Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen kiinnostumaan vain seksisuhteesta miehen kanssa?

Vierailija
12.07.2022 |

Eli aloite tähän tulisi naiselta eikä miehen tarvitsisi kuin vastata kyllä tai ei?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oletus se on että nainen automaattisesti haluaisi parisuhteen?

Tuollaiset oletukset ovat minusta vain ei-niin-kovin-fiksun ihmisen oletuksia. Naiset sitä ja miehet tätä - sitähän tämä palsta on täynnä. Katkeroituneita ihmisiä, jotka suojaavat itseään tuolla tavoin.

Vierailija
62/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms. 

Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.

Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?

Jos itse hakisin seksisuhdetta, en missään nimessä kelpuuttaisi miestä jolle se pitää vääntää ratakiskosta. Miehelle pitäisi sitten selittää kaikki muukin mahdollisimman yksinkertaisesti, kuin tekisi tilausta mäkkärissä.

Niin, kyllä sellaisen suhteen toimivuus edellyttää, että ollaan täysin samalla sivulla ajatusmaailman suhteen. Että voi puhua suoraan molemmin puolin ja tulee ymmärretyksi. Sellaisia miehiä ihan joka oksalla ei ole, joten varmaan jäisin sitten ihan yksinäni suosiolla.

Suurin osa miehistä on mukavia ja fiksuja, mutta aika harva on kiinnostanut seksuaalisessa mielessä elämäni varrella (alle 10) eikä enää ole samalla tavoin valinnanvaraakaan kuin nuorempana.

Eikä nuo ole ristiriitaisia. Ratakiskosta vääntäminen tarkoittaa ettei paljon kuuntele. Itse miehenä odottaisin sitä että kuunneltaisiin toisiamme vaikka puhuttaisiinkin suoraan. Jos lukitaan kaikki siihen, että esimerkiksi kerran viikossa tavataan seksin merkeissä ja kaikki on sitten siinä, en usko että pitkään toimisi.

Toista pitäisi oppia tuntemaan monessa suhteessa. Tuollaisen suhteen rakentaminen ei ole yhtään sen helpompaa kuin minkään muunkaan. Ainoa erityisyys on ehkä se, että molempien pitää osata nauttia kehollisuudesta.  Erilaiset sapioseksuaalisuudet yms ovat asia erikseen tai no, ainakin minulle.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olet ihan oikeassa siinä, että tuollaisen suhteen rakentaminen on yhtä vaikeaa (tai helppoa) kuin rakkaussuhteenkin rakentaminen.

Itselläni suhteet ovat syntyneet helposti enkä ole muunlaiseen vääntöön lähtenyt, koska uskon, että tuon samalla sivulla olemisen huomaa heti tai sitten sitä ei koskaan tulekaan. Jos suhde on siis vaikea alussa, on se sitä jatkossakin enkä ole lähtenyt yrittämäänkään.

Jos olet sama kuin viestin 49 kirjoittaja, niin sanoisin, että älä ota torjuntoja niin voimakkaasti itseesi ja määritä niiden avulla itseäsi. On kyse vain satunnaisten naisten mielivaltaisista preferensseistä ja deittikulttuurin huonosta käytöskulttuurista, jos tulee tökerösti torjutuksi. Sillä ei oikeasti ole sinun kanssasi kovin paljon tekemistä aivan kuin ei ole silläkään, jos kadulla kulkeva hullu äkillisesti sylkäisisi päällesi. 

Toki olen jo oppinut noihin torjuntoihin suhtautumaan. Eiköhän kaikki, jotka pitkistä suhteista irtautuvat koe tämän "treffikulttuurishokin". Ei pidä vaan lannistua ja kyynistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen, enkä kaipaa yhtään parisuhdearkea (olen ollut lähes koko elämäni parisuhteissa, tullut kontrolloiduksi ja riitoja oli paljon). Kaipaan seksiä ja läheisyyttä ja ennen kaikkea sitä haluttuna olemisen tunnetta ja kiihkoa.

Kuitenkin valehtelisin, jos väittäisin, että musta olisi seksisuhteeseen. Haluan olla myös rakastettu ja tunteet tulee äkkiä mukaan intiimissä suhteessa.

Noh, olenpa sitten ilman, kun on näin vaikea kuvio siinä, että mitä haluan :D

Vierailija
64/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms. 

Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.

Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?

Miksi ei hakisi? Seksi mitäänsanomattoman vieraan miehen kanssa on mitäänsanomatonta. Helpommin sitä itse itselleen nautintoa tuottaa. Illmeisesti miehet kokevat vähän toisin. Reikä kuin reikä, tyydytys on melko taattu. Niin se vain on, miehet.

Muistan hyvin kun pitkän avioliiton päättymisen ja sen jälkeisten sulatteluvuosien jälkeen menin ensimmäistä kertaa treffeille ilman hajuakaan nykyisestä treffikulttuurista.  Omasta mielestäni meillä oli ihan hauskaa ja mukavaa, enkä mitään salamarakastumisia odottanutkaan. Yllätys oli sitten totaalinen, kun nainen treffien lopussa kertoi, että hänellä oli ollut ihan mukavaa, mutta hän odottaa, että heti ensimmäisellä kerralla alkaa sukat pyöriä jaloissa. Oli kuulemma jo viisi vuotta käynyt jatkuvasti treffeillä sitä odottaen. Tuli vaan mieleen tuosta kun mainitsit mitäänsanomattoman miehen. Sitä juuri tunsin olevani silloin, kun menetin treffineitsyyteni.  Mies kuin mies, reikä kuin reikä - kyynisyys on raskas taakka. 

Näitä kipinän hakijoita on miehissä ja naisissa. Ei siinä minusta ole sinänsä mitään pahaa. Kukin hakee mitä hakee ja mihin tarkoitukseen haluaa. Jos etsii parisuhdetta voi odotella tunteiden syttymistä ja kehitellä suhdetta, mutta jos on sinä päivänä seksiä vailla, niin silloin kipinällä on suurempi merkitys. Ihmissuhteita on monenlaisia. 

Vierailija
65/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen, enkä kaipaa yhtään parisuhdearkea (olen ollut lähes koko elämäni parisuhteissa, tullut kontrolloiduksi ja riitoja oli paljon). Kaipaan seksiä ja läheisyyttä ja ennen kaikkea sitä haluttuna olemisen tunnetta ja kiihkoa.

Kuitenkin valehtelisin, jos väittäisin, että musta olisi seksisuhteeseen. Haluan olla myös rakastettu ja tunteet tulee äkkiä mukaan intiimissä suhteessa.

Taidat yrittää sanoa, että et halua kylmään pano- tai yhdyntäsuhteeseen. Seksisuhdetta ilman tunteita on vaikea kuvitella. Toinen asia sitten on, minkälainen parisuhde sinulle sopisi, ettei arki tapa suhdetta.  Parisuhdemalleja on vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
66/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse hakisin seksisuhdetta, en missään nimessä kelpuuttaisi miestä jolle se pitää vääntää ratakiskosta. Miehelle pitäisi sitten selittää kaikki muukin mahdollisimman yksinkertaisesti, kuin tekisi tilausta mäkkärissä.

Niin, kyllä sellaisen suhteen toimivuus edellyttää, että ollaan täysin samalla sivulla ajatusmaailman suhteen. Että voi puhua suoraan molemmin puolin ja tulee ymmärretyksi. Sellaisia miehiä ihan joka oksalla ei ole, joten varmaan jäisin sitten ihan yksinäni suosiolla.

Suurin osa miehistä on mukavia ja fiksuja, mutta aika harva on kiinnostanut seksuaalisessa mielessä elämäni varrella (alle 10) eikä enää ole samalla tavoin valinnanvaraakaan kuin nuorempana.

Eikä nuo ole ristiriitaisia. Ratakiskosta vääntäminen tarkoittaa ettei paljon kuuntele. Itse miehenä odottaisin sitä että kuunneltaisiin toisiamme vaikka puhuttaisiinkin suoraan. Jos lukitaan kaikki siihen, että esimerkiksi kerran viikossa tavataan seksin merkeissä ja kaikki on sitten siinä, en usko että pitkään toimisi.

Toista pitäisi oppia tuntemaan monessa suhteessa. Tuollaisen suhteen rakentaminen ei ole yhtään sen helpompaa kuin minkään muunkaan. Ainoa erityisyys on ehkä se, että molempien pitää osata nauttia kehollisuudesta.  Erilaiset sapioseksuaalisuudet yms ovat asia erikseen tai no, ainakin minulle.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olet ihan oikeassa siinä, että tuollaisen suhteen rakentaminen on yhtä vaikeaa (tai helppoa) kuin rakkaussuhteenkin rakentaminen.

Itselläni suhteet ovat syntyneet helposti enkä ole muunlaiseen vääntöön lähtenyt, koska uskon, että tuon samalla sivulla olemisen huomaa heti tai sitten sitä ei koskaan tulekaan. Jos suhde on siis vaikea alussa, on se sitä jatkossakin enkä ole lähtenyt yrittämäänkään.

Jos olet sama kuin viestin 49 kirjoittaja, niin sanoisin, että älä ota torjuntoja niin voimakkaasti itseesi ja määritä niiden avulla itseäsi. On kyse vain satunnaisten naisten mielivaltaisista preferensseistä ja deittikulttuurin huonosta käytöskulttuurista, jos tulee tökerösti torjutuksi. Sillä ei oikeasti ole sinun kanssasi kovin paljon tekemistä aivan kuin ei ole silläkään, jos kadulla kulkeva hullu äkillisesti sylkäisisi päällesi. 

Toki olen jo oppinut noihin torjuntoihin suhtautumaan. Eiköhän kaikki, jotka pitkistä suhteista irtautuvat koe tämän "treffikulttuurishokin". Ei pidä vaan lannistua ja kyynistyä.

Onko treffikulttuuri shokkien arvoista? Mietin vain, kun näyttäisi muuttavan suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen aika monella vai oliko suhde sillä tavalla värittynyt jo alun perin, käsittelemättömän eron tms. takia? 

Itse olen luonteeltani sen verran varovainen, etten lähtisi nettideittejä edes kokeilemaan. Loppujen lopuksi hyvää seksiäkin on aina saatavissa, minulta minulle, joten en tiedä maksaako vaivaa ottaa riskiä. En ole joutunut tuota konkreettisesti koskaan pohtimaan.

Vierailija
67/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat yrittää sanoa, että et halua kylmään pano- tai yhdyntäsuhteeseen. Seksisuhdetta ilman tunteita on vaikea kuvitella. Toinen asia sitten on, minkälainen parisuhde sinulle sopisi, ettei arki tapa suhdetta.  Parisuhdemalleja on vaikka kuinka paljon. 

Minulla on seksisuhde, jossa pidän miehestä hirvittävän paljon ja välitän hänestä, mutta en näe meillä mitään parisuhdetulevaisuutta. Olemme niin kovin erilaisia.  Jokainen kerta kun olemme yhdessä on minulle ilo ja plussaa, mutta en odota erityisesti mitään muuta. Ehkä aina ei tarvitse niin tarkkaan miettiä, mikä ja millainen ja mihin kategoriaaan kuuluva jokin ihmissuhde on. Jos se on hyvä ja tuo sinun elämääsi sillä hetkellä jotain positiivista niin nauti siitä, äläkä mieti niin kamalasti kaikkea muuta. Maailmassaa voi olla monenlaisia hyviä ihmissuhteita.

Vierailija
68/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on seksisuhde, jossa pidän miehestä hirvittävän paljon ja välitän hänestä, mutta en näe meillä mitään parisuhdetulevaisuutta. Olemme niin kovin erilaisia.  Jokainen kerta kun olemme yhdessä on minulle ilo ja plussaa, mutta en odota erityisesti mitään muuta. Ehkä aina ei tarvitse niin tarkkaan miettiä, mikä ja millainen ja mihin kategoriaaan kuuluva jokin ihmissuhde on. Jos se on hyvä ja tuo sinun elämääsi sillä hetkellä jotain positiivista niin nauti siitä, äläkä mieti niin kamalasti kaikkea muuta. Maailmassaa voi olla monenlaisia hyviä ihmissuhteita.

Minusta tässä on aika kiva näkökulma asiaan. 

Vierailija
69/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia nuo ilmoitukset, missä varatut etsivät seksiseuraa. Ettekö voi erota?

Vierailija
70/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla olisi ihan puhdas himo ja vaihtelunhalu. Silleen että ei tartte baarissa vongata vaan ihan selvinpäin on tarjolla vakkarivaihtelua. Kotona saa oikeinkin hyvää ja tarpeeksi, mutta noh eipä tuo ole pois josko käy vähän muuallakin. Kumpikin. Ei se järvi soutamalla kulu nääs. Kun mitään suhdetta tai kummempaa ei tosiaan ole hakusessa.

Josko eronnut olisin niin sama olisi motiivi. 

Vierailija
71/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaoletus. Täällä ollaan vanhoillisia.

Vierailija
72/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkukysymykseen: nautinto!  Harva aloittaa seksisuhteen perustaakseen perheen, hakeakseen töitä jne. Seksisuhteen upeus on myös sen tuoma jaettu nautinto. Sooloseksillä ei siihen koskaan yllä.

Vierailija
73/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus alkukysymykseen: nautinto!  Harva aloittaa seksisuhteen perustaakseen perheen, hakeakseen töitä jne. Seksisuhteen upeus on myös sen tuoma jaettu nautinto. Sooloseksillä ei siihen koskaan yllä.

Jaaha. Mitä sanotte naiset? Toimisiko yön baarirepliikkinä: saanko jakaa seksin kanssasi? Tulisiko pakit vai halit?

Vierailija
74/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "saa" pelkkää seksiä: on iloinen ja onnellinen.

Nainen "saa" pelkkää seksiä: yhyy, mua on varmaan hyväksikäytetty, yhyy mitä mä tästä nyt saan.. yhyy.

Vierailija
75/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin r u m a ja epäk iinno stava, että kelpaa just seksiin. Joskus joku mies voi olla ihan hyväkin tyyppi, mutta on niin silmi inp istävän ka m alan näköinen että ei vaan ke stä ka ts o a.

Vierailija
76/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on naista roimasti tasokkaampi.

Tällöin nainen voi haluta pelkkää seksiä, koska kokee saavansa siitä lisäarvoa ilman mitään ylimääräistä ja symbolista takapuolen nuolentaa tai taloudellisia palveluksia. 

Joskus mies voi olla niin paljon tasokkaampi, että nainen neuvottelee tilanteen kanssa ehdottamalla miehelle itse seksisuhdetta, jotta saa siitä hallinnantunnetta. 

Yleensä naisen on näissä tapauksissa melko vaikeaa sitouttaa miestä, mutta se ei ole täysin mahdotonta toisin kuin tavismiehelle sitouttaa giga-Stacy. 

Vierailija
77/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Mitä sanotte naiset? Toimisiko yön baarirepliikkinä: saanko jakaa seksin kanssasi? Tulisiko pakit vai halit?

Jos oot siisti ja hyväkäytöksinen ja itse olen pienessä huppelissa ja himossa, voitaisiin jakaakin.

Vierailija
78/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen himoitsee miestä

mies54v

jep, muttei sua

Vierailija
79/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitäisi ottaa riski ja ryhtyä ahdistelemaan? Mistä voin miehenä tietää jos et kerro? Ja ne teidän naisten merlit eivät kerro kenellekkään mitään. Vaan mies ottaa aina riskin. On kokemusta. Onneksi siiloin kun olin nuori niin ei ehdottamisesta saanut syytettä.

Vierailija
80/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisella on omaakin rahaa jo olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi