Olenko ainoa, jota ärsyttää nää kesälämpötilat?
Kommentit (79)
Aloittajalla on vissiin ostettuna uusia syysvaatteita ja harmittaa, kun niitä ei vielä voi käyttää.
Syyskuusta on tullut uusi kesäkuukausi. Ärsyttävää.
Sisällä työ ootta muuteki aina eläkää jaksako
Joo kyllä rapsakka syysilma olisi kivempi kuin hellesyksy.
No tiedossa on arviolta ainakin 8kk säitä joiden luulisi kelpaavan teillekin.
Ylipainoiset kärsivät pehistä ja tihistä. Muut nauttivat lämmöstä.
Et. Olin eilen juoksulenkillä kun syksyn pitäisi olla parasta aikaa sille, mutta oli liian kuuma ja juoksu tuntui raskaalta. Ei tietoakaan raikkaista syysilmoista pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on vissiin ostettuna uusia syysvaatteita ja harmittaa, kun niitä ei vielä voi käyttää.
Ei ole ostettuna uusia syysvaatteita, mutta haluaisin pitää jo takkia, kun inhoan kulkea julkisilla paikoilla liian vähissä vaatteissa.
Ap
Ihana keli. Ei liian kuuma eikä liian kylmä. Kyllä te kohta pääsette nauttimaan siitä harmaasta räntä/loska keleistä. 100% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset kärsivät pehistä ja tihistä. Muut nauttivat lämmöstä.
Sulla on siitä ilmeisesti henkilökohtaista kokemusta? Mun painoindeksi on alle 20.
Ap
Eilen oli liian kostea ilma, tuntui inhottavalle, ihan kuin hikoilisi.
Vierailija kirjoitti:
Et. Olin eilen juoksulenkillä kun syksyn pitäisi olla parasta aikaa sille, mutta oli liian kuuma ja juoksu tuntui raskaalta. Ei tietoakaan raikkaista syysilmoista pitkään aikaan.
Just tuo kostea tunkkaisuus on ällöttävää, kaipaan kirpeää syysilmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihana keli. Ei liian kuuma eikä liian kylmä. Kyllä te kohta pääsette nauttimaan siitä harmaasta räntä/loska keleistä. 100% varmuudella.
Sitä just pelkään, että mennään kesäkelistä suoraan loskakeleihin ja syksyn paras vaihe jää väliin.
Ap
Kun joutuu aamulla aikaisin lähtemään töihin, on hieman kylmää, ja sen mukaan on pukeuduttava. Iltapäivällä sensijaan on kuin kesällä, nyt jopa lämpimämpää kuin kesäkuussa oli, vaatetta on aivan liikaa. En pidä tästä.
Minusta on itse asiassa kiva, että saan nyt viettää kesää :D Voi ulkoilla ja kaikkea!
Loistavat kelit juuri nyt. Ehkä nämä jotain ahdistunutta ongelmaista sit häiritsee.
Lämpötila ei sinänsä haittaa, mutta kun tähän aikaan vuodesta on myös kosteaa, niin se yhdistelmä on p*rseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ostettuna uusia syysvaatteita, mutta haluaisin pitää jo takkia, kun inhoan kulkea julkisilla paikoilla liian vähissä vaatteissa.
Ap
Liian vähissä vaatteissa? :D Et siis muuta keksi ihmisten ilmoille laittaa kesäkeleillä kuin jotkut pienet shortsit ja topin..? Kaikista vilpoisin vaatehan on ohut, luonnonkuituinen pitkä mekko joita saa myös hihallisina. -eri
Et oo ainoa. Ärsyttävän hiostava ilma oli eilenkin. Ihan vaan kotona olin, mutta suihkussa oli käytävä pariinkin kertaan hiet huuhtomassa.