Muita joilla ei ole ollut vielä koronaa? Ihmettelen että ei ole tarttunut. Olen ollut useilla lennoilla, lapset koulussa ja päiväkodissa...
Kenelläkään meidän perheestä ei ole vielä ollut koronaa. Miten ihmeessä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisohjeiden mukaan olen mennyt, mutta baareissa en ole käynyt. Kaupoissa olen välttänyt ruuhka-aikoja ja julkisia liikennevälineitä ei voi käyttää, kun niitä ei ole. Väitän, että maski suojaa paremmin kuin tutkimukset osoittavat, kun sitä käyttää oikein. Suurin osa fuskaa, että olisi helpompi hengittää tai ei vain osaa muotoilla maskista tiivistä. Ei koronaa eikä edes nuhaa kolmeen vuoteen.
Ei ole ollut koronaa, kaupassa töissä, niin kauan ilman maskia kun se ei ollut pakollinen. Ei sillä maskilla ole ollut muuta virkaa, kun että ei ole saanut flunssaa eikä noroa. Ja muiden ihmisten maskinkäyttöhän se on ollut ratkaisevaa, koska maskilla suojellaan muita, ei itseä. Mutta kuinka isoa vahinkoa se hapenpuute sitten on tehnyt aivoissa...
Ei ole ollut, vaikka olen elänyt aika lailla normaalisti koko ajan. En ole tehnyt etätöitä, kaupassa ja salilla olen käynyt entiseen tapaan. Olen myöskin altistunut useita kertoja. Rokotukset olen ottanut.
Töiden vuoksi (matkustelua ulkomaille) on joutunut tekemään koronatestejä tiuhaan. 2 kertaa on tullut positiivinen testi, ekalla kerralla ei mitään oiretta ja toisella kerralla oireena pientä väsymystä ja lihasjumia (mutta ei olis tullut mieleenkään, että vois olla korona).
Saisipa kunnon koronan ja kuolisi pois.
En ainakaan tiedä, että olisi ollut. Lapset ja lastenlapset vierailleet normaalisti yökylässä ja muutenkin. Osalla lastenlapsista on ollut korona ainakin kotitestillä, mutta nuo testithän eivät taida olla luotettavia. Liikuttu on entiseen malliin kaupoissa ja ihmisten ilmoilla, ei ole käytetty maskeja eikä ole rokotuksia. Vuosi sitten oli pikku flunssa, mutta mitään testejä ei tehty, pysyttiin kyllä kiltisti kotosalla monta päivää oireiden päättymisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sieltä vielä tarttuu. Minäkin selvisin lähes 2,5 vuotta ilman tartuntaa vaikka ympärillä kaikki sairastui ja en ole edes etätöissä. Luulin jo, että minuun se ei tartukaan jostakin syystä, mutta juhannusviikolla se sitten tuli ja kun makasin 39,5 asteen kuumeessa sängyssä, tajusin että se aiempi oli vaan tuuria.
Sama täällä. Juhannuksen koko perhe vietti kuumeisena koronassa. Sitä ennen ei yhtään flunssaa ollut pariin vuoteen.
Olen isossa marketissa töissä, saanut 2 rokotetta. Ei koronaa, vielä.
Kyllä se melkeinpä kaikilla on jo ollut mutta suurin osa sairastaa sen lievänä tai oireita ei ole lainkaan. Pätee niin rokotettuihin kuin rokottamattomiinkin.
Uskoisin sen olleen myös näillä jotka väittää ettei heillä koronaa ole ollut.
Sama juttu. Olen töissä lähes 1000 opiskelijan koulussa, lapseni ovat eri kouluissa, ollaan tehty useampi ulkomaanmatka lentäen viime vuoden aikana, olen käynyt salilla ja lapset omissa harrastuksissaan normaalisti (pois lukien ne ajat kun niihin ei päässyt). Rokotukset meillä kaikilla on (mulla kolme, lapsilla kaksi). Joko ollaan kaikki sairastettu oireettomana (kuinka todennäköistä?) tai sitten ollaan vaan toistaiseksi säästytty. Kai se joku päivä vielä tulee.
Meillä ei kukaan neljästä ole virallisesti sairastanut, mutta olen ihan varma, että kaikilla meistä on ollut oireeton. Kotitestit on todella epäluotettavia.
2017 viimeksi ollut parin päivän nuha. Emme ole kovin sosiaalisia ihmisiä, vaan viihdymme enemmän itseksemme tai pienissä ryhmissä. Lisäkse emme käytä joukkoliikennettä tai osallistu massatapahtumiin.
On mahdollista, että korona on ollut oireeton tai vähä oireinen. Tai sitten on ollut hyvä tuuri, ettet ole sitä saanut.
Ei ole ollut, enkä tunne kuin yhden ihmisen jolla on ollut. Maskia en ole käyttänyt enkä käytä ja muutenkin täysin normaalia elämää elänyt koko hysterian ajan. Samoin puolisoni ja ystäväni. Rokotusta en edes harkinnut.
Minulla ei ole ollut, mutta miehellä ja lapsella oli. Ja kyllä olen tehnyt testejä ja negatiivisia kaikki. Ollaan myös reissattu ja matkusteltu aika paljon... Baareissa ja massatapahtumissa olen käynyt ja ei siltikään. 2 rokotetta.
Minulla ei ole ollut mutta vaimolla oli tosi pahana. Jännä ettei tarttunut myös minuun, ollaan molemmat rokottamattomia.
Ei ole tiettävästi ollut minullakaan, yksi räkätauti oli, joka testattiin pcr:llä negatiiviseksi. Lähipiirissä on ollut paljon koronaa, joten siksi ihmettelen. Ja tuo räkätauti oli aivan eri aikaan kun muiden koronat.
Kukaan meistä ei ole saanut positiivista testitulosta, mutta epäilen, että olen sairastanut koronan. Mulla oli siis keväällä lievä nuha. En siis ollut edes poissa töistä, koska testasin monta kertaa, ja aina oli negatiivinen. Nuhan jälkeen mulle tuli kuitenkin aivan valtava väsymys ja aivosumu, joka kesti monta viikkoa, ja josta olen toipunut vain asteittain.
Ei ole ollut mulla eikä teineillä. Ei ole tullut koulusta, työpaikalta, teinin kesätöistä, busseista, junista, lastenleireiltä eikä toisen risteilyltä. En ole käyttänyt maskeja missään vaiheessa, enkä ole ns rokotettu. Käsiä pesen usein ja jos kaupassa on tarjolla kärryn kahvan putsaukseen desinfioivia liinoja niin putsaan työntökahvan. Viimeisestä flunssasta on yli 2 vuotta. En ole enää lähes vuoteen vältellyt mitään tilanteita, enkä ruuhkia.
Eipä ole ollut meilläkään. Lapset kouluissa ja vanhemmat töissä normaalisti.
En ole käyttänyt maskia, en käsidesiä enkä ole varonut tekemisiäni enkä olemisiani.
Muutaman kerran olen tietääkseni altistunut.