Treffiprofiilien sporttiset miehet?
Ärsyttää treffiprofiileissa miehet, jotka kertovat omaavansa sporttisen vartalon, mutta heillä onkin pömppömaha. Ovatko he sokeutuneet omalle peilikuvalle, vai onko kyseessä vain suora valehtelu?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Haluan oikeasti timmin miehen. Sellaisen, joka jaksaa myös sängyssä.
-ap
Ei siihen mitään sporttista kroppaa tarvita, että jaksaa sängyssä vehdata.
T. 6-kymppinen ylipainoinen joka päivä sängyssä vaimon kanssa vehtaava ukko.
Nää itsensä kehumiset ilman katetta on noissa jutuissa normaalia kun ei muuten huomiota saa. Kliseisin on tämä tumma ja tulinen termi jota ruvettiin käyttämään jos oli edes vivahdus tummempaan päin. Muuten voi olla ihan lapanen luonteeltaan.Kun sanotaan että käy salilla, riittää että muutaman kerran vuodessa on siellä käynyt katsomassa yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mutta kyllä oikeasti sporttinen ihminen jaksaa paljon paremmin, eikä homma mene ähellykseksi. Sporttinen kroppa on mun mieleen ihan muutenkin. Itsekin olen timmi.
-ap
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Nää itsensä kehumiset ilman katetta on noissa jutuissa normaalia kun ei muuten huomiota saa. Kliseisin on tämä tumma ja tulinen termi jota ruvettiin käyttämään jos oli edes vivahdus tummempaan päin. Muuten voi olla ihan lapanen luonteeltaan.Kun sanotaan että käy salilla, riittää että muutaman kerran vuodessa on siellä käynyt katsomassa yms
Ehkä se on niin. Luulen kyllä, että jotkut myös oikeasti kuvittelevat näyttävänsä samalta kuin 20 vuotta sitten.
Ne ottavat mallia naisten profiileista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mutta kyllä oikeasti sporttinen ihminen jaksaa paljon paremmin, eikä homma mene ähellykseksi. Sporttinen kroppa on mun mieleen ihan muutenkin. Itsekin olen timmi.
-ap
Tottakai se on visuaalisesti kiihottavampaa, mutta kestävyys ja jaksaminen on itselläni vain parantunut iän myötä. Silloin kun olin nuorempi se sporttinen, niin laukaus lähti minuutissa ja sen jälkeen ei enää olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Tunnetusti tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Pätee erityisen hyvin ns. "naistenmiehissä". Pelimiehet ei pidä itsestään mitään ääntä, mutta naisia riittää ja entiset haluaa uudestaan. Näitä on nähty. Oikeat pelimiehet on yleensä niitä, jotka näyttää ja on muuten kilttejä miehiä, mutta teot naisten kanssa on jotain ihan muuta. Joskus tuli vierestä seurattua kuin olin miesvaltaisella alalla töissä. Niistä pätevimmistä ei olisi millään uskonut, kun eivät ikinä inahtaneetkaan mitään. Vasta ajankanssa tarkkailemalla selvisi.
Kyllä naisetkin kertovat olevansa urheilullisia ja sitten paino on 80kg.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin kertovat olevansa urheilullisia ja sitten paino on 80kg.
Ei minulle oli ikinä sattunut. Kyllä naisten kuvaukset ovat sattuneet. Hiusten väri joillakin vaihtunut
-ap