Käsitättekö että ette saa parempaa palvelua sillä että huudatte asiakaspalvelijalle?
Sille yhdellekkin tädille vaan terveisiä, joka soitteli tänään. On todella vaikea keskittyä ratkaisemaan jotain ongelmaa, toisen huutaessa samaan aikaan.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän olla aina asiallinen asiakkaana. Pari kertaa on vaan flipannu ihan totaalisesti. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että saat esim. soittaa ja lähettää samasta asiasta yhä uudelleen viestin. Joka kerta sinulle asiakaspalvelija vakuuttaa asian olevan kunnossakuitenkaan ei ole vaan esim. maksumuistutuksia tai muita ukaaseja vaan satelee. Lopulta on hyvin vaikea enää sadannen kerran selittää rauhallisesti asiaa!
Minulla floppasi keväällä, kun löysin kolme viikkoa myöhässä olleen keittiömme pihalta räntäsateesta.
Paitsi että olin maksanut sisäänkannosta, olin myös painottanut soittamaan ajoissa, sillä aina raksalla ei ole ketään paikalla.
Tällä kertaa oli sähköasentaja ollut paikalla ja oli luullut kuittaavansa kaksi pikku pakettia josta oli ollut puhe. Asentaja oli mennyt kuulokkeet päässä takaisin omiin hommiin, ja kuljetusfirma oli nostanut keittiöelementit pihalle ja poistuneet paikalta.
Huusin kuin hyeena puhelimeen sen jälkeen kun olin kuunnellut naureskelua naisihmisen rakentamisesta. Lopulta jouduin soittamaan isäni, siskoni, siskon miehen ja appeni auttamaan kantamisessa. Jouduin ostamaan nokkakärryt lopulta, että saimme myös pesukoneen yms sisälle.
Kaksi keittiön kaapistoista ehti kastua, eikä vieläkään ole kuulunut uusia tilalle. Ei, vaikka en ole korottanut ääntäni. Vielä.
Mitä luulet että se flippaaminen on auttanut tuossa versus se että olisit vain rauhallisesti reklamoinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla "linja katkeaa", jos asiakas liikaa meuhkaa. Soittakoon uudelleen, kun on rauhoittunut.
Se kannattaa sanoa huutavalle, kiroilevalle asiakkaalle suoraan, että soittaa uudelleen sitten, kun voi rauhassa selittää asiansa. Yleensä oppi menee perille ja jos ei mene kerralla, niin vaikka viidennellä.
Kylläpä on tyhmää porukkaa taas neuvomassa. Jos asiakaspalvelija tekee noin, hänestä lähtee kyllä salamana kantelu. Näin on.
Kantelu kenelle? Sille esimiehellekö, joka on ohjeistanut toimimaan noin? :D
Hyvä vaan jos tekevät noita kanteluitaan. Tuleepahan piristystä päivään, kun saa kuulla, mitä hourupäät ovat tällä kertaa keksineet harhaisessa päässään.
asiakaspalvelija on nimenomaan palkattu ottamaan kaikki paska vastaan. kyllä firman omistaja tietää myyvänsä todella surkeaa tavaraa ja asiakkaat luonnollisesti hermostuvat. ei se omistaja kuitenkaan halua itse olla vastuussa vaan pysyy norsunluutornissaan ja palkkaa asiakaspalvelijan ottamaan vastaan seuraukset surkeista tuotteista, joilla asiakkaita on huijattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän olla aina asiallinen asiakkaana. Pari kertaa on vaan flipannu ihan totaalisesti. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että saat esim. soittaa ja lähettää samasta asiasta yhä uudelleen viestin. Joka kerta sinulle asiakaspalvelija vakuuttaa asian olevan kunnossakuitenkaan ei ole vaan esim. maksumuistutuksia tai muita ukaaseja vaan satelee. Lopulta on hyvin vaikea enää sadannen kerran selittää rauhallisesti asiaa!
Minulla floppasi keväällä, kun löysin kolme viikkoa myöhässä olleen keittiömme pihalta räntäsateesta.
Paitsi että olin maksanut sisäänkannosta, olin myös painottanut soittamaan ajoissa, sillä aina raksalla ei ole ketään paikalla.
Tällä kertaa oli sähköasentaja ollut paikalla ja oli luullut kuittaavansa kaksi pikku pakettia josta oli ollut puhe. Asentaja oli mennyt kuulokkeet päässä takaisin omiin hommiin, ja kuljetusfirma oli nostanut keittiöelementit pihalle ja poistuneet paikalta.
Huusin kuin hyeena puhelimeen sen jälkeen kun olin kuunnellut naureskelua naisihmisen rakentamisesta. Lopulta jouduin soittamaan isäni, siskoni, siskon miehen ja appeni auttamaan kantamisessa. Jouduin ostamaan nokkakärryt lopulta, että saimme myös pesukoneen yms sisälle.
Kaksi keittiön kaapistoista ehti kastua, eikä vieläkään ole kuulunut uusia tilalle. Ei, vaikka en ole korottanut ääntäni. Vielä.
Mitä luulet että se flippaaminen on auttanut tuossa versus se että olisit vain rauhallisesti reklamoinut?
Minä olen Kokoomuksesta.
Silloin aspa on hiljaa ja kuuntelee kun minä puhun. Minä olen sentään keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhotus ei muuta mitään, kyllä asiakaskin voi nauhoittaa. Mitä sitten?
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
No samasta nauhoitteesta kyllä löytyy myös firman ja aspan tekemät laittomuudet ja puutteet, joten.
Voi pientä <3 Se, että lyön sinulle luurin korvaan, kun et osaa puhua asiallisesti, ei ole mikään puute eikä varsinkaan laitonta. Et nyt saa sinun sekoilujasi aspan syyksi vaikka miten kovasti yrität :D
Huutanut en ole koskaan aspalle, mutta tiukkaa keskustelua on joskus saanut käydä, että jotakin palvelua saa ja joku alkaa selvittää. Kun perusasioissa menee viikkotolkulla, ei jakseta hoitaa tai "joku muu ehkä hoitaa", en vain myhäile ymmyrkäisenä vaan sitten selvitetään. Toki kertoo firmojen asenteista asiakkaisiin, pakollinen paha johon ei haluta tuhlata yhtään aikaa, kunhan rahat viedään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, se että olen asiakaspalvelija ei tarkoita että minun täytyisi kuunnella mitä tahansa. Mistähän joillakin ihmisillä on tuollainen luulo?
sinä saat palkkaa ja asiakas maksaa, joten älä ulise.
Ja juuri siksi, että saan palkkaa asiakaspalvelusta, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kuunnella sekopäiden huutoa. Menkää metsään huutamaan, jos huudattaa. Meillä keskitytään siihen, mistä meille maksetaan eli asiakaspalveluun. Sitä saa, kun osaa käyttäytyä.
Ei saa palvelua, vaikka miten mielistelisi. Tyhjää puhetta.
No oletko koittanut käyttäytyä ihan normaalisti?
Ei saa asiakaspalvelua käyttäytymällä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
asiakaspalvelija on nimenomaan palkattu ottamaan kaikki paska vastaan. kyllä firman omistaja tietää myyvänsä todella surkeaa tavaraa ja asiakkaat luonnollisesti hermostuvat. ei se omistaja kuitenkaan halua itse olla vastuussa vaan pysyy norsunluutornissaan ja palkkaa asiakaspalvelijan ottamaan vastaan seuraukset surkeista tuotteista, joilla asiakkaita on huijattu.
Väärin. Jos esimieskin ohjeistaa lyömään luurin korvaan sekopäille, kyllä se viestii ihan muusta kuin sinun fantasioistasi, joissa aspa on likasanko, jonne sinä oksennat ja aspa iloisesti kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, se että olen asiakaspalvelija ei tarkoita että minun täytyisi kuunnella mitä tahansa. Mistähän joillakin ihmisillä on tuollainen luulo?
Ja juuri siksi, että saan palkkaa asiakaspalvelusta, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kuunnella sekopäiden huutoa. Menkää metsään huutamaan, jos huudattaa. Meillä keskitytään siihen, mistä meille maksetaan eli asiakaspalveluun. Sitä saa, kun osaa käyttäytyä.
Saa. Tiedän kokemuksesta. Peilistä löytyy syyllinen, jos ei palvelua saa.
Äänestäkää jaloillanne asiakkaat. Tuollaista käytöstä ei tarvi miltään alatason aspoilta ottaa vastaan, kun mitä täälläkin on. Kyllä ne firmat ja työpaikat, myös julkisilla, sitten itsestään kuoleentuu, missä pomot antaa ohjeita lyödä luuri kiinni ja jättää selvittämättä asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihan uskomatonta, että nämä aspat ei täällä muka tajua tätä asiaa. En itse haukkunut kommentissani ketään tyhmäksi, mutta aika yksinkertaisia henkilöitä täällä vaikuttaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuotteista tarkalleen ottaen puhut?
t. verotoimiston aspa
Vierailija kirjoitti:
Sillä saa nimenomaan huonompaa palvelua. Ei kiinnosta todellisesti auttaa ihmistä, jolla ei ole perus käytöstapoja.
Itse olen hillitty ja asiallinen ja satuin tällaisen huutajan ja meuhkaavan tyypin jälkeen asiakaspalvelutiskille. Molemmilla meillä oli samantapainen asia. Sain asiani hoidettua, mutta niin sai tämä huutajakin ja vielä pientä bonusta vaivansa palkaksi. Itse en saanut ja en kyllä vaatinutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää jaloillanne asiakkaat. Tuollaista käytöstä ei tarvi miltään alatason aspoilta ottaa vastaan, kun mitä täälläkin on. Kyllä ne firmat ja työpaikat, myös julkisilla, sitten itsestään kuoleentuu, missä pomot antaa ohjeita lyödä luuri kiinni ja jättää selvittämättä asiat kuntoon.
Söpöä kun raivohullut kuvittelevat kaikkivoipaisuudessaan olevan jotain suuriakin rahoittajatahoja, joiden poistumista kaikki jäävät suremaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä kohtaa, kun asiakas huutaa, ei se enää odota mitään palvelua saavansa, siksihän se huutaa, kun ei ole sitä saanut alunperinkään. Silloin on kyse enää kunniasta, mitä asiakaspalvelijat ei koskaan tajua, kun ovat aina olevinaan niin oikeassa kaikessa.
Mitä kunniaa ja keneltä luulet saavasi raivoamalla aspalle?
Äläpäs vääntele asioita. Se, että asiakas raivoaa, tarkoittaa AINA sitä, että asiakas"palvelija" ei ole kunnioittanut asiakkaan aikaa, vaivaa, rahoja, olemassaoloa heidän asiakkaanaan, jne. Etkö tajua, että asiakas maksaa kaikkien palkat?! Hän on KAIKKIEN pomo ja aspan tulee KUNNIOITTAA ja PALVELLA! Aspat ei tajua omaa paikkaansa hierarkian pohjimmaisena! Vai luuletko sinä, että asiakas muka jostain syystä haluaisi antaa rahansa vain huvikseen jollekin idiootille firmalle ja vielä idiootimmalle aspalle, joka ei edes käsitä mitä tekee väärin?!
Se nyt on niin nähty että nämä en ikinä enää osta teiltä tyypit on taas seuraavan kamppiksen aikana siellä. Pysyisivätkin oikeasti pois. Mutta kun millään muulla ei ole väliä kuin hinnalla.
No hei, lakatkaa myymästä. Luokittwkette kaikki eritavalla epämiellyttävät asiakkaat joille ette myy. Niitä on takuulla paljon. Sitten vaan jonkun ajan kuluttua lappu luukulle kun kassa ei kilise - teette sen just silleen suomalaisesti. Kerro vielä, mikä firma, niin tiedän välttää.
Eikun sä et nyt tajua. Teitä hulluja on tosi vähän. Ette muodosta mitään uhkaa millekkään yritykselle. Jäitte tai lähditte.
Voi voi, kun on sulla ruusuiset kuvat. Karma se saa kuule kaikki kiinni. I dare you.
Niin no kummanhan karma se sitten on kirpeämpi, sen ilkeän ja asiattoman asiakkaan vai aspan joka kaikesta huolimatta yrittää tehdä työnsä? Mietippä?
Mietippä sä kuule sitä, että mä en mihinkään karmaan usko. Enkä nyky-aspojen "ammattitaitoon". Ne on niin kaikki nähty. Jos ne edes sitä ei tajua, että niin makaa kuin petaa ja ihmettelee, että minne niitä kanteluita muka laitetaan muuta kun pomolle, niin antaa olla vaan. Ehkä joskus kun ovat kasvaneet tajuaa olleensa väärässä.
Mä kyllä tavallaan uskon. Ihmiset jotka kylvää ympärilleen pahaa mieltä, saavat sitä samaa myös takaisin päin. Ei se ole mitään yliluonnollista, se on vaan sellainen reaktio. Onnelliset ja ystävälliset ihmiset saa ympärilleen onnellisia ja iloisia ihmisiä. Muut saa muita, jos saavat ketään.
Voi, että. Ai oikein pahaa mieltä.. No sehän on tietysti kamalaa, viis varastamisesta ja huijaamisesta ja vaikka mistä p.skasta mitä täällä tehdään. Kunhan nyt vaan ei tule kenellekään paha mieli.
Niin. Milleniaanit. Ne ja niiden paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. Tiedän kokemuksesta. Peilistä löytyy syyllinen, jos ei palvelua saa.
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun te sekopäähuutajat tekisittekin noin, ettekä vain lupailisi turhia. Kaikki kiittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhotus ei muuta mitään, kyllä asiakaskin voi nauhoittaa. Mitä sitten?
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
No samasta nauhoitteesta kyllä löytyy myös firman ja aspan tekemät laittomuudet ja puutteet, joten.
Joten mitä? Ei se sinun laiton uhkauksesi sillä poistu, että yrität tyhjästä keksiä jotain puutetta aspan työstä.
Tuskin kuule on tyhjästä kyse enää siinä kohtaa, kun asiakas raivoaa. Eiköhän hänelle ole jo siinä kohtaa valjennut puute jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku Schenkerin tms. kuski ei ole hoitanut hommiaan. Sinä haukut keittiöfirman aspaa siitä hyvästä. Kyseessä ei ole edes sama firma joka on mokannut, saati sellainen henkilö joka olisi voinut asiaan jotenkin vaikuttaa. Se aspa ei pysty Schenkerille välittämään sitä sinun huutoasi, se jää siihen hänelle. Häneltä lähtee eteenpäin ihan vain asiallinen reklamaatio kuljetusfirmalle, joka ei koskaan edes kuule että joku on jossain tullut pahalle mielelle kun toimitustapa ei ole pitänyt.
Joten mitä? Ei se sinun laiton uhkauksesi sillä poistu, että yrität tyhjästä keksiä jotain puutetta aspan työstä.