Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen pukeutuminen jne ärsyttää sinun silmiäsi?

Vierailija
10.07.2022 |

Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nyt on kesä. Minkälainen pukeutuminen saa silmäsi verestämään ja verenpaineen nousemaan?

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei mikään asenteella "aina voi katsoa muualle", mutta silti kuitenkin ne pyllyvakoon menevät trikoot oksettaa. Joillain toki menevät etupuolenkin vakoon, mutta se kamelinvarvas ei ällötä niin paljoa. En tajua, miten kukaan ei-psykoottinen voi valita olla julkisella paikalla tuollasissa alaosissa. 

Naisia oksettaa ja miehiä kiihottaa.

Vierailija
142/210 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa naisia ärsyttää tietenkin hyvännäköiset naiset, jotka pukeutuvat vartalon myötäisiin ja/tai paljastaviin asuihin. Muiden pukeutumiesella ei ole heille mitään väliä. Tätä totuutta ei saisi ääneen sanoa ja tähäkin tulee alapeukkujen tsunami.

Hyvin sanottu ja tottahan se on, peukutin ylös.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa naisia ärsyttää tietenkin hyvännäköiset naiset, jotka pukeutuvat vartalon myötäisiin ja/tai paljastaviin asuihin. Muiden pukeutumiesella ei ole heille mitään väliä. Tätä totuutta ei saisi ääneen sanoa ja tähäkin tulee alapeukkujen tsunami.

Hyvin sanottu ja tottahan se on, peukutin ylös.

M50

Mistähän noin päättelet? Kaikki naiset eivät todellakaan ole kateellisia toisilleen. Minä ainakin ihailen myös hyvinpukeutuneita, tyylikkäitä ja kauniita naisia ja saatan ottaa joskus ideoita omaankin pukeutumiseen. Juuri eilen näin kauniin, hoikan naisen, jolla oli kaunis vartalonmyötäinen, vähän 50-luvun tyylinen polvien alle ulottuva kesämekko, erottui joukosta ilahduttavasti edukseen. Ja olen varmasti hetero,  esteetikko lisäksi, jolla on taipumus ihailla kaikkea kaunista, niin naisten kuin miestenkin yllä. Paljastavuus itsetarkoituksena ei sen sijaan ole tyylikästä, eikä ainakaan minussa ikinä aiheuta kateutta, myötähäpeää ja sääliä enemmänkin.  

Vierailija
144/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi katsoa muualle ja kyllähän sitä jonkun analyysin näkemästään aina ihan tahtomattaankin tekee.  Vaate on aina viesti ja jokainen kertoo itsestään monia asioita kaikenlaisilla vaatteilla tai niiden puuttumisella, halusi tai ei. Ei voi sanoa, että pukeutuminen on vain jokaisen itsensä asia, kun se ei sitä millään mittakaavalla ole, ainakaan sen jälkeen, kun astuu ovesta ulos muiden nähtäville.

Tämä on niin meidän aikaa kuvaava lause, koska minä voin. Minä, minä, minä. 

Vierailija
145/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minkäänlainen pukeutuminen. Kukin pukeutukoon kuten haluaa. 

Joo totta, mutta älkää tuoko niitä tissejänne turkylle, pliiiiis! Jos ette muuten saa ukkojen huomiota, niin ei tuokaan ole sen arvoista.h 

Vierailija
146/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan kauniita naisia ja tyylikkäästi pukeutuvia ihmisiä. Enpä vain ikinä pidä sitä kauniina, että vaatetus on todella paljastava. Harva nainen tykkää katsella toisen naisen testejä ja persettä, josta näkyy puolet pakaroista, kun hame on niin lyhyt. Valitettavasti näin pukeutuva ihminen ei vaikuta järkevältä, vaan itsensä paljastelijalta. Järkevien ja tasokkaiden miesten huomion saa nimen omaan tyylikkäästi pukeutumalla. Eikä näillä paljastelijoilla edes monesti ole kovin hyvä kroppa. Ihmettelen siis vahvasti tätä sinun kateuskorttia, joka on täyttä hepreaa. 

Jos nainen on kaunis ja tyylikkäästi pukeutunut, niin se herättää kyllä naisissa huomion. Silloin käydään kysymässä jo vinkit, mistä esim. Vaate on ostettu. Eli se siitä kateudesta kauniita ja tyylikkäitä kohtaan. 

Vierailija
147/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten paidatta kulkeminen, laittakaa edes paita päälle kun menette terassille ja kauppaan, mikään ei ällötä niin kuin hikiset pallomahat.

Vierailija
148/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva pukeutuminen ärsyttää mutta kerran oli joku teinityttö ohuissa shortseissa tai yöasun alaosassa ja ei ollut alkkareita. Paljas alapää vilahteli vaan sieltä housunlahkeesta niin oli kyllä aika mautonta tai noloa.  -n52

Vierailija
149/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala sielua kuolee aina kun kaapuja on näkyvissä. kun kaapuja ei näy, sielu on kokonainen.

Vierailija
150/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukeutuminen vaan se ettei pukeuduta.

Kaikkea ei tarvitse esitellä.Ei miesten eikä naisten.

Vierailija
151/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei voi katsoa muualle ja kyllähän sitä jonkun analyysin näkemästään aina ihan tahtomattaankin tekee.  Vaate on aina viesti ja jokainen kertoo itsestään monia asioita kaikenlaisilla vaatteilla tai niiden puuttumisella, halusi tai ei. Ei voi sanoa, että pukeutuminen on vain jokaisen itsensä asia, kun se ei sitä millään mittakaavalla ole, ainakaan sen jälkeen, kun astuu ovesta ulos muiden nähtäville.

Vai tahdosta riippumattomia analyysejä. Automaatilla mieli saattaa kyllä toimia niin, jos ei oo tietoisesti opeteltu yhtään neutraaliutta tai mielenhallintaa. On silti mahdollista katsoa ja olla ajattelematta sen enempää. Sama kuin ulkona näkyis joku kivi, ei sitä tarvi analysoida sen enempää

Vierailija
152/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tahdosta riippumattomia analyysejä. Automaatilla mieli saattaa kyllä toimia niin, jos ei oo tietoisesti opeteltu yhtään neutraaliutta tai mielenhallintaa. On silti mahdollista katsoa ja olla ajattelematta sen enempää. Sama kuin ulkona näkyis joku kivi, ei sitä tarvi analysoida sen enempää

Heh, mutta jos se kivi poikkeaa huomattavasti ympäristöstään, kyllä ainakin minun aivoni reagoivat. Sitä kutsutaan havainnoimiseksi ja ajatus kulkee, vaikkei mitään ääneen sanoisikaan. Voisin väittää, että aika monen mielessä liikkuu paljonkin ajatuksia vaikka käytös pysyykin neutraalina.

Vierailija
153/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit uimarannalla. Ei me naru "housut* sovi yleiselle uimarannalle. 

Vierailija
154/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki pukeutuminen. Meidän tulisi olla nudisteja.

Vierailija
155/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiukuta kenenkään pukeutuminen niin, että verenpaine nousisi.

Vierailija
156/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisella on ihan kullttuurisidonnainen, ts.yhteisesti sovittu koodisto,  ei kiveen kirjoitettua totuutta.

Pukeutumisen koodistolla voidaan myös kontrolloida.

Vierailija
157/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ny miesten ja naisten seksuaalibiologiaa.

Vierailija
158/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit selluliittireidet (usein erityisesti takaa) liian lyhyessä mekossa. 

Vierailija
159/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeat vaatteet joita ei uskalleta pitää ilman turvalegginsejä tai turvatoppia. 

Vierailija
160/210 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki. Listataanpa ne jotka ei ärsytä:

valkoinen tai musta t-paita

Neule, jos on pakko. Sininen, punainen tai purppura.

Vakosamettihousut tai mekko. 

Kumisaappaat. Maiharit. Purjehduskengät. Sandaalit tai släbärit. 

Uimahousut rannalla.

Villakangastakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi