Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sukupuolten välinen vihanpito ja katkeruus johtuu?

Vierailija
13.07.2022 |

Näitä av-palstan keskusteluja seuranneena ihmettelen, mistä kumpuaa tämä jatkuva sukupuolten välinen vihamielisyys? Naiset vastaan miehet ja toisin päin. Onko se omien turhautumien ja parisuhteissa koettujen pettymysten yleistämistä toiseen sukupuoleen, kannustaako kulttuurimme jotenkin vastakkainasetteluun vai mistä on kyse?

Kommentit (1643)

Vierailija
801/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoma mediako on putinistien hallussa?

Ehkä. Ilmastoasioissa varmaan löytyy yhteistä.

Sori nyt vaan, mutta mitään muuta täällä ei vilisemällä vilise kuin sanoman ja eri järjestöjen keskustelunaloittajia ja somevastaavia.

Putinistit ovat joka paikassa. Varsinkin somessa.

Yhdysvalloissa meni läpi niinkin hyvin, että siellä äänestettiin pöhkö Trump pressaksi ja rokotevastaiset vouhottajatkin otti kaiken todesta 6-0. Ja tämä kaikki saatiin aikaan tekaistuilla verkkosivuilla ja videoilla!

Ihmettelen suuresti, miten nuo salaliittoteoreetikotkaan ei tajua tutkia sitä, miten isolla rahalla Putin tukee verkkosisältöä, joka on tarkoitettu sekoittamaan länsimaita ja luomaan valtionsisäistä sekasortoa.

Noniin. Iso raha mainittu! :D Nyt tehdään tiliäkin vielä! :D Mielenterveysongelmasta, narsismista, inceliydestää huolimatta tiliä tehdään ja se on saletti!! :D ISOLLA RAHALLA

Sen verran vaan vielä, että jos mies ei vastaa naisten vaatimiin kysymyksiin palstalla, ja siitä seuraa "valtionsisäistä sekasortoa", miksei CIA vois palkata mua hommiin, voitais pari banaanivaltiota kaataa HELEPOSTI......eli jos Trumppi oot kuulolla niin kato, tänään mun työnäyte on tässä: "Valtionsisäinen sekasorto Vauva.fi palstalla.......ei paha?

Vierailija
802/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mielestänne maksaa kotityöt/kk? Ihan tosissani kysyn. Siitä nimittäin riippuu, että muutanko miesystäväni kanssa yhteen.

Hmm. Naisystäväni asuu minun ostamassa omistus asunnossa josta hän ei ole maksanut penniäkään. Eikä maksa myöskään yhtiövastiketta, ei sähköstä, eikä vedestä. Herää vastakysymys että mikä olisi sopiva vuokra asumisesta tästä 80m2 rt-asunnosta? Ruuat toki valmistaa ja myös maksaa ne, sekä pesee pyykit ja siivoaa asunnon.

Heitänkö pihalle, perinkö vuokraa, vai mikä olisi mielestäsi paras ratkaisu kun kerran ajatellaan kotitalousasioita ja niiden käypää hintaa?

Kuulostaa melko reilulta. Ajattelin samankaltaista järjestelyä. Jos minä teen kotityöt, niin se maksaa miehelle yhtiövastikkeen, sähkön ja veden osaltani.

Tossa esimerkissä nainen lisäksi osti ja valmisti ruuat. Emän varmaan itse lähti tuollaiseksi kotorjaksi, joka vielä maksaa sekä omat että miehen syömiset. Sähkö, vesi ja hoitovastike tuskin yhdessäkään yltävät ruokalaskun tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mitään muuta täällä ei vilisemällä vilise kuin sanoman ja eri järjestöjen keskustelunaloittajia ja somevastaavia.

Yhdysvalloissa meni läpi niinkin hyvin, että siellä äänestettiin pöhkö Trump pressaksi ja rokotevastaiset vouhottajatkin otti kaiken todesta 6-0. Ja tämä kaikki saatiin aikaan tekaistuilla verkkosivuilla ja videoilla!

Ihmettelen suuresti, miten nuo salaliittoteoreetikotkaan ei tajua tutkia sitä, miten isolla rahalla Putin tukee verkkosisältöä, joka on tarkoitettu sekoittamaan länsimaita ja luomaan valtionsisäistä sekasortoa.

Se on ihan se ja sama, ketä siellä Amerikassa on ykkösenä, niin kauan kuin vasurit itkupotkii maata paskaks. Ne hajottaa vielä koko maan. Trumpin aikana mellakoita tukemalla, Bidenin aikana ihan sillä omalla politiikalla, josta Biden ikävä kyllä pieniä osasia vie eteenpäin. Eikä se Bidenin politiikka Putinilla niin epämieluista ole.

Amerikalle itselleen Trump on ehdottomasti paras viime aikojen pressa. Ehkä turhan hyvä, kansasta osa on ajanut jo ojaan, ei ne mitään ansaitse.

Vierailija
804/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mielestänne maksaa kotityöt/kk? Ihan tosissani kysyn. Siitä nimittäin riippuu, että muutanko miesystäväni kanssa yhteen.

Hmm. Naisystäväni asuu minun ostamassa omistus asunnossa josta hän ei ole maksanut penniäkään. Eikä maksa myöskään yhtiövastiketta, ei sähköstä, eikä vedestä. Herää vastakysymys että mikä olisi sopiva vuokra asumisesta tästä 80m2 rt-asunnosta? Ruuat toki valmistaa ja myös maksaa ne, sekä pesee pyykit ja siivoaa asunnon.

Heitänkö pihalle, perinkö vuokraa, vai mikä olisi mielestäsi paras ratkaisu kun kerran ajatellaan kotitalousasioita ja niiden käypää hintaa?

Kuulostaa melko reilulta. Ajattelin samankaltaista järjestelyä. Jos minä teen kotityöt, niin se maksaa miehelle yhtiövastikkeen, sähkön ja veden osaltani.

Tossa esimerkissä nainen lisäksi osti ja valmisti ruuat. Emän varmaan itse lähti tuollaiseksi kotorjaksi, joka vielä maksaa sekä omat että miehen syömiset. Sähkö, vesi ja hoitovastike tuskin yhdessäkään yltävät ruokalaskun tasolle.

Saattaa hyvin olla, että nainen olisikin saamapuolella rahallisesti oikeasti.

Vierailija
805/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama, ketä siellä Amerikassa on ykkösenä, niin kauan kuin vasurit itkupotkii maata paskaks. Ne hajottaa vielä koko maan. Trumpin aikana mellakoita tukemalla, Bidenin aikana ihan sillä omalla politiikalla, josta Biden ikävä kyllä pieniä osasia vie eteenpäin. Eikä se Bidenin politiikka Putinilla niin epämieluista ole.

Amerikalle itselleen Trump on ehdottomasti paras viime aikojen pressa. Ehkä turhan hyvä, kansasta osa on ajanut jo ojaan, ei ne mitään ansaitse.

Tuo vasurit on melkoinen vitsi Yhdysvaltojen kohdalla. Tiedät varmaan että demokraatit ovat aatesuunnaltaan suunnilleen yhtä oikealla kuin meillä kokoomus.

Vierailija
806/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolisota johtuu siitä, että jotkut ihmiset eivät myönnä sukupuolten eroja.

Enemmänkin tuntuu siltä, että sota johtuu siitä, kun miehet eivät myönnä että naiset ovat tasa-arvoisia.

Kai ne pelkää että niiden maailma romahtaa kun munalla ei saa eikä pääse.

Sori, en tajua mitä pitäis myöntää. Ei ole mitään tasa-arvoa. Sitä saa mitä itse hankkii.

Vai onko se joku uskonnollinen käsite?

Minkä lahkon uskontunnustus se on?

Vierailija
807/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle naisvihaajalle kysymys: mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Rehellinen vastaus. Minun mielestäni tykittely lisää meidän kaikkien toleranssia heitä kohtaan joiden kanssa olemme eri mieltä. Huomaan, että sinun kysymyksessäsi ei ollut kovin paljon latautuneita sanoja, jos ei nyt tuota "naisvihaaja" sanaa oteta huomioon. Annan sen mennä tässä kohtaa.

Huomaatteko, että jos käyttäytyy hyvin, vastineissa ei välttämättä ole yhtä paljon latausta takana?

Palstalla en ole ollut kahteen viikkoon juuri lainkaan, mutta mielelläni käyn teitä feministinaisia opettamassa, että elämässä on universaaleja lakeja. Kunnioita kirjoittajaa, ja hän kunnioittaa sinua. Näin se menee.

Mistään venäläisten trolliarmeijasta ei ole kyse. Kyse on siitä, että te ette hallitse minua yhtään sen enempää kuin minäkään en hallitse teitä.

Harjoitellaanko lisää?

Et vaivautunut siis vastaamaan kysymyksiini. Otetaanpa ne siis uudestaan:

Mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Enkä uskokaan sinun olevan Venäjältä.

Ymmärsin kysymyksienne koskevan motiivejani, ja minä vastasin omista motiiveistani. En oikein osaa enempää kertoa, jos et osaa lukea vastauksiani. Auttoiko tämä?

Joko välttelet vastaamista (olet epärehellinen) tai sitten et ymmärrä lukemaasi.

Tuossahan joku kysyi mitä sinä saat naisvihasta.

Se ettet halua vastata kysymykseen kertoo varmasti jotain.

Mitä ihmeen sössötystä. Jos minä kysyn sinulta, "saitko mielihyvää murhasta", oletko syyllinen murhaan? Juuri tämän vuoksi ei ole syytä vastata tällaisiin kysymyksiin, koska ne ovat asenteellisia. Osoitat älyllisen mataluutesi tällä kommentillasi.

Mielenkiintoista venkoilua. Aika paljastavaa, että vertaat naisvihakäsityksiäsi murhaan.

Vierailija
808/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin aluksi näitä tämän palstan naisvihakirjoituksia huumorina, en osannut edes kuvitella joidenkin kirjoittavan näitä ihan tosissaan. Ikinä koskaan en vastaavaan naisvihaan ole oikeassa elämässä törmännyt. Enkä tunne myöskään ainoakaan naista joka vihaisi miehiä. Minulla on kuitenkin varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri sekä naisia että miehiä.

Luettuani näitä juttuja täällä otin aiheen puheeksi oman mieheni kanssa. Hänellekin aihe oli täysin tuntematon. Mitä ihmeen järkeä noissa vihakirjoituksissa on?

Kyse on mt-ongelmasta, vaikka kun kirjoitin näin, henkilö itse kielsi asian. Siksi ei hae hoitoa vaan jatkaa tänne kirjoittelua vuodesta toiseen. AV-mammat taitavat olla hänen terapeuttejaan... Sekin on yleinen naisten ja miesten välinen ongelma, että miehet purkavat omia päänsisäisiä ongelmia naisiin.

Onko huono tai luokaton käytös, peräti viha aina mt-ongelma?

Jonkin verran tutkimusta on siitä että naisvihaan liittyy miehen masennusongelmat, ahdistus, stressi, ja kyvyttömyys käsitellä kieltesiä tunteita.

Aika vahvaa näyttöä on myös siitä, että naiset joutuvat turvautumaan mt-palveluihin ehkä noin 1,5-kertaisesti miehiin nähden. Tästä yliedustuksesta naiset eivät mielellään kovin paljon ääntä pidä, koska se ei sovi itsenäisen ja vahvan naisen narratiiviin, jota pidetään yllä.

Päinvastoin, minusta vahva ihminen on se, joka uskaltaa hakea apua ongelmiinsa.

Toisin kuin sinä.

Ei se ole vahvuutta kun joutuu turvautumaan muiden apuun kun itse ei selviä ongelmistaan. Vahvuutta on se että selviää omista ja pystyy vielä sen lisäksi auttamaan heikompia niiden ongelmissa

Vierailija
809/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Iso raha mainittu! :D Nyt tehdään tiliäkin vielä! :D Mielenterveysongelmasta, narsismista, inceliydestää huolimatta tiliä tehdään ja se on saletti!! :D ISOLLA RAHALLA

Sen verran vaan vielä, että jos mies ei vastaa naisten vaatimiin kysymyksiin palstalla, ja siitä seuraa "valtionsisäistä sekasortoa", miksei CIA vois palkata mua hommiin, voitais pari banaanivaltiota kaataa HELEPOSTI......eli jos Trumppi oot kuulolla niin kato, tänään mun työnäyte on tässä: "Valtionsisäinen sekasorto Vauva.fi palstalla.......ei paha?

Sä niin hävisit jo noille palstamammoille 6 - 0. 

Vierailija
810/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inselit siis vihaa naisia, koska ei saa seksiä.

Miksi naiset vihaa miehiä?

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Mikä tässä nyky-yhteiskunnassa sinua närästää?

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Miksi mies etsii puolisoa "perinteiseen parisuhteeseen"? Ethän enää köpöttele hevoskyydilläkään isolle kirkolle? Tai käytä taskunaurista?

Mikä tämä "perinteinen parisuhde" edes on? Miltä vuosikymmeneltä tai -sadalta? Mistä yhteiskuntaluokasta? Miltä seudulta tai kulttuurista?

Tätä minä justiinsa tarkoitan. Mistään miehen kriteereistä naisille ei voi keskustella ennen kuin aletaan kehittämään mielikuvia yhteiskuntaluokista ja kikapoosta ja jostain peruukeista. Ei pysty edes aloittamaan keskustelua. :D Miehellä ei kerta kaikkiaan saa olla preferenssejä, ja miehen pitää olla tahdoton.

Eli et osaa selittää mihin preferenssisi perustuu.

Ensin pitäisi syntyä luottamus keskustelijoiden välille, jotta syntyisi kiinnostus avata preferenssejä. Tätä ei syntynyt. Päätöksestä ei voi valittaa.

Hölmöähän tuollainen keskustelu on että tuo tärkeänä asiana esiin omat preferenssinsa parinvalinnassa ja syyttää kaikkia naisia siitä että tuosta kertomisesta syrjitään. Sitten kun jotkut pyytävät sinua selittämään itse esiintuomaasi preferenssiä tarkemmin, sanot ettet kerro koska syytät naisia etukäteen luottamuksen puutteesta.

Minusta tuo kuulosta melkoisen sairaalta ja manipulatiiviselta tavalta käydä "kesustelua".

Eli jos ei ole kiinnostunut vastaamaan naisen kysymykseen, on "manipulatiivinen ja sairas". Melko manipulatiivista ja sairasta. En tosin yllättynyt.

Olisitko siis vastannut jos mies olisi kysynyt samaa?

Vierailija
811/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Miksi mies etsii puolisoa "perinteiseen parisuhteeseen"? Ethän enää köpöttele hevoskyydilläkään isolle kirkolle? Tai käytä taskunaurista?

Mikä tämä "perinteinen parisuhde" edes on? Miltä vuosikymmeneltä tai -sadalta? Mistä yhteiskuntaluokasta? Miltä seudulta tai kulttuurista?

Tätä minä justiinsa tarkoitan. Mistään miehen kriteereistä naisille ei voi keskustella ennen kuin aletaan kehittämään mielikuvia yhteiskuntaluokista ja kikapoosta ja jostain peruukeista. Ei pysty edes aloittamaan keskustelua. :D Miehellä ei kerta kaikkiaan saa olla preferenssejä, ja miehen pitää olla tahdoton.

Ensin pitäisi syntyä luottamus keskustelijoiden välille, jotta syntyisi kiinnostus avata preferenssejä. Tätä ei syntynyt. Päätöksestä ei voi valittaa.

Hölmöähän tuollainen keskustelu on että tuo tärkeänä asiana esiin omat preferenssinsa parinvalinnassa ja syyttää kaikkia naisia siitä että tuosta kertomisesta syrjitään. Sitten kun jotkut pyytävät sinua selittämään itse esiintuomaasi preferenssiä tarkemmin, sanot ettet kerro koska syytät naisia etukäteen luottamuksen puutteesta.

Minusta tuo kuulosta melkoisen sairaalta ja manipulatiiviselta tavalta käydä "kesustelua".

Eli jos ei ole kiinnostunut vastaamaan naisen kysymykseen, on "manipulatiivinen ja sairas". Melko manipulatiivista ja sairasta. En tosin yllättynyt.

Olisitko siis vastannut jos mies olisi kysynyt samaa?

Voisin edelleen vastata, jos ei olisi niin asenteellinen lähtö. Tapahtui uuvahdus! :D

Vierailija
812/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vasurit on melkoinen vitsi Yhdysvaltojen kohdalla. Tiedät varmaan että demokraatit ovat aatesuunnaltaan suunnilleen yhtä oikealla kuin meillä kokoomus.

Suurin osa on ihanan oikeistolaisia. Etenkin talouspolitiikassa.

Mutta on siellä pieni vasemmistolaitakin, joka menee koko ajan enemmän vasemmalle muista riippumatta ja tuo ihan älyttömiä juttuja, jotka menee osalle kunnon demokraatteja läpi. Ja vasemmistoliberalismi vaikuttaa muuallakin kuin politiikassa. Medioissa, koulutuksessa, nuorison keskuudessa, somessa.

Vierailija
813/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on siellä pieni vasemmistolaitakin, joka menee koko ajan enemmän vasemmalle muista riippumatta ja tuo ihan älyttömiä juttuja, jotka menee osalle kunnon demokraatteja läpi. Ja vasemmistoliberalismi vaikuttaa muuallakin kuin politiikassa. Medioissa, koulutuksessa, nuorison keskuudessa, somessa.

Ai kuten se aborttioikeuden kieltäminen? Ilmiselvästi vasemmistolaiset  senkin tekivät!

Vierailija
814/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies/nais -vastakkainasettelu on kovin teennäistä ja selvästi Putin -trollien tekemää. Putinille käy kaikenlainen yhteiskunnan sekasorto ja riita.

Oikeassa elämässä en koskaan ole törmännyt tämän palstan tapaiseen riidanlietsontaan ja sukupuolten haukkumiseen. Pitäisi olla tosi katkera tyyppi, jos tämmöistä ihan oikeasti suoltaa, joten aiheen jatkuva esilläpitäminen vaikuttaa kyllä jonkun tahon tahallaan tekemältä.

Ei tuollaisia tyyppejä oikeassa elämässä olekaan. Joku voi tietysti olla hetken vihainen ja katkera jollekin jostakin, mutta kukaan tervepäinen ei jää jumittamaan pysyvästi tuollaiseen viha-agendaan.

Ikävä kyllä on oikeasti olemassa. Tälläinen naisviha myös konkretisoituu rikoksina, jotka kohdistuvat naisiin ja tyttöihin. Tämä Texasin ampuja oli netissä ilmaissut vihaa teinityttöjä kohtaan. Koulussa hänen tappamistaan uhreista suurin osa oli varhaisteini-ikäisiä tyttöjä. Eikö muka ole mitään yhteyttä?

Vierailija
815/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten se aborttioikeuden kieltäminen? Ilmiselvästi vasemmistolaiset  senkin tekivät!

Ei. Kunnia siitä republikaaneille. Mutta huomaa, ettei tällaistakaan päätöstä voi enää päättää ilman hirveää someraivoa ja vihapuheita.

Vierailija
816/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kunnia siitä republikaaneille. Mutta huomaa, ettei tällaistakaan päätöstä voi enää päättää ilman hirveää someraivoa ja vihapuheita.

Aborttikielto saa naiset ottamaan taas henkarit ja sukkapuikot käyttöön ja siitä tulee valtavasti turhia kuolemia. Sitäkö sinä miehenä haluat?

Vierailija
817/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies/nais -vastakkainasettelu on kovin teennäistä ja selvästi Putin -trollien tekemää. Putinille käy kaikenlainen yhteiskunnan sekasorto ja riita.

Oikeassa elämässä en koskaan ole törmännyt tämän palstan tapaiseen riidanlietsontaan ja sukupuolten haukkumiseen. Pitäisi olla tosi katkera tyyppi, jos tämmöistä ihan oikeasti suoltaa, joten aiheen jatkuva esilläpitäminen vaikuttaa kyllä jonkun tahon tahallaan tekemältä.

Ei tuollaisia tyyppejä oikeassa elämässä olekaan. Joku voi tietysti olla hetken vihainen ja katkera jollekin jostakin, mutta kukaan tervepäinen ei jää jumittamaan pysyvästi tuollaiseen viha-agendaan.

Ikävä kyllä on oikeasti olemassa. Tälläinen naisviha myös konkretisoituu rikoksina, jotka kohdistuvat naisiin ja tyttöihin. Tämä Texasin ampuja oli netissä ilmaissut vihaa teinityttöjä kohtaan. Koulussa hänen tappamistaan uhreista suurin osa oli varhaisteini-ikäisiä tyttöjä. Eikö muka ole mitään yhteyttä?

Pitäisi sitten varmaan ilmiantaa tämäkin täällä kirjoittava trollipeikko poliisille.

Vierailija
818/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai et kehtaa, koska perustelusi ovat niin lapsellisia ja naurettavia?

Tuon tyypin vastaukset tai niiden puute lähinnä, alkaa pikkuhiljaa vakuuttamaan myös minut siitä, että tyyppi saattaa ollakin todella maksettu trolli. Tämä perinteisen parisuhteen tarkennuskysymyksen kiemurtelu puhuu jopa enemmän kuin mahdollinen vastaus. Tyyppi tykittää estoitta putkeen satoja varsin törkeitä viestejä täysin estoitta, mutta teeskentelee liian häveliästä vastatakseen yksinkertaisiin tarkennuskysymyksiin.

Tai sitten kyse on manipulaatioyrityksistä. Narsistinen keskustelutapa on juuri tuollaista. Ei vastata kysymyksiin, "unohdetaan" mitä on itse väitetty eikä oteta vastuuta sanomisista, yritetään vähätellä toista keskustelijaa, jne...

Eli on narsisti, jos ei suostu vastaamaan jonkun naisen kysymyksiin, koska ne ovat asenteellisia? Jotenkin tuntuu, että narsismin kynnystä hilataan koko ajan alaspäin. Olenko narsisti nukkuessani ja tehdessäni jotain ihan muuta, kun jäätte kaipaamaan täällä vastauksia? :D Uskotteko itse näihin tarinoihin?

Jatkat tyypillistä narsistista puhetapaa. Olet syyttänyt muita jo hulluudesta. Nyt yrität hämätä ja hämärtää aihetta, syyttää toista juttujen keksimisestä.

Jatka, se vaan lisää väitteeni paikkansapitävyyttä sinusta. Puhut itseäsi pussiin kommentti kommentilta.

Vierailija
819/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on puolet, joten maailma on puoliksi naisten. Mitä siellä teidän puoliskossa tapahtuu?

Onko täydellistä jo, kun jaksatte mäkättää miesten tekemisiä?

Vierailija
820/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin, että naisten uhriutuminen joka asiasta kasvattaa tätä kuilua ja vastakkainasettelua sukupuolten välillä. Olen itsekin nainen ja nykyhommia ja valituksen aiheita seuranneena, en ihmettele enää yhtään, miksi suomalaiset miehet ja naiset ovat ajautuneet erilleen toisistaan. Viimeisin asia, mikä itselläni meni täysin yli, oli nännitasa-arvouhriutuminen ja siihen liittyvä tempaus. Nämä kampanjat eivät edistä tasa-arvoa, vaan vievät sukupuolia enemmän erilleen toisistaan ja ajavat vihanpitoon sekä aiheuttavat vastarintaa. Tämän voi ihan kaikissa keskusteluissa itse huomata ja havaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän