Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat eivät ole koskaan käyneet minulla kylässä, mene itse heille kylään

Vierailija
10.07.2022 |

Äitini on varsinainen siisteysintoilija. Kaiken pitää olla tiptop eikä lattialla saa olla minkäänlaista paperinpalakaan. Itse teen stressaavaa asiantuntijatyötä. Joskus työpäivät venyy ja venyy. Ei minulla riitä voimat siivoamaan. Onkin näin parempi, ettei vanhemmat tule täällä käymään. Äitini varsinkin alkaisi hössöttömään itsensä kipeäksi, arvostelemaan siisteyttä ja siivoamaan. Itse en ole mikään piika enkä kävelevä kodinkone.
Asuntoni lattialla on sukat, kalsarit, pyyhkeet yms iloisesti sulassa sovussa.
Työpäivän jälkeen kuntoilen, pelaan tietokoneella tai vastaavaa askaretta. Lisäksi tasan yksikään ikäiseni nainen ei suostuisi yhdenkään miehen piiaksi nykypäivänä. Äitini tämän ymmärtää jollain tavalla.
M37

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat normaalilta mieheltä. Ei sun oo pakko vanhempia kylään pyytää.

Vierailija
2/10 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavaa asiantuntijatyötä, aika ei riitä siivoamaan likaisia boksereita lattialta ja mielummin pelaat koneella vapaa-ajalla. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tälläinen siisteysintoilija äiti. Mulle on myös ihan sama, miten sitten lapseni asuu, annan kyllä eväät elämälle. Enkä mene heidän asuntojaan sitten siivoamaan. Elleivät maksa. Hah.

Vierailija
4/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nukkuu kuin petaa. Olet sitten semmoinen kuin olet. Mitäs sitä tänne kirjoittelemaan?

Vierailija
5/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei käy koskaan kylässä. Vaikka kotini on siisti. Luulen että se on liikaa äitini ylpeydelle että onkin jonkun vieras.

Vierailija
6/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan äiti käy mun luona vaikkei olekaan mikään siisteysfriikki tai muutakaan sellaista, hyvä niin. Ei mun mummokaan oikein käy äitilläni kylässä, vaan äiti käy mummolla. Kai se vaan on meidän suvussa tapana että lapset menee vanhemmilleen eikä toisin päin.

Vierailija
7/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavaa asiantuntijatyötä tekevät viihtyvät ihmeellisen hyvin tällä pascapalstalla. 😂 Ja kirjoittelevat harvinaisen typerää sisältöä. Johtopäätökseni on, että täytyy olla täydellinen ääliö päästäkseen tekemään stressaavaa asiantuntijatyötä.

Vierailija
8/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ei käy koskaan kylässä. Vaikka kotini on siisti. Luulen että se on liikaa äitini ylpeydelle että onkin jonkun vieras.

Outo tyyppi. Eikö se käy koskaan kylässä kellään?

Vierailija
9/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaavaa asiantuntijatyötä tekevät viihtyvät ihmeellisen hyvin tällä pascapalstalla. 😂 Ja kirjoittelevat harvinaisen typerää sisältöä. Johtopäätökseni on, että täytyy olla täydellinen ääliö päästäkseen tekemään stressaavaa asiantuntijatyötä.

Mä kirjoittelen jo tänne typerää sisältöä. Jos laitan ansioluetteloon tämän harrastuksen, saisinkohan asiantuntijatyön jostain?

Vierailija
10/10 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi palkata siivoojan halutessaan. Kai asiantuntija sen verran tienaa, että voi maksaa toiselle asiantuntijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän