Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen kiinnostumaan vain seksisuhteesta miehen kanssa?

Vierailija
12.07.2022 |

Eli aloite tähän tulisi naiselta eikä miehen tarvitsisi kuin vastata kyllä tai ei?

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies on naista roimasti tasokkaampi.

Tällöin nainen voi haluta pelkkää seksiä, koska kokee saavansa siitä lisäarvoa ilman mitään ylimääräistä ja symbolista takapuolen nuolentaa tai taloudellisia palveluksia. 

Joskus mies voi olla niin paljon tasokkaampi, että nainen neuvottelee tilanteen kanssa ehdottamalla miehelle itse seksisuhdetta, jotta saa siitä hallinnantunnetta. 

Yleensä naisen on näissä tapauksissa melko vaikeaa sitouttaa miestä, mutta se ei ole täysin mahdotonta toisin kuin tavismiehelle sitouttaa giga-Stacy. 

Päinvastoin. Joku luuseri, joka on ihan ok seksissä, voi kelvata seksisuhteeseen. Parisuhteeseen, kumppaniksi ja isäksi siitä ei ole. Eikä sitä kehtaisi edes esitellä kavereille.

Vierailija
82/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen ollut ihastunut  ja ehkä jopa vähän rakastunut (koska vielä vuosienkin jälkeen vihlaisee ja näen joskus hänestä unia) mieheen, joka oli silmissäni huippukomea (kasvoiltaan komea, jäntevä, lyhyt, lähemmin tarkasteltuna kaikenlaisia ruhjeita, mitkä voisivat häiritä monia) ja todella hellä ja kiltti. Oli myös ahkera ja arvostin sitä toimeliaisuutta vaikka rehellisesti en ollut täydellisen myyty hänen kädenjäljestään, mutta luonteeltaan ihailin. Oli kuitenkin aika sellainen.. reppana, jonka kanssa suhde ei olisi vain toiminut koska niin kovin vaikeaa pärjätä elämässä. Oli hyväntahtoinen ja aivan ihana, mutta ei mitenkään kovin fiksu ja en tahtonut lähteä vääntämään asioista hänen kanssan tai pakottaa tekemään, no, melkein mitään. Melkein kaikki oli hänen mukavuusalueensa ulkopuolelle, elämä oli to-del-la pelkistettyä enkä usko, että olisin voinut sopeutua elämään sellaista elämää hänen rinnalleen. Ei ollut mikään taivaan rannan maalari todellakaan. Hänelle elämä oli tässä ja oli liiankin nöyrä. Se häiritsi kuinka vähäpätöisenä piti itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus alkukysymykseen: nautinto!  Harva aloittaa seksisuhteen perustaakseen perheen, hakeakseen töitä jne. Seksisuhteen upeus on myös sen tuoma jaettu nautinto. Sooloseksillä ei siihen koskaan yllä.

Tai sen surkeus. Soolo seksi on aina hyvää. Irtosuhteet ei niin. Ja tässä ilmeisesti on naisilla ongelma. Ei osa runkata kunnolla ja sitten joudutaan kaiken maailman pelimiehiä iskemään ja harrastamaan huonoa seksiä.

Vierailija
84/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällöin nainen voi haluta pelkkää seksiä, koska kokee saavansa siitä lisäarvoa ilman mitään ylimääräistä ja symbolista takapuolen nuolentaa tai taloudellisia palveluksia. 

Joskus mies voi olla niin paljon tasokkaampi, että nainen neuvottelee tilanteen kanssa ehdottamalla miehelle itse seksisuhdetta, jotta saa siitä hallinnantunnetta. 

Yleensä naisen on näissä tapauksissa melko vaikeaa sitouttaa miestä, mutta se ei ole täysin mahdotonta toisin kuin tavismiehelle sitouttaa giga-Stacy. 

Päinvastoin. Joku luuseri, joka on ihan ok seksissä, voi kelvata seksisuhteeseen. Parisuhteeseen, kumppaniksi ja isäksi siitä ei ole. Eikä sitä kehtaisi edes esitellä kavereille.

Mitenkäs se luuseri pääsee sinne sänkyyn ensimmäisen kerran? 

Olemalla pitkä, valtava penis, epätavallisen esteettinen kasvojen luusto, hyvä hiusraja jne. Eli ei ole geneettinen luuseri, vaikka ei olisi maisterin tutkintoa ja mahdollisuutta tarjota keskiluokkaista elämää. 

Vierailija
85/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut teinistä asti vain yhden miehen kanssa. Jos ero tulisi, haluaisin luultavasti vain seksisuhteen jatkossa jonkun haluttavan miehen kanssa. Uutta parisuhdetta en alkaisi enää väkertämään. Eronneista naisista varmaan tällaisia löytyykin enemmän?

Vierailija
86/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus alkukysymykseen: nautinto!  Harva aloittaa seksisuhteen perustaakseen perheen, hakeakseen töitä jne. Seksisuhteen upeus on myös sen tuoma jaettu nautinto. Sooloseksillä ei siihen koskaan yllä.

Tai sen surkeus. Soolo seksi on aina hyvää. Irtosuhteet ei niin. Ja tässä ilmeisesti on naisilla ongelma. Ei osa runkata kunnolla ja sitten joudutaan kaiken maailman pelimiehiä iskemään ja harrastamaan huonoa seksiä.

Sooloseksi on kivaa, mutta kyllä seksi toisen ihmisen kanssa on kivempaa, jos osaa asiansa. Huono seksi on sitten huonoa, mutta sitten voi siirtyä seuraavaan mieheen.

Vierailija
87/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saan kyllä orkun helposti sekä yksin että kaksin, mutta se ero on siinä, että miehen kanssa menee pääkin ihanasti sekaisin. Siis se silmitön halu ja himo, se kiihko. Sellaista en ihan yksikseni saa aikaiseksi.

Ai vitsi, edelliskerrasta 6kk. Oiskohan pakko lataa Tinder. En vaan yhtään jaksais, kun siitä on niin paljon vaivaa ja nolottaa, kun esim. työtutut näkee mut siellä (vaikka itsekin näen heidät).

Vierailija
88/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla pitkä, valtava penis, epätavallisen esteettinen kasvojen luusto, hyvä hiusraja jne. Eli ei ole geneettinen luuseri, vaikka ei olisi maisterin tutkintoa ja mahdollisuutta tarjota keskiluokkaista elämää. 

sä hiusrajamies olet niin pihalla oikeasta maailmasta. poistuisit joskus kotoasi ja puhuisit oikeille ihmisille.

Vierailija
89/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti pääsee. Pokaa kännissä humalaisen naisen. Noin puolet suhteista alkaa. Vai luuletko sä, että penistä esittelemällä saa naisen? Voi luoja miten oot sekasin :D

Vierailija
90/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on hyvä kroppa ja muutenkin miellyttää mua ulkoisesti. Seksisuhteesta tulee pysyvä mikäli kemiat ja varsinkin seisokki toimii. Mitään vakavaa siitä ei tuli koskaan johtuen erilaisista taustoista/arvoista/uskonnosta.

Vierailija
91/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla on tasan yhden kerran ollut tuollaista suhdetta muistuttava suhde, mutta tuskinpa kukaan olisi väittänyt miestä minua huomattavasti tasokkaammaksi. Kaiken huipuksi tein itse tuohon aloitteen ja se mies oli rakastamani ja jättämäni poikaystävän paras ystävä. Jätin poikaystäväni, koska hän muutti toiseen maahan töihin, koetin unohtaa ja tuo hänen paras kaverinsa oli siihen hyvä. Hän oli naimisissa ja kymmenkunta vuotta vanhempi kuten poikaystävänikin. Edelleen tuosta suhteesta on hyvät muistot.

Vierailija
92/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla on tasan yhden kerran ollut tuollaista suhdetta muistuttava suhde, mutta tuskinpa kukaan olisi väittänyt miestä minua huomattavasti tasokkaammaksi. Kaiken huipuksi tein itse tuohon aloitteen ja se mies oli rakastamani ja jättämäni poikaystävän paras ystävä. Jätin poikaystäväni, koska hän muutti toiseen maahan töihin, koetin unohtaa ja tuo hänen paras kaverinsa oli siihen hyvä. Hän oli naimisissa ja kymmenkunta vuotta vanhempi kuten poikaystävänikin. Edelleen tuosta suhteesta on hyvät muistot.

Ehkä tuo suhde kuitenkin muistutti enemmän laastarisuhdetta. Olimme tuttuja, hän tiesi tilanteen ja lohdutti myös seksin avulla. Hän sai seksiä, muuta en varmaan hänelle tarjonnut, mutta kaipa hän oli siihen tyytyväinen eikä muuta odottanutkaan. En edes muista miten juttu loppui eli se vain hiipui ihan itsekseen ja tapasin nykyisen mieheni. Olen nähnyt tätä miestä muutaman kerran sen jälkeenkin, hän heti tiesi kuka on mieheni, kun sanoin menneeni naimisiin eli osoitti kauempana seisovasta miesporukasta oikean miehen. Sen verran oli minua oppinut muutamassa vuodessa tuntemaan.

Vierailija
93/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sama mikä miehilläkin eli sitoutumisen pelko.

Voi olla totta. Mutta voi olla vain sitoutumista karttava nainen, jos on joskus haaveillut ja pettynyt. Ei halua ketään henkisesti lähelle elämäänsä, seksi riittää.

Se juuri on sitä sitoutumisen pelkoa.

Vierailija
94/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Siinä on taustalla aina hyöty miehen varallisuudesta tai statuksesta.

Buahahaha!

Vierailija
95/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mikään. Ikinä, ei ikinä, seksi ole minulle vain pelkkä akti. Tunneyhteys ja se, että ihminen on minun elämässäni kiinteä osa on tärkeä osa seksiä ja nautintoa. En harrasta pelkkää seksiä - ikinä.

Voit olla nainen, mutta et edusta kaikkia naisia. Selvästikään et edusta ainakaan niitä naisia, jotka haluavat vain seksiä, ei parisuhdetta.

Vierailija
96/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sama mikä miehilläkin eli sitoutumisen pelko.

Sitoutumisen pelko? Häh?

Voin haluta miestä seksuaalisesti ja haluta hengaillakin sen kanssa, mutta äärimmäisen harvoihin haluan SITOUTUA.

Se ei ole mitään pelkoa tiedostaa ettei joku ole itselle sopiva kumppani, vaikka seksuaalisesti vetävä onkin.

Äärimmäisen harva on sopiva elämänkumppani, kun taas seksikkäitä ja haluttavia miehiä on selvästi enemmän.

Vierailija
97/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan yhtään mikään.

Sama. Alan seksisuhteeseen/harrastan irtoseksiä yhtä todennäköisesti kuin riistän joltain hengen.

Miksi sitten tulet vastaamaan kysymykseen, johon sinulla ei ole mitään sanottavaa?

Vierailija
98/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se, jos haluaa seksiä, mutta ei parisuhdetta.

Naisellakin voi joskus olla tällainen tilanne.

Mutta kuinka moni mies kykenee parempaan kuin nainen yksin? Osa kyllä, mutta osa ei, joten osasta ei tähän seksin tarpeeseen ole mitään iloa.

Keskinkertainen seksikin partnerin kanssa on yleensä parempaa kuin yksinään runkatttu orgasmi.

Tämä minun kokemukseni heteronaisena, sinulla voi olla toisenlainen.

Olen saanut pääosin hyvää seksiä miehiltä, ei valittamista.

Ja yleensä ne on ollut sellaisia, joita en osaa nähdä kumppaninani. Siis miehet joiden kanssa olen sekstannut.

Vierailija
99/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen kuspää eli pelimies saa tutkitusti. eli rupeaa vain esittämään junttimaisinta mielikuva-alfaa minkä voit keksiä!

Vierailija
100/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms. 

Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.

Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?

Vaikea se on naisenakin löytää sopivaa rakastajaa.

Kun nainen haluaa/etsii vain seksiä, se törmää jatkuvasti miehiin jotka haluaisivat sitoutua tai joille vain seksin perässä oleva nainen on turn off (eli pitäisi esittää muka etsivänsä vakavampaa).

Samaa olen kuullut kavereiltakin. Miehet ihastuu, kun naista ei kiinnosta vakavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi