Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?
Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.
Kommentit (1943)
Etsin kaltaistani _sielunkumppania_.
Lapsen voin hankkia kyllä yksinkin, JOS on "pakko". 🖤 🕷
Moni nainen välttyisi pelimiehen loukulta jos ei rupeaisi seksihommiin niin nopeasti. Kumma homma, että voidaan pidättäytyä seksistä pitkäänkin, mutta sitten pelimiehelle annetaan heti. Ei kukaan pelimies jaksa odottaa "palkintoaan" jos se se vie esim viikkoja tai vaikka muutaman kuukaudenkin. Edellyttäen toki, että näette myös säännöllisesti ja pelimies joutuu käyttämään sinuun oikeasti aikaansa. Jos kaikki pohjautuu taasen enimmäkseen viesteilyyn, niin sitä pelimies kyllä jaksaa tehdä, kun se ei niin maksa vaivaa. Aidosti kiinnostunut ja mahan pohjassa kutinaa tunteva mies taas kyllä jaksaa odottaa, eikä halua kusta asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin perheen, ja haluaisin parisuhteen jonkun naisen kanssa, joka on kanssani samoilla linjoilla elämästä. Naisen luonne ja elämäntavoitteet merkitsevät minulle paljon enemmän kuin esimerkiksi mikään naisen ulkonäköön liittyvä. Ihastun naisessa luonteeseen ja olemukseen, en ulkonäköön.
Näistä huolimatta en ole löytänyt naista, joka haluaisi oikeasti sitoutuneen parisuhteen ja tehdä lapsia. En ole ilmeisesti riittävän tasokas mies, en ole komea enkä isotuloinen. Olisin kyllä valmis tekemään kotona paljon, sekä "naisten töitä" että "miesten töitä", ja tuomaan pöytään rahaa sen minkä pystyn, mutta ilmeisesti minussa on vikana se, ettei nainen saa minulla ystävättäriään kateelliseksi ja sukulaisiaan haltioituneeksi.
Naiset sanovat haluavansa perhettä ja oikean parisuhteen, mutta teot puhuu sen puolesta että halutaan kipinää, jännää sekä luksusta.
M39
Tämän olen itsekin tavismiehenä huomannut. Kerran kävin treffeillä yhden naisen kanssa joka oli erityisen vaikuttunut cheekistä ja porscheista. Pitäisi ilmeisesti muuttua rikkaaksi julkkikseksi joka ajelisi jollain 200t luksusautoilla.
No jos haluat sen 20 v instamissin niin sitten varmaan joo, mutta käykö esim ikäisesi luokanopettaja?
Tuo Instamissi-horina on jo niin väsynyttä. Oikeasti, tuollaiselta instamissiltä (mikä se edes on?) voi irrota jopa helpommin, kuin tavalliselta 36-vuotiaalta naiselta, joka on jo rakentanut tukevan kyynisyyden ja miesvihan. Ja mitä naiset selittävät mitään mistään Instamisseistä, kun olympialaisissa pyörii joku öljytty tongalainen, niin 5 miljoonaa naista ympäri maailmaa ovat varaamassa jo lentolippuja, kun kerrankin tulee omaa tasoa oleva mies esille.
Instamissi on naispuolinen vastine tälle lentäjäkirurgi-alffamies pleijerille joka näissä ketjuissa vie kaikki naiset. Eli täydellisen kaunis nuori nainen. Kuten vaikka tuo ylempänä esiintyvä Alizee.
Oon kirurgi ja mulla ansiolentäjän lupakirja. En vielä oo huomannut jonoa oven takana mutta ehkä se siellä on 😁
Laita osoite, niin eiköhän me saada sellainen järkättyä. Näkihän sen tulee yhden miljonäärinkin kohdalla joka etsi äitiä perillisilleen. Kymmeniä kirjeitä vierailta naisilta valmiita hankkimaan yhteisen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen välttyisi pelimiehen loukulta jos ei rupeaisi seksihommiin niin nopeasti. Kumma homma, että voidaan pidättäytyä seksistä pitkäänkin, mutta sitten pelimiehelle annetaan heti. Ei kukaan pelimies jaksa odottaa "palkintoaan" jos se se vie esim viikkoja tai vaikka muutaman kuukaudenkin. Edellyttäen toki, että näette myös säännöllisesti ja pelimies joutuu käyttämään sinuun oikeasti aikaansa. Jos kaikki pohjautuu taasen enimmäkseen viesteilyyn, niin sitä pelimies kyllä jaksaa tehdä, kun se ei niin maksa vaivaa. Aidosti kiinnostunut ja mahan pohjassa kutinaa tunteva mies taas kyllä jaksaa odottaa, eikä halua kusta asioita.
Jep, pelimiehelle annetaan heti, mutta sille parisuhteen perässä olevalle ei anneta ikinä.
Sieltä tulee vain se pakkiviesti kipinän puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kulisseissa suhisee kirjoitti:
Jos "parhaat" miehet on viety jo 25-vuotiaina pois sinkkumarkkinoilta, keitä ne on sitten nämä +30.v varatut miehet, etsimässä salaseuraa. Heitä on pilvin pimein.
T. 35.v sinkkuNo haloo, ne on niitä hyvännäköisiä pelimiehiä, niitä joita tämän ketjun vanhat piiat haikailevat.
Joskus nuorena heilastelin tuollaisen naistennaurattajan kanssa, onneksi ymmärsin kuitenkin valita elämänkumppanin järkevämmin.
Mistä näitä hyvännäköisiä naistennaurattajia löytäisi? En ala mitään tinderin likakaivoa kahlaamaan että olisiko jotain helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin perheen, ja haluaisin parisuhteen jonkun naisen kanssa, joka on kanssani samoilla linjoilla elämästä. Naisen luonne ja elämäntavoitteet merkitsevät minulle paljon enemmän kuin esimerkiksi mikään naisen ulkonäköön liittyvä. Ihastun naisessa luonteeseen ja olemukseen, en ulkonäköön.
Näistä huolimatta en ole löytänyt naista, joka haluaisi oikeasti sitoutuneen parisuhteen ja tehdä lapsia. En ole ilmeisesti riittävän tasokas mies, en ole komea enkä isotuloinen. Olisin kyllä valmis tekemään kotona paljon, sekä "naisten töitä" että "miesten töitä", ja tuomaan pöytään rahaa sen minkä pystyn, mutta ilmeisesti minussa on vikana se, ettei nainen saa minulla ystävättäriään kateelliseksi ja sukulaisiaan haltioituneeksi.
Naiset sanovat haluavansa perhettä ja oikean parisuhteen, mutta teot puhuu sen puolesta että halutaan kipinää, jännää sekä luksusta.
M39
Tämän olen itsekin tavismiehenä huomannut. Kerran kävin treffeillä yhden naisen kanssa joka oli erityisen vaikuttunut cheekistä ja porscheista. Pitäisi ilmeisesti muuttua rikkaaksi julkkikseksi joka ajelisi jollain 200t luksusautoilla.
No jos haluat sen 20 v instamissin niin sitten varmaan joo, mutta käykö esim ikäisesi luokanopettaja?
Tuo Instamissi-horina on jo niin väsynyttä. Oikeasti, tuollaiselta instamissiltä (mikä se edes on?) voi irrota jopa helpommin, kuin tavalliselta 36-vuotiaalta naiselta, joka on jo rakentanut tukevan kyynisyyden ja miesvihan. Ja mitä naiset selittävät mitään mistään Instamisseistä, kun olympialaisissa pyörii joku öljytty tongalainen, niin 5 miljoonaa naista ympäri maailmaa ovat varaamassa jo lentolippuja, kun kerrankin tulee omaa tasoa oleva mies esille.
Instamissi on naispuolinen vastine tälle lentäjäkirurgi-alffamies pleijerille joka näissä ketjuissa vie kaikki naiset. Eli täydellisen kaunis nuori nainen. Kuten vaikka tuo ylempänä esiintyvä Alizee.
Oon kirurgi ja mulla ansiolentäjän lupakirja. En vielä oo huomannut jonoa oven takana mutta ehkä se siellä on 😁
Laita osoite, niin eiköhän me saada sellainen järkättyä. Näkihän sen tulee yhden miljonäärinkin kohdalla joka etsi äitiä perillisilleen. Kymmeniä kirjeitä vierailta naisilta valmiita hankkimaan yhteisen lapsen.
Henry Aflechtia jos tarkoitat niin hän sai muistaakseni 2000 vastausta.
Vierailija kirjoitti:
No kun itse mietin nuoruuttani jolloin minulla ei ollut hajuakaan mistään pelimiehistä tai miehistä ylipäänsä ja olin helvetin uko ja huonoitsetuntoinen, niin en todellakaan tajunnut että järjestään kaikki minua lähestyneet miehet oli noita pelimiehiä, lisäksi ajattelin että seksi on sama asia kuin rakkaus.
Hyvät miehet ja naiset menee ennen kuin ne on 30
Sä et luulunut siihen porukkaan, elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos "parhaat" miehet on viety jo 25-vuotiaina pois sinkkumarkkinoilta, keitä ne on sitten nämä +30.v varatut miehet, etsimässä salaseuraa. Heitä on pilvin pimein.
T. 35.v sinkkuNo haloo, ne on niitä hyvännäköisiä pelimiehiä, niitä joita tämän ketjun vanhat piiat haikailevat.
Joskus nuorena heilastelin tuollaisen naistennaurattajan kanssa, onneksi ymmärsin kuitenkin valita elämänkumppanin järkevämmin.
Mistä näitä hyvännäköisiä naistennaurattajia löytäisi? En ala mitään tinderin likakaivoa kahlaamaan että olisiko jotain helpompaa?
No panomiehet löytää useimmiten baarista, mistä muualtakaan? Miksi näin hölmöjä edes kysellään..
Vierailija kirjoitti:
Miehille voisi sanoa ainakin että jos oikeasti treffeillä tulee vaikutelma että tässä ollaan valkkaamassa järkevää toimivaa kodinkonetta/perus-Skodaa perusarkeen/kaupunkiajoon, koska Porschet on kaikki pöllitty nenän edestä, niin ei se nyt ainakaan niitä kipinöitä iske.
Niinpä... ja voimmekin kaikki pohtia miksi olet itse vapaa vielä kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kumman paljon siinäkin porukassa on mm. n@rsistisia kiusaajaluonteita, mutta onhan se kiva, että osaavat edes läheisilleen esittää hyviä ja pyhiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No panomiehet löytää useimmiten baarista, mistä muualtakaan? Miksi näin hölmöjä edes kysellään..
Ei täällä Helsingissä ainakaan ole näkynyt. Joten missä niitä on jos muut naiset niitä koko ajan kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille voisi sanoa ainakin että jos oikeasti treffeillä tulee vaikutelma että tässä ollaan valkkaamassa järkevää toimivaa kodinkonetta/perus-Skodaa perusarkeen/kaupunkiajoon, koska Porschet on kaikki pöllitty nenän edestä, niin ei se nyt ainakaan niitä kipinöitä iske.
Niinpä... ja voimmekin kaikki pohtia miksi olet itse vapaa vielä kolmekymppisenä.
Hah, olen jo liki 40 ja viimeksi seurustelin 10 v sitten, olen täällä sivustakatselijan roolissa.
T. 35.v sinkku
Ne on niitä paskempia joihin sun mahikset ei riittäny... kaiva vaan tunkiota vielä vähän syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pelimiehelle annetaan heti, mutta sille parisuhteen perässä olevalle ei anneta ikinä.
Sieltä tulee vain se pakkiviesti kipinän puutteesta.
Niin on se kovin jännä miksi haluamalla parisuhteen ei muutu toisten silmissä haluttavaksi. Sinulle se riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman paljon siinäkin porukassa on mm. n@rsistisia kiusaajaluonteita, mutta onhan se kiva, että osaavat edes läheisilleen esittää hyviä ja pyhiä ihmisiä.
ja ajatella... sä et kelvannu edes niille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Eli summa summarum: muilla eu varaa valittava vaan otettava se mikä vastaan tulee. Alfat vie misut, ei voi mitään.
No turha sitä on naisille näissä ketjuissa valittaa. Emme mekään nuoreksi alizeeksi voi muuttua, ei edes alizee itse.
Ei tietenkään. Monella kommentoijalla vaan on niin kovat luulot itsestään. Jos on oikeasti hyvännäköinen (eikä vaan mikään ok) ei oo mitään ongelmaa kumppanin löytymisessä. Useimmat ei oo. Valitettavasti.
Niin siis onko niin että *kaikki* miehet haluaisi tyyliin 25 v alizeen, mutta realistisina ratonalisteina tyytyvät myös vähempään vitos kutos vaihtoehtoon, ja naisille pitäisi olla ok että heihin on paremman puutteessa tyydytty, koska heidän pitäisi itsekin tajuta tyytyä? Ja molemmatko sitten lilluu siinä laimeassa liemessä kunnes käy ehkä flaxi joskys paremman kanssa? Vai mitä te oikein haluatte?
On. Juurikin näin. Toiveet ja realismi harvoin kulkevat käsi kädessä. Onnellisia ovat ne, jotka sitten huomaavatkin löytäneensä kultaa tuosta viitos-kuutosvaihtoehdosta. Silloin se liemi on kunnolla marinoitu eikä ulkopuolelle vilkuilla. Tähän voi mennä aikaa mutta kysypä joiltakin pitkässä parisuhteessa olevilta (yli 30v) niin se on juurikin näin. Kärsivällisyys on valttia ja se oma ukko- tai eukkokulta on kuitenkin mitä maailmasta just mulle olisikaan voinut löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vkl juuri kaverin kanssa pohdittiin samaa! Missään ei ole hyvännäköisiä ja hauskoja miehiä kertapanoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Eli summa summarum: muilla eu varaa valittava vaan otettava se mikä vastaan tulee. Alfat vie misut, ei voi mitään.
No turha sitä on naisille näissä ketjuissa valittaa. Emme mekään nuoreksi alizeeksi voi muuttua, ei edes alizee itse.
Ei tietenkään. Monella kommentoijalla vaan on niin kovat luulot itsestään. Jos on oikeasti hyvännäköinen (eikä vaan mikään ok) ei oo mitään ongelmaa kumppanin löytymisessä. Useimmat ei oo. Valitettavasti.
Niin siis onko niin että *kaikki* miehet haluaisi tyyliin 25 v alizeen, mutta realistisina ratonalisteina tyytyvät myös vähempään vitos kutos vaihtoehtoon, ja naisille pitäisi olla ok että heihin on paremman puutteessa tyydytty, koska heidän pitäisi itsekin tajuta tyytyä? Ja molemmatko sitten lilluu siinä laimeassa liemessä kunnes käy ehkä flaxi joskys paremman kanssa? Vai mitä te oikein haluatte?
Tuon saman pystyy kääntämään yhtä lailla naisille osoitetuksi. Tottahan minäkin haluaisin jonkun biologisesti parhaassa iässään olevan nuoren misun, siis jos vain ja ainoastaan ulkonäköä arvioitaisiin, ja minulla olisi rajaton voima ja valta. Ihan samoin ikäiseni nainen ottaisi parikymppisen urheilija-atleetti miehen, jos vain ja ainoastaan ulkonäköä painotettaisiin, ja hänellä olisi rajaton voima ja valta. Tämä on puhdasta biologiaa, parhaat ja elinvoimaisimmat geenit miellyttävät silmää eniten. Venäjän entinen keisarinna Katariina Suurella oli mahdollisuus saada sänkyynsä kuka tahansa mies, ja yllätys-yllätys, keski-ikäisen Katariinan sänkyä lämmitti parikymppinen nuori luutnantti, joita Katariinan entinen rakastaja valitsi keisarinnalle kadettiopistosta. Jokainen valituksi tullut ymmärsi että nyt pippelin pitää seista topakasti, ja että pestistä kieltäytyminen vaikuttaa tulevaisuuden urakehitykseen todella huonolla tavalla.
Taviksilla rajatonta valtaa ei ole, niinpä rationalistinen realismi tulee vastaan kaikille, niin miehille kuin naisillekin.
En. Ikähaarukka vois olla välillä noin 28-42, en ole niin nirso iän suhteen.