Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runkkaatko puolison nähden, jos toinen ei halua/jaksa seksiä?

M46
10.07.2022 |

Meillä ei ole koskaan masturboitu kumppanin nähden, mutta tullut mieleen, että haittaisko mitään, jos vaimo ei sattumalta taas illalla jaksa (on niin väsynyt ja iltauninen), että vetäisin sit kullin käteen ja runkkaisin siinä vieressä ennen kuin käyn itte nukkumaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on uskonnollinen. Hän ei hyväksy ollenkaan, että runkkaisin. Ainoa tapa, millä saan purkaantua, on lähetyssaarnaaja-asento hänen kanssaan eikä useammin kuin kerran kuussa.

Vierailija
2/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koskaan kokeiltua, kun jos on ollut kauhea panetus, eikä just silloin ole vaimo halunnut tai voinut ryhtyä seksiin on hän ottanut aina vapaaehtoisesti suihin ja imuttanut viimeiseen pisaraan.  Monesti vielä kysyy, että pitääkö tehdä jotain (otanko suihin) jos  tietää, että on vähän (viikon)  venynyt edellisestä.  Joskus sanonut, että kestän huomiseen tai sitten en vain ole malttanut olla ilman suikkaria kun kaluni ollut eri mieltä ja pamahtanut pystyy odottamaan.  Suikkarit on parasta kun on kunnon panetus päällä, muuten en niitä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaimolta kysyä lupa, onko ok? Eikös jokainen saa omassa sängyssä tehdä mitä lystää?

Vierailija
4/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vaimolta kysyä lupa, onko ok? Eikös jokainen saa omassa sängyssä tehdä mitä lystää?

saa tottakai. Ottaa vaikka naapurin Marketan siinä sängyllä. Tosin parisuhde voi kärsiä.

Vierailija
5/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei hyväksy runkkaamista. Naimisen kautta tapahtuva lastin purkaus on ainoa sallittu tapa. Tätäkin aika harvoin. Hänellä on vielä pirullinen tapa tarkistaa, tuliko spermaa enemmän tai vähemmän. Jos tuli vain vähän, hän syyttää minua siitä, että olen salaa runkannut.

Vierailija
6/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa ei voi omistaa eikä häneen ole määräysvaltaa.  Joten miksi antaa puolison pompottaa.  Ei menisi kerran kk läpi vaan sanoisin, että otan jonkun apuvaimon purkamaan paineita.  Joskus pitkä parisuhteen aikana leikillisesti vihjaillutkin apuvaimosta.  Meillä on aina keskusteltu avoimesti seksistä ja haluista ja pyritty pitämään molemmat tyydytettyinä. 

Vierailija
7/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo antaa minun runkata jos ei hän itse ole sillä tuulella tai on kuukautiset.

Aika usein se tapahtuu niin että hän on ihan lähellä ja tuntee mun käden liikkeet kun makaan selällä. Silloin hän välillä alkaa silittämään mun rintakehää ja painaa itsensä vielä tiivimmin kiinni minuun.

Sitten kun alkaa olemaan lähellä niin minä tiedän että hän kyllä katsoo tarkkaan ja ylensä ohjaan kullin niin että spermat lentää hänen päälle.

Vierailija
8/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaimo antaa minun runkata jos ei hän itse ole sillä tuulella tai on kuukautiset.

Aika usein se tapahtuu niin että hän on ihan lähellä ja tuntee mun käden liikkeet kun makaan selällä. Silloin hän välillä alkaa silittämään mun rintakehää ja painaa itsensä vielä tiivimmin kiinni minuun.

Sitten kun alkaa olemaan lähellä niin minä tiedän että hän kyllä katsoo tarkkaan ja ylensä ohjaan kullin niin että spermat lentää hänen päälle.

Kuulostaa kivalta!

Vierailija
9/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sää runkkaat selällään.. mää yleensä mahallaan

Vierailija
10/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt eilisiltana vaimo sattumalta jaksoikin.. Ei tarttenut miettiä tän toteuttamista vielä.

Ap

Vierailija
11/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan, mutta en hänen nähden. Tietää kyllä että tarvitsen enemmän orgasmeja kuin hän, joten jos suihkusetti venyy, on se tyypillistä sooloseksiaikaa. Joskus kyllä fantasioin tilanteesta että hän tulisi katsomaan kuinka hänen vaimo masturboi. Etenkin se versio jossa käytän tekopenistä, jonka avulla saan täyteläisemmät orgasmit, kuin pelkästään sormin.

N50

Vierailija
12/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi kyllä, mutta olen ujo. Ja sanoo kyllä että voi ottaa suihin tai runkata jos haluan. Parhaalta tuntuu kun itse aloittaa ja venyttää huippua. Sitten antaa vaimon hoitaa viimesilauksen. Tuntuu niin hyvältä kun toinen hieroo vielä hiukan huipun jälkeenkin tai nuolee.

Vierailija
13/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans antaa, mutta kiihottaa tulla yllätetyksi. :)

Vierailija
14/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tehdään useinkin tuota. Ihan parasta jos vaimokin innostuu jollain tapaa mukaan, yleensä kuitenkin vaan katselee ja vie mun toisen käden tisseilleen. Pehmeä rinta siinä kädessä kyllä nopeuttaa ja syventää laukeamista.

Vierailija
15/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ok runkata toisen vieressä sängyllä. Vaimo hoitelee usein käsin, jos hänen ei tee mieli seksiä. Toisinaan hän ehdottaa, että hän voi katsoa, kun minä runkkaan.

Edellinen akka ei hyväksynyt sooloseksiä ja sellaiseen ehtoon en ikinä enää suostuisi.

Vierailija
16/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo ei hyväksy runkkaamista. Naimisen kautta tapahtuva lastin purkaus on ainoa sallittu tapa. Tätäkin aika harvoin. Hänellä on vielä pirullinen tapa tarkistaa, tuliko spermaa enemmän tai vähemmän. Jos tuli vain vähän, hän syyttää minua siitä, että olen salaa runkannut.

Terveitä suhteita täällä!

(Toki vaikeaa näistä aina sanoa onko pelkkiä provoja, toivon niin)

Vierailija
17/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kerran makasin krapulassa vielä sänkyssä ja rouva tuli makkariin silittämään vaatteita, kinusin krapulapanoa, katsoin minua ja sanoi ei.

Kysyi mitä tästä sanot, otin erektiossa olevan peniksen käteen ja aloin runkkaamaan. Rouva katsoi hetken ja jatkoin silttämistä muina naisina.

Silityksen välillä vilkaisi minua missä mennään, lopulta ruiskahti ja rouva heitti vaatekappaleen ja käski pyyhiä siihen ettei lakanoille mene, juuri on vaidettu.

En kehtaisi ihan normikunnossa tehdä noin, vaikkei siinä ole mitään ihmeelistä.

Vierailija
18/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen runkkasin useinkin kun vaimolla ei haluttanut. Monesti pyysin auttamaan ja usein päädyttiinkin panemaan.

Nykyisin ei ala edes katselemaan. Käskee mennä vessaan hoitelemaan hommat. Niin ne ajat muuttuu ja huononee.

Vierailija
19/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on uskonnollinen. Hän ei hyväksy ollenkaan, että runkkaisin. Ainoa tapa, millä saan purkaantua, on lähetyssaarnaaja-asento hänen kanssaan eikä useammin kuin kerran kuussa.

Me evankelis-luterilaiset nussitaan ja runkataan mielin määrin.

Vierailija
20/29 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä naisena tyydytään useinkin ( liian usein ) itseni kun mies ei jaksa, halua tms. Teen sen sängyssä hänen maatessa, nukkuessa ihan vieressä. Mies tietää sen ja on hälle ihan ok koska hän saa aina kun vaan itse haluaa. Miehelle riittää se mutta itse haluaisin aitoa kal....a dildon sijasta. Aitoa ei mikään voita.