot sittemmin haihtuneet, mutta se oli tasan viimeinen kauhuleffa jonka olen suostunut katsomaan :D

Ovia siellä maalla ei lukita yöksi edelleenkään, viime aikoina isä on kyllä alkanut lukita ne lähtiessään kotoa, joskus oli tapana jättää vaan luuta oven eteen merkiksi ettei nyt olla kotona.

Vierailija
95/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi vähän karaista itseään ja miettiä, mistä irrationaaliset pelot kumpuavat. Multa kysyttiin useasti, eikö mua pelota olla yksin mökillä ja vastasin, että mitä mun siellä pitäisi pelätä, mitään uhkaa ei ole. Miesystävälleni samaa kysymystä ei esitetty, vaikka hän ei taatusti olisi uskaltanut olla yksin mökillä. Johtopäätös: naisten ajatellaan automaattisesti pelkäävän, miesten ei!

Vierailija
96/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntematonta mökkisurmaa on Suomessa ollut? Taitaa 99,99% olla läheisten ihmisten tekosia. Ja montako ihmissuden tekemää surmaa Suomessa tiedätte :D ?!

Vierailija
97/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mökille on eksynyt paikallisia juoppoja etsimään lisää viinaa tai sitten kylähulluja tulossa kylään aamuvarhain. On parempi pitää ovet lukittuna, jos et halua herätä, että tälläinen seisoo sun sängyn vierellä. En usko että tänne kukaan vahingossa löytää vaikka varkaisiin.

Meillä juomat ovat terassin jääkaapissa, joten juomat löytyvät helposti. Ja kylähullut kyllä tietävät juomavarastot koska ne ovat olleet olemassa 40 vuotta. Sisältä on turha tulla etsimään. Naapurit kyllä käyvät hakemassa juotavaa kun omat on loppu mutta he myös tuovat vastaavat juomat tilalle. Sama toimii toisin päin.

Vierailija
98/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa avuton ihminen. Et sitten muuta keksinyt kuin tulla kirjoittamaan tuntemuksistasi tälle palstalle,

Vierailija
99/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkinlaista luonnosta vieraantumista jos sitä pelkää noin kovin. Sinänsä toki luonnollista pelätä tuntematonta asiaa.

Vierailija
100/142 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on a) tyhmä ja b) ilkeä.

Onko hän aina ollut tuollainen vai veteleekö parisuhteenne viimeisiään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi