Mikä saa naisen kiinnostumaan vain seksisuhteesta miehen kanssa?
Eli aloite tähän tulisi naiselta eikä miehen tarvitsisi kuin vastata kyllä tai ei?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms.
Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.
Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?
Itselleni tuollainen suhde olisi oikein sopiva. Mutta.
Kun kyse on pelkästä seksistä, niin huomaan olevani laiska. Pelkän seksin takia en jaksa alkaa deittiprofiileja väsäämään tai seulomaan niitä sekopäätyyppejä, että mistä löytyisi sopiva. Ei tuo seksi yksinään vaan motivoi tarpeeksi ja veikkaan etten ole ainoa nainen, joka näin ajattelee. Niinpä viihdyn lelujeni kanssa yksin ja laiskanpulskeasti odottelen, tippuisiko sopiva mies taivaasta oven taakse.
Miehillä asia taitaa olla vahvasti toisin päin ja erityisesti seksiseuraa haetaan erittäin aktiivisesti.
Pelkkä seksisuhde ei ikinä toimi pidemmän päälle. Jommallakummalla tulee tunteita, löytää mieluisan seurustelukumppanin tai jotain muuta. Minulla on ollut sellaisia kummallisia suhteita muutama, jos oltiin enemmänkin kavereita, jotka harvoin harrastivat seksiä. Ei ollut oikein friends with benefits, koska seksiä oli niin vähän. Jossain vaiheessa kyllästyin outoon soutamiseen ja huopaamiseen ja laitoin äijät etsimään itselleen sopivampia naisia. Itse olisin halunnut sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä seksisuhde ei ikinä toimi pidemmän päälle. Jommallakummalla tulee tunteita, löytää mieluisan seurustelukumppanin tai jotain muuta. Minulla on ollut sellaisia kummallisia suhteita muutama, jos oltiin enemmänkin kavereita, jotka harvoin harrastivat seksiä. Ei ollut oikein friends with benefits, koska seksiä oli niin vähän. Jossain vaiheessa kyllästyin outoon soutamiseen ja huopaamiseen ja laitoin äijät etsimään itselleen sopivampia naisia. Itse olisin halunnut sitoutua.
Ja nämä miehet löytyivät yökerhosta ja baarin terassilta. Toinen tuli juttelemaan minulle ja toiselle tein itse aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sama mikä miehilläkin eli sitoutumisen pelko.
Aina vedetään tuo sitoutumisen pelko jos et halua mitään vakavampaa!
Itse olen niitä jotka eivät vain todellakaan halua sitoutua, pelkkä ajatuskin että joku riippuisi kuin ylimääräinen raaja tuossa kyljessä on ahdistava.
Olen tiennyt aina että parisuhde ei ole minun juttuni. Olen sanonut sen jo 9-vuotiaana vanhemmilleni. No, kai sitten minulla oli jo sen ikäisenä sitoutumisen pelko...
Itselleni on äärimmäisen tärkeää oman hyvinvoinnin kannalta se, että saan paljon omaa tilaa, rauhaa olla yksin. Vapauden olla ajattelematta toisen tunteita ja tarpeita ja alituista huomioon ottamista ja kompromisseja. Sanotaan sitten että olen itsekäs ja niin olenkin siltä kantilta.
En vain näe siinä mitään pahaa tai tuomittavaa enkä myöskään mitään tarvetta diagnosida syitä miksi haluan elää täysin vapaana. Tämä on vain minun tapani ja tarpeeni elääkseni hyvää täyspainoista elämää. En ymmärrä miksi sitä on niin vaikea hyväksyä?
Ystävilleni on olen hyvä kaveri ja minusta pidetään juuri tällaisena. Ystäväni eivät ole vaatimassa että minun pitäisi elää samanlaista elämää kuin heistä osa elää. Parisuhteita ja sen tuomaa vääntöä ja riitaa ja ongelmia. Heille se sopii, minulle ei enkä silti ole vaatimassa heitä muuttamaan mielipidettään omanlaisekseni.
Mutta toisaalta - kai tätä voisi sitten sitoutumisenpelkosikin kutsua kun karttaa kaikin voimin tuota kaikkea hankaluutta ja sotkua mitä parisuhde tuo elämään. En pysty näkemään siinä mitään tavoittelemisen arvoista, päin vastoin. Samalla tavalla pelkäisin tai karttaisin vaikeasti sairastumista.
36-vuotias sinkkunainen
Luultavasti ei osaa runkata ja siten on surkea seksissä. En suosittele. Naiset jotka osaa runkata eivät hae onnetonta seksi seuraa random miehistä, vaan panostavat laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms.
Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.
Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?
Itselleni tuollainen suhde olisi oikein sopiva. Mutta.
Kun kyse on pelkästä seksistä, niin huomaan olevani laiska. Pelkän seksin takia en jaksa alkaa deittiprofiileja väsäämään tai seulomaan niitä sekopäätyyppejä, että mistä löytyisi sopiva. Ei tuo seksi yksinään vaan motivoi tarpeeksi ja veikkaan etten ole ainoa nainen, joka näin ajattelee. Niinpä viihdyn lelujeni kanssa yksin ja laiskanpulskeasti odottelen, tippuisiko sopiva mies taivaasta oven taakse.Miehillä asia taitaa olla vahvasti toisin päin ja erityisesti seksiseuraa haetaan erittäin aktiivisesti.
Minullekin kelpaisi seksisuhde nyt. Mutta en minäkään lähde sitä mistään etsimään. En edes usko että etsimällä voisi löytää kun miehen tarvitsee olla juuri oikeanlainen persoona.
Edellinenkin seksisuhde "tuli vastaan" tuttujen kautta kun tavattiin.
Jos on naimisissa ja kaipaa vaihtelua. Vaikkapa se.
Hyvä seksi muttei ihastumisen tunnetta? Näin ainakin mulla ja fwb:lläni.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista, koska naiset harvemmin haluaa seksiä, puhumattakaan pelkästä seksistä.
Pieni korjaus. Eivät halua sinun kanssa, muiden kanssa kyllä.
Se, että hyvä seksi kelpaa, mutta parisuhde ei toimisi?
Heti jos otat vesimelonin kokonaisena anukseen ilman luikkaria ja apinarutot hepat hivin ja klamyn jakupan muniisi.
Minulla ihastuminen jollain tasolla vasta aiheuttaa halun seksille.
En halua pelkkää seksiä. Haluan kumppanuutta ja läheisyyttä. Seksi on sitten siihen piste iin päälle.
Eli luo mun kanssa kumppanuus ja läheisyys niin sitten alkaa tulla sitä pildee siihen lisäksi.
Hyvää seksiä ja mukavaa seuraa. Olen nyt ollut seksisuhteessa jo neljä vuotta.
Minulla oli aikonaan seksisuhde miehen kanssa, jonka tapasin baarissa. Kivannäköinen, hauska, kohtelias, mutta ei todellakaan ns. aviomiesmatskua. Ehkä noin puolen vuoden ajan menimme aina silloin tällöin minun luokseni jatkoille, kun kohdattiin. Joskus hän soitteli ja joskus käytiin ulkona syömässä ihan muuten vaan. Sitten selvisi, että jollekin toiselle hän oli ollut aviomiesmatskua eli oli naimisissa, joten lopetin jutun siihen.
Mutta tuossa ne olennaiset asiat: mies on kivannäköinen, hauska, kohtelias, mutta ei aviomiesmatskua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihastuminen jollain tasolla vasta aiheuttaa halun seksille.
Samoin täällä tosin ihastuessani haluan myös tutustua lisää ja tutustuessa voi silti ne seksihalut hävitä ja nopeaa jos mies on pelkkä tyhjäpäinen kuori jolla vastenmielinen luonne.
Mun tärkein seksielimeni on mun aivot.
Vierailija kirjoitti:
En halua pelkkää seksiä. Haluan kumppanuutta ja läheisyyttä. Seksi on sitten siihen piste iin päälle.
Eli luo mun kanssa kumppanuus ja läheisyys niin sitten alkaa tulla sitä pildee siihen lisäksi.
Ainakin minun seksisuhteissa on ollut myös kumppanuutta ja läheisyyttä. Friends with benefits on kuvaavampi kuin seksisuhde.
Long covidin nostattama vauvakuume.
Kuulin kerran tilanteesta, joka sattui erään läheiseni mökillä (hän ei itse liittynyt asiaan). Läheiseni oli kutsunut 60+ ystäviään viettämään kesäiltaa mökilleen. Paikalla oli ehkä vähän yli kymmenen henkeä, pariskuntia ja sinkkuja. Illan mittaan eräs sinkkunaisista lähentyi erään sinkkumiehen kanssa, he kävivät pitkiä keskusteluja, uivat ja saunoivat. Illan lopuksi sinkkunainen ehdotti ihan suoraan tälle miehelle seksisuhdetta. Hän ei halunnut seurustella, eikä missään nimessä halunnut ketään asumaan kotiinsa, ja halusi myös mm. matkustella yksin (varakkaana eläkeläisleskenä matkusteli tuolloin todella paljon). Pelkkä seksi- ja satunnainen tapailuseura olisi kiinnostanut fiksun ja miellyttävän miehen kanssa. Mies kuitenkin kieltäytyi vakaumukseensa vedoten, ja lopulta kävi ilmi, että mies oli eläkkeellä oleva seurakuntapastori. Ei nainen kuitenkaan hätkähtänyt, oli vain todennut, että olisi halunnut pitää miehen kanssa kivaa. En kuullut, löysikö nainen etsimäänsä.