Nyt se tieto tuli, poikamme jää alle 170 senttiseksi :(
Olisipa jotain rohkaisevia sanoja hänelle. :(
Vielä sentään usea vuosi ennen murrosikää kun tuo sitten iskee kuin vasten kasvoja.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pojalle tulee vielä pariutumisongelmia.
Tosielämässä lyhyille miehille on vientiä, mutta tietenkään palstan inselisetien mielestä maailmassa ei ole vientiä kuin laatikkoleuka-kirurgeille.
Uskokaa nyt, setäset, että pituutenne ei ole ongelma. Naamanne ei ole ongelma. Tulotasonne ei ole ongelma. Naisviha on ongelma.
Minulla ei ole ongelmia viennin kanssa, mutta on todella epärehellistä väittää, että pituus ei vaikuttaisi pariutumismahdollisuuksiin.
Miehellä lyhyys on vähän kuin naisilla pienet rinnat. Jää pois kaikki "uuh lääh jymylollot"-miehet. Kauhea kohtalo.
eri
Suominaiselle ei lyhyt mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä lyhyille miehille on vientiä, mutta tietenkään palstan inselisetien mielestä maailmassa ei ole vientiä kuin laatikkoleuka-kirurgeille.
Uskokaa nyt, setäset, että pituutenne ei ole ongelma. Naamanne ei ole ongelma. Tulotasonne ei ole ongelma. Naisviha on ongelma.
Minulla ei ole ongelmia viennin kanssa, mutta on todella epärehellistä väittää, että pituus ei vaikuttaisi pariutumismahdollisuuksiin.
Miehellä lyhyys on vähän kuin naisilla pienet rinnat. Jää pois kaikki "uuh lääh jymylollot"-miehet. Kauhea kohtalo.
eri
Ei todellakaan ole mitenkään vertailtavissa. Miehet tykkää kaikenkokoisista rinnoista.
Maailmassa on monia miehiä, joilla on karismaa kaataa naisia transsiin ilman ylimääräisiä senttejä. Miesten pituus on tärkeää vain vauva-palstalla, muualla ratkaisee miehen taidot, hyveet tai persoonallisuuden piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Sehän on vaan hyvä. Tyhmät karsiutuu ja fiksummat löytää toisensa.
Minusta piti tulla 169 cm, olen nyt 184 cm.
M 57 v.
Eli ennusteet on ennusteita..
Kauniille nuorille naisille avataan ovi, tarjotaan kahvia ja kehutaan kauniiksi ;DDDD
Eikä nimi pääse unohtumaan. Työsuhdekin jatkuu "harjoittelun" jälkeen.
Hönöstelijöihin ei kannata paukkujaan tuhlata. Hönöt lisääntykööt keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kaikki suurmiehet ovat kautta aikain olleet pieniä miehiä.
Napoleonia on sanottu lyhyeksi. Oli kuitenkin aivan keskimittainen sen ajan miehiin verrattuna.
Mitä sen on väliä, siis oikeasti, miten pitkä joku on?
Lyhyempi mies on aivan tasavertainen noustuaan lompakkonsa päälle. Tämä koroke on monelle naiselle kaiken muun korvaava.
Vierailija kirjoitti:
Minusta piti tulla 169 cm, olen nyt 184 cm.
M 57 v.Eli ennusteet on ennusteita..
Minustakin piti tulla sun mittainen, mutta jäin lopulta vajaat 10cm. Yleensä ennuste heittää alaspäin. Noi venähtämiset on harvinaisia, kun vanhemmat eivät ole kovin pitkiä itsekään eikä suvussa ole pitkiä henkilöitä....
Chaplin oli 165 cm ja naisia riitti liiankin kanssa.
Kyllä lyhyt mies kellistää pitemmänkin naisen.😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mulle kyllä pienet rinnat on aivan ok.
Vain alemmuudentuntoisille naisille miehen pituudella on merkitystä. Yrittävät nostaa sosiaalista pääomaansa miehen ulkoisella olemuksella. Haluavat nöyrästi ihaillen katsoa ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Naiset eivät juuri ikinä lähestyä miehiä noin vaikka miehet lähestyvät naisia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Ystäväni poika itki teininä lyhyyttään, äitinsä on reilu 150 cm ja isä vajaa 170 cm. Mutta niin vaan poika alkoi venähtää ja on nyt parikymppinen, melkein 190 cm pitkä tyyppi.
Onko isä biologinen isä?
Hönön ukko päässyt pukille ;p
Influencer on 45-vuotias eikä ole päässyt pukille vielä kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Kauniille nuorille naisille avataan ovi, tarjotaan kahvia ja kehutaan kauniiksi ;DDDD
Eikä nimi pääse unohtumaan. Työsuhdekin jatkuu "harjoittelun" jälkeen.
Hönöstelijöihin ei kannata paukkujaan tuhlata. Hönöt lisääntykööt keskenään.
Kauneus annetaan jo syntymässä. Osa ei vielä 30 - vuotiaana ole naimisissa, koska ruma on ruma
Hönön ukko päässyt pukille ;p