Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?
Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.
Kommentit (1943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tässä olla sellainen tilanne, että sitoutumiskykyiset ja -haluiset kolmekymppiset miehet tai ainakin valtaosa heistä ovat jo aikapäiviä olleet parisuhteessa?
Näinhän se on, että jos lisääntymishaluinen nainen ei ole vielä kolmekymppisenä löytänyt sitoutumiskykyistä miestä, hänessä on jotain vikaa.
En etsinyt. En halunnut miestä. Mulla oli muuta tekemistä. Kohta olen melkein nelikymppinen, eikä vieläkään kiinnosta. Se voi olla vika tai sitten ei vaan sekin on luonnon tarkoitus, että kaikki ei lisäänny. Itse olen maan päällä vaan viihdyttämässä muita, että jaksavat hoitaa lapsiperhearkensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tässä olla sellainen tilanne, että sitoutumiskykyiset ja -haluiset kolmekymppiset miehet tai ainakin valtaosa heistä ovat jo aikapäiviä olleet parisuhteessa?
Näinhän se on, että jos lisääntymishaluinen nainen ei ole vielä kolmekymppisenä löytänyt sitoutumiskykyistä miestä, hänessä on jotain vikaa.
En etsinyt. En halunnut miestä. Mulla oli muuta tekemistä. Kohta olen melkein nelikymppinen, eikä vieläkään kiinnosta. Se voi olla vika tai sitten ei vaan sekin on luonnon tarkoitus, että kaikki ei lisäänny. Itse olen maan päällä vaan viihdyttämässä muita, että jaksavat hoitaa lapsiperhearkensa.
Sulla on traumapohjaa, kuten meillä muillakin "joita ei kiinnosta".
Jotain syytä on varmaan helpossa avoliitossa. Siinä mies hyötyy kun saa ilmaisen piian ja lisäksi seksiä kun lupailee kaikenlaista. Siinä naisella menee aika hukkaan. Se lapsi kannattaa tehdä heti parisuhteen alussa. Vaikka odottais 10 vuotta ei ole mitää takuuta että liitto jatkuu mutta sitten on ainkin se lapsi tai pari tehty. Pitää uskaltaa tehdä lapsi ajoissa. Mikään ei takaa hyvää parisuhdetta. Olen kasvanut leskiäidin ja siskon kanssa. Meillä oli ihan mukavaa, en tajunnut että olisin jotain paitsi. Oli iso ja rakastava suku, sedät , tädit ja serkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen perusteella naiset itse valikoivat sitoutumishaluttomia miehiä ja vain tuollaiset miehet saavat aikaan naisissa kipinöitä.
Deittailu on turhauttavaa kun haluaisi parisuhteen ja oman perheen mutta naisilta tulee vain pakkeja vaikka pääsisi 6.treffeille asti.
Kerran yksi nainen valitti treffeillä että hän löytää vain varattuja tai p anomiehiä mutta silti antoi pakit mulle joka etsin parisuhdetta.Eli kyse ei ole siitä että kunnollisia herrasmiehiä ei olisi vaan naiset eivät vain syty heistä.
Tunnistan tuon ongelman. Toisaalta mielestäni mies voi olla samanaikaisesti sekä hauska ja kipinöitä aikaansaava että se joka sitoutuu. En tahtoisi tylsää miestä joka ei saa minua nauramaan tai herätä minkäänlaisia tunteita ja himoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin se että kelpuutan vain top 5 miehet. Ja herrasmiehet ovat ihania - varsinkin sellaiset joissa on ripaus sitä tuhmempaakin miestä joukossa pinnan alla.
Tiedossa on, että naiset painottavat aina tunteita ja himoja. Miten pystyisi muuttumaan kipinöiväksi hauskuuttaja-alfamieheksi, että kelpaisi joskus parisuhteeseen?
Olemalla aito oma itsensä ja kertomalla niitä hauskoja ja syvällisempiäkin juttuja. Tekemällä aloitteita sen sijaan että naisen tarvitsee tehdä ja panostaa yksin kaikkea. Se että mies itse on aloitteellinen ja vie tuntuu todella kivalta. Himoja taas voi nostattaa esim. olemalla seksuaalisesti rohkea tai edes vähän pikkutuhma. Kaikki on kiinni asenteesta, ei ulkonäöstä tai lompakosta. Naisesta on kiva tuntea olevansa se heikompi, pienempi ja se jota mies vie. Ei se tarvitse sen kummempia taikatemppuja kuin miehen joka ottaa rohkeasti kädestä kiinni, sanoo että nyt mennään tuonne ja kuljettaa naisen vaikkapa jätskille. Kun naiselta tippuu jätski syliin, mies tarjoaa paperia ja auttaa sotkun kanssa. Hipaisee vähän leuasta ja huulien nurkasta sinnekkin eksynyttä jätskiä ja naurahtaa. Olen myyty.
Niinpä, miehen kannattaa olla hyvä pokaamaan ja flirttailemaan, koska miehen tehtävä on pokata nainen ja saada pillua
Naisen tehtävä on pitää kiinni kyseisestä miehestä koska jos kykenee pokaamaan niin voi pokailla muitakinEli nyt eletään miesten aikakautta, naisten haluamat muutokset ovat täysin menneet, komeiden ja pokaustaitoisten, miesten pussiin
Miksi ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi?
Naiset eivät löydä sitoutumiskykyistä kumppania, koska naiset etsivät sen sijaan taitavaa näyttelijää, joka toteuttaa heidän kaikki fantasiansa, ja huijaavat itseään ajattelemalla "minä olen erityinen ja parempi kuin muut naiset, minun kanssani hän ei näyttele". Rasti ruutuun ja seuraava.
Minä luovutin ja aloin elää omaa elämää. Ja kun kävin treffeillä ajatuksena, että jotain pientä kivaa, niin parisuhdehan siitä napsahti.
N38
Jos työnantajat maksaa 10€ tunti nii ei siinä mitään perheitä perusteta
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut opiskella?
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin Tinderiin profiiliini, että olen tositarkoituksella liikkeellä eli haaveena avioliitto ja lapset tulevaisuudessa. Alkoi kyllästyttämään miehet, jotka etsivät vain nopeaa kivaa. Nappasin sitten naisen miehen sijaan ja nyt naimisissa ja lahjasoluhoidot alkamassa.
Miksi et lähestynyt miehiä tinderin ulkopuolella?
Maksatko itse hoitosi, vai onko se jälleen tulonsiirtoa mihiltä naisille sellaisen palvelun muodossa, jota ei haluta miehille tarjota? Aivan kuten syöpäseulonnat ja -hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen perusteella naiset itse valikoivat sitoutumishaluttomia miehiä ja vain tuollaiset miehet saavat aikaan naisissa kipinöitä.
Deittailu on turhauttavaa kun haluaisi parisuhteen ja oman perheen mutta naisilta tulee vain pakkeja vaikka pääsisi 6.treffeille asti.
Kerran yksi nainen valitti treffeillä että hän löytää vain varattuja tai p anomiehiä mutta silti antoi pakit mulle joka etsin parisuhdetta.Eli kyse ei ole siitä että kunnollisia herrasmiehiä ei olisi vaan naiset eivät vain syty heistä.
Pitää kutakuinkin paikkansa, itse haaveilin perheestä aika monta vuotta. 25-38v oli nettideittiprofiileja, ja myöhemmin myös tinderit/badoot/bumblet ym käytössä. Ravasin tapahtumissa ja baareissa jatkuvasti. mutta ei vaan löytynyt ketään sopivaa. Oli MT-ongelmaisia, sarja- tai paralellideittailijoita, muutama nainen jolla oli monta lasta useamman eri miehen kanssa, vapaaehtoisesti työttömiä ym ym ym.
Tiedän etten ole maailman komein mies, mutta olen kuitenkin sosiaalinen ja hauska tyyppi - eli se ikuinen tosi hyvä tyyppi, mutta..
Tänä päivänä melkein kaikilla ystävillä on jo perhe, niin eipä tule käytyä enää juuri missään. Vietetään iltaa, tai kesäisin käydään mökillä / veneilemässä tmv (eli ei tule tavattua sinkkunaisia)
Tämä. Tilanne jossa naiset deittailevat sitoutumishaluttomia miehiä ja sitten valittavat että miksi miehet eivät halua sitoutua, on sekä itse aiheutettua, biologian aiheuttamaa että länsimaisen yhteiskunnan aiheuttamaa.
Miesten pientä vähemmistöäkin tulee yrittää ymmärtää: Jos naisia tunkee ovista ja ikkunoista, mitä järkeä olisi sitoutua yhteen naiseen, pitkäksi aikaa?Miksi niin moni mies jää mieluummin kotiin kuin tutustuu naisiin? Onko kyseessä nettiriippuvuus? Osalla (huom. osalla, en sano että kaikilla) alkoholiriippuvuus? On helpompaa notkua kotona swaippailemassa Tinderiä kuin lähteä minnekään? Samalla voi korkata pari kaljaa itsesääliin?
Väitän, että 90 % tällä palstalla naisettomuuttaan valittavista miehistä on yksin siksi, että he viettävät tämänkin viikonlopun yksin. Ja silloin ei todellakaan ole kyse siitä, että naiset tekisivät vääriä valintoja vaan siitä, että naiset eivät ole edes tietoisia näiden miesten olemassaolosta.
Ai että turha mihinkään lähteä kun missään ei saa ketään lähestyä, kukaan ei koskaan ikinä milloinkaan tapaa ketään livenä ja blabla? Ok, sitten kannattaa jatkaa sen Tinderin hakkaamista ja antaa vuosien kulua hukkaan. Kohta on ohi taas yksi yksinäinen kesä.
Jos itse olisin sinkku, olisin tänäkin viikonloppuna jossain, missä voi tutustua ihmisiin.
Tulin juuri hetki sitten töistä. Varmaan viimeinen asia, mitä työviikon jälkeen tulee mieleen, on lähteä pubiin notkumaan aamuyöhön. Ei jaksa, eikä pysty. Olen kohta 40-vuotias mies, eikä baareissa ole minulle yhtään mitään, vaikka menisinkin sinne. Sieltä ei lähtenyt mukaani koskaan ketään 20-vuotiaana, joten miksi sitten nyt?
Koska nyt nuo naiset ovat hyppäämässä pois karusellista, ja saattaisit kelvata lasten isäksi. Kaikki kiva päättyy aikanaan, muista se.
Ehkäisyn takia ei ole yhtään mitään syytä sitoutua.
Tässä on minun kullanarvoinen vinkkini miehille, jotka eivät saa parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. ARVOSTA NAISTA YKSILÖNÄ! Naiset haistavat miehen epätoivon, näkevät silmissä loistavan pillunkiillon ja aistivat, että kyseinen tyyppi näkee naiset homogeenisena massana, jonka riveistä edes jonkun täytyisi kelpuuttaa sinut, koska olethan mies. Yrittäisitte tutustua ihmisiin yksilöinä ja arvostaa heidän henkisiä ominaisuuksiaan. Päästäkää irti toksisesta ja epätoivoisesta ajattelumaailmastanne.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on minun kullanarvoinen vinkkini miehille, jotka eivät saa parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. ARVOSTA NAISTA YKSILÖNÄ! Naiset haistavat miehen epätoivon, näkevät silmissä loistavan pillunkiillon ja aistivat, että kyseinen tyyppi näkee naiset homogeenisena massana, jonka riveistä edes jonkun täytyisi kelpuuttaa sinut, koska olethan mies. Yrittäisitte tutustua ihmisiin yksilöinä ja arvostaa heidän henkisiä ominaisuuksiaan. Päästäkää irti toksisesta ja epätoivoisesta ajattelumaailmastanne.
Tämä kannattaa lukea ajatuksella pojat, juuri se olennaisin asia tulee tässä!
Vierailija kirjoitti:
Kuten jotkut komeat miehet joilla nainen vaihtuu päntiönään. Siinäpä vasta naisia arvostava mies. Arvostaa lähes jokaista vuorotellen. Toista on nää parisuhdetta haluavat rumat ikisinkut joilla on pillunkiilto silmissä ja joille kelpaisi kuka vaan. Täysin aukotonta logiikkaa ilman mitään ristiriitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jotkut komeat miehet joilla nainen vaihtuu päntiönään. Siinäpä vasta naisia arvostava mies. Arvostaa lähes jokaista vuorotellen. Toista on nää parisuhdetta haluavat rumat ikisinkut joilla on pillunkiilto silmissä ja joille kelpaisi kuka vaan. Täysin aukotonta logiikkaa ilman mitään ristiriitoja.
Minun mieheni on ainakin ihan tavallinen minulle sopiva mies, omasta harrastuksistani hänet löysin. Ja tekstistäsi paistaa jo katkeruus, sen yleensä naisetkin pillunkiillon lisäksi huomaavat ja se ajaa meidät todella kauas.
Vierailija kirjoitti:
Perustettiin ennenkin. Ei tee mahdottoman tiukkaa jollain pienemmän taajaman asuntojen hintatasolla. Ongelma: naiset eivät suostu asumaan missään kasvukeskusten ulkopuolella nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon ongelman. Toisaalta mielestäni mies voi olla samanaikaisesti sekä hauska ja kipinöitä aikaansaava että se joka sitoutuu. En tahtoisi tylsää miestä joka ei saa minua nauramaan tai herätä minkäänlaisia tunteita ja himoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin se että kelpuutan vain top 5 miehet. Ja herrasmiehet ovat ihania - varsinkin sellaiset joissa on ripaus sitä tuhmempaakin miestä joukossa pinnan alla.
Tiedossa on, että naiset painottavat aina tunteita ja himoja. Miten pystyisi muuttumaan kipinöiväksi hauskuuttaja-alfamieheksi, että kelpaisi joskus parisuhteeseen?
Olemalla aito oma itsensä ja kertomalla niitä hauskoja ja syvällisempiäkin juttuja. Tekemällä aloitteita sen sijaan että naisen tarvitsee tehdä ja panostaa yksin kaikkea. Se että mies itse on aloitteellinen ja vie tuntuu todella kivalta. Himoja taas voi nostattaa esim. olemalla seksuaalisesti rohkea tai edes vähän pikkutuhma. Kaikki on kiinni asenteesta, ei ulkonäöstä tai lompakosta. Naisesta on kiva tuntea olevansa se heikompi, pienempi ja se jota mies vie. Ei se tarvitse sen kummempia taikatemppuja kuin miehen joka ottaa rohkeasti kädestä kiinni, sanoo että nyt mennään tuonne ja kuljettaa naisen vaikkapa jätskille. Kun naiselta tippuu jätski syliin, mies tarjoaa paperia ja auttaa sotkun kanssa. Hipaisee vähän leuasta ja huulien nurkasta sinnekkin eksynyttä jätskiä ja naurahtaa. Olen myyty.
Niinpä, miehen kannattaa olla hyvä pokaamaan ja flirttailemaan, koska miehen tehtävä on pokata nainen ja saada pillua
Naisen tehtävä on pitää kiinni kyseisestä miehestä koska jos kykenee pokaamaan niin voi pokailla muitakinEli nyt eletään miesten aikakautta, naisten haluamat muutokset ovat täysin menneet, komeiden ja pokaustaitoisten, miesten pussiin
Miksi ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi?Naiset eivät löydä sitoutumiskykyistä kumppania, koska naiset etsivät sen sijaan taitavaa näyttelijää, joka toteuttaa heidän kaikki fantasiansa, ja huijaavat itseään ajattelemalla "minä olen erityinen ja parempi kuin muut naiset, minun kanssani hän ei näyttele". Rasti ruutuun ja seuraava.
No miksi se sitoutumiskykyinen ei voisi sen verran panostaa, että toteuttaa naisen fantasiat? Omassa seurustelusuhteessani tehdään tätä molemminpuolisesti, ja kyllä se vaan on kuumaa ja ihanaa. Jos kerran tuo on esteenä suhteen saamiselle, niin eikö olisi hyvä idea sen verran panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kullanarvoinen vinkki? Vinkkisi ei sisältänyt mitään konkretiaa siitä, millä tavalla miehen tulee arvostaa baarissa naista, jota lähestyy. Tai Tinderissä? Pidät naisena itsestäänselvyytenä, että miehet vain tutustuvat naisiin ja sitten naiset saavat arvioida epätoivon ja haistaa eri asioita, jotka eivät yleensä edes osu oikeaan. Ja naiset arvostavat miehessä ulkonäköä ja ikää. Älä unohda sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua, että haluat miehen kanssa parisuhteeseen kun jankutat koko ajan komeista kympin miehistä. Keskity sen sijaan itsesi kehittämiseen.
Parisuhde pitää etsiä silloin kun on parhaassa iässä eli noin 20v.
30v on jo automaattisesti myöhässä, etenkin siis jos on nainen jo ihan lisääntymisen kannalta. Rikas 30v mies saa kyllä ne helmet, jos vain haluaa.
En koe itseäni lapsentekokoneeksi. Olen korkeasti koulutettu ja minulla on rakkaan perheeni lisäksi mielenkiintoinen työ ja harrastuksia. Toivottavasti jokainen saa luotua elämänsä sellaiseksi, että on itse tyytyväinen.