Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
13.07.2022 |

Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.

Kommentit (1943)

Vierailija
781/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä kolahtamisesta ja sielunkumppanuudesta puhuvat valittelevat palstalla sinkkuuttaan? Vai miksi muka noin tekisivät?

Eiköhän noin ajattelevat ja kokevat ihmiset ymmärrä, että on tuurista kiinni kohtaako sopivan ihmisen joskus tai ylipäätään koskaan.

Jotkut kohtaa jo nuorena ja elävät elämänsä onnellisina yhdessä loppuun saakka, toiset kohtaavat myöhemmin ja jotkut ei koskaan.

Monta kertaa ainakin minä olen koittanut kysyä miksi sitten olla suhteessa kun joku on parjannut "kemiaa", "kolahtamista" tai milloin mitäkin.

Kerran joku taisi vastata jotain lapsiin ja taloon liittyvää mutta muuten on ollut hiljaista.

Olisi myös kiva tietää oletko oikeassa ja ovatko ne niitä joille sinkkuus on ikävää jotka eivät tunteisiin suhdetta perusta.

Koska monelle elämä on helpompaa kaksin kuin yksin. Antaahan puoliso turvaa, seuraa, tyydyttää tarpeita, jakaa taloudellisen vastuun, nostaa ehkä sosiaalista statusta, edistää uraa ja vaikka mitä eri syitä voikaan olla. Ei kaikkia jotkut suuret kolahtamiset niin kiinnosta, riittää kun toisen kanssa on hyvä ja mukava olla.

On paljon ihmisiä, joiden elämä ei pyöri yhtään seksin ympärillä, vaan heistä on ehkä helpottavaa jopa ettei puoliso ole kovin seksuaaliset kiinnostunut heistä, eikä he siitä puolisosta. Sanoisin, että monen kannattaisi jopa etsiä puoliso enemmän järjellä, eikä niinkään miettiä kolahtamisia, varsinkaan jos ei ole kovin seksuaalinen luonteeltaan.

Ja onko nämä niitä jotka valittaa sinkkuutta?

Vierailija
782/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä kolahtamisesta ja sielunkumppanuudesta puhuvat valittelevat palstalla sinkkuuttaan? Vai miksi muka noin tekisivät?

Eiköhän noin ajattelevat ja kokevat ihmiset ymmärrä, että on tuurista kiinni kohtaako sopivan ihmisen joskus tai ylipäätään koskaan.

Jotkut kohtaa jo nuorena ja elävät elämänsä onnellisina yhdessä loppuun saakka, toiset kohtaavat myöhemmin ja jotkut ei koskaan.

Monta kertaa ainakin minä olen koittanut kysyä miksi sitten olla suhteessa kun joku on parjannut "kemiaa", "kolahtamista" tai milloin mitäkin.

Kerran joku taisi vastata jotain lapsiin ja taloon liittyvää mutta muuten on ollut hiljaista.

Olisi myös kiva tietää oletko oikeassa ja ovatko ne niitä joille sinkkuus on ikävää jotka eivät tunteisiin suhdetta perusta.

Koska monelle elämä on helpompaa kaksin kuin yksin. Antaahan puoliso turvaa, seuraa, tyydyttää tarpeita, jakaa taloudellisen vastuun, nostaa ehkä sosiaalista statusta, edistää uraa ja vaikka mitä eri syitä voikaan olla. Ei kaikkia jotkut suuret kolahtamiset niin kiinnosta, riittää kun toisen kanssa on hyvä ja mukava olla.

On paljon ihmisiä, joiden elämä ei pyöri yhtään seksin ympärillä, vaan heistä on ehkä helpottavaa jopa ettei puoliso ole kovin seksuaaliset kiinnostunut heistä, eikä he siitä puolisosta. Sanoisin, että monen kannattaisi jopa etsiä puoliso enemmän järjellä, eikä niinkään miettiä kolahtamisia, varsinkaan jos ei ole kovin seksuaalinen luonteeltaan.

Ja onko nämä niitä jotka valittaa sinkkuutta?

Voi olla. Ei sinkkuna oleminen estä asian tiedostamista. Varsinkin jos ympärillä näkee pariskuntia, jotka ovat hyötyneet liitosta monin eri tavoin. Me jokainen kaipaamme jotain. Emme tosin aina niitä samoja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei tarvisi parjata kenenkään tapoja pariutua, kun ihmiset vaan on erilaisia eikä kaikki ole niin äärimmäisen tunneihmisiä ja ns. sielunkumppanin perään kuin toiset.

Ei se silti tarkoita sitä, etteikö nuo ihmiset kokisi ihastusta ja myöhemmin rakkautta ja syvää kiintymystä siihen kumppaniinsa.

Vierailija
784/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi ja muut apit luovat illuusion, että potentiaalisia partnereja olisi loputtomasti tarjolla, mutta kun ei ole.

Sulla on se mahis, että kun joku kiinnostava tyyppi eroaa, niin iske heti kiinni. Heti tai joku muu vie sen.

Vierailija
785/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderi ja muut apit luovat illuusion, että potentiaalisia partnereja olisi loputtomasti tarjolla, mutta kun ei ole.

Sulla on se mahis, että kun joku kiinnostava tyyppi eroaa, niin iske heti kiinni. Heti tai joku muu vie sen.

Vielä tärkeämpänä pitäisin sitä seikkaa, että Tinderit ja muut äppit mahdollistavat harhan, että voisit tavallisena talliaisena saada jonkun huippukauniin/-komean, huippumenestyneen, huippusuositun tyypin.

Miehillä, ainakin jo ennen Tinderiä deittailleilla miehillä, on toki jonkinlainen käsitys omasta "tasostaan", ja tämä suojaa hiukan siltä, että tavoittelee äppeissä selvästi itseään suositumpia. Miehille ei tästä toiminnasta myöskään synny mitään tulosta, koska ei naiset pääsääntöisesti lähde edes treffeille itseään vähemmän suosittujen miesten kanssa.

Naisilla sen sijaan ei ole tätä suojaa. Osalla naisista ei ole muodostunut minkäänlaista käsitystä omasta tasosta, ja lisäksi miehet kyllä lähtevät treffeille, varsinkin pano- sellaisille, melkein kenen tahansa naisen kanssa. Varsinaista seurustelua näistä lähtökohdista ei synny.

M39

Vierailija
786/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tärkeämpänä pitäisin sitä seikkaa, että Tinderit ja muut äppit mahdollistavat harhan, että voisit tavallisena talliaisena saada jonkun huippukauniin/-komean, huippumenestyneen, huippusuositun tyypin.

Miehillä, ainakin jo ennen Tinderiä deittailleilla miehillä, on toki jonkinlainen käsitys omasta "tasostaan", ja tämä suojaa hiukan siltä, että tavoittelee äppeissä selvästi itseään suositumpia. Miehille ei tästä toiminnasta myöskään synny mitään tulosta, koska ei naiset pääsääntöisesti lähde edes treffeille itseään vähemmän suosittujen miesten kanssa.

Naisilla sen sijaan ei ole tätä suojaa. Osalla naisista ei ole muodostunut minkäänlaista käsitystä omasta tasosta, ja lisäksi miehet kyllä lähtevät treffeille, varsinkin pano- sellaisille, melkein kenen tahansa naisen kanssa. Varsinaista seurustelua näistä lähtökohdista ei synny.

M39

Vaikka nainen luulisikin itsestään liikoja (tai ei ymmärtäisi ns. tasoaan), niin kyllä sen vuosien myötä ymmärtää, jos kumppanin oikeasti haluaa.

En tiedä kuinka yleinen ilmiö tuo ylipäätään on, kun itse olen tiennyt elämässäni vain yhden naisen, joka on ollut tuollainen?

Hänellä käsitys itsestään ei tosin syntynyt Tinderin tms. kautta, vaan on vain tosi itsevarma ihminen ja elänyt aina komeiden ja menestyneiden miesten kuplassa.

Luonnollisesti ihastui sellaisiin ja piti sen tyyppisiä tavallisina miehinä, koska hänen kuplansa on sellaisia täynnä. Vahinko vaan, että ne miehet pariutuu missin näköisten hoikkien ja tyylikkäiden naisten kanssa, ja tuo tuttava ei ole sellainen.

Ihan söpö hän on ja mukava, mutta ei vaan sitä tasoa kuin ne miehet.

Mutta kyllä hän lopulta vuosien jälkeen löysi oman rakkaan jonka kanssa kolahti, ja tuo mies on samanlainen kuin hänkin; ihan söpö ja tosi mukava, mutta ei mikään menestynyt ja rasvaton hunks.

Vierailija
787/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

😂😂😂

Miehet tyypillisesti swaippaawat oikealle Tinderissä enemmistön profiileista. En muista tarkkoja lukuja, mutta sanotaan nyt vaikka että mies keskimäärin swaippaa 3/4 profiileista oikealle. Eli miehet likettävät niin kauniita kuin vähemmän kauniitakin naisia. 

Itse en Tinderiä käytä, mutta näkisin että tuo miesten tapa toimia siellä elää vähemmän fantasiakuplassa, jossa ajatellaan että "ansaitsen parasta, minulle kelpaa vain paras".

M39 

Vierailija
788/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne mitään illuusiota luo sen enempää kuin koko maailma. Kaikki tietävät, että maailmassa on miljardeja ihmisiä ja Suomessakin miljoonia (isompi määrä mitä Tinderissä), ja silti ihmiset eivät erehdy luulemaan että heille olisi miljoonia, edes tuhansia tai satoja vaihtoehtoja. Jos itselle sopivaa ei löydy baarista, työpaikalta tai Tinderistä, voi tietoisuus väkiluvusta toki antaa toivoa että ehkä joskus joku sopivakin tulee vastaan. Ei kukaan ajattele, että kaikki sinkut ovat "tarjolla" juuri hänelle.

Vierailija
789/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Voi kuule veikkaan etten ole ainoa nainen joka on jo hyvin nuoresta asti ollut täysin tietoinen siitä että on täysin "tasoton" eli ettei miehet halua mitään suhdetta kanssani. Minä en ole kiinnostava, minä olen vain ulkonäkö joka kelpaa panoon.

Veikkaan että en ole myöskään ole ainoa nainen jolle tämän miehet teki esim siellä tinderissä aika hyvin selväksi, ei miehiä siellä kiinnosta tutustua. Miten miehet luulee että se saisi naiset kuvittelemaan itsestään liikoja?

Vierailija
790/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Voi kuule veikkaan etten ole ainoa nainen joka on jo hyvin nuoresta asti ollut täysin tietoinen siitä että on täysin "tasoton" eli ettei miehet halua mitään suhdetta kanssani. Minä en ole kiinnostava, minä olen vain ulkonäkö joka kelpaa panoon.

Veikkaan että en ole myöskään ole ainoa nainen jolle tämän miehet teki esim siellä tinderissä aika hyvin selväksi, ei miehiä siellä kiinnosta tutustua. Miten miehet luulee että se saisi naiset kuvittelemaan itsestään liikoja?

Vähemmän suosittu nainenkin saa Tinderistä treffeille vaikka kuinka komeita ja menestyneitä miehiä. Treffien tarkoituksena on toki näiden miesten puolesta päättyä ainoastaan yhteen yhteiseen yöhön, tai ehkäpä satunnaisesti kerran kuussa vietettyihin yhteisiin öihin, miten nyt muilta naiskiireiltä ehtii, mutta treffit kuin treffit. Ja harva nainen huomaa näitä erilaisten treffiluokkien eroja, muuta kuin vasta sitten kun viisi ellei kymmenenkin Tindermiestä on tavattu ja satunnaisesti pantu ja ghostauksia tapahtunut kerta toisensa jälkeen.

M39

Vierailija
791/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Vähemmän suosittu nainenkin saa Tinderistä treffeille vaikka kuinka komeita ja menestyneitä miehiä. Treffien tarkoituksena on toki näiden miesten puolesta päättyä ainoastaan yhteen yhteiseen yöhön, tai ehkäpä satunnaisesti kerran kuussa vietettyihin yhteisiin öihin, miten nyt muilta naiskiireiltä ehtii, mutta treffit kuin treffit. Ja harva nainen huomaa näitä erilaisten treffiluokkien eroja, muuta kuin vasta sitten kun viisi ellei kymmenenkin Tindermiestä on tavattu ja satunnaisesti pantu ja ghostauksia tapahtunut kerta toisensa jälkeen.

M39

Miksi et lukenut viestiäni ennen kuin vastasit siihen?

Veikkaan että suurin osa naisista on hyvin tietoisia siitä, kuten minä, ettei miehet ole heistä kiinnostuneita. Korkeintaan ulkonäöstä.

Tänne yksi kirjoitti viestiin jotain siitä että monesti se itse nainen eli luonne on turn off.

Kyllä me naiset se tiedetään.

Vierailija
792/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tutkitusti yleisempää naisilla arvioida ulkonäkönsä ja siten tasonsa alakanttiin kun taas miehet suuremmalla todennäköisyydellä arvioivat itsensä paremmaksi kuin ovat.

Miehet ovat keskimääräistä itsevarmempia ja naiset taas keskimääräistä itsekriittisempiä. Miehet laittavat suuremmalla todennäköisyydellä vastoinkäymiset muiden syyksi ja naiset taas sitten ihan liikaa syyttelevät itseään virheistään ja puutteistaan ja kokevat niistä huonommuutta ja häpeää.

Vierailija
793/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivin biisin sanat, hyvin kuvaavaa nykypäivän menosta:

Hei, mitä kuuluu

Muistatko mut

Mä oon se tyyppi

Joka särki sut

En tiiä vieläkään

Mikä muhun silloin meni

Takas sut ottaisin

Vain jättääkseni taas

Jos joku on sut korjannut

Nii unohda mut

Mä koitin soittaa muuten vaan

Mul ei ollu mitään sen kummempaa

Ootkohan jo jonkun uuden kaa

Mä oon sekasin ku USA

En pyydä sua koittaa uudestaan

Mä haluaisin kyllä, mut en saa

Se ei olis oikein sullekaan

Mä oon sekasin ku USA

Hei, ootko kuullu

Mä oon yksin taas

Vielki se tyyppi

Jota onnellisuus vaan ahdistaa

Ku jotain saan

Mä sitä en haluukaan enää

Ajan sut pois

Ja sit jään itkee perään

Jos joku on sut korjannut

Nii unohda mut.

Vierailija
794/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö jaa? Itse lukeudun niihin miehiin jotka elää vapaaehtoisesti sinkkuna eli minä en ole koskaan seurustellut enkä myöskään pyri parisuhteeseen.

Meitä minun kaltaisia ihmisiä on myös jonkin verran olemassa eli kaikki ihmiset eivät edes halua parisuhdetta.

m32

Vierailija
795/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla taas tuntuu olevan päinvastainen ongelma? Oon 29v. ja mul on 5- ja 7v. lapset. Suunnilleen samanikäisten kanssa juttu tuntuu kaatuvan siihen, kun ne haluaa lapsia. Mä taas en halua enää. Haluan matkustella, käydä keikoil ja festareil yms. viettää vapaampaa elämää. Jos seurustelisin nyt sanottakoon vaikka 2-3v., ja saisin noin 32-vuotiaana lapsen. Siis mähän oisin aivan sidoksissa siihen vielä 35-vuotiaanakin. Versus nyt mun lapset on jo 11 -ja 13-vuotiaita kun mä oon 35v. Miks haluisin saada vielä toisen pikkulapsiajan kaupan päälle? Vaikea löytää miestä.

Mitä sä miehellä? Rahaa vailla?

No miten ois vaikka kumppani? Kenen kanssa matkustella, käydä siellä keikoilla ja festareilla. Toki kavereidenkin kanssa voi, mutta en mä jaa heidän kanssa yhteistä arkea tai sekstaile (irtojuttuja nyt ois aina tarjolla, mut ei kiinnosta). Viettää yhteisiä koti-iltoja yms. :D

Vierailija
796/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo aika on itselläni jäänyt  joki iaka sitten taakse kun täytin 40 vuotta. Edelleen olen sinkku. Välillä tuntuu pahalta kun en ole löytänyt ja kohdannut sitä omaa rkastani ja erityistäni, jonka kanssa toteuttaa haave ja unelma perheestä ja mahd, lapsista.

Toisaalta yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että mitä menettäsin, jos kohtaloni olisi elää loppuikänikin sinkkuna? Myönnän tunteeni kateutta ja mustasukkaisuutta kun olen nähnyt pareja ja nuoria perheitä viettämässä aikaansa.

Myönnän, että sisälläni on mustasukkaisuuden piikki pistänyt kovasti kun kavereistani osa on löytänyt "taas" itselleen uuden ja erityisen. Ja kuinka lähes jokainen heistä on vaikuttanut ihan täyspäisiltä, mukavilta ja kivan näköisltäkin.  - Itse huomaan taas pian olleeni sinkkuna yhden vuoden lisää aiempien sinkkuvusien päälle.

En ole katkera, enkä halua katkeran kitkeräksi muuttua. Mutta toisinaan tuntuu aika pahalta.  

Aika samat ajatukset itselläni.

Omat naispuoliset kaverit kun eroavat kumppanistaan, niin he tyypillisesti surevat muutaman kuukauden, ja sitten heillä on taas uusi mukavan oloinen ja kivan näköinen mies kainalossaan. Itse olen aina yksin, olen täysin näkymätön niille miehille joita pidän kiinnostavina.

Oli kova paikka tajuta että minähän olen aivan eri tasolla kuin naispuoliset ystäväni, mitä tulee parisuhdemarkkinoihin. He pystyvät kerta toisensa jälkeen saamaan viehättäviä ja täyspäisiä miehiä, minulla taas ei ole näköjään mitään edellytyksiä näistä miehistä kilpailla.

Tällaista se nyt sitten on. Jokaisessa kisassa jonkun täytyy olla se viimeinen.

Ovat oppineet parisuhteessa, miten herättää seksuaalisesti miehen mielenkiinnon. Tällä tavalla löytyy sitä kuuluisaa kemiaa. Tästä taidosta ei vaan huudella.

Olin ikisinkku kunnes erittäin taitava pelimies osui kohdalle. Vakuutteli haluavansa jotain vakavaa ja mä tyhmänä alkuepäröinnin jälkeen uskoin. Rakastuin. Koko on/off suhde oli erittäin raastava. Oli manipulointia, syyttelyä, itsetunnon romuttamista, läheisistä eristämistä. Itkin monet yöt itseni uneen. Ei rakkaus pitänyt tuntua tältä. Lopullisen eron jälkeen meni kokonainen vuosi ennen kuin olin valmis yrittämään uudestaan. Hain apua terapiasta, koska olin niin rikki kuin voi, enkä halunnut tätä painolastia uuteen suhteeseen.

Jotakin hyvää "suhteesta" jäi. Opin pelimiehen iskutekniikoilla sytyttämään miehen kuin miehen. Nyt onnellisesti parisuhteessa jopa sitoutumiskammoisen miehen kanssa. Kyllä oli vaatinut henkisesti paljon, jotta pystyin omaksumaan pelimiehen peliliikkeet. Musta ei kuitenkaan tule pelinaista. Sitoudun täysillä nykyiseen suhteeseen.

Jos saisin tehdä asioita toisin, olisin aloittanut harjoittelemisen jo teininä, vaikka vastapuoli ei olisikaan sopiva. Siihen ikävaiheeseen menee luontevammin kevyt heilastelu.

Vierailija
797/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kääntämään asian itseesi,miksi viehätyt ihmisistä ketkä ovat ilmeisesti mm. Välttelevästi kiintyneitä? Lapsuudesta ja taustoista yleensä löytyy nää vastaukset. Tsemppiä jatkoon !

Vierailija
798/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Vai oikein treffiluokkia... Vastasin jo tähän viestiin, mutta viestini katosi (en tiedä miksi). Eiköhän jokainen nainen tajua, että jopa iso osa miehistä haluaa vain seksiä. Ja eiköhän jokainen tajua, että jos toinen katoaa yhteisen yön jälkeen, tai haluaa tavata vain satunnaisesti seksin merkeissä, että silloin tuo on nimenomaan sitä, mitä hän haluaa. Naiset eivät yleensä mittaa "suosiotaan" Tinder-osumilla tai edes treffien määrällä, vaan heitä kiinnostaa se, saavatko he haluamiaan miehiä sellaiseen suhteeseen, mihin näitä etsivät - joku haluaa itsekin vain seksiä, ja silloin komistus seksin merkeissä on varmaan ihan hyvä juttu, joku muu taas etsii parisuhdetta, jolloin häntä kiinnostaa se, löytyykö kiinnostavia miehiä, jodien kanssa suhde toimii.

Vierailija
799/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo aika on itselläni jäänyt  joki iaka sitten taakse kun täytin 40 vuotta. Edelleen olen sinkku. Välillä tuntuu pahalta kun en ole löytänyt ja kohdannut sitä omaa rkastani ja erityistäni, jonka kanssa toteuttaa haave ja unelma perheestä ja mahd, lapsista.

Toisaalta yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että mitä menettäsin, jos kohtaloni olisi elää loppuikänikin sinkkuna? Myönnän tunteeni kateutta ja mustasukkaisuutta kun olen nähnyt pareja ja nuoria perheitä viettämässä aikaansa.

Myönnän, että sisälläni on mustasukkaisuuden piikki pistänyt kovasti kun kavereistani osa on löytänyt "taas" itselleen uuden ja erityisen. Ja kuinka lähes jokainen heistä on vaikuttanut ihan täyspäisiltä, mukavilta ja kivan näköisltäkin.  - Itse huomaan taas pian olleeni sinkkuna yhden vuoden lisää aiempien sinkkuvusien päälle.

En ole katkera, enkä halua katkeran kitkeräksi muuttua. Mutta toisinaan tuntuu aika pahalta.  

Aika samat ajatukset itselläni.

Omat naispuoliset kaverit kun eroavat kumppanistaan, niin he tyypillisesti surevat muutaman kuukauden, ja sitten heillä on taas uusi mukavan oloinen ja kivan näköinen mies kainalossaan. Itse olen aina yksin, olen täysin näkymätön niille miehille joita pidän kiinnostavina.

Oli kova paikka tajuta että minähän olen aivan eri tasolla kuin naispuoliset ystäväni, mitä tulee parisuhdemarkkinoihin. He pystyvät kerta toisensa jälkeen saamaan viehättäviä ja täyspäisiä miehiä, minulla taas ei ole näköjään mitään edellytyksiä näistä miehistä kilpailla.

Tällaista se nyt sitten on. Jokaisessa kisassa jonkun täytyy olla se viimeinen.

Ovat oppineet parisuhteessa, miten herättää seksuaalisesti miehen mielenkiinnon. Tällä tavalla löytyy sitä kuuluisaa kemiaa. Tästä taidosta ei vaan huudella.

Olin ikisinkku kunnes erittäin taitava pelimies osui kohdalle. Vakuutteli haluavansa jotain vakavaa ja mä tyhmänä alkuepäröinnin jälkeen uskoin. Rakastuin. Koko on/off suhde oli erittäin raastava. Oli manipulointia, syyttelyä, itsetunnon romuttamista, läheisistä eristämistä. Itkin monet yöt itseni uneen. Ei rakkaus pitänyt tuntua tältä. Lopullisen eron jälkeen meni kokonainen vuosi ennen kuin olin valmis yrittämään uudestaan. Hain apua terapiasta, koska olin niin rikki kuin voi, enkä halunnut tätä painolastia uuteen suhteeseen.

Jotakin hyvää "suhteesta" jäi. Opin pelimiehen iskutekniikoilla sytyttämään miehen kuin miehen. Nyt onnellisesti parisuhteessa jopa sitoutumiskammoisen miehen kanssa. Kyllä oli vaatinut henkisesti paljon, jotta pystyin omaksumaan pelimiehen peliliikkeet. Musta ei kuitenkaan tule pelinaista. Sitoudun täysillä nykyiseen suhteeseen.

Jos saisin tehdä asioita toisin, olisin aloittanut harjoittelemisen jo teininä, vaikka vastapuoli ei olisikaan sopiva. Siihen ikävaiheeseen menee luontevammin kevyt heilastelu.

Mitä ne keinot ovat, joilla näkemyksesi mukaan herätetään miehen seksuaalinen mielenkiinto?

Vierailija
800/1943 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Vai oikein treffiluokkia... Vastasin jo tähän viestiin, mutta viestini katosi (en tiedä miksi). Eiköhän jokainen nainen tajua, että jopa iso osa miehistä haluaa vain seksiä. Ja eiköhän jokainen tajua, että jos toinen katoaa yhteisen yön jälkeen, tai haluaa tavata vain satunnaisesti seksin merkeissä, että silloin tuo on nimenomaan sitä, mitä hän haluaa. Naiset eivät yleensä mittaa "suosiotaan" Tinder-osumilla tai edes treffien määrällä, vaan heitä kiinnostaa se, saavatko he haluamiaan miehiä sellaiseen suhteeseen, mihin näitä etsivät - joku haluaa itsekin vain seksiä, ja silloin komistus seksin merkeissä on varmaan ihan hyvä juttu, joku muu taas etsii parisuhdetta, jolloin häntä kiinnostaa se, löytyykö kiinnostavia miehiä, jodien kanssa suhde toimii.

Kummasti ne parisuhdetta etsivät naiset kokevat näitä komeiden miesten ghostauksia muutaman seksikerran jälkeen. Epäilisin, että naisten itsensä korkealle arvostama "naisen vaisto" ei välttämättä kovin hyvin toimi tässä hommassa, kun pitää käydä kymmenen panomiehen pantavana ja ghostattavana ennen kuin tajuaa.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi