Käsitättekö että ette saa parempaa palvelua sillä että huudatte asiakaspalvelijalle?
Sille yhdellekkin tädille vaan terveisiä, joka soitteli tänään. On todella vaikea keskittyä ratkaisemaan jotain ongelmaa, toisen huutaessa samaan aikaan.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla "linja katkeaa", jos asiakas liikaa meuhkaa. Soittakoon uudelleen, kun on rauhoittunut.
Se kannattaa sanoa huutavalle, kiroilevalle asiakkaalle suoraan, että soittaa uudelleen sitten, kun voi rauhassa selittää asiansa. Yleensä oppi menee perille ja jos ei mene kerralla, niin vaikka viidennellä.
Kylläpä on tyhmää porukkaa taas neuvomassa. Jos asiakaspalvelija tekee noin, hänestä lähtee kyllä salamana kantelu. Näin on.
Kantelu kenelle? Sille esimiehellekö, joka on ohjeistanut toimimaan noin? :D
Hyvä vaan jos tekevät noita kanteluitaan. Tuleepahan piristystä päivään, kun saa kuulla, mitä hourupäät ovat tällä kertaa keksineet harhaisessa päässään.
Ei ne kantelut sun tietoosi tule.
Hei. Asiakas täällä. Itse pistän pienen hymyn ja sanon myös kiitos.
Aina olen saanut hyvää palvelua lähikaupassa, cittarissa ja jopa Alkossa..
Niin se metsä vastaa, mitä sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asiakaspalvelija on nimenomaan palkattu ottamaan kaikki paska vastaan. kyllä firman omistaja tietää myyvänsä todella surkeaa tavaraa ja asiakkaat luonnollisesti hermostuvat. ei se omistaja kuitenkaan halua itse olla vastuussa vaan pysyy norsunluutornissaan ja palkkaa asiakaspalvelijan ottamaan vastaan seuraukset surkeista tuotteista, joilla asiakkaita on huijattu.
Mistä tuotteista tarkalleen ottaen puhut?
t. verotoimiston aspa
Julkisen sektorin ns. aspat on kaikista parhaimpia ja pahimpia. Vaikeimpia lähes mahdottomia vastuuttaa mistään virheestä.
Vierailija kirjoitti:
asiakaspalvelija on nimenomaan palkattu ottamaan kaikki paska vastaan. kyllä firman omistaja tietää myyvänsä todella surkeaa tavaraa ja asiakkaat luonnollisesti hermostuvat. ei se omistaja kuitenkaan halua itse olla vastuussa vaan pysyy norsunluutornissaan ja palkkaa asiakaspalvelijan ottamaan vastaan seuraukset surkeista tuotteista, joilla asiakkaita on huijattu.
Se on juurikin näin. Tyhmät lapsiaspat ei vaan tajua sitä ja luulee olevansa oikeassa, pelinappulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhotus ei muuta mitään, kyllä asiakaskin voi nauhoittaa. Mitä sitten?
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
No samasta nauhoitteesta kyllä löytyy myös firman ja aspan tekemät laittomuudet ja puutteet, joten.
Joten mitä? Ei se sinun laiton uhkauksesi sillä poistu, että yrität tyhjästä keksiä jotain puutetta aspan työstä.
Tuskin kuule on tyhjästä kyse enää siinä kohtaa, kun asiakas raivoaa. Eiköhän hänelle ole jo siinä kohtaa valjennut puute jos toinenkin.
Aspa: "Firma X Minna, kuinka voin auttaa"
Asiakas: *Tauotonta huutoa*
Mikä kohta tuossa Minna puheenvuorossa oli sinusta laitonta tai edes epäasiallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. verotoimiston aspa
Julkisen sektorin ns. aspat on kaikista parhaimpia ja pahimpia. Vaikeimpia lähes mahdottomia vastuuttaa mistään virheestä.
Kysyttiin, mistä tuotteesta oli puhe. Miksi et vastaa kysymykseen? Eikö kapasiteetti riitä muuhun kuin aspan haukkumiseen tässäkään tilanteessa?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Minulla "linja katkeaa", jos asiakas liikaa meuhkaa. Soittakoon uudelleen, kun on rauhoittunut.
Ai, tiskillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kannattaa sanoa huutavalle, kiroilevalle asiakkaalle suoraan, että soittaa uudelleen sitten, kun voi rauhassa selittää asiansa. Yleensä oppi menee perille ja jos ei mene kerralla, niin vaikka viidennellä.
Kylläpä on tyhmää porukkaa taas neuvomassa. Jos asiakaspalvelija tekee noin, hänestä lähtee kyllä salamana kantelu. Näin on.
Kantelu kenelle? Sille esimiehellekö, joka on ohjeistanut toimimaan noin? :D
Hyvä vaan jos tekevät noita kanteluitaan. Tuleepahan piristystä päivään, kun saa kuulla, mitä hourupäät ovat tällä kertaa keksineet harhaisessa päässään.
Ei ne kantelut sun tietoosi tule.
Mikä hyöty on kantelusta, joka ei tule asiakaspalvelijoiden esimiehen tietoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhotus ei muuta mitään, kyllä asiakaskin voi nauhoittaa. Mitä sitten?
Sopivasti kun solvauksia nauhalle huutaa, on kätevästi kunnianloukkaussyytettä varten todistusaineisto kassassa. Joskus täyttyy myös nimike laiton uhkaus. Sitä sitten.
No samasta nauhoitteesta kyllä löytyy myös firman ja aspan tekemät laittomuudet ja puutteet, joten.
Voi pientä <3 Se, että lyön sinulle luurin korvaan, kun et osaa puhua asiallisesti, ei ole mikään puute eikä varsinkaan laitonta. Et nyt saa sinun sekoilujasi aspan syyksi vaikka miten kovasti yrität :D
En sekoile, puhun asiaa. Itse et tajua, että olet hyväksikäytetty.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Asiakas täällä. Itse pistän pienen hymyn ja sanon myös kiitos.
Aina olen saanut hyvää palvelua lähikaupassa, cittarissa ja jopa Alkossa..
Niin se metsä vastaa, mitä sinne huudetaan.
Saahan sitä hyvää palvelua, jos kokee hyväksi palveluksi, että sulle ei sentään huudettu. Hymy on heti jo plussaa. Mitään tietoa mistään ei voi vaatia, se olisi jo ihan kohtuutonta. Korjausten vaatiminen onkin sitten jo mielenvikaista.
Ihmiset huutavat myös yrityslinjoilla, joissa siis edustavat soittaessaan jotain yritystä.
Yksikin alkoi ihan asiallisesti kertoa, että heidän täytyisi nyt jo tammikuussa tietää kuinka paljon tämän vuoden lasku tulee olemaan, sillä tätä tietoa tarvitaan yhteen toiseen asiaan.
Täysin asiallisesti kerroin, että hintaan vaikuttaa asiat x ja y, joista johtuen vuoden lopullista hintaa ei voi tietää etukäteen.
Soittaja lähti tästä kierroksille. "Ymmärrätkö, että jos emme voi merkitä tätä oikein budjettiin, meiltä voi mennä rahaa jostain muusta hankinnasta!!!"
Ikävä juttu. En silti pysty tammikuussa ennustamaan teidän tämän vuoden sähkölaskuanne. En, vaikka kuinka huutaisit.
Toivottavasti en koskaan enää joudu vastamaan yhden ensimmäiseen asiakaspuheluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tiskillä?
Etkö oikeasti tiennyt, että on olemassa myös puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. verotoimiston aspa
Kysyttiin, mistä tuotteesta oli puhe. Miksi et vastaa kysymykseen? Eikö kapasiteetti riitä muuhun kuin aspan haukkumiseen tässäkään tilanteessa?
t. eri
Itse halusit laittaa tittelisi mukaan ketjuun. Olen kuule itsekin ollut aspa lukuisia vuosia. Ja paljon parempi kuin tässä ketjussa toistaiseksi esiintyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Tyhmät lapsiaspat ei vaan tajua sitä ja luulee olevansa oikeassa, pelinappulat.
Onko se skitsofrenia vai mikä mielen sairaus, joka aiheuttaa näitä kaikkivoipaisuusharhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Jos esimieskin ohjeistaa lyömään luurin korvaan sekopäille, kyllä se viestii ihan muusta kuin sinun fantasioistasi, joissa aspa on likasanko, jonne sinä oksennat ja aspa iloisesti kiittää.
Väärin. Jos esimies ei kanna vastuutaan huonosta asiakaspalvelusta ja väittää luurin korvaan lyömistä oikeaksi ratkaisua edistäväksi keinoksi, olet sinä paitsi hyväksikäytetty pomosi johdosta, myös tarpeeksi tyhmä jatkamaan sellaisessa firmassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. verotoimiston aspa
t. eri
Itse halusit laittaa tittelisi mukaan ketjuun. Olen kuule itsekin ollut aspa lukuisia vuosia. Ja paljon parempi kuin tässä ketjussa toistaiseksi esiintyneet.
Eli kapasiteetti ei riitä muuhun kuin aspan haukkumiseen. Kiitos tyhjentävästä vastauksesta.
P.S. En missään kohtaa viestissäni kirjoittanut mitään titteliä. "Eri" ei ole titteli, jos niin luulit :D
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihan uskomatonta, että nämä aspat ei täällä muka tajua tätä asiaa. En itse haukkunut kommentissani ketään tyhmäksi, mutta aika yksinkertaisia henkilöitä täällä vaikuttaa olevan.
Aspat on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän olla aina asiallinen asiakkaana. Pari kertaa on vaan flipannu ihan totaalisesti. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että saat esim. soittaa ja lähettää samasta asiasta yhä uudelleen viestin. Joka kerta sinulle asiakaspalvelija vakuuttaa asian olevan kunnossakuitenkaan ei ole vaan esim. maksumuistutuksia tai muita ukaaseja vaan satelee. Lopulta on hyvin vaikea enää sadannen kerran selittää rauhallisesti asiaa!
Minulla floppasi keväällä, kun löysin kolme viikkoa myöhässä olleen keittiömme pihalta räntäsateesta.
Paitsi että olin maksanut sisäänkannosta, olin myös painottanut soittamaan ajoissa, sillä aina raksalla ei ole ketään paikalla.
Tällä kertaa oli sähköasentaja ollut paikalla ja oli luullut kuittaavansa kaksi pikku pakettia josta oli ollut puhe. Asentaja oli mennyt kuulokkeet päässä takaisin omiin hommiin, ja kuljetusfirma oli nostanut keittiöelementit pihalle ja poistuneet paikalta.
Huusin kuin hyeena puhelimeen sen jälkeen kun olin kuunnellut naureskelua naisihmisen rakentamisesta. Lopulta jouduin soittamaan isäni, siskoni, siskon miehen ja appeni auttamaan kantamisessa. Jouduin ostamaan nokkakärryt lopulta, että saimme myös pesukoneen yms sisälle.
Kaksi keittiön kaapistoista ehti kastua, eikä vieläkään ole kuulunut uusia tilalle. Ei, vaikka en ole korottanut ääntäni. Vielä.
Eli joku Schenkerin tms. kuski ei ole hoitanut hommiaan. Sinä haukut keittiöfirman aspaa siitä hyvästä. Kyseessä ei ole edes sama firma joka on mokannut, saati sellainen henkilö joka olisi voinut asiaan jotenkin vaikuttaa. Se aspa ei pysty Schenkerille välittämään sitä sinun huutoasi, se jää siihen hänelle. Häneltä lähtee eteenpäin ihan vain asiallinen reklamaatio kuljetusfirmalle, joka ei koskaan edes kuule että joku on jossain tullut pahalle mielelle kun toimitustapa ei ole pitänyt.
Asiat yleensä ei vaikuta mihinkään asioihin. Ja sinä luulit, että muiden virheet ei kuulu juuri sinun selvitettäväksi. Hohhoijaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Jos esimieskin ohjeistaa lyömään luurin korvaan sekopäille, kyllä se viestii ihan muusta kuin sinun fantasioistasi, joissa aspa on likasanko, jonne sinä oksennat ja aspa iloisesti kiittää.
Väärin. Jos esimies ei kanna vastuutaan huonosta asiakaspalvelusta ja väittää luurin korvaan lyömistä oikeaksi ratkaisua edistäväksi keinoksi, olet sinä paitsi hyväksikäytetty pomosi johdosta, myös tarpeeksi tyhmä jatkamaan sellaisessa firmassa töissä.
Hah! Se mitään huonoa asiakaspalvelua ole, jos ei taivu sekopäiden oksennusämpäriksi. Päinvastoin. Asiakaspalvelun laatu paranee, kun asialliset asiakkaat saavat tilaa eikä kaikki aika mene älyvapaan huudon kuunteluun. Yksikään firma ei niin epätoivoisessa asemassa ole, etteikö voisi karsia sekopäät pois linjoilta ilman seurauksia.
"Mutkun mä olen typerys niin ei kukaan muukaan saa"
t. Jonne 10v