Mikä saa naisen kiinnostumaan vain seksisuhteesta miehen kanssa?
Eli aloite tähän tulisi naiselta eikä miehen tarvitsisi kuin vastata kyllä tai ei?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on monia syitä. Joskus ihmiset etsivät myös rakkautta tuolla keinoin. Suostutaan patjaksi mutta sitten petytään kun ei siitä suurempaa synnykkään vaikka alunperinkin kyse olisi vain seksistä. Tavallaan siinä alentaa itsensä.
Itse joskus suostuin eksän patjaksi mutta en ollut vielä päässyt hänestä eron jälkeen eroon ja yritin jotenkin vielä ripustautua häneen. Ei olisi koskaan pitänyt lähteä moiseen.
Newsflash: naisetkin pitävät seksistä. Alkaa olla tunkkainen ja onneksi harvinainen mielipide nykyään tuo nainen suostuu patjaksi. Ei ne miehetkään patjaa hae, vaan tasaveroista seksikumppania. Seksi on iloinen asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies on naista roimasti tasokkaampi.
Tällöin nainen voi haluta pelkkää seksiä, koska kokee saavansa siitä lisäarvoa ilman mitään ylimääräistä ja symbolista takapuolen nuolentaa tai taloudellisia palveluksia.
Joskus mies voi olla niin paljon tasokkaampi, että nainen neuvottelee tilanteen kanssa ehdottamalla miehelle itse seksisuhdetta, jotta saa siitä hallinnantunnetta.
Yleensä naisen on näissä tapauksissa melko vaikeaa sitouttaa miestä, mutta se ei ole täysin mahdotonta toisin kuin tavismiehelle sitouttaa giga-Stacy.
Päinvastoin. Joku luuseri, joka on ihan ok seksissä, voi kelvata seksisuhteeseen. Parisuhteeseen, kumppaniksi ja isäksi siitä ei ole. Eikä sitä kehtaisi edes esitellä kavereille.
Mitenkäs se luuseri pääsee sinne sänkyyn ensimmäisen kerran?
Olemalla pitkä, valtava penis, epätavallisen esteettinen kasvojen luusto, hyvä hiusraja jne. Eli ei ole geneettinen luuseri, vaikka ei olisi maisterin tutkintoa ja mahdollisuutta tarjota keskiluokkaista elämää.
Ei tuollaisten miesten pituudella ole mitään väliä, koska ne on oikeasti komeita ja seksikkäitä.
Pituudella voi päteä lähinnä niissä keskiluokka-geimeissä, joissa miehet ei ole niin komeita.
Eri
Jos osaat nuolla naiselle orgasmin niin varmana nainen haluaa seksisuhteen.
Hyvä vaan että on tuollaisia naisia niin monet naiset menettävät kiristys ja hyväksikäyttö mahdollisuuden kun mies ei jää odottamaan sitä sitten joskus tulevaa seksiä kun seksiä saa muualtakin
Olen itse nainen jolla ei ole sitoutumis ongelmaa tai vastaavaa ja en etsimällä etsi suhdetta. Jos jonkun miehen kanssa synkkaa sillälailla niin miksi ei, jos se on mukavaa ja 100% kivaa. Jos tunteita tulisi peliin olisin avoin sitäkin kautta, mutta en etsimällä etsi mitään edelleen ja pelkkä tuollainen suhde olisi täysin fine. Veikkaan että kyllä niitä tunteita jollain tasolla kuitnekin voi nousta tai kiintyy.
Sen naisen täytyy haluta miehestä vain seksiä.
Itse en suostuisi tuollaseen ikinä.
Enkä ole ikinä harrastanut vain seksiä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Siinä on taustalla aina hyöty miehen varallisuudesta tai statuksesta.
Pah.
Itse ainakin himoitsen s-suhteeseen n. 22 vuotiasta, suomalaista, työtöntä, naamatatuoitua duunari pojua.
Sekä 55v työssäkäyvä, viroilaista isimiestä.
Ja n. 30v lähi-itä taustasta, työtöntä, naimissa olevaa muslimimiestä
Naisen makuskaala on laaja, kun kyse ei ole parisuhteesta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan yhtään mikään.
Sama. Alan seksisuhteeseen/harrastan irtoseksiä yhtä todennäköisesti kuin riistän joltain hengen.
Et ole tainnut kovinkaan usein joutua tilanteeseen, jossa olisit ollut todellisessa hengenvaarassa päällekarkaajan vuoksi? Ikävää, että käytetään vertauskuvina asioita, joista ei todennäköisesti ymmärretä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo ja jännitys.
Itse asiassa ei. Mutta joku varattu vaimo voisi innostua pelkästä seksisuhteesta.
kustut luotottiedot , päihdeongelma , Rikostuomio...
Pelkän seksin vuoksi en vaivautuisi mihinkään, kun sen voi tehdä ihan soolona ja takuuorkut.
No se tosiaan että huomaa että vaikka jotkin asiat natsaavatkin, niin huomaa ettei suhteella ole tulevaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Siinä on taustalla aina hyöty miehen varallisuudesta tai statuksesta.
Pah.
Itse ainakin himoitsen s-suhteeseen n. 22 vuotiasta, suomalaista, työtöntä, naamatatuoitua duunari pojua.Sekä 55v työssäkäyvä, viroilaista isimiestä.
N37
No, ainakaan treenattu tyyppi ei näytä kelpaavan edes seksiseuraksi, vaikka lihasten lisäksi löytyy järkeäkin. Joten olet lähinnä poikkeus, ei tuolla seksiä saa kuin harvat ja valitut miehet, mikä lie valintaperuste, niin ainakaan lihaksikkuus ja älykkyys ei näytä olevan hyvä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah.
Itse ainakin himoitsen s-suhteeseen n. 22 vuotiasta, suomalaista, työtöntä, naamatatuoitua duunari pojua.Sekä 55v työssäkäyvä, viroilaista isimiestä.
N37No, ainakaan treenattu tyyppi ei näytä kelpaavan edes seksiseuraksi, vaikka lihasten lisäksi löytyy järkeäkin. Joten olet lähinnä poikkeus, ei tuolla seksiä saa kuin harvat ja valitut miehet, mikä lie valintaperuste, niin ainakaan lihaksikkuus ja älykkyys ei näytä olevan hyvä yhdistelmä.
No se on varmaan se kemia, itselläni ei ainakaan ylenmääräinen lihaksikkuus kuin ällötä. Mitä sillä älykkyydelläkään pelkässä seksissä tekee.
Enemmänkin kasvojen itseä miellyttävä ulkonäkö.
Vetovoima ja kemia miehen kanssa,mutta elämäntilanteeseen ei parisuhde sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah.
N37No, ainakaan treenattu tyyppi ei näytä kelpaavan edes seksiseuraksi, vaikka lihasten lisäksi löytyy järkeäkin. Joten olet lähinnä poikkeus, ei tuolla seksiä saa kuin harvat ja valitut miehet, mikä lie valintaperuste, niin ainakaan lihaksikkuus ja älykkyys ei näytä olevan hyvä yhdistelmä.
No se on varmaan se kemia, itselläni ei ainakaan ylenmääräinen lihaksikkuus kuin ällötä. Mitä sillä älykkyydelläkään pelkässä seksissä tekee.
Enemmänkin kasvojen itseä miellyttävä ulkonäkö.
Ihan sopusuhtainen lihaksien suhteen, mutta taitaa tuo turpa olla sen verran luotaantyöntävä, ettei edes seksiseuraksi kelpaa. Taitaa olla aika sopia tapaaminen vanhan Kehnon kanssa.
Siis mitä vastata vain kyllä tai ei? Pitää sen miehenkin vaivautua naiseen tutustumaan jos seksisihdetta halajaa.
Mut sai kiinnostamaan kun mies on äärettömän mukava, huumorintajumme kohtaa ja on mieletön sängyssä. Mutta hän on myös varattu toiselle naiselle. Suhde tulee tien päähänsä kunhan saan varmistettua etten ole raskaana.
Seksisuhteet ovat yleensä todella paljon helpompia kuin parisuhteet. Parisuhteissa on yleensä ihmeellistä vääntöä ja pitää muistaa ottaa myös toinen huomioon ja muutenkin ollaan törmäyskurssilla. Seksisuhteessa ollaan pieni hetki yhdessä toisinaan niin sitä nauttii myös siitä pienestä yhteisestä ajasta. Nyt mies käy luonani illan yleensä pari kertaa viikossa ja en anna jäädä nukkumaan viereen. Viikonloput ollaan erillään ja lomilla ollaan erillään. Sopii loistavasti itselleni.
Harvinaista, koska naiset harvemmin haluaa seksiä, puhumattakaan pelkästä seksistä.
TAAS PITKÄ KETJU TÄYSIN TURHAA JANKKAAMISTA.
Jokainen saa haluta mitä vaan ja saa ottaa mitä irti saa, oli mies tai nainen.