Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
13.07.2022 |

Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.

Kommentit (1943)

Vierailija
401/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulisseissa suhisee kirjoitti:

Jos "parhaat" miehet on viety jo 25-vuotiaina pois sinkkumarkkinoilta, keitä ne on sitten nämä +30.v varatut miehet, etsimässä salaseuraa. Heitä on pilvin pimein.

T. 35.v sinkku

Ne on juurikin niitä 15-25v välillä pitkään parisuhteeseen pariutuneita. En tunne enkä ole tuntenut paljoa tapapettäjiä ja varattuina naisia huvikseen iskeviä miehiä, mutta ne jotka olen tuntenut, on jokainen olleet noita nuorena parisuhteen löytäneitä. Heillä on myös omituisia käsityksiä sinkkuelämästä, tyyliin mitään vastuuta ei tarvitse kantaa mistään eikä mikään ole vaivalloista, vaan sinkkuna voi vaan käydä hakemassa uutta naista uuden naisen perään pantavaksi. [ sivuhuomio: ihan kuin itse ainakaan edes haluaisin tuolllaista ] Nuo nuorena pariutuneet tyypit aina kännissä jankuttavat jotain fantasiajuttujaan sinkkuelämästä ja naisten panemisesta. Kenenkään muun miehen en ole kuullut näitä juttuja jankuttavan.

M39

Vierailija
402/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tarvitse seksin harrastamiseen mitään kemiaa tai tunnetta, eikä naisen tarvitse olla edes hyvännäköinen. Riittää, että on tarpeeksi täyspäinen (ei tarvitse olla viisas, mutta sellainen, josta ymmärtää että tämä sen verran normaali, että asuu omillaan eikä ole minkään holhouksen alainen), siis ymmärtää ja tiedostaa harrastavansa seksiä omasta tahdostaan. En minä tällaisten kanssa silti ikinä parisuhteeseen alkaisi.

Eli seksiin et tarvitse kipinää, parisuhteeseen kyllä. Eli olet kuten muutkin miehet, joista osa tosin tarvitsee kipinää myös seksiin.

Juurikin näin. Tässä on suurin syy siihen, että miksi naiset lankeaa aina pelimiesten haaviin. Nainen ajattelee miehen tarvitsevan naisen tavoin seksiin jotain kipinää tai tunteita. Siksi nainen luulee, että tässä on mahdollisuuksia johonkin suurempaankin, vaikka missään vaiheessa ei ole todellisuudessa ollut. Mies tarvitsee seksin harrastamiseen yhtä paljon tunnetta kuin kaurapuuron syömiseen.

Ja ennen kuin joku rupeaa jeesustelemaan, että ei minun mies blaa blaa blaa, niin totean, että jos ei mielestäsi sinun mies, niin kuitenkin huomattava osa miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin perheen, ja haluaisin parisuhteen jonkun naisen kanssa, joka on kanssani samoilla linjoilla elämästä. Naisen luonne ja elämäntavoitteet merkitsevät minulle paljon enemmän kuin esimerkiksi mikään naisen ulkonäköön liittyvä. Ihastun naisessa luonteeseen ja olemukseen, en ulkonäköön.

Näistä huolimatta en ole löytänyt naista, joka haluaisi oikeasti sitoutuneen parisuhteen ja tehdä lapsia. En ole ilmeisesti riittävän tasokas mies, en ole komea enkä isotuloinen. Olisin kyllä valmis tekemään kotona paljon, sekä "naisten töitä" että "miesten töitä", ja tuomaan pöytään rahaa sen minkä pystyn, mutta ilmeisesti minussa on vikana se, ettei nainen saa minulla ystävättäriään kateelliseksi ja sukulaisiaan haltioituneeksi.

Naiset sanovat haluavansa perhettä ja oikean parisuhteen, mutta teot puhuu sen puolesta että halutaan kipinää, jännää sekä luksusta.

M39 

No siis kyllähän sinäkin kipinää haluat, se vain kohdistuu sinulla jo alkuvaiheessa luonteeseen. Eli onhan sinullakin kriteereitä. Sinun pitää ehkä muuttaa jotain hakukriteereissäsi, esim usein miehet haluavat että nainen on "iloinen" mutta kuka helvett* jaksaa olla koko ajan iloinen?

Eiköhän tuolla iloisella tarkoiteta ihan vaan sellaista perusasennetta elämän. Toisilla naisilla kun on todella paljon negatiivisuutta ja riidanhalua ja se on monen miehen mielestä raskasta.

Juuri näin. Positiivinen perusasenne, ja naururypyt naisella ovat minulle iso plussa. Tekevät jonkun ihmeellisen feedback reaktion minulle. Tuija Piepposella on hyvät naururypyt...

Vierailija
404/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo nelikymppinen, mutta en ole koskaan löytänyt parisuhdetta. Jotain määrittelemätöntä vikaa sosiaalisissa taidoissa, hyvin selkeät viat ulkonäössä ja luonteessa, ei siinä sen enempää tarvita. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt, omat aloitteet on torjuttu tehokkaasti.

Vierailija
405/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tarvitse seksin harrastamiseen mitään kemiaa tai tunnetta, eikä naisen tarvitse olla edes hyvännäköinen. Riittää, että on tarpeeksi täyspäinen (ei tarvitse olla viisas, mutta sellainen, josta ymmärtää että tämä sen verran normaali, että asuu omillaan eikä ole minkään holhouksen alainen), siis ymmärtää ja tiedostaa harrastavansa seksiä omasta tahdostaan. En minä tällaisten kanssa silti ikinä parisuhteeseen alkaisi.

Eli seksiin et tarvitse kipinää, parisuhteeseen kyllä. Eli olet kuten muutkin miehet, joista osa tosin tarvitsee kipinää myös seksiin.

Juurikin näin. Tässä on suurin syy siihen, että miksi naiset lankeaa aina pelimiesten haaviin. Nainen ajattelee miehen tarvitsevan naisen tavoin seksiin jotain kipinää tai tunteita. Siksi nainen luulee, että tässä on mahdollisuuksia johonkin suurempaankin, vaikka missään vaiheessa ei ole todellisuudessa ollut. Mies tarvitsee seksin harrastamiseen yhtä paljon tunnetta kuin kaurapuuron syömiseen.

Ja ennen kuin joku rupeaa jeesustelemaan, että ei minun mies blaa blaa blaa, niin totean, että jos ei mielestäsi sinun mies, niin kuitenkin huomattava osa miehistä.

No siitä ei kai voi syyttää naista, kun ei ne miehet yleensä etukäteen kerro että kuule basic bitch, olet sitten ohjelmanumeroni tasan yhden yön (20 min) koska pleikkari hajos just.

Vierailija
406/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kun olin kolmikymppinen, minulla oli ihan sama ongelma. Sitoutumishaluisia kiinnostavia miehiä ei vain ollut missään. Tein lapsen sinkkuna ilman miestä sitten, kun biologia asetti sille takarajan ja tarvitsin sill

oin jo apua hedelmöityshoidoistakin. Ajattelin olevani loppuiän yksin,mutta yllättäen nelikymppisenä satuin tapaamaan miehen, joka oli sekä ihana että sitoutumishaluinen, hän oli juuri eronnut ja siis toisella kierroksella. Niitä hyviä miehiä on siis mielestäni kertakaikkiaan lukumääräisesti vähemmän kuin naisia ja ne samat miehet kelpaavat yhä uudestaan ja uudestaan.

Juurihan tekstissäsi sanoit ettet onnistunut löytämään ja teit ilman miestä, mielestäsi on vaan huonoja miehiä ja hyviä naisia olemassa + sinä tietenkin kuulut siihen hyviin naisiin jota huonot miehet eivät älyä ottaa sinut. Näin ylimielistä ja hyvin yksinkertaista on vaikee löytää.

T: 2 lapsen isä M34

Vierailija
407/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin perheen, ja haluaisin parisuhteen jonkun naisen kanssa, joka on kanssani samoilla linjoilla elämästä. Naisen luonne ja elämäntavoitteet merkitsevät minulle paljon enemmän kuin esimerkiksi mikään naisen ulkonäköön liittyvä. Ihastun naisessa luonteeseen ja olemukseen, en ulkonäköön.

Näistä huolimatta en ole löytänyt naista, joka haluaisi oikeasti sitoutuneen parisuhteen ja tehdä lapsia. En ole ilmeisesti riittävän tasokas mies, en ole komea enkä isotuloinen. Olisin kyllä valmis tekemään kotona paljon, sekä "naisten töitä" että "miesten töitä", ja tuomaan pöytään rahaa sen minkä pystyn, mutta ilmeisesti minussa on vikana se, ettei nainen saa minulla ystävättäriään kateelliseksi ja sukulaisiaan haltioituneeksi.

Naiset sanovat haluavansa perhettä ja oikean parisuhteen, mutta teot puhuu sen puolesta että halutaan kipinää, jännää sekä luksusta.

M39 

Tämän olen itsekin tavismiehenä huomannut. Kerran kävin treffeillä yhden naisen kanssa joka oli erityisen vaikuttunut cheekistä ja porscheista. Pitäisi ilmeisesti muuttua rikkaaksi julkkikseksi joka ajelisi jollain 200t luksusautoilla.

Mielenkiinnosta: millainen on nainen joka on vaikuttunut cheekistä ja porcheista? Ja vielä enemmän kiinnostaa, mikä sai sinut lähtemään treffeille hänen kanssaan?

Ihan tavikselta hän vaikutti ulkoisesti ja muutenkin ja oli myös iältään vanhempi kuin minä.

Muhun tekee vaikutuksen profiilissa sellainen naapurintyttömäisyys ja tietynlainen herkkyys.

Ehkä olin väärässä.

Vierailija
408/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, onko yaipuvaisuutta uskollisuuteen jos ei oo koittanut vierasta. Ja ei kerta avionrikkojaa tee. Yrittäkää naiset ymmärtää tämä niin ne ykköskierroksen valinnat kyllä pysyvät vierellänne hamaan loppuun asti. Keräilyeristä ei saa muuta kun sekundaa.

Tämä. Ei mee mun tajuntaan että pleijeri, jolla ollut kymmeniä tai satojakin suhteita ennen sua on parempi kuin oma tarkasti valittu mies, joka kerran hairahtunut polulta. Sillä ei oo semmosta naisten naurattamisen rutiiniakaan millä naisia pääsis jatkuvasti polkemaan. Sensijaan tiikeri ei pääse raidoistaan, on vaan oppinut piilottamaan jälkensä niin hyvin ettei jää koskaan kiinni.

No eihän se häntäheikki kelpaakaan kuin vastavanlaiselle naiselle vakisuhteeseen. Harva nainen, jolle seksi on osa parisuhdetta, edes harkitsee perheenperustamista miehen kanssa joka on kyntänyt kaikki eteensä osuneet vaot.

Ei silloin kohtaa arvomaailma eikä mikään muukaan sillä tavoin, että sille voisi jonkinlaista parisuhdetta alkaa rakentamaan.

Ne vain silti ne sitoutumishaluttomat "häntäheikit" kelpaa ihan kaikenlaisille naisille suhteeseen. Muuten ne eivät olisi häntäheikkejä, jos heissä ei olisi jotain sellaista, miksi naiset jatkuvasti kiinnostuvat noista miehistä niin paljon, että menevät sänkyyn ehkä jopa vain yhdeksi illaksi, mistä tavallinen turakainen vain unelmoi.

Tulee varmasti järkytyksenä, mutta naisistakin osa haluaa vain seksiä aina silloin tällöin ja osa ei haluakaan mitään muuta miehistä. Näille naisille tuollainen häntäheikki kelpaa tietenkin ja on jopa ikään kuin taivaan lahja. Osa panee sitä kerran ja osa useamman kerran. Joku todennäköisesti kelpuuttaa ihan parisuhteeseenkin jossain vaiheessa, koska elämäntyylit, arvomaailmat ym natsaa.

Sen sijaan ne naiset, joille seksi on osa parisuhdetta, ei tee häntäheikillä yhtään mitään missään elämänsä vaiheessa.

Vierailija
409/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 

Tämän olen itsekin tavismiehenä huomannut. Kerran kävin treffeillä yhden naisen kanssa joka oli erityisen vaikuttunut cheekistä ja porscheista. Pitäisi ilmeisesti muuttua rikkaaksi julkkikseksi joka ajelisi jollain 200t luksusautoilla.

No jos haluat sen 20 v instamissin niin sitten varmaan joo, mutta käykö esim ikäisesi luokanopettaja?

Tuo Instamissi-horina on jo niin väsynyttä. Oikeasti, tuollaiselta instamissiltä (mikä se edes on?) voi irrota jopa helpommin, kuin tavalliselta 36-vuotiaalta naiselta, joka on jo rakentanut tukevan kyynisyyden ja miesvihan. Ja mitä naiset selittävät mitään mistään Instamisseistä, kun olympialaisissa pyörii joku öljytty tongalainen, niin 5 miljoonaa naista ympäri maailmaa ovat varaamassa jo lentolippuja, kun kerrankin tulee omaa tasoa oleva mies esille.

Instamissi on naispuolinen vastine tälle lentäjäkirurgi-alffamies pleijerille joka näissä ketjuissa vie kaikki naiset. Eli täydellisen kaunis nuori nainen. Kuten vaikka tuo ylempänä esiintyvä Alizee.

Eli summa summarum: muilla eu varaa valittava vaan otettava se mikä vastaan tulee. Alfat vie misut, ei voi mitään.

No turha sitä on naisille näissä ketjuissa valittaa. Emme mekään nuoreksi alizeeksi voi muuttua, ei edes alizee itse.

Ei tietenkään. Monella kommentoijalla vaan on niin kovat luulot itsestään. Jos on oikeasti hyvännäköinen (eikä vaan mikään ok) ei oo mitään ongelmaa kumppanin löytymisessä. Useimmat ei oo. Valitettavasti.

Vierailija
410/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 

No jos haluat sen 20 v instamissin niin sitten varmaan joo, mutta käykö esim ikäisesi luokanopettaja?

Tuo Instamissi-horina on jo niin väsynyttä. Oikeasti, tuollaiselta instamissiltä (mikä se edes on?) voi irrota jopa helpommin, kuin tavalliselta 36-vuotiaalta naiselta, joka on jo rakentanut tukevan kyynisyyden ja miesvihan. Ja mitä naiset selittävät mitään mistään Instamisseistä, kun olympialaisissa pyörii joku öljytty tongalainen, niin 5 miljoonaa naista ympäri maailmaa ovat varaamassa jo lentolippuja, kun kerrankin tulee omaa tasoa oleva mies esille.

Instamissi on naispuolinen vastine tälle lentäjäkirurgi-alffamies pleijerille joka näissä ketjuissa vie kaikki naiset. Eli täydellisen kaunis nuori nainen. Kuten vaikka tuo ylempänä esiintyvä Alizee.

Eli summa summarum: muilla eu varaa valittava vaan otettava se mikä vastaan tulee. Alfat vie misut, ei voi mitään.

No turha sitä on naisille näissä ketjuissa valittaa. Emme mekään nuoreksi alizeeksi voi muuttua, ei edes alizee itse.

Ei tietenkään. Monella kommentoijalla vaan on niin kovat luulot itsestään. Jos on oikeasti hyvännäköinen (eikä vaan mikään ok) ei oo mitään ongelmaa kumppanin löytymisessä. Useimmat ei oo. Valitettavasti.

Niinpä. Haaveillaan julkkiskaunottaresta ja ihmetellään kun onkin yksin. Jännä juttu.

Vierailija
411/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa muuten lukea, mutta itse valitsin ulkomaalaisen miehen juuri tästä syystä.

Miehet ketä tapailin ennen tätä halusivat "ehkä" lapsia (=eivät halunneet) tai olivat muuten jotain trendikkäitä polyamorikkoja (kykenemättömiä sitoutumaan uudissanalla varustettuna).

Nyt on lapset ja perheeseen ja sukuun sitoutunut mies. En sano, ettei suomalaisista tällaista löytyisi, muutama ystäväkin on onnellisesti naimisissa. Ehkä erityisesti pääkaupunkiseutu ei kuitenkaan ole otollista seutua vakavaan seurusteluun suomalaisten kanssa.

Vierailija
412/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 

Luokanopettajista ja vakaopettajista löytyy jo kokemusta. Ei mulle ole ammatilla merkitystä.

Pari kuukautta sitten sain matchin todella söpön luokanopettajan kanssa ja keskustelu sujui hyvin siihen asti kunnes hän kysyi ammattiani ja ei enää vastannut sen jälkeen.

Toisen luokanopettajan kanssa käytiin kävelyllä ja sen jälkeen hän halusi tulla mun luokse katsomaan leffaa. Tykkäsi olla sohvalla lusikassa, mutta ei halunnut muuta eikä nähty enää uudestaan vaikka ehdotin.

Vakaopen kanssa käytiin kävelyllä ja sovittiin jo 2.treffit mutta hän perui ne myöhemmin.

Ihan mielenkiinnosta, oliko he samanikäisiä kanssasi?

Muistaakseni jotain 2-5 vuotta nuorempia.

Vierailija
413/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kolmekymppisenä vielä liikaa nuoruuden vauhdissa, elämästä ja vapaudesta nauttimisen huumassa, juhlinnassa. Ja niin on moni muukin. Nyt vasta kun neljäkymppiä lähestyy, niin olen kyllästynyt juhlintaan, menemiseen ja rellestämiseen ja yksin oloon. Olisin valmis asettumaan ja perustamaan perheen, mutta oman ikäisilläni naisilla on jo perheet. Ja omaa terveyttäkin on pilattu huolella, ei nimittäin lasta tällä kalulla tule ennen massiivista elämäntaparemonttia. Eli huonolta näyttää. M38

Vierailija
414/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 

Niin siis onko niin että *kaikki* miehet haluaisi tyyliin 25 v alizeen, mutta realistisina ratonalisteina tyytyvät myös vähempään vitos kutos vaihtoehtoon, ja naisille pitäisi olla ok että heihin on paremman puutteessa tyydytty, koska heidän pitäisi itsekin tajuta tyytyä? Ja molemmatko sitten lilluu siinä laimeassa liemessä kunnes käy ehkä flaxi joskys paremman kanssa? Vai mitä te oikein haluatte?

Vierailija
415/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Alenna rimaa, ota se vähän rumempi, mutta kiltti ja hyvätapainen mies"

Varmaan ihan hyvä neuvo niille naisille, jotka noin pystyvät toimimaan. Itselleni miehen ulkonäkö on kuitenkin niin tärkeä tekijä että en siitä pysty tai suostu kyllä tinkimään.

Ja sitten nillitätte kun ketään ei löydy? Suurinosa suomalaisista on ulkonäöltään korkeintaan keskivertoa, joten pinnalliset jää lehdelle soittelemaan, ei niitä adoniksia riitä jokaiselle tavis pirkolle.

Onko sun mielestä miehissä ja naisissa tasan saman verran hyvännäköisiä? Väittäsin, että naisissa on aika paljon enemmän. Tai ainakin omasta ulkonäöstä huolehtivia on enemmän.

Suomalaisissa miehissä ja naisissa on tasan yhtä paljon hyvännäköisiä

Tämä on aika pitkälti omakin veikkaukseni.

Ilman meikkejä yms huijauksia (eli katsotaan vain luontaisia kasvonpiirteitä ja luustoa) sanoisin että hyvännäköisiä ihmisiä on aika saman verran miehissä ja naisissa.

Ei tuollaisessa arvioinnissa ole mitään järkeä, sillä todellisuudessa suurin osa miehistä ei arvioi naisten kauneutta ilman meikkiä ja muita huijauksia. Miehille on ihan yks ja sama mistä se kauneus on saatu, kunhan sitä on.

Moni peruspirkko kuvittelee olevansa joku suuren luokan kaunotar ja ulisee, kun adonikset ei kiinnostu. Mullakin työkaverina tuollainen. Olkaa aivan rauhassa vanhojapiikoja.

Nykypäivän nettideittailu, miesten tyytymiskulttuuri ja naisten hypergaminen tasoteorian noudattaminen on johtanut tuohon, että nykyään jotkut rumat pullukatkin kelpuuttavat vain top10% miehiä.

Eli onko siis niin, että vain 10% ihmisistä (heteroista) on parisuhteessa? Jos kerran vain 10% miehistä kelpaa yhtään minkäänlaisille naisille, tarkoittaa se sitä, että max 10% väestöstä päätyy suhteeseen - eli toisinsanoen se miesten suosituin osuus, 10% kaikista miehistä, valikoivat tarjokkaista (eli kaikista naisista) mieleisensä, ja loput sitten pysyvät sinkkuna. Jännä, että tunnen lihavia naisia, jotka ovat menneet jopa naimisiin (lihavina) - onko siis käynyt niin, että he ovat tulleet noiden harvinaisten komistusten (10% kaikista miehistä) valitsemiksi?

Ei, vaan he ovat ottaneet sen jonka saaneet. Nainen on tajunnut ettei saa sitä miestä jonka ykkösvaihtoehtona haluaa, ja mies on tajunnut ettei saa sitä naista jonka ykkösvaihtoehtona haluaisi. Sitten on puolin ja toisin rimaa laskettu kunnes kysyntä ja tarjonta ovat löytäneet toisensa.

Sittenhän ei pidä paikkaansa tuo aiemmin väitetty, että jopa "rumat pullukatkin kelpuutavat vain 10% miehiestä". Eli siis valtaosa miehistä sittenkin kelpaa suhteeseen. Onko vielä jokin ongelma? Ketjussa on myös kerrottu, että miehet eivät edes kaipaa mitään kemiaa, joten luulisi, että sitten se kelpuutussuhdekin olisi heille enemmän kuin ok.

Rumat pullukat joutuvat laskemaan rimaa sen alemmas, kuinka rumia ja kuinka pullukoita ovat. Kyllähän heilläkin on aluksi se kuvitelma, että voivat valita niistä miesten A-ryhmän kymmenestä prosentista, mutta siperia opettaa nopeasti. Sama matalampitasoisten miesten kohdalla, totuus kyllä iskee vasten kasvoja kun parisuhdemarkkinoita alkaa koluamaan. Rajana on se, niin miehillä kuin naisillakin, että kuinka alas riman on valmis tiputtamaan, ennen kuin vaihtoehto "mieluummin yksin" alkaa tuntua enemmän houkuttelevalta. Tämä on sitten mitä suurimmassa määrin yksilökohtaista.

Monella miehellä tai naisella se puolison löytämisen ongelma ei siltikään ole se ulkonäkö, vaan se luonne ja ne jutut. Ihminen kyllä oppii pitämään vähän rumemmankin näköisestä, mutta kauheaa tai vaikeaa luonnetta, ei paikkaa mikään ja se korkeintaan tuhoaa sen pienenkin mahdollisuuden tulevaisuudessa. Joskus jopa muutaman tapaamiskerran jälkeen.

Matala taso ei ole yksi asia, vaan asioiden yhteissumma. Ihan kuten korkea taso. Yksi asia ei määrittele sitä.

Kenenkään ei pidä laskea tasoa sille tasolla, että se puoliso on hirveä ja inhottava. Ei vaikka olisi itse koko porukan rumin.

Olet aivan oikeassa. Asioitten yhteissumma on ratkaiseva. Hyvällä luonteella pystyy korvaamaan todella paljon ulkonäöllisiä tai muita sentyyppisiä asioita. Ongelma on vain se että ulkonäön merkitys siinä tutustumisen aivan alkuvaiheessa on ihan tolkuttoman iso. Omasta mielestäni liian iso, mutta minkäs biologialle voin. Aiemmin kirjoitin että hyvä ulkonäkö on kuin raketin lähtömoottori, se mahdollistaa sen että ne ihmiset yleensäkään tutustuvat. Jatko rippuu muista asioista, ja silloin ulkonäkö menettää merkitystään sitä mukaa kun toista oppii tuntemaan. Ei siitä hyvästä ulkonäöstä haittaakaan ole, mutta ei se ole (enää) syy olla yhdessä.

Siksi onkin harmi, että niin moni pilaa oman ulkonäkönsä lihomalla. 

Vierailija
416/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kolmekymppisenä vielä liikaa nuoruuden vauhdissa, elämästä ja vapaudesta nauttimisen huumassa, juhlinnassa. Ja niin on moni muukin. Nyt vasta kun neljäkymppiä lähestyy, niin olen kyllästynyt juhlintaan, menemiseen ja rellestämiseen ja yksin oloon. Olisin valmis asettumaan ja perustamaan perheen, mutta oman ikäisilläni naisilla on jo perheet. Ja omaa terveyttäkin on pilattu huolella, ei nimittäin lasta tällä kalulla tule ennen massiivista elämäntaparemonttia. Eli huonolta näyttää. M38

Olen samanikäinen perheetön nainen mutta varmaankin haluaisit jonkun max kolmekymppisen?

Vierailija
417/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "parhaat" miehet on viety jo 25-vuotiaina pois sinkkumarkkinoilta, keitä ne on sitten nämä +30.v varatut miehet, etsimässä salaseuraa. Heitä on pilvin pimein.

T. 35.v sinkku

No haloo, ne on niitä hyvännäköisiä pelimiehiä, niitä joita tämän ketjun vanhat piiat haikailevat.

Joskus nuorena heilastelin tuollaisen naistennaurattajan kanssa, onneksi ymmärsin kuitenkin valita elämänkumppanin järkevämmin.

Vierailija
418/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 35.v sinkku

No haloo, ne on niitä hyvännäköisiä pelimiehiä, niitä joita tämän ketjun vanhat piiat haikailevat.

Joskus nuorena heilastelin tuollaisen naistennaurattajan kanssa, onneksi ymmärsin kuitenkin valita elämänkumppanin järkevämmin.

Mitä ne valintakriteerisi olivat?

Vierailija
419/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille voisi sanoa ainakin että jos oikeasti treffeillä tulee vaikutelma että tässä ollaan valkkaamassa järkevää toimivaa kodinkonetta/perus-Skodaa perusarkeen/kaupunkiajoon, koska Porschet on kaikki pöllitty nenän edestä, niin ei se nyt ainakaan niitä kipinöitä iske.

Vierailija
420/1943 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 

No siis kyllähän sinäkin kipinää haluat, se vain kohdistuu sinulla jo alkuvaiheessa luonteeseen. Eli onhan sinullakin kriteereitä. Sinun pitää ehkä muuttaa jotain hakukriteereissäsi, esim usein miehet haluavat että nainen on "iloinen" mutta kuka helvett* jaksaa olla koko ajan iloinen?

Eiköhän tuolla iloisella tarkoiteta ihan vaan sellaista perusasennetta elämän. Toisilla naisilla kun on todella paljon negatiivisuutta ja riidanhalua ja se on monen miehen mielestä raskasta.

Juuri näin. Positiivinen perusasenne, ja naururypyt naisella ovat minulle iso plussa. Tekevät jonkun ihmeellisen feedback reaktion minulle. Tuija Piepposella on hyvät naururypyt...

Nuoremmista tällä EfterNion juontajanaisella Sonja jotakin on ihanan luonnollinen lookki ja miellyttävän positiivinen asenne ainakin siinä ohjelmassa.