Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se tieto tuli, poikamme jää alle 170 senttiseksi :(

Vierailija
09.07.2022 |

Olisipa jotain rohkaisevia sanoja hänelle. :(

Vielä sentään usea vuosi ennen murrosikää kun tuo sitten iskee kuin vasten kasvoja.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pojalle tulee vielä pariutumisongelmia.

Tosielämässä lyhyille miehille on vientiä, mutta tietenkään palstan inselisetien mielestä maailmassa ei ole vientiä kuin laatikkoleuka-kirurgeille.

Uskokaa nyt, setäset, että pituutenne ei ole ongelma. Naamanne ei ole ongelma. Tulotasonne ei ole ongelma. Naisviha on ongelma.

voihan lyhytkin mies olla laatikkoleuka-kirurgi, joten sillä on vientiä

Vierailija
62/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei tule koskaan saamaan pildeä. :(

Jos ei, niin mistä luulet noita kääpiöitä tulevan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise

Dustin Hoffman

Al Pacino

Winston Churchill

Robin Williams

Daniel Radcliffe

Kit Harrington (aah)

jne jne jne

Näitä lyhyys ei haittaa koska on rahaa :) 

No eiköhän se pointti ollut ennemminkin siinä että nämä mainitut kaverit eivät luovuttaneet vaikkei mitään metriheikkejä olleetkaan. Jos ne olisivat jääneet rannalle ruikuttamaan lyhyyttään niin eivät olisi varmasti menestyneet lainkaan

Vierailija
64/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni veli, jolla on kaksossisko, sai armeijasta lykkäystä pienuuden vuoksi. Kun meni takaisin, oli jo 182 cm eli veljiäänkin pitempi (1950-luvulla, jolloin miehet olivat lyhempiä kuin nykyään).

Vierailija
65/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise

Dustin Hoffman

Al Pacino

Winston Churchill

Robin Williams

Daniel Radcliffe

Kit Harrington (aah)

jne jne jne

Näitä lyhyys ei haittaa koska on rahaa :) 

Ei kukaan noista ole rikkaana syntynyt. Lyhyt voi satsata älyyn, sivistykseen ja ammattitaitoon sekä omaan luonteeseensa, mikä ei ikinä onnistu teiltä surkeilta palstapaskoilta.

Vierailija
66/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on 170 cm. Mitähän tähän sanoisi, no silti mulukku.

Vierailija
67/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miestäni pidempi. Olen 175cm ja hän n. 172cm. Pituus ei ole meitä ikinä häirinnyt ja meillä on molemmilla hyvät urat ja lapsen saimme kun olin 29v. Surullista, miten ahtaasti osa ihmisistä ajattelee pituuden suhteen.

Vierailija
68/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 171 ja mies 184. Molemmat lapset onneksi myös pitkiä. Tytär 170 cm ja poika 186 cm

Heh heh

Paljonkos se Hönön 184cm ukko tienaakaan, tai olla 1600€ netto/kk. Pitkät miehethän yleensä ansaitsevat lyhyempiä enemmän ;)  Hönö ukko ja hönömpi akka ;ppppppp

Influencer on 170 cm pikkumies eikä kasva vaikka saisi lottovoiton.

On se surullista

Vierailija
69/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan ennuste noin 170 ja yli 180 reilusti 😃

Vierailija
70/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se poikasi valitettavasti ilman naista jää. Ei kelpaa lyhyet miehet millään. T. alle 170cm ikisinkku-mies

Vierailija
71/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 171 ja mies 184. Molemmat lapset onneksi myös pitkiä. Tytär 170 cm ja poika 186 cm

Heh heh

Paljonkos se Hönön 184cm ukko tienaakaan, tai olla 1600€ netto/kk. Pitkät miehethän yleensä ansaitsevat lyhyempiä enemmän ;)  Hönö ukko ja hönömpi akka ;ppppppp

On se surullista

Niin, ajattele vaikka influencer tekisi mitä elämässä niin pituutta ei tule lisää.

Ei auta salikäynnnit, ei mikään, pikkumies on pikkumies

Vierailija
72/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lauantai-iltana?

Kyllä, lääkäri soitti juuri kesken saunan lämmityksen. Puhelu tuli tuntemattomasta numerosta, ei olisi pitänyt vastata puheluun, koska meni viikonloppu pilalle.

Varmaan ne lääkärit tolleesti soitteleekin tuollaisissa tyhjänpäiväisissä asioissa.

Vierailija
73/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilija voi kysyä työpaikan kahvitauolla influencerin pituutta ja kauniit kesätöissä olevat nuoret naiset nauravat influencerille, kun se on pikkumies.

Vierailija
74/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se poikasi valitettavasti ilman naista jää. Ei kelpaa lyhyet miehet millään. T. alle 170cm ikisinkku-mies

Tiedän useamman pätkän miehen ja ilman ei ole tarvinnut olla kovinkaan pitkiä aikoja.

Vierailija
75/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuli tieto? Kääpiövirastostako?

Vierailija
76/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh

On se surullista

Heh, on se HÖNÖ

Vierailija
77/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh

Hih 

kaksi pitkää älykääpiötä yhtyy ---------> kaksi pitkää tyhjäpäätä syntyy

Vierailija
78/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönölle tuli kiire liputtamaan ketjua. Ei mennytkään Hönön laskelmien mukaan, vaan meni ihan  hönöttelyksi ;DDDDDDDDDDD

Vierailija
79/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se vaikeaa myöntää itselleen, että syy naisenpuutteseen on ihan joku muu kuin pituus.

Oma poikani on alle 170 cm. Ihana (poikaa pidempi) tyttöystävä/avovaimo löytyi jo 18-vuotiaana, eikä poika sitäkään ennen ollut ilman tyttöseuraa. Poika on aina ollut sinut pituutensa kanssa. Oli aina luokkansa pienin poika koulussa. Kavereita on paljon ja selvästi on pidetty tyyppi.

Vierailija
80/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Ystäväni poika itki teininä lyhyyttään, äitinsä on reilu 150 cm ja isä vajaa 170 cm. Mutta niin vaan poika alkoi venähtää ja on nyt parikymppinen, melkein 190 cm pitkä tyyppi.

Onko isä biologinen isä?