Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
13.07.2022 |

Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.

Kommentit (1943)

Vierailija
1161/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikisinkku ja kolmekymppinen, en löydä kumppania koska en etsi kumppania aktiivisesti. En kärsi sinkkuudesta vaan pärjään hyvin sinkkuna, osaan kaikki kotityöt,elätän itseni palkkatyölläni ja osaan jopa ommella napin kiinni kun opettelin sen taidon joten koen etten vain tarvitse naista elämääni. 

Ajattelen välillä että olenko liian itsenäinen kun pystyn elämään sinkkuna hyvin.

Muutamia "säätöjä" minulla on ollut mutta ne on vaan lopahtanut kiinnostuksen puutteeseen. 

Varmaan myös asiaan vaikuttaa se että olen introvertti eli olen todella paljon yksin, työ on se paikka missä eniten näen ihmisiä ja ne on niitä tuttuja kaikki.

En ole sinkkuudesta vihainen tai katkera kenellekkään. Varmaan aika helposti löytäisin sen naisen itselleni jos vain olisin paljon aktiivisempi kumppanin etsimisessä.

M32

Vierailija
1162/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on minun kullanarvoinen vinkkini miehille, jotka eivät saa parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. ARVOSTA NAISTA YKSILÖNÄ! Naiset haistavat miehen epätoivon, näkevät silmissä loistavan pillunkiillon ja aistivat, että kyseinen tyyppi näkee naiset homogeenisena massana, jonka riveistä edes jonkun täytyisi kelpuuttaa sinut, koska olethan mies. Yrittäisitte tutustua ihmisiin yksilöinä ja arvostaa heidän henkisiä ominaisuuksiaan. Päästäkää irti toksisesta ja epätoivoisesta ajattelumaailmastanne.

Mikä kullanarvoinen vinkki? Vinkkisi ei sisältänyt mitään konkretiaa siitä, millä tavalla miehen tulee arvostaa baarissa naista, jota lähestyy. Tai Tinderissä? Pidät naisena itsestäänselvyytenä, että miehet vain tutustuvat naisiin ja sitten naiset saavat arvioida epätoivon ja haistaa eri asioita, jotka eivät yleensä edes osu oikeaan. Ja naiset arvostavat miehessä ulkonäköä ja ikää. Älä unohda sitä koskaan.

Kaikki lähtee omasta ajatusmaailmasta. Tutkaile omia asenteitasi ja ota koppi aina niistä ikävistä ajatuksista. Itsensä kehittämiseen menee aikaa. Vasta kun asenteet ja ajatukset ovat uudistuneet riittävästi, voit alkaa kokeilemaan uusia lähestymistapoja konkreettisella tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työnantajat maksaa 10€ tunti nii ei siinä mitään perheitä perusteta

Olisiko kannattanut opiskella?

Ei se opiskelu ole tae työllistymiselle ja hyvälle palkanmaksulle. En kylläkään tiedä millä alalla saa 10€ tunti- liksaa.

Vierailija
1164/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde pitää etsiä silloin kun on parhaassa iässä eli noin 20v.

30v on jo automaattisesti myöhässä, etenkin siis jos on nainen jo ihan lisääntymisen kannalta. Rikas 30v mies saa kyllä ne helmet, jos vain haluaa.

30v nainen  voi vielä löytää kumppanin, jos on hoikka, pitää itsestään huolta sekä on luonteeltaan lämmin ja kiltti. Netistä eikä baarista ei kannata etsiä, niistä löytää vain miehiä jotka haluaa yhdenillan juttuja

Vierailija
1165/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen perusteella naiset itse valikoivat sitoutumishaluttomia miehiä ja vain tuollaiset miehet saavat aikaan naisissa kipinöitä.

Deittailu on turhauttavaa kun haluaisi parisuhteen ja oman perheen mutta naisilta tulee vain pakkeja vaikka pääsisi 6.treffeille asti.

Kerran yksi nainen valitti treffeillä että hän löytää vain varattuja tai p anomiehiä mutta silti antoi pakit mulle joka etsin parisuhdetta.

Eli kyse ei ole siitä että kunnollisia herrasmiehiä ei olisi vaan naiset eivät vain syty heistä.

Tunnistan tuon ongelman. Toisaalta mielestäni mies voi olla samanaikaisesti sekä hauska ja kipinöitä aikaansaava että se joka sitoutuu. En tahtoisi tylsää miestä joka ei saa minua nauramaan tai herätä minkäänlaisia tunteita ja himoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin se että kelpuutan vain top 5 miehet. Ja herrasmiehet ovat ihania - varsinkin sellaiset joissa on ripaus sitä tuhmempaakin miestä joukossa pinnan alla.

Tiedossa on, että naiset painottavat aina tunteita ja himoja. Miten pystyisi muuttumaan kipinöiväksi hauskuuttaja-alfamieheksi, että kelpaisi joskus parisuhteeseen?

Olemalla aito oma itsensä ja kertomalla niitä hauskoja ja syvällisempiäkin juttuja. Tekemällä aloitteita sen sijaan että naisen tarvitsee tehdä ja panostaa yksin kaikkea. Se että mies itse on aloitteellinen ja vie tuntuu todella kivalta. Himoja taas voi nostattaa esim. olemalla seksuaalisesti rohkea tai edes vähän pikkutuhma. Kaikki on kiinni asenteesta, ei ulkonäöstä tai lompakosta. Naisesta on kiva tuntea olevansa se heikompi, pienempi ja se jota mies vie. Ei se tarvitse sen kummempia taikatemppuja kuin miehen joka ottaa rohkeasti kädestä kiinni, sanoo että nyt mennään tuonne ja kuljettaa naisen vaikkapa jätskille. Kun naiselta tippuu jätski syliin, mies tarjoaa paperia ja auttaa sotkun kanssa. Hipaisee vähän leuasta ja huulien nurkasta sinnekkin eksynyttä jätskiä ja naurahtaa. Olen myyty.

Niinpä, miehen kannattaa olla hyvä pokaamaan ja flirttailemaan, koska miehen tehtävä on pokata nainen ja saada pillua

Naisen tehtävä on pitää kiinni kyseisestä miehestä koska jos kykenee pokaamaan niin voi pokailla muitakin

Eli nyt eletään miesten aikakautta, naisten haluamat muutokset ovat täysin menneet, komeiden ja pokaustaitoisten, miesten pussiin

Miksi ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi?

Naiset eivät löydä sitoutumiskykyistä kumppania, koska naiset etsivät sen sijaan taitavaa näyttelijää, joka toteuttaa heidän kaikki fantasiansa, ja huijaavat itseään ajattelemalla "minä olen erityinen ja parempi kuin muut naiset, minun kanssani hän ei näyttele". Rasti ruutuun ja seuraava.

No miksi se sitoutumiskykyinen ei voisi sen verran panostaa, että toteuttaa naisen fantasiat? Omassa seurustelusuhteessani tehdään tätä molemminpuolisesti, ja kyllä se vaan on kuumaa ja ihanaa. Jos kerran tuo on esteenä suhteen saamiselle, niin eikö olisi hyvä idea sen verran panostaa?

Pointti on se, että sellainen mies, joka pystyy tarvittaessa toteuttamaan kenen tahansa fantasiat pystymetsästä, ei ole sellainen jolla olisi mitään tarvetta sitoutua. Aina löytyy parempitasoinen nainen jolta irtoaa hyvälle näyttelijälle. Anekdootin todistusarvo on aika lähelle 0%

Vierailija
1166/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on minun kullanarvoinen vinkkini miehille, jotka eivät saa parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. ARVOSTA NAISTA YKSILÖNÄ! Naiset haistavat miehen epätoivon, näkevät silmissä loistavan pillunkiillon ja aistivat, että kyseinen tyyppi näkee naiset homogeenisena massana, jonka riveistä edes jonkun täytyisi kelpuuttaa sinut, koska olethan mies. Yrittäisitte tutustua ihmisiin yksilöinä ja arvostaa heidän henkisiä ominaisuuksiaan. Päästäkää irti toksisesta ja epätoivoisesta ajattelumaailmastanne.

Mikä kullanarvoinen vinkki? Vinkkisi ei sisältänyt mitään konkretiaa siitä, millä tavalla miehen tulee arvostaa baarissa naista, jota lähestyy. Tai Tinderissä? Pidät naisena itsestäänselvyytenä, että miehet vain tutustuvat naisiin ja sitten naiset saavat arvioida epätoivon ja haistaa eri asioita, jotka eivät yleensä edes osu oikeaan. Ja naiset arvostavat miehessä ulkonäköä ja ikää. Älä unohda sitä koskaan.

Kaikki lähtee omasta ajatusmaailmasta. Tutkaile omia asenteitasi ja ota koppi aina niistä ikävistä ajatuksista. Itsensä kehittämiseen menee aikaa. Vasta kun asenteet ja ajatukset ovat uudistuneet riittävästi, voit alkaa kokeilemaan uusia lähestymistapoja konkreettisella tasolla.

Ja kun fyysinen keho on uudistunut: lihasta on tullut, rasvaa on lähtenyt ja hiukset ovat päässä

Vierailija
1167/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jotkut komeat miehet joilla nainen vaihtuu päntiönään. Siinäpä vasta naisia arvostava mies. Arvostaa lähes jokaista vuorotellen. Toista on nää parisuhdetta haluavat rumat ikisinkut joilla on pillunkiilto silmissä ja joille kelpaisi kuka vaan. Täysin aukotonta logiikkaa ilman mitään ristiriitoja.

Monet naista jatkuvasti vaihtavat pelimiehet kyllä ihan vilpittömästi rakastavat naisia. He ihan vilpittömästi pitävät naisten seurasta muutenkin kuin seksin osalta, ja he osaavat ja haluavat miellyttää naisia sängyssä.

Näissä miehissä on oikeastaan vain yksi ongelma: yksi nainen ei ikinä riitä heille, vaan aina pitää saada seksuaalista vaihtelua, ja uusia naisia.

Jos ei hae monogaamista suhdetta, niin tuollainen pelimies on oikeasti ihan super hyvä valinta, voin suositella.

Vierailija
1168/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jotkut komeat miehet joilla nainen vaihtuu päntiönään. Siinäpä vasta naisia arvostava mies. Arvostaa lähes jokaista vuorotellen. Toista on nää parisuhdetta haluavat rumat ikisinkut joilla on pillunkiilto silmissä ja joille kelpaisi kuka vaan. Täysin aukotonta logiikkaa ilman mitään ristiriitoja.

Monet naista jatkuvasti vaihtavat pelimiehet kyllä ihan vilpittömästi rakastavat naisia. He ihan vilpittömästi pitävät naisten seurasta muutenkin kuin seksin osalta, ja he osaavat ja haluavat miellyttää naisia sängyssä.

Näissä miehissä on oikeastaan vain yksi ongelma: yksi nainen ei ikinä riitä heille, vaan aina pitää saada seksuaalista vaihtelua, ja uusia naisia.

Jos ei hae monogaamista suhdetta, niin tuollainen pelimies on oikeasti ihan super hyvä valinta, voin suositella.

Eli juuri kuten on puhuttu: alfat panevat ja säälittävät betat kelpaavat parisuhteeseen.

Vierailija
1169/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että lähes jokainen sen kumppanin itselleen löytäisi mutta aika usein (iki)sinkut ovat niitä jotka eivät sitä kumppania edes etsi. Sinkkumarkkinoilla  olevat ihmiset ovat usein niitä jotka ovat jo seurustelleet elämässään kerran tai useamman kerran. Väestöliiton mukaan noin 10% ihmisistä ei seurustele koskaan elämänsä aikana ja se on minusta aika iso osuus eli noin joka kymmenes ihminen elää elämänsä ikisinkkuna.

Vierailija
1170/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen perusteella naiset itse valikoivat sitoutumishaluttomia miehiä ja vain tuollaiset miehet saavat aikaan naisissa kipinöitä.

Deittailu on turhauttavaa kun haluaisi parisuhteen ja oman perheen mutta naisilta tulee vain pakkeja vaikka pääsisi 6.treffeille asti.

Kerran yksi nainen valitti treffeillä että hän löytää vain varattuja tai p anomiehiä mutta silti antoi pakit mulle joka etsin parisuhdetta.

Eli kyse ei ole siitä että kunnollisia herrasmiehiä ei olisi vaan naiset eivät vain syty heistä.

Tunnistan tuon ongelman. Toisaalta mielestäni mies voi olla samanaikaisesti sekä hauska ja kipinöitä aikaansaava että se joka sitoutuu. En tahtoisi tylsää miestä joka ei saa minua nauramaan tai herätä minkäänlaisia tunteita ja himoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin se että kelpuutan vain top 5 miehet. Ja herrasmiehet ovat ihania - varsinkin sellaiset joissa on ripaus sitä tuhmempaakin miestä joukossa pinnan alla.

Tiedossa on, että naiset painottavat aina tunteita ja himoja. Miten pystyisi muuttumaan kipinöiväksi hauskuuttaja-alfamieheksi, että kelpaisi joskus parisuhteeseen?

Olemalla aito oma itsensä ja kertomalla niitä hauskoja ja syvällisempiäkin juttuja. Tekemällä aloitteita sen sijaan että naisen tarvitsee tehdä ja panostaa yksin kaikkea. Se että mies itse on aloitteellinen ja vie tuntuu todella kivalta. Himoja taas voi nostattaa esim. olemalla seksuaalisesti rohkea tai edes vähän pikkutuhma. Kaikki on kiinni asenteesta, ei ulkonäöstä tai lompakosta. Naisesta on kiva tuntea olevansa se heikompi, pienempi ja se jota mies vie. Ei se tarvitse sen kummempia taikatemppuja kuin miehen joka ottaa rohkeasti kädestä kiinni, sanoo että nyt mennään tuonne ja kuljettaa naisen vaikkapa jätskille. Kun naiselta tippuu jätski syliin, mies tarjoaa paperia ja auttaa sotkun kanssa. Hipaisee vähän leuasta ja huulien nurkasta sinnekkin eksynyttä jätskiä ja naurahtaa. Olen myyty.

Niinpä, miehen kannattaa olla hyvä pokaamaan ja flirttailemaan, koska miehen tehtävä on pokata nainen ja saada pillua

Naisen tehtävä on pitää kiinni kyseisestä miehestä koska jos kykenee pokaamaan niin voi pokailla muitakin

Eli nyt eletään miesten aikakautta, naisten haluamat muutokset ovat täysin menneet, komeiden ja pokaustaitoisten, miesten pussiin

Miksi ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi?

Naiset eivät löydä sitoutumiskykyistä kumppania, koska naiset etsivät sen sijaan taitavaa näyttelijää, joka toteuttaa heidän kaikki fantasiansa, ja huijaavat itseään ajattelemalla "minä olen erityinen ja parempi kuin muut naiset, minun kanssani hän ei näyttele". Rasti ruutuun ja seuraava.

No miksi se sitoutumiskykyinen ei voisi sen verran panostaa, että toteuttaa naisen fantasiat? Omassa seurustelusuhteessani tehdään tätä molemminpuolisesti, ja kyllä se vaan on kuumaa ja ihanaa. Jos kerran tuo on esteenä suhteen saamiselle, niin eikö olisi hyvä idea sen verran panostaa?

Pointti on se, että sellainen mies, joka pystyy tarvittaessa toteuttamaan kenen tahansa fantasiat pystymetsästä, ei ole sellainen jolla olisi mitään tarvetta sitoutua. Aina löytyy parempitasoinen nainen jolta irtoaa hyvälle näyttelijälle. Anekdootin todistusarvo on aika lähelle 0%

Ei kai tarvitsekaan "kenen tahansa" fantasioita pystyä toteuttamaan - mutta kai se sitoutumishaluinenkin voi sentään jotain tällä osastolla tehdä, vai onko hänen kohdallaan niin, että hän ei voi vastata yhdenkään naisen toiveisiin vaan sanoo kaikkeen aina "ei"?  Ja onko sitoutumishaluisen miehen kohdalla syy sitoutumishaluun siis se, että hän ei kuitenkaan saisi muitakaan naisia - ja jos näin, niin mikä tekisi juuri hänestä kiinnostavan kumppanin? Nythän saat asian kuulostamaan siltä, että on mahdollista saada vain epätyydyttäviä suhteita, koska kaikki hyvät miehet harrastavat vain irtosuhteita. Onko niin?

Vierailija
1171/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tämä asia on monille niin suuri ongelma, ASIA EI LIITTY ARVOSTAMISEEN mitenkään. Miehet luonnostaan voivat panna useamman naisen kanssa ilman että se vaikuttaa heihin suuresti. Sen sijaan nainen on yleensä yhden miehen nainen, koska seksi vaikuttaa naiseen niin paljon voimakkaammin. Nainen haluaa parisuhteen (miehen joka suojelee ja elättää) ja mies naisia (joiden kanssa lisääntyä), noin kärjistetysti. On miehiä jotka haluavat edes sen yhden ja ovat hänelle uskollisia, mutta nämä miehet eivät ole niitä joita naiset kuolaavat. 

/eri

Vierailija
1172/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde pitää etsiä silloin kun on parhaassa iässä eli noin 20v.

30v on jo automaattisesti myöhässä, etenkin siis jos on nainen jo ihan lisääntymisen kannalta. Rikas 30v mies saa kyllä ne helmet, jos vain haluaa.

30v nainen  voi vielä löytää kumppanin, jos on hoikka, pitää itsestään huolta sekä on luonteeltaan lämmin ja kiltti. Netistä eikä baarista ei kannata etsiä, niistä löytää vain miehiä jotka haluaa yhdenillan juttuja

Kyllä 30-50-nainen voi löytää millä spekseillä vaan kumppanin. Ei tarvitse olla kuin tarpeeksi aktiivinen. Tiedän 50 v naisia, jotka löytäneet uuden kumppanin olivat sitten isompia tai hoikkia. Onneksi suurimmalle osalle se on luonne ja yhteiset nielenkiinnon kohteet jotka metakkaa eikä samat mitä palstamiehille.

Vierailija
1173/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon korostetun kohdan kun ne muutkin miehet opettelisivat, niin heistä tulisi heti kiinnostavampia. Voisi aloittaa vaikka siitä, ettei valita että kieli väsyy, vaan opettelee paremman tekniikan.

Vierailija
1174/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon*

Vierailija
1175/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tässä olla sellainen tilanne, että sitoutumiskykyiset ja -haluiset kolmekymppiset miehet tai ainakin valtaosa heistä ovat jo aikapäiviä olleet parisuhteessa?

Näinhän se on, että jos lisääntymishaluinen nainen ei ole vielä kolmekymppisenä löytänyt sitoutumiskykyistä miestä, hänessä on jotain vikaa.

Kyllä se tuppaa vähän noin olemaan. Ainakaan itse en tunne yhtään "normaalia" naista, joka haluaisi vakavan suhteen, mutta ei sellaista kykene saamaan.

Tiedän siis kyllä naisia jotka eivät kykene kumppania saamaan, mutta heillä on joko keskimääräistä huonompi ulkonäkö, ja/tai mt-ongelmia.

Vierailija
1176/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että lähes jokainen sen kumppanin itselleen löytäisi mutta aika usein (iki)sinkut ovat niitä jotka eivät sitä kumppania edes etsi. Sinkkumarkkinoilla  olevat ihmiset ovat usein niitä jotka ovat jo seurustelleet elämässään kerran tai useamman kerran. Väestöliiton mukaan noin 10% ihmisistä ei seurustele koskaan elämänsä aikana ja se on minusta aika iso osuus eli noin joka kymmenes ihminen elää elämänsä ikisinkkuna.

Todellisuudessa hyvinvoivien, kauniiden ja terveydeltään vakaiden ihmisten (erityisesti naisten) ei tarvitse edes mennä etsimään mitään, kun kumppaniehdokkaita on odottamassa heti edellisen parisuhteen kariuduttua. Olen ollut täysin naisvaltaisella alalla kohta 20 vuotta töissä, enkä ole kohdannut vielä yhtäkään naista, jolla olisi missään iässä ollut vaikeuksia löytää puolen vuoden sisällä erosta uutta kumppania. Suurimmalla osalla naisista on tuon puolen vuoden aikanakin otettu kaikki ne miehet, jotka ovat parisuhteen aikana olleet odottamassa naisen kanssa sänkyyn pääsyä.

Vierailija
1177/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja mitä olen (etenkin) naispuolisten ystävieni kanssa keskustellut, niin aika monella heistä on melko tiukat kriteerit sille, millaisia asioita ei voi hyväksyä. Muutamia tosielämän esimerkkejä:

- miehellä on maksuhäiriömerkintä - ei jatkoon. Sillä ei ole väliä, mistä merkintä on tullut, onko velka ehkä jo maksettu, ja miten asia on nyt hoidossa.

- mies on joskus viihdekäyttänyt muita päihteitä, kuin alkoholia - ei jatkoon. Kannabista joskus poltellut tai jopa edelleen satunnaisesti poltteleva mies on narkkari ja pajapää, josta ei ole parisuhteeseen.

- miehellä on mielialalääkitys - ei jatkoon. Mielenterveysongelmat, burn out, masennus tai hoitotasapainossa oleva mielen sairaus tekevät miehestä kelvottoman parisuhteeseen.

- miehellä on lapsia edellisestä liitosta - ei jatkoon. Miehen tulee haluta lapsia ja olla huomaavainen ja sitoutumishaluinen kumppani, mutta vasta tämän uuden naisen kanssa.

- miehellä on naispuolisia ystäviä - ei jatkoon. Miehen on oltava tasa-arvoa kannattava, mutta hänen on myös tajuttava, ettei vastakkainen sukupuoli ole ystävämateriaalia.

- mies asuu väärässä paikassa - ei jatkoon. Ei jaksa alkaa kaukosuhteeseen, ei halua viettää tapaillessa aikaa toisen kanssa maalla/kaupungissa.

- mies on työtön tai sairaseläkkeellä - ei jatkoon. Syyllä ei ole väliä, töitä kyllä nohevalle löytyy aina ja työkyvytön on luonnollisesti myös kyvytön parisuhteeseen.
- eriävä poliittinen kanta tai ei poliittista kantaa lainkaan - ei jatkoon. Väärät arvot, ei sovi ja ei käy.

Tähän kun vielä lisätään ehdottomat ulkonäkökriteerit, niin kumppanin löytäminen alkaa olla jo aika hankalaa. Pitää olla oikean mittainen ja painoinen ja rakenteinen ja sopivan tyylinen. Viimeistään vääränlainen penis saattaa romahduttaa lupaavasti alkaneen suhteen.

En tarkoita, etteikö ihmisellä saisi olla ehdottomiakin periaatteita ja kriteereitä potentiaaliselle kumppanille, mutta minusta kannattaa kuitenkin aina tutustua kiinnostavaan ihmiseen avoimella mielellä.

Miten tutustua avoimin mielin ihmiseen, jonka kanssa ei voi saada seksuaalista tyydytystä? Mielialalääkkeet heikentävät erekiota ja voivat aiheuttaa pysyvän seksuaalihaitan. Ei itseäni se masennus niin haittaisi, mutta sen lääkkeellinen hoito kertoo erilaisesta maailmankuvasta mitä itsellä ja on lisäksi ne seksuaaliongelmat. Liian pien penis taas ei tunnu miltään ja liian iso sattuu. Kerropa minulle, yhdyntää tarvitsevalle naiselle, että kenen kanssa minä sitten tyydytän yhdynnän tarpeeni, jos en miesystäväni?

Ja itse olen ainakin poliittisesti intohimoinen, en voi seurustella miehen kanssa, joka haluaa aivan toisenlaisen yhteiskunnan.

En myöskään ala leikkiä perhettä toisten perheellä. Jos mies on perheen perustanut, hän on jo valintansa tehnyt. En minä ala toisten lapsia hyysäämään. On muutenkin epäilyttävää, että mies on lapsiperheellisenä eronnut, ei kestä normaalia elämää?

Mutta sitähän se on, että naisen pitäisi aina laittaa omat toiveensa syrjään, etenkin jos kyse on seksuaalisista tarpeista.

Vierailija
1178/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tässä olla sellainen tilanne, että sitoutumiskykyiset ja -haluiset kolmekymppiset miehet tai ainakin valtaosa heistä ovat jo aikapäiviä olleet parisuhteessa?

Näinhän se on, että jos lisääntymishaluinen nainen ei ole vielä kolmekymppisenä löytänyt sitoutumiskykyistä miestä, hänessä on jotain vikaa.

Kyllä se tuppaa vähän noin olemaan. Ainakaan itse en tunne yhtään "normaalia" naista, joka haluaisi vakavan suhteen, mutta ei sellaista kykene saamaan.

Tiedän siis kyllä naisia jotka eivät kykene kumppania saamaan, mutta heillä on joko keskimääräistä huonompi ulkonäkö, ja/tai mt-ongelmia.

Sama koskee teitä miehiä. Pata kattilaan soimaan.

Vierailija
1179/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on löytää kumppania ja epäilen että syynä on kohdallani on se että en ole naisille kovinkaan haluttava yksilö koska en ole se hoikka miesmalli vaan enemmänkin se hiukan roteva nallekarhu karvoilla ja en pukeudu niihin merkki vaatteisiin vaan ihan normaalit farkut ja t-paita näillä keille on päällä.

Koulutustasoni on ammattikoulu ja palkkatasoni on alempaa keskiluokkaa eli hitusen päälle 3000 euroa bruttona saan kuukaudessa ja siihen päälle mahdolliset lisät.

Olen kolmekymppinen ja sinkkuna elännyt joten osaisinko edes elää parisuhteessa koska olen tottunut elämään sinkkuna. Tuntuisi jotenkin ajatuksenakin jo outona että joku nainen asuisi minun asunnossani ja saisinko enää silloin omaa rauhaa? 

Vierailija
1180/1943 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tämä asia on monille niin suuri ongelma, ASIA EI LIITTY ARVOSTAMISEEN mitenkään. Miehet luonnostaan voivat panna useamman naisen kanssa ilman että se vaikuttaa heihin suuresti. Sen sijaan nainen on yleensä yhden miehen nainen, koska seksi vaikuttaa naiseen niin paljon voimakkaammin. Nainen haluaa parisuhteen (miehen joka suojelee ja elättää) ja mies naisia (joiden kanssa lisääntyä), noin kärjistetysti. On miehiä jotka haluavat edes sen yhden ja ovat hänelle uskollisia, mutta nämä miehet eivät ole niitä joita naiset kuolaavat. 

/eri

Naiset haluavat pelkkää seksiä, mutta se tapahtuu vain harvojen ja kaikkein halutuimpien miesten kanssa. Parisuhteeseen käy vähän vaatimattomampikin mies, jonka henkiset ominaisuudet voittavat ulkoiset piirteet. Naiset kyllä tulevat maailman sivu selittämään, että haluavat vain parisuhteen ja rakkauden, vaikka tämä ei luonnollisesti näy kovin selvästi oikeassa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän