Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sukupuolten välinen vihanpito ja katkeruus johtuu?

Vierailija
13.07.2022 |

Näitä av-palstan keskusteluja seuranneena ihmettelen, mistä kumpuaa tämä jatkuva sukupuolten välinen vihamielisyys? Naiset vastaan miehet ja toisin päin. Onko se omien turhautumien ja parisuhteissa koettujen pettymysten yleistämistä toiseen sukupuoleen, kannustaako kulttuurimme jotenkin vastakkainasetteluun vai mistä on kyse?

Kommentit (1643)

Vierailija
781/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämättömyydestä. Kumpikaan ei ymmärrä toista, jos ymmärtäis, vihanpidolle ei olis sijaa.

Vierailija
782/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mielestänne maksaa kotityöt/kk? Ihan tosissani kysyn. Siitä nimittäin riippuu, että muutanko miesystäväni kanssa yhteen.

Hmm. Naisystäväni asuu minun ostamassa omistus asunnossa josta hän ei ole maksanut penniäkään. Eikä maksa myöskään yhtiövastiketta, ei sähköstä, eikä vedestä. Herää vastakysymys että mikä olisi sopiva vuokra asumisesta tästä 80m2 rt-asunnosta? Ruuat toki valmistaa ja myös maksaa ne, sekä pesee pyykit ja siivoaa asunnon.

Heitänkö pihalle, perinkö vuokraa, vai mikä olisi mielestäsi paras ratkaisu kun kerran ajatellaan kotitalousasioita ja niiden käypää hintaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inselit siis vihaa naisia, koska ei saa seksiä.

Miksi naiset vihaa miehiä?

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Mikä tässä nyky-yhteiskunnassa sinua närästää?

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Miksi mies etsii puolisoa "perinteiseen parisuhteeseen"? Ethän enää köpöttele hevoskyydilläkään isolle kirkolle? Tai käytä taskunaurista?

Mikä tämä "perinteinen parisuhde" edes on? Miltä vuosikymmeneltä tai -sadalta? Mistä yhteiskuntaluokasta? Miltä seudulta tai kulttuurista?

Tätä minä justiinsa tarkoitan. Mistään miehen kriteereistä naisille ei voi keskustella ennen kuin aletaan kehittämään mielikuvia yhteiskuntaluokista ja kikapoosta ja jostain peruukeista. Ei pysty edes aloittamaan keskustelua. :D Miehellä ei kerta kaikkiaan saa olla preferenssejä, ja miehen pitää olla tahdoton.

Eli et osaa selittää mihin preferenssisi perustuu.

Ensin pitäisi syntyä luottamus keskustelijoiden välille, jotta syntyisi kiinnostus avata preferenssejä. Tätä ei syntynyt. Päätöksestä ei voi valittaa.

Tai et kehtaa, koska perustelusi ovat niin lapsellisia ja naurettavia?

Tuon tyypin vastaukset tai niiden puute lähinnä, alkaa pikkuhiljaa vakuuttamaan myös minut siitä, että tyyppi saattaa ollakin todella maksettu trolli. Tämä perinteisen parisuhteen tarkennuskysymyksen kiemurtelu puhuu jopa enemmän kuin mahdollinen vastaus. Tyyppi tykittää estoitta putkeen satoja varsin törkeitä viestejä täysin estoitta, mutta teeskentelee liian häveliästä vastatakseen yksinkertaisiin tarkennuskysymyksiin.

Tai sitten kyse on manipulaatioyrityksistä. Narsistinen keskustelutapa on juuri tuollaista. Ei vastata kysymyksiin, "unohdetaan" mitä on itse väitetty eikä oteta vastuuta sanomisista, yritetään vähätellä toista keskustelijaa, jne...

Vierailija
784/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisia kohdelltaisiin kuin miehiä, eli he olisivat yksin syypäitä kaikkiin ongelmiinsa, niin olisi aito tasa-arvo, eikä sukupuolten kiistaa. Ja toisaalta, jos ajateltaisiin miestenkin olevan rakenteiden uhreja omalla tavallaan, niin tasapeli olisi taas. Jos todettaisiin, ettei nainen ole huonompi miestä eikä mies naista. Ja että molemmat sekä hyötyvät että kärsivät ihan saman verran sukupuolittuneista jutuista, joille aikoinaan on ollut täysi ja molemminpuolisesti hyödyllinen peruste työnjaollisessa mielesssä menneissä yhteiskunnissa. 

Sun kannattaa ihan oikeasti tutustua naisten asemasta tehtyyn historiantutkimukseen. Puhut aikamoista soopaa.

Sivistä itseäsi.

Kaikki on jonkun propagandaa. Tiede, luonnontieteitä ehkä lukuunottamatta, on politiikkaa.

Vierailija
785/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies/nais -vastakkainasettelu on kovin teennäistä ja selvästi Putin -trollien tekemää. Putinille käy kaikenlainen yhteiskunnan sekasorto ja riita.

Oikeassa elämässä en koskaan ole törmännyt tämän palstan tapaiseen riidanlietsontaan ja sukupuolten haukkumiseen. Pitäisi olla tosi katkera tyyppi, jos tämmöistä ihan oikeasti suoltaa, joten aiheen jatkuva esilläpitäminen vaikuttaa kyllä jonkun tahon tahallaan tekemältä.

Ei tuollaisia tyyppejä oikeassa elämässä olekaan. Joku voi tietysti olla hetken vihainen ja katkera jollekin jostakin, mutta kukaan tervepäinen ei jää jumittamaan pysyvästi tuollaiseen viha-agendaan.

Samaa mieltä. Aika kauan palstamammat jaksaa jumittaa. Mut ei ihan tervepäisiä ne olekaan. :D

Vierailija
786/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin aluksi näitä tämän palstan naisvihakirjoituksia huumorina, en osannut edes kuvitella joidenkin kirjoittavan näitä ihan tosissaan. Ikinä koskaan en vastaavaan naisvihaan ole oikeassa elämässä törmännyt. Enkä tunne myöskään ainoakaan naista joka vihaisi miehiä. Minulla on kuitenkin varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri sekä naisia että miehiä.

Luettuani näitä juttuja täällä otin aiheen puheeksi oman mieheni kanssa. Hänellekin aihe oli täysin tuntematon. Mitä ihmeen järkeä noissa vihakirjoituksissa on?

Kyse on mt-ongelmasta, vaikka kun kirjoitin näin, henkilö itse kielsi asian. Siksi ei hae hoitoa vaan jatkaa tänne kirjoittelua vuodesta toiseen. AV-mammat taitavat olla hänen terapeuttejaan... Sekin on yleinen naisten ja miesten välinen ongelma, että miehet purkavat omia päänsisäisiä ongelmia naisiin.

Onko huono tai luokaton käytös, peräti viha aina mt-ongelma?

Jonkin verran tutkimusta on siitä että naisvihaan liittyy miehen masennusongelmat, ahdistus, stressi, ja kyvyttömyys käsitellä kieltesiä tunteita.

Aika vahvaa näyttöä on myös siitä, että naiset joutuvat turvautumaan mt-palveluihin ehkä noin 1,5-kertaisesti miehiin nähden. Tästä yliedustuksesta naiset eivät mielellään kovin paljon ääntä pidä, koska se ei sovi itsenäisen ja vahvan naisen narratiiviin, jota pidetään yllä.

Päinvastoin, minusta vahva ihminen on se, joka uskaltaa hakea apua ongelmiinsa.

Toisin kuin sinä.

Vierailija
787/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle naisvihaajalle kysymys: mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Rehellinen vastaus. Minun mielestäni tykittely lisää meidän kaikkien toleranssia heitä kohtaan joiden kanssa olemme eri mieltä. Huomaan, että sinun kysymyksessäsi ei ollut kovin paljon latautuneita sanoja, jos ei nyt tuota "naisvihaaja" sanaa oteta huomioon. Annan sen mennä tässä kohtaa.

Huomaatteko, että jos käyttäytyy hyvin, vastineissa ei välttämättä ole yhtä paljon latausta takana?

Palstalla en ole ollut kahteen viikkoon juuri lainkaan, mutta mielelläni käyn teitä feministinaisia opettamassa, että elämässä on universaaleja lakeja. Kunnioita kirjoittajaa, ja hän kunnioittaa sinua. Näin se menee.

Mistään venäläisten trolliarmeijasta ei ole kyse. Kyse on siitä, että te ette hallitse minua yhtään sen enempää kuin minäkään en hallitse teitä.

Harjoitellaanko lisää?

Et vaivautunut siis vastaamaan kysymyksiini. Otetaanpa ne siis uudestaan:

Mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Enkä uskokaan sinun olevan Venäjältä.

Ymmärsin kysymyksienne koskevan motiivejani, ja minä vastasin omista motiiveistani. En oikein osaa enempää kertoa, jos et osaa lukea vastauksiani. Auttoiko tämä?

Ei. Ainakin tuon minkälaiset fiilikset sinulla on illalla viimeisen viestisi jälkeen, pitäisi olla helppo kysymys. Onko hyvä ja levännyt olo vai vihaatko vielä enemmän kaikkea?

Luuletko viestiesi jotenkin helpottavan itse aihetta, siis miesten ja naisten vastakkainasettelua? Minulle kun tulee ihan päin vastainen fiilis, siis sinun kirjoituksesi pelkästään lisäävät vastakkainasettelua.

Ajatteletteko te itse, että kysymyksenne olisi jollain tavalla hienotunteisesti maailmaa parantava? Mistä kohtaa maailma paranee tällä viestillä? 

Yritän ymmärtää sinua ihan oikeasti. Etkö siis todellakaan pysty vastaamaan oletko illalla lopettaessasi kirjoittelua rauhallinen ja levännyt vai vielä vihaisempi kuin aikaisemmin? Tämän kysymyksen ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Minä olen hienotunteisesti yrittänyt ohjata teitä ymmärtämään, että te ette ole asemassa, jossa esitellään minkäänlaisia vaatimuksia muita keskustelijoita kohtaan. Senkään ymmärtäminen ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Missäpä minä esitin jonkin vaatimuksen? Toki osaan tehdä sinun kiemurtelustasi monenkin laisia johtopäätöksiä, kuten varmasti osaa tehdä moni muukin. Hienotunteisuutta sinun viesteistäsi ei löydy. 

Sinulla on sosiaalinen tarve esiintyä "ymmärtävänä" ja haluat vängätä viesti viestin perään vastauksia, joilla voisit saada lisää kierroksia. Vaan sinulla ei sitä valtaa ole. Tyydy siihen asemaan, että sinulla ei ole valtaa minua kohtaan yhtään sen enempää kuin minulla sinuun. 

Jopa kuusivuotias keksii välttelylleen (ja valehtelulleen) paremmat tekosyyt kuin sinä. Mistään vallasta tässä ei ole kysymys.  Kirjoituksesi on pelkästään ulkoa opeteltua merkityksetöntä liirum-laarumia. Tuskin uskot edes itse siihen mitä kirjoitat.

Oletko nyt tyhjentänyt kaiken? Haluatko vielä sanoa jotain? :D

Pikku kakkonen loppui jo. Äkkiä nukkumaan.

-eri

Vierailija
788/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inselit siis vihaa naisia, koska ei saa seksiä.

Miksi naiset vihaa miehiä?

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Mikä tässä nyky-yhteiskunnassa sinua närästää?

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Miksi mies etsii puolisoa "perinteiseen parisuhteeseen"? Ethän enää köpöttele hevoskyydilläkään isolle kirkolle? Tai käytä taskunaurista?

Mikä tämä "perinteinen parisuhde" edes on? Miltä vuosikymmeneltä tai -sadalta? Mistä yhteiskuntaluokasta? Miltä seudulta tai kulttuurista?

Tätä minä justiinsa tarkoitan. Mistään miehen kriteereistä naisille ei voi keskustella ennen kuin aletaan kehittämään mielikuvia yhteiskuntaluokista ja kikapoosta ja jostain peruukeista. Ei pysty edes aloittamaan keskustelua. :D Miehellä ei kerta kaikkiaan saa olla preferenssejä, ja miehen pitää olla tahdoton.

Ensin pitäisi syntyä luottamus keskustelijoiden välille, jotta syntyisi kiinnostus avata preferenssejä. Tätä ei syntynyt. Päätöksestä ei voi valittaa.

Tai et kehtaa, koska perustelusi ovat niin lapsellisia ja naurettavia?

Tuon tyypin vastaukset tai niiden puute lähinnä, alkaa pikkuhiljaa vakuuttamaan myös minut siitä, että tyyppi saattaa ollakin todella maksettu trolli. Tämä perinteisen parisuhteen tarkennuskysymyksen kiemurtelu puhuu jopa enemmän kuin mahdollinen vastaus. Tyyppi tykittää estoitta putkeen satoja varsin törkeitä viestejä täysin estoitta, mutta teeskentelee liian häveliästä vastatakseen yksinkertaisiin tarkennuskysymyksiin.

Tai sitten kyse on manipulaatioyrityksistä. Narsistinen keskustelutapa on juuri tuollaista. Ei vastata kysymyksiin, "unohdetaan" mitä on itse väitetty eikä oteta vastuuta sanomisista, yritetään vähätellä toista keskustelijaa, jne...

Eli on narsisti, jos ei suostu vastaamaan jonkun naisen kysymyksiin, koska ne ovat asenteellisia? Jotenkin tuntuu, että narsismin kynnystä hilataan koko ajan alaspäin. Olenko narsisti nukkuessani ja tehdessäni jotain ihan muuta, kun jäätte kaipaamaan täällä vastauksia? :D Uskotteko itse näihin tarinoihin?

Vierailija
789/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin aluksi näitä tämän palstan naisvihakirjoituksia huumorina, en osannut edes kuvitella joidenkin kirjoittavan näitä ihan tosissaan. Ikinä koskaan en vastaavaan naisvihaan ole oikeassa elämässä törmännyt. Enkä tunne myöskään ainoakaan naista joka vihaisi miehiä. Minulla on kuitenkin varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri sekä naisia että miehiä.

Luettuani näitä juttuja täällä otin aiheen puheeksi oman mieheni kanssa. Hänellekin aihe oli täysin tuntematon. Mitä ihmeen järkeä noissa vihakirjoituksissa on?

Kyse on mt-ongelmasta, vaikka kun kirjoitin näin, henkilö itse kielsi asian. Siksi ei hae hoitoa vaan jatkaa tänne kirjoittelua vuodesta toiseen. AV-mammat taitavat olla hänen terapeuttejaan... Sekin on yleinen naisten ja miesten välinen ongelma, että miehet purkavat omia päänsisäisiä ongelmia naisiin.

Jonkin verran tutkimusta on siitä että naisvihaan liittyy miehen masennusongelmat, ahdistus, stressi, ja kyvyttömyys käsitellä kieltesiä tunteita.

Aika vahvaa näyttöä on myös siitä, että naiset joutuvat turvautumaan mt-palveluihin ehkä noin 1,5-kertaisesti miehiin nähden. Tästä yliedustuksesta naiset eivät mielellään kovin paljon ääntä pidä, koska se ei sovi itsenäisen ja vahvan naisen narratiiviin, jota pidetään yllä.

noh moni mies ei hae apua ongelmiinsa ja diagnosoitavaksi. mut esim asunnottomien majataloissa ja palvelukodeissa suurin osa on pahasti mt ongelmaisia ja suurin osa miehiä.

Sulla on asunnottomuuden suhteen hivenen skaalavirhettä. Mielialalääkitystä saa Suomessa ymmärtääkseni noin 20% naisista, jos nyt oikein muistan ikäluokassa 40-49. Suomessa on aina ollut asunnottomia miehiä, ja heidän lukumääränsä on vain joitakin tuhansia. Naisten mt-ongelmaisuus on luokaltaan paljon suurempi.

Hassua miten kevyesti sieltä sun hanurista lentelee noita prosenttilukuja. 🙂

Ei yltäisi noihin lukemiin, vaikka naiset popsisivat joka ainoan mielalalääkkeen, joka Suomessa määrätään. Mutta ei se mitään, sä varmaan itse uskot noihin juttuihis, joten en syytä tahallisesta valehtelusta.

Vierailija
790/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. En ole törmännyt tuohon tutkimukseen. Kysyin, koska itselläni ei ole tällaisia taipumuksia, vaikka olenkin mt-ongelmainen.

Eihän se ole automaatio. Varmasti riippuu henkilöstä ja tämän kokemuksista. Joillakin näyttää olevan tarve tarttua naisvihaan ja syyttää naisia kaikesta, toisilla taas ei.

Vierailija
791/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoma mediako on putinistien hallussa?

Ehkä. Ilmastoasioissa varmaan löytyy yhteistä.

Sori nyt vaan, mutta mitään muuta täällä ei vilisemällä vilise kuin sanoman ja eri järjestöjen keskustelunaloittajia ja somevastaavia.

Putinistit ovat joka paikassa. Varsinkin somessa.

Yhdysvalloissa meni läpi niinkin hyvin, että siellä äänestettiin pöhkö Trump pressaksi ja rokotevastaiset vouhottajatkin otti kaiken todesta 6-0. Ja tämä kaikki saatiin aikaan tekaistuilla verkkosivuilla ja videoilla!

Ihmettelen suuresti, miten nuo salaliittoteoreetikotkaan ei tajua tutkia sitä, miten isolla rahalla Putin tukee verkkosisältöä, joka on tarkoitettu sekoittamaan länsimaita ja luomaan valtionsisäistä sekasortoa.

Vierailija
792/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat jankkaavat tuntitolkulla samaa, eikä pysty hiljenemään. Sen jälkeen kun on narsismit, mielenterveysongelmat, ja seksuaalinen menestymättömyys lyöty pöytään, ja mies nauraa vieläkin, palstamammat vedätte varmaan 23 asti uusia ja uusia kierroksia taas. :D Sen jälkeen te kerrotte, että "mies on täällä aamusta iltaan vänkäämässä". :D Tää on hauskaa.....vieläkö mennään? Luuserit!

Vierailija
793/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että te jaksatte sivukaupalla jankkaa ohi aiheen.

Aika selvää, että tämä ei ole suurta enemmistöä kiinnostava aihe. Tämäkin ketju on vain teidän henkilökohtaisten tragedioiden vuodatusta, ehkä ne kohtalot on sitten feminismin ja sovinismin seurausta.

Vierailija
794/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mielestänne maksaa kotityöt/kk? Ihan tosissani kysyn. Siitä nimittäin riippuu, että muutanko miesystäväni kanssa yhteen.

Hmm. Naisystäväni asuu minun ostamassa omistus asunnossa josta hän ei ole maksanut penniäkään. Eikä maksa myöskään yhtiövastiketta, ei sähköstä, eikä vedestä. Herää vastakysymys että mikä olisi sopiva vuokra asumisesta tästä 80m2 rt-asunnosta? Ruuat toki valmistaa ja myös maksaa ne, sekä pesee pyykit ja siivoaa asunnon.

Heitänkö pihalle, perinkö vuokraa, vai mikä olisi mielestäsi paras ratkaisu kun kerran ajatellaan kotitalousasioita ja niiden käypää hintaa?

Kuulostaa melko reilulta. Ajattelin samankaltaista järjestelyä. Jos minä teen kotityöt, niin se maksaa miehelle yhtiövastikkeen, sähkön ja veden osaltani.

Vierailija
795/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoma mediako on putinistien hallussa?

Ehkä. Ilmastoasioissa varmaan löytyy yhteistä.

Sori nyt vaan, mutta mitään muuta täällä ei vilisemällä vilise kuin sanoman ja eri järjestöjen keskustelunaloittajia ja somevastaavia.

Putinistit ovat joka paikassa. Varsinkin somessa.

Yhdysvalloissa meni läpi niinkin hyvin, että siellä äänestettiin pöhkö Trump pressaksi ja rokotevastaiset vouhottajatkin otti kaiken todesta 6-0. Ja tämä kaikki saatiin aikaan tekaistuilla verkkosivuilla ja videoilla!

Ihmettelen suuresti, miten nuo salaliittoteoreetikotkaan ei tajua tutkia sitä, miten isolla rahalla Putin tukee verkkosisältöä, joka on tarkoitettu sekoittamaan länsimaita ja luomaan valtionsisäistä sekasortoa.

Noniin. Iso raha mainittu! :D Nyt tehdään tiliäkin vielä! :D Mielenterveysongelmasta, narsismista, inceliydestää huolimatta tiliä tehdään ja se on saletti!! :D ISOLLA RAHALLA

Vierailija
796/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kämppä on pelkästään sinun nimissäsi, sinä maksat sen. Sehän on sinun pelkästään myös jos eroatte. Laskette yhtiövastikkeen, veden ruuat, muut kotitalousmenot yhteen. Lasket jonkinlaisen palkan naisen päivittäiselle työlle, otetaan hatusta vaikka 15 € tunti. Ruuanlaitto, kaupassakäynti, siivous pyykkihuolto vie vaikkapa 10 h viikossa = 43 h kuukaudessa = 645 €/kk. Laskette nämä kaikki yhteen ja jaatte kahdella. Jos ruoka ja naisystävän kotityöt tekevät enemmän kuin puolet, sinä maksat naisystävälle päin. Jos ruoka ja kotityöt ovat vähemmän kuin muut menot, nainen maksaa sinulle päin.

Vierailija
797/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yleensä emotionaalisesti riippuvaisia muista. Miehet on itsenäisempiä psyykkisesti.

Sen takia naisenkin onni useimmiten on siellä kotona.

Naistenkin työpanosta silti tarvitaan. Nyt se on kyllä aika yli-investoitu.

Psyykkisesti itsenäiset miehet netissä: "NAISTEN SYY, YHYYYY!"

Vierailija
798/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noh moni mies ei hae apua ongelmiinsa ja diagnosoitavaksi. mut esim asunnottomien majataloissa ja palvelukodeissa suurin osa on pahasti mt ongelmaisia ja suurin osa miehiä.

Sulla on asunnottomuuden suhteen hivenen skaalavirhettä. Mielialalääkitystä saa Suomessa ymmärtääkseni noin 20% naisista, jos nyt oikein muistan ikäluokassa 40-49. Suomessa on aina ollut asunnottomia miehiä, ja heidän lukumääränsä on vain joitakin tuhansia. Naisten mt-ongelmaisuus on luokaltaan paljon suurempi.

no ei ole mä oon joutunut asumaan asunnottomien majatalossa ja 90 pros miehiä. lisäksi kun vaivuin rakkauspsykoosiin ja kuvittelin että kaikki on maailmassa onnellisia ja rakastuneita ja kaikki on ilmaista ja ei ole varkauksia luulin et mistään ei tarvitse enään maksaa ja jätin vuokratmaksamatta kun kuvittelin sen asumisen olevan ilmaista ja tuliterä pyöräkin pöllittiin kun jätin sen auki kun luulin et rikokset on maailmasta loppuneet.

mut joo asiaan. jouduin osastolle. ja kevyemmällä osastolla oli naisia enempi eli tilanne ei oo mennyt niin pahaksi ja heidän psyyken korjaus onnistuu helpommin kun tilanne ei ole niin kroonistunut. mut koska karkasin. jouduin raskaammalle osastolle vähäksi aikaa ja siellä taas oli suurin osa miehiä ihan hiton pahoissa harhoissa ja väkivaltaisia ajattelultaan. sinne tuli jopa se jätkä joka ajoi helsingissä ihmisten päälle ja se yks nainen kuoli. sit ykskin pääsi lomille ja ampui toista. nukuin tosi huonosti siellä ja mielenrauhan vuoksi laitoin oven aina yöksi lukkoon vaik niin ei saannut tehdä.

noh olin asunnoton kun pääsin takaisin kevyemmälle osastolle ja sieltä mulle hommattiin palvelukoti et katto päänpäällä ja siellä oli mt kuntoutujia ja suurin osa miehiä.

ja esim tapasin siellä entisen niuvaniemen asukin ja sielläkin suurinosa oli miehiä.

mut oman kokemuksen mukaan naiset hakee sen tarvittavan avun ja lääkityksen jo ajoissa.

jos kaikki miehet menisi terapiaan ja kertoisi rehellisesti tunteistaan ja oikeista ajatuksistaan ni tilastot nousisi. mut miehet lääkitsee itteään päihteillä. ihan oikeesti mä oon tavannut lukuisia miehiä joilla pahoikin ongelmia mut ovat lääkkeettä ja ovat hoitoa vastustavia. mut ne päihteet sotkee vaan lisää sitä kuuppaa. kerrankin täs yks frendi pyys multa satkuu lainaksi ja alkoi selittään et valtio laittaa 8 miljardia sen tilille parinviikonpäästä ja saan miljoonan takas luulin vitsiksi mut tosissaan se oli.

et moni mies on jääräpää eikä kehtaa mennä avun piiriin. kunnes juoksee keskellä kaupunkia alasti leikkien liikenne poliisia. toikin on tosi.

herkillä ihmisillä vaan kuppi voi mennä juntturaan. mut jos kaikki miehet menisi terapiaan ja kertoisi tosi tilanteensa prossat tasoittuisi.

Vierailija
799/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. En ole törmännyt tuohon tutkimukseen. Kysyin, koska itselläni ei ole tällaisia taipumuksia, vaikka olenkin mt-ongelmainen.

Eihän se ole automaatio. Varmasti riippuu henkilöstä ja tämän kokemuksista. Joillakin näyttää olevan tarve tarttua naisvihaan ja syyttää naisia kaikesta, toisilla taas ei.

Niin, siksi ihmettelenkin, kun kaikki on aina mt-ongelmia. Mielenterveydestä kärsivätkin ovat monen kirjavaa sakkia. Mutta jätetään tämä nyt sikseen.

Vierailija
800/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolisota johtuu siitä, että jotkut ihmiset eivät myönnä sukupuolten eroja.

Enemmänkin tuntuu siltä, että sota johtuu siitä, kun miehet eivät myönnä että naiset ovat tasa-arvoisia.

Kai ne pelkää että niiden maailma romahtaa kun munalla ei saa eikä pääse.