Voiko 20 vuotiaana naisena löytää loppuelämän miehen?
Onko mahdollista vai onko sitä liian nuori, kuitenkin ihminen kasvaa matkan varrella?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ainakin p.ano hommia harrastaa ja kokeilla monen kanssa. Silloin ei jää se vanhempana kaivelemaan
Miksi pussata montaa sammakkoa, jos ensimmäisellä kerralla löytää prinssin?
Vierailija kirjoitti:
Ja pitkän parisuhteen jälkeen ei uskalleta erota vaikka suhde olisi läpi mätä ja siinäpä sitten kärvistellään. Ei käy kateeksi.
Miksi pitäisi kadehtia jonkun muun suhdetta, lyhyttä tai pitkää? Pääasia, että on tyytyväinen omaan elämäänsä, oli suhteessa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitkän parisuhteen jälkeen ei uskalleta erota vaikka suhde olisi läpi mätä ja siinäpä sitten kärvistellään. Ei käy kateeksi.
Näyttää käyvän, kun katkerana yrität vakuutella itsellesi, että pitkä parisuhde ei voi olla onnellinen. Voi teitä vanhojapiikoja :D
Ei kannata tuon ikäisenä etsiä miestä loppuiäksi vaan vähän kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuon ikäisenä etsiä miestä loppuiäksi vaan vähän kokeilla.
Miksi ei? Ei kaikkien tavoite elämässä ole jakaa mahdollisimman monelle.
minä 16 ja mies 17 kun tavattiin.40vuotta kohta yhdessä ja edelleen hauskaa ja seksikästä!
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme opiskeluaikana, minä 20 ja mies 21 v. Olemme olleet yhdessä jo yli 30 vuotta.
Ja me lähemmäs 40 vuotta.
Mahdoton ajatus, jos ollaan rehellisiä.
Rehellinen mies vaihtaa kun nainen alkaa happanemaan eli siinä 30-40v seutuvilla. Jos on aasialaistaustaa naisessa, se vaihtuminen painottuu enemmän 40v päin, koska aasialaiset naiset säilyvät pidempään paremman parasta ennen päiväyksen ansiosta.
Menimme naimisiin 20 vuotiaina, rakastuneina. Takana on nyt 50 yhteistä vuotta, tosin välillä jo eronneitakin.
Jos liian paljon luot paineita ikuiseen liittoon, niin rasitat toista ja itseäsi liikaa. Molemmat kun muuttuvat vuosien saatossa. Jos rakastut, nauti siitä tunteesta, mutta älä ajattele vuosikymmeniä eteenpäin.
Minä ja mieheni alettiin seurustella 17-vuotiaina, kohta 20v takana. Tosin onhan tässä vuosia edessä (toivon mukaan) eli paljon ehtii tapahtua, mutta nyt on hyvä näin. En koe jääneeni mistään paitsi. Ei tämä yleistä ole, mutta mahdollista.
Olin 22 ja mieheni 25 kun alettiin seurustella. Nykyisin ollaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla myös se, että kuinka monta kertaa näissä "onnellisissa" ja pitkissä parisuhteissa on petetty?
Minun suhteessani (20v) minä en ole pettänyt. Mieskään ei tietääkseni, mutta eihän toisesta voi koskaan olla täysin varma. Mitään siihen viittaavaa ei ole kyllä tullut esiin. Tilaisuuksia olisi varmasti ollut molemmilla.
Ei voi. En usko ruusunpunaisiin kuvitelmiin, kaikki pitkät suhteet joita tiedän perustuu kulissiin jossa kaikki jo kuollutta. En tuollaista halua kun kerran eletään. Ja parikymppinen on vielä muutenkin niin lapsi, joka jaksaa vuosien varrella.
*kasvaa vuosien varrella. -äskeinen kommentoija
Tottakai voi löytää loppuiän onnen vaikka heti ensimmäisestä suhteesta. Mutta ei se kovin yleistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton ajatus, jos ollaan rehellisiä.
Rehellinen mies vaihtaa kun nainen alkaa happanemaan eli siinä 30-40v seutuvilla. Jos on aasialaistaustaa naisessa, se vaihtuminen painottuu enemmän 40v päin, koska aasialaiset naiset säilyvät pidempään paremman parasta ennen päiväyksen ansiosta.
Ilmeisesti olet täysin sokea omalle ikääntymisellesi 🤣
Siis eihän missään kielletä 18-24 morsiameksi ryhtymistä. Oletko halukas asettumaan aloilleen 20 vuotiaana? Mieti samalla minkälaista suhdetta haet, kotirouvana oloa vaiko tasa-arvoa.
Rakastuin puolisoni 16 vuotiaana. Toivon, että hän on loppuelämäni mies. Varmuuttahan ei voi antaa kukaan, mutta rakastan häntä edelleen yhtä paljon kuin teininä.
N48
Tavattiin miehen kanssa koulussa 16v ja alettiin seukkaamaan. Naimisiin 21v ja nyt yhdessä reilut 45 vuotta. Oli jo silloin hottis ja on edelleen. Ottaisin vieläkin lennosta, jos olis vapaalla. Ei oo tarvinnut sivuille katsella.
Kysymys kuulikin, kuka haluaa olla parikymppisenä selibaatissa. Siihen vastasin. Jos on parikymmpinen ei ole vielä ehtinyt olla pitkässä suhteessa. Alle 5 ei ole pitkä suhde.