Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen kiinnostumaan vain seksisuhteesta miehen kanssa?

Vierailija
12.07.2022 |

Eli aloite tähän tulisi naiselta eikä miehen tarvitsisi kuin vastata kyllä tai ei?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms. 

Vierailija
2/139 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sama mikä miehilläkin eli sitoutumisen pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sama mikä miehilläkin eli sitoutumisen pelko.

Voi olla totta. Mutta voi olla vain sitoutumista karttava nainen, jos on joskus haaveillut ja pettynyt. Ei halua ketään henkisesti lähelle elämäänsä, seksi riittää.

Vierailija
4/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan yhtään mikään.

Vierailija
5/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kodin ja taloudenhallinta hukassa. Eipähän tarvii alkaa toiselle pesee pyykkiä ja silittää päätä kun on flunssa. Saa aina hyvillä mielin aktin jälkeen vain lähteä omaan kämppään ja jättää villakoirat ja tiskivuoret miehen harmiksi. Siis jos sängyssä on taitava. Parisuhteessa nämäkin aiheuttavat riitoja. Seksisuhteessa ei.

Vierailija
6/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se, jos haluaa seksiä, mutta ei parisuhdetta.

Naisellakin voi joskus olla tällainen tilanne.

Vierailija
7/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Siinä on taustalla aina hyöty miehen varallisuudesta tai statuksesta.

Vierailija
8/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mikään. Ikinä, ei ikinä, seksi ole minulle vain pelkkä akti. Tunneyhteys ja se, että ihminen on minun elämässäni kiinteä osa on tärkeä osa seksiä ja nautintoa. En harrasta pelkkää seksiä - ikinä.

Vierailija
9/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen tulokseen, että en välttämättä halua enää suhdetta kenenkään kanssa. Miehet haluavat suuseksiä ja jos miehellä on herpes niin se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia suuhun suuseksissä.

Vierailija
10/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se, jos haluaa seksiä, mutta ei parisuhdetta.

Naisellakin voi joskus olla tällainen tilanne.

Mutta kuinka moni mies kykenee parempaan kuin nainen yksin? Osa kyllä, mutta osa ei, joten osasta ei tähän seksin tarpeeseen ole mitään iloa.

Vierailija
11/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan yhtään mikään.

Sama. Alan seksisuhteeseen/harrastan irtoseksiä yhtä todennäköisesti kuin riistän joltain hengen.

Vierailija
12/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kyllä parisuhteen, mutta en kenen tahansa kanssa. Jos mies on hauska ja mukava, ja tunnen häneen seksuaalista vetoa, mutta en kuitenkaan ole ihastunut, en motivoidu suhteeseen hänen kanssaan. Seksi on oikeastaan se, mitä eniten kaipaan sinkkuaikana, joten sen vuoksi pelkkä seksisuhdekin kiinnostaa sitä odotellessa, että taas ihastun johonkin.

Vierailija
13/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on puoleensavetävä, mutta ei ns. aviomiesmatskua.

Yksi tällainen kesäheila oli äskettäin, tosi kiva mies mutta minua huomattavasti vanhempi. Ei siis enää edes ehtisi perustaa perhettä ja vaikka ehtisikin, olisin 20 v päästä omaishoitajana. Tapailimme hetken, oli kivaa, mutta se siitä.

Vierailija
14/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen elämäntilanne on sellainen, ettei hän muuta halua. Silloin miehen tulee tarjota todella hyvää seksiseuraa, olla mukava, fiksu yms. ja myös naisen silmään hyvännäköinen. 

Ei ole kokemusta, mutta mistä sitä tietää, vaikka joskus olisi tuollainen elämäntilanne. En nimittäin aio enää mennä naimisiin uudestaan tai asua yhdessä miehen kanssa, jos pitkä avioliittoni päättyisi.

Vierailija
15/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen elämäntilanne on sellainen, ettei hän muuta halua. Silloin miehen tulee tarjota todella hyvää seksiseuraa, olla mukava, fiksu yms. ja myös naisen silmään hyvännäköinen. 

Ei ole kokemusta, mutta mistä sitä tietää, vaikka joskus olisi tuollainen elämäntilanne. En nimittäin aio enää mennä naimisiin uudestaan tai asua yhdessä miehen kanssa, jos pitkä avioliittoni päättyisi.

Minulla on tuo tilanne. Seksi ja läheisyys on kivaa, mutta en halua sitoutua kehenkään vaan tehdä omia juttujani omissa aikatauluissani. Elää itselleni pitkän perhe-elämäjakson jälkeen. Kyllä sitoutumaton seksikin voi olla ihanaa ja tyydyttävää, etenkin jos toisesta ihmisestä tykkää.

Vierailija
16/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mies hakeutuu oikeanlaisten naisten seuraan, jotka etsivät pelkkää s:iä, seurustelu ei kiinnosta siis. Ei sellaisen naisen seuraan, joka hakee seurustelua, vaikkei aina uskalla ilmaista sitä. Joillakin lukee selvästi mitä hakevat esimerkiksi profiilissa tai sitten toinen kertoo hakunsa selkeästi tuolla ulkona tms. 

Valitettavan harvat naiset laittavat profiileihin riittävän selkeästi, että etsivät seksisuhdetta. Toki se on ymmärrettävää, koska se toisi vyöryn lyhytaikaista seksiä tarjoavia miehiä. Itse etsin naista pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Toki seksisuhde on vähän yksinkertaistava nimitys, koska onhan suhde aina muutakin. Eli en siis hae rakkaussuhdetta, jossa muutetaan yhteen vaan kumppanuutta halilla, pusulla ja seksillä maustettuna.

Uskomattoman vaikeaa löytää! Hakeeko kaikki naiset tosiaan jotain prinssiä, joka saa sukat pyörimään?

Vierailija
17/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on puoleensavetävä, mutta ei ns. aviomiesmatskua.

Yksi tällainen kesäheila oli äskettäin, tosi kiva mies mutta minua huomattavasti vanhempi. Ei siis enää edes ehtisi perustaa perhettä ja vaikka ehtisikin, olisin 20 v päästä omaishoitajana. Tapailimme hetken, oli kivaa, mutta se siitä.

Joo, tämä. Esim. itse olin sinkkuna ja hitusen pitkähkön kuivan kauden jälkeen valmis tapaamaan seksin merkeissä erään baarissa kohtaamani hyväkroppaisen myyntijohtajan, kellä oli paidattomia kuvia itsestään julkisella instatilillä (siis tyyliin uima-altaalta, mutta kuitenkin). Ei siis mitenkään päin mun tyyppiä vakavaan suhteeseen, mutta kuuma ja oli flirttiä tavatessa. Ensikohtaamisella ei tapahtunut mitään, oli puhe, että kumpikaan ei halua vakavaa suhdetta, vaan seksiä olisi kiva, ja mies kirjoitteli melko aktiivisesti tuon jälkeen. Kun ehdotin tapaamista, mies ei enää vastannut (ehkä jänisti, tai oli löytänyt jo jonkun muun siihen hätään).

Joka tapauksessa pelkkä seksi olisi ollut ok, kun mies on kuuma, muttei parisuhdemateriaalia. Luulisin, että miehet tunnistaa tämän ilmiön melko helposti toisin päin, mutta toimii se naisellekin ihan samalla tavalla.

Vierailija
18/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että ei halua suhteeseen vaan pysyä sinkkuna mutta haluaa seksiä ja kyseinen mies on seksikäs.

Vierailija
19/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai naiset aina ole mitään parisuhetta etsimässä, silti seksi maistuu, ihan siinä kuin miehillekin.

Itse ainakin nautin seksistä ilman parisuhdettakin...on muutamakin tuttu tyyppi joiden kanssa hauskaa pidetään ilman mitään sitoutumista. Toki voidaan sopia yhteisiä menoja ja ajan viettoa, mutta ilman mitään perheen perustamis ajatuksia.

Mistä sitä myöhemmin tietää, mihin mikin johtaa. Jonkinlaista kipinää kuitenkin on oltava, ennenkuin seksiin ryhdyn.

Siinä mielessä perhettä en ikinä ole ajatellut, että lapsia hankkisin.

Vierailija
20/139 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhön se ole ihan ulkonäkö ja vetovoima. Niinkuin toisinkinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme