Käsitättekö että ette saa parempaa palvelua sillä että huudatte asiakaspalvelijalle?
Sille yhdellekkin tädille vaan terveisiä, joka soitteli tänään. On todella vaikea keskittyä ratkaisemaan jotain ongelmaa, toisen huutaessa samaan aikaan.
Kommentit (306)
Nauhotus ei muuta mitään, kyllä asiakaskin voi nauhoittaa. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä saa nimenomaan huonompaa palvelua. Ei kiinnosta todellisesti auttaa ihmistä, jolla ei ole perus käytöstapoja.
Onko sinulla perusasiakaspalvelutaidot. Epäilen. Asiakas ei ole sinua varten, sinä olet asiakasta varten.
Normaalijärkisiä asiakkaita on ihan tarpeeksi pitämään yritykset pystyssä. Ei teitä hulluja kukaan kaipaa.
Hyi, hyi kuinka ikävästi sinä hieno asiakaspalvelija nyt nimittelet. Kuinkas nyt noin, sinunhan pitäisi näyttää mallia, kuinka käyttäydytään nätisti. Ettei vaan nyt olisi se mielisairaus siellä aspan korvien välissä, lisäksi huomaan, että olet aggressiivinen, et kai ole työssä tuon kuntoisena ja miten se lääkitys? Syötkö sinä edes niitä, kuten tohtori käski? Ihan tässä huoli herää.
Juu ei tarvi vapaa-ajalla anonyymisti netissä näyttää mitään mallia sentään. Ihan saan olla oma viehättävä itseni. Eikä töissäkään tarvi kuin hoitaa se duuni asiallisesti. Ei tarvi sen kummemmin olla mikään esikuva.
Eiköhän tuo viesti ollut kaikille somepsykiatreille, jotka kertoilee kuka täällä on mt-potilas.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelivat on jätesankoja joita saa kohdella miten huvittaa joten olkaa hiljaa ja tyytykään kohtaloonne idiootit :D:D:D
Omassa työpaikassani on annettu ylemmältä taholta ohjeistus, että jos asiakas alkaa huutamaan tai solvaamaan, niin työntekijällä on oikeus lopettaa asiakaspalvelu välittömästi. Asiakkaalle todetaan, että hänen käytöksensä on epäasiallista ja häntä pyydetään poistumaan. Jos hän ei suostu poistumaan, niin paikalle kutsutaan ensin vartijat, ja jos sekään ei auta, niin sitten kutsutaan poliisit. Poliisien kutsumisen myötä tulee myös pysyvä porttikielto liikkeeseemme.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, se että olen asiakaspalvelija ei tarkoita että minun täytyisi kuunnella mitä tahansa. Mistähän joillakin ihmisillä on tuollainen luulo?
sinä saat palkkaa ja asiakas maksaa, joten älä ulise.
Ja juuri siksi, että saan palkkaa asiakaspalvelusta, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kuunnella sekopäiden huutoa. Menkää metsään huutamaan, jos huudattaa. Meillä keskitytään siihen, mistä meille maksetaan eli asiakaspalveluun. Sitä saa, kun osaa käyttäytyä.
Ei saa palvelua, vaikka miten mielistelisi. Tyhjää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, se että olen asiakaspalvelija ei tarkoita että minun täytyisi kuunnella mitä tahansa. Mistähän joillakin ihmisillä on tuollainen luulo?
Ja juuri siksi, että saan palkkaa asiakaspalvelusta, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kuunnella sekopäiden huutoa. Menkää metsään huutamaan, jos huudattaa. Meillä keskitytään siihen, mistä meille maksetaan eli asiakaspalveluun. Sitä saa, kun osaa käyttäytyä.
Eli siis asiakaspalvelua juuri nimenomaan ei saa, kun kerran teillä keskitytään siihen, että mistä te saatte rahaa.
Vaihda alaa. Et sovi mihinkään ihmisten kanssa olemiseen. Tunteettomat ja kovat koneet sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui mielistelystä? Ihan normaalit käytöstavat riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmistä on vain niin tyhmiä
Ja yksinäisiä ja pettyneitä elämäänsä. Ainoa kontakti elämässä on satunnainen asiakaspalvelija, jolle sitten jotkut oksentavat elämänsä schaisset.
Tsemppiä kaikille aspoille <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko koittanut käyttäytyä ihan normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä kohtaa, kun asiakas huutaa, ei se enää odota mitään palvelua saavansa, siksihän se huutaa, kun ei ole sitä saanut alunperinkään. Silloin on kyse enää kunniasta, mitä asiakaspalvelijat ei koskaan tajua, kun ovat aina olevinaan niin oikeassa kaikessa.
Mitä kunniaa ja keneltä luulet saavasi raivoamalla aspalle?
Äläpäs vääntele asioita. Se, että asiakas raivoaa, tarkoittaa AINA sitä, että asiakas"palvelija" ei ole kunnioittanut asiakkaan aikaa, vaivaa, rahoja, olemassaoloa heidän asiakkaanaan, jne. Etkö tajua, että asiakas maksaa kaikkien palkat?! Hän on KAIKKIEN pomo ja aspan tulee KUNNIOITTAA ja PALVELLA! Aspat ei tajua omaa paikkaansa hierarkian pohjimmaisena! Vai luuletko sinä, että asiakas muka jostain syystä haluaisi antaa rahansa vain huvikseen jollekin idiootille firmalle ja vielä idiootimmalle aspalle, joka ei edes käsitä mitä tekee väärin?!
Se nyt on niin nähty että nämä en ikinä enää osta teiltä tyypit on taas seuraavan kamppiksen aikana siellä. Pysyisivätkin oikeasti pois. Mutta kun millään muulla ei ole väliä kuin hinnalla.
No hei, lakatkaa myymästä. Luokittwkette kaikki eritavalla epämiellyttävät asiakkaat joille ette myy. Niitä on takuulla paljon. Sitten vaan jonkun ajan kuluttua lappu luukulle kun kassa ei kilise - teette sen just silleen suomalaisesti. Kerro vielä, mikä firma, niin tiedän välttää.
Eikun sä et nyt tajua. Teitä hulluja on tosi vähän. Ette muodosta mitään uhkaa millekkään yritykselle. Jäitte tai lähditte.
Voi voi, kun on sulla ruusuiset kuvat. Karma se saa kuule kaikki kiinni. I dare you.
Niin no kummanhan karma se sitten on kirpeämpi, sen ilkeän ja asiattoman asiakkaan vai aspan joka kaikesta huolimatta yrittää tehdä työnsä? Mietippä?
Mietippä sä kuule sitä, että mä en mihinkään karmaan usko. Enkä nyky-aspojen "ammattitaitoon". Ne on niin kaikki nähty. Jos ne edes sitä ei tajua, että niin makaa kuin petaa ja ihmettelee, että minne niitä kanteluita muka laitetaan muuta kun pomolle, niin antaa olla vaan. Ehkä joskus kun ovat kasvaneet tajuaa olleensa väärässä.
Huh! Vihdoin päästit minut jännityksestä ja kerroit, että aiot kannella pomolle.
Seuraava kysymys: Mitä luulet pomon tekevän kantelun seurauksena, kun hän on itse oheistanut minut sulkemaan luurin, jos hullu asiakas kohdalle sattuu?
Sanoin jo, että antaa olla vaan, kun et kerran perusteitakaan ymmärrä.
Eli sinäkin tajusit jo, ettei se kantelu aiheuta kuin paskaista naurua sinun suuntaasi. Eipä siihen kovin kauaa mennytkään....
Et siis edelleenkään tajunnut, että ei todellakaan pomolle. Että nielepä vaan ne omat naurusi ja egosi.
Kenelle sitten? Kiinnostaa aidosti, joten lopeta tuo panttaaminen ja sano suoraan!
Kieripä kuule siinä paskanaurussasi. There. Asiakaspalvelua sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis asiakaspalvelua juuri nimenomaan ei saa, kun kerran teillä keskitytään siihen, että mistä te saatte rahaa.
Vaihda alaa. Et sovi mihinkään ihmisten kanssa olemiseen. Tunteettomat ja kovat koneet sopii.
No saahan. Muttei raivoamalla. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että asiakaspalvelu ei ole mikään "huuda meille kaikki paha olosi" palvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä kohtaa, kun asiakas huutaa, ei se enää odota mitään palvelua saavansa, siksihän se huutaa, kun ei ole sitä saanut alunperinkään. Silloin on kyse enää kunniasta, mitä asiakaspalvelijat ei koskaan tajua, kun ovat aina olevinaan niin oikeassa kaikessa.
Äläpäs vääntele asioita. Se, että asiakas raivoaa, tarkoittaa AINA sitä, että asiakas"palvelija" ei ole kunnioittanut asiakkaan aikaa, vaivaa, rahoja, olemassaoloa heidän asiakkaanaan, jne. Etkö tajua, että asiakas maksaa kaikkien palkat?! Hän on KAIKKIEN pomo ja aspan tulee KUNNIOITTAA ja PALVELLA! Aspat ei tajua omaa paikkaansa hierarkian pohjimmaisena! Vai luuletko sinä, että asiakas muka jostain syystä haluaisi antaa rahansa vain huvikseen jollekin idiootille firmalle ja vielä idiootimmalle aspalle, joka ei edes käsitä mitä tekee väärin?!
Se nyt on niin nähty että nämä en ikinä enää osta teiltä tyypit on taas seuraavan kamppiksen aikana siellä. Pysyisivätkin oikeasti pois. Mutta kun millään muulla ei ole väliä kuin hinnalla.
No hei, lakatkaa myymästä. Luokittwkette kaikki eritavalla epämiellyttävät asiakkaat joille ette myy. Niitä on takuulla paljon. Sitten vaan jonkun ajan kuluttua lappu luukulle kun kassa ei kilise - teette sen just silleen suomalaisesti. Kerro vielä, mikä firma, niin tiedän välttää.
Eikun sä et nyt tajua. Teitä hulluja on tosi vähän. Ette muodosta mitään uhkaa millekkään yritykselle. Jäitte tai lähditte.
Voi voi, kun on sulla ruusuiset kuvat. Karma se saa kuule kaikki kiinni. I dare you.
Niin no kummanhan karma se sitten on kirpeämpi, sen ilkeän ja asiattoman asiakkaan vai aspan joka kaikesta huolimatta yrittää tehdä työnsä? Mietippä?
Mietippä sä kuule sitä, että mä en mihinkään karmaan usko. Enkä nyky-aspojen "ammattitaitoon". Ne on niin kaikki nähty. Jos ne edes sitä ei tajua, että niin makaa kuin petaa ja ihmettelee, että minne niitä kanteluita muka laitetaan muuta kun pomolle, niin antaa olla vaan. Ehkä joskus kun ovat kasvaneet tajuaa olleensa väärässä.
Huh! Vihdoin päästit minut jännityksestä ja kerroit, että aiot kannella pomolle.
Seuraava kysymys: Mitä luulet pomon tekevän kantelun seurauksena, kun hän on itse oheistanut minut sulkemaan luurin, jos hullu asiakas kohdalle sattuu?
Sanoin jo, että antaa olla vaan, kun et kerran perusteitakaan ymmärrä.
Eli sinäkin tajusit jo, ettei se kantelu aiheuta kuin paskaista naurua sinun suuntaasi. Eipä siihen kovin kauaa mennytkään....
Et siis edelleenkään tajunnut, että ei todellakaan pomolle. Että nielepä vaan ne omat naurusi ja egosi.
Kenelle sitten? Kiinnostaa aidosti, joten lopeta tuo panttaaminen ja sano suoraan!
Kieripä kuule siinä paskanaurussasi. There. Asiakaspalvelua sulle.
Niinpä kuule teenkin. Nyt naurattaa niin, että mahaan sattuu, kun yrität olla niiiiiin kovaa että. 3-vuotiaani käyttäytyy täysin samoin, kun kuvittelee tietävänsä asioita paremmin kuin minä. Ero teidän välillä on, että hänen kohdallaan se on söpöä, sinun kohdallasi lähinnä säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Aspalinjoilla pitäisi olla nauhoite näitä tilanteita varten:
"Valitsemaanne numeroon ei saada huutamalla yhteyttä. Olkaa hyvä ja yrittäkää uudelleen, kun olette rauhoittuneet."
Kiitos, tää oli hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän olla aina asiallinen asiakkaana. Pari kertaa on vaan flipannu ihan totaalisesti. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että saat esim. soittaa ja lähettää samasta asiasta yhä uudelleen viestin. Joka kerta sinulle asiakaspalvelija vakuuttaa asian olevan kunnossakuitenkaan ei ole vaan esim. maksumuistutuksia tai muita ukaaseja vaan satelee. Lopulta on hyvin vaikea enää sadannen kerran selittää rauhallisesti asiaa!
Minulla floppasi keväällä, kun löysin kolme viikkoa myöhässä olleen keittiömme pihalta räntäsateesta.
Paitsi että olin maksanut sisäänkannosta, olin myös painottanut soittamaan ajoissa, sillä aina raksalla ei ole ketään paikalla.
Tällä kertaa oli sähköasentaja ollut paikalla ja oli luullut kuittaavansa kaksi pikku pakettia josta oli ollut puhe. Asentaja oli mennyt kuulokkeet päässä takaisin omiin hommiin, ja kuljetusfirma oli nostanut keittiöelementit pihalle ja poistuneet paikalta.
Huusin kuin hyeena puhelimeen sen jälkeen kun olin kuunnellut naureskelua naisihmisen rakentamisesta. Lopulta jouduin soittamaan isäni, siskoni, siskon miehen ja appeni auttamaan kantamisessa. Jouduin ostamaan nokkakärryt lopulta, että saimme myös pesukoneen yms sisälle.
Kaksi keittiön kaapistoista ehti kastua, eikä vieläkään ole kuulunut uusia tilalle. Ei, vaikka en ole korottanut ääntäni. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen saanut palvelua. Ja 90% tapauksista jopa hyvää sellaista. Mistähän mahtaisi johtua, ettet sinä saa? Peili voisi auttaa tässä asiassa.
Mulle soitti kerran joku, joka alkoi huutaa miten hän on johtajalle yrittänyt soittaa ja asia on tämä plaaplaa
Siirsin vähän kuuloketta pois korvalta ja menin nettiin.
Kohta alkoi kuulua "haloo, haloo??"
"Joo en kuunn... siis oikein saanut selvää mistä tässä on kyse, mutta ehkäpä johtajan sihteeri osaisi auttaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
No samasta nauhoitteesta kyllä löytyy myös firman ja aspan tekemät laittomuudet ja puutteet, joten.
VIELÄKIN TUO AASIAKASPALVELIJA TÄÄLLÄ RÄYHÄÄ JA MEUHKAA
POTKUT PERSUUKSILLE VAAN!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tavallaan uskon. Ihmiset jotka kylvää ympärilleen pahaa mieltä, saavat sitä samaa myös takaisin päin. Ei se ole mitään yliluonnollista, se on vaan sellainen reaktio. Onnelliset ja ystävälliset ihmiset saa ympärilleen onnellisia ja iloisia ihmisiä. Muut saa muita, jos saavat ketään.
Voi, että. Ai oikein pahaa mieltä.. No sehän on tietysti kamalaa, viis varastamisesta ja huijaamisesta ja vaikka mistä p.skasta mitä täällä tehdään. Kunhan nyt vaan ei tule kenellekään paha mieli.