Muita joilla ei ole ollut vielä koronaa? Ihmettelen että ei ole tarttunut. Olen ollut useilla lennoilla, lapset koulussa ja päiväkodissa...
Kenelläkään meidän perheestä ei ole vielä ollut koronaa. Miten ihmeessä?
Kommentit (59)
Meillä on perheessä ollut korona vaan miehellä. Sillä on varmaan joku geeni, joka altistaa koronalle. Lapset taas on perineet mun supergeenit - ja älyn tiätty myös.🙄
Mulla ei ole ollut. Olen koulussa töissä.
Lapsillani oli viime keväänä.
Mutta kai se tulee jossain vaiheessa mullekin.
Ei ole ollut. Olen liikkunut ja elänyt aivan entiseen tapaan, toki noudattaen kulloisiakin viranomaisohjeita. Kolme rokotusta. Kahteen vuoteen ei edes pientä nuhaa.
En mäkään ole sairastanut koronaa, vaikka olen elänyt ihan normaalisti. En edes ole käyttänyt maskia muutoin kuin silloin kun on ollut pakko esim töissä ja junassa.
Muutenkin on flunssassa max kerran vuodessa.
Ei ole ollut meilläkään koronaa. Olemme olleet varovaisia, otimme rokotteet, pesemme käsiä, emme käy massatapahtumissa, emme liiku julkisilla kulkuneuvoilla ja käytämme maskia vieläkin kauppareissuilla.
Ei testattua, mutta olen aika varma, että se oli minulla jo silloin kun testejä ei vielä paljon tehty. Olin erittäin rajussa flunssassa ja sairastan niitä äärimmäisen harvoin. Mulla on ollut satunnaisia kipuja keuhkoissa siitä asti, en ole kyllä käynyt lääkärissä ja olen hengästynyt helpommin. En tarvinnut sairaalahoitoa, mutta lähellä se oli, sitkeä vaan olin ettei flunssassa tarvitse. Olin ennen sitä isossa massatapahtumassa, johon menin junalla.
No eipä sitä huomaa kuin epäluotettavilla testeillä, joista 1/3 on muutenkin virheellisesti positiivinen.
Eipä se mitään oireita välttämättä tee. Varmasti sinulla on korona ollut tai sitten kuulut niihin jotka ei sitä pysty saamaan. On käytännössä mahdotonta että ei sitä tähän mennessä olisi saanut jos on yhtään kotoaan poistunut. Se nyt on vain markkinoitu jonain tappajatautina vaikka suurimmalle osalle ei aiheuta mitään oireita.
Viranomaisohjeiden mukaan olen mennyt, mutta baareissa en ole käynyt. Kaupoissa olen välttänyt ruuhka-aikoja ja julkisia liikennevälineitä ei voi käyttää, kun niitä ei ole. Väitän, että maski suojaa paremmin kuin tutkimukset osoittavat, kun sitä käyttää oikein. Suurin osa fuskaa, että olisi helpompi hengittää tai ei vain osaa muotoilla maskista tiivistä. Ei koronaa eikä edes nuhaa kolmeen vuoteen.
Mun nuorin lapsi ei ole sitä saanut vaikka hän on meistä se joka on isossa lukiossa, joka kulkee julkisilla ja joka nyt kesälläkin oli asiakaspalvelutyössä.
Ei saanut sitä edes kotona vaikka me muut sairastettiin.
Ja hän on se jolla on kolme autoimmuunisairautta.
Ei minullakaan ole ollut. Olen matkustellut koko ajan bussilla, junalla, laivalla ja nyt matkailun avauduttua myös lentokoneella jo useamman kerran. Olen käynyt tapahtumissa, baareissa, ravintoloissa, kuoroharjoituksissa ja kuntosalilla. Olen elänyt muutenkin ihan normaalisti. En ole käyttänyt minkäänlaista maskia, paitsi kerran lentokoneessa. Käsiä pesen, mutta niin pesin ennen koronaakin. Asun Helsingissä, joten liikun ihmisjoukossa päivittäin.
Olen myös altistunut pitkäaikaisesti ainakin kaksi kertaa, mutta en ole sairastunut. Myöskään mieheni ei ole sairastunut. Lapsemme kyllä sairastui, mutta tauti ei tarttunut meihin vanhempiin.
Ei ole ollut koronaa, mutta kun maskeista luovuttiin niin sain keuhkokuumeen....jo toisen kerran.
Ei ainakaan tietääkseni ole ollut koronaa. Nyt keväällä oli flunssa, joka kotitestien mukaan oli negatiivinen, muuten itse olen ollut melko terve. Joku pienempi nuhanpoikanen ja oksennustauti on osunut kohdalle. Lasten kaikkia tauteja ei olla enää testattu, jos on tarttunut aikuisiin, on sitten tehty testi aikuiselle. Läheltä on kyllä mennyt.
Ei ole myöskään ollut vaikka olen elellyt suht normaalisti, toki matkailua ja juhlimista tuli harrasteltua vähemmän viime vuoden puolella. Vastustuskyky on tosin aina ollut hyvä, en ole varmaan viiteen tai kuuteen vuoteen ollut oikeasti kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhdentekevää oletko sairastanut vai et. Aika pahaa tuhoa peloittelulla saadaan aikaan, jotkut eivät näköjään toivu koskaan. Itse tautihan on luokkaa heinänuha.
Hyvänen aika, kuoleeko ihmiset heinänuhaan? Miksi tämä tieto on salattu meiltä?
Ei ole mullakaan ollut tiettävästi, yksi flunssa kyllä oli tässä parin vuoden aikana, mutta kotitesti negatiivinen. Mutta eikös jopa noin puolet kansasta ole vielä sairastamatta? Mahdollisia syitä lienee useita: oireeton tartunta, rokotukset ja muut suojautumiskeinot toimii, hyvä vastustuskyky, geenit.
Ei ole ollut tai on ollut oireeton.
Vaimolla juuri on toista kertaa, yksi tytär on myös toipumassa.
Talvella oli pojalla ja vaimolla delta.
Kyllä se sieltä vielä tarttuu. Minäkin selvisin lähes 2,5 vuotta ilman tartuntaa vaikka ympärillä kaikki sairastui ja en ole edes etätöissä. Luulin jo, että minuun se ei tartukaan jostakin syystä, mutta juhannusviikolla se sitten tuli ja kun makasin 39,5 asteen kuumeessa sängyssä, tajusin että se aiempi oli vaan tuuria.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollu oireeton
Oireeton sairaus = ei sairautta.
Uskokaa jo.
Jos on ollu oireeton