Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se tieto tuli, poikamme jää alle 170 senttiseksi :(

Vierailija
09.07.2022 |

Olisipa jotain rohkaisevia sanoja hänelle. :(

Vielä sentään usea vuosi ennen murrosikää kun tuo sitten iskee kuin vasten kasvoja.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Miksi kaikkien pitäisi olla 180 cm pitkiä? Naisiakin on paljon alle 160 cm moni heistä ei halua pitkää miestä

Vierailija
22/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katastrofiajat koittavat pienet jäävät paremmin eloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi kaikkien pitäisi olla 180 cm pitkiä? Naisiakin on paljon alle 160 cm moni heistä ei halua pitkää miestä

Ai missä, Thaimaassa? 

Vierailija
24/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Tunnen useita alle 170-senttisiä miehiä ja ihan normaalin itsetunnon ovat onnistuneet kasvattamaan itselleen. Sanotaan nyt vielä sekin, että kuumin tuntemani tyyppi on alle 170 cm. Ei karisma ole pituudesta kiinni.

Terveisin 175 senttinen nainen..

Miehen pituus vaikuttaa mahdollisuuksiin jo ennen kuin ehtii avaamaan suunsa.

Vierailija
25/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tiedätkö, että on monia vanhempia, jotka saavat kuulla lapsensa olevan vaikeasti sairas tai vammainen. Että lapsi ei koskaan pysty itsenäisen aikuisen elämään, että jonkun on aina pidettävä hänestä huolta kuin pienestä lapsesta. Mieti miltä se tuntuu, ajatella miten lapselle sitten käy kun itse ei enää vanhuuttaan pysty hänestä huolehtimaan.

Vaikka trollihan sinä ap olet.

Vierailija
26/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskitytte tarjoamaan nyt hänelle erityisen ravitsevaa ruokaa ja sitten puhutte siitä ettei koskaan tupakoi tai edes kokeile sitä, koska se häiritsee pituuskasvua.

Vierailija
27/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille Rydman on saavuttanut mainetta 168 cm varrellaan.

Vierailija
28/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Tunnen useita alle 170-senttisiä miehiä ja ihan normaalin itsetunnon ovat onnistuneet kasvattamaan itselleen. Sanotaan nyt vielä sekin, että kuumin tuntemani tyyppi on alle 170 cm. Ei karisma ole pituudesta kiinni.

Ehkä joidenkin ihmisten parissa ulkonäkö on ainoa kriteeri parinvalinnalle, mutta sitä nyt voi jokainen kohdallaan miettiä, kuinka pitkälle sellainen suhde kantaisi ylipäätään. Epäilen, ettei siinä menetä kovin paljoa jos jo alkuvaiheessa pois jää tällaiset vain ja ainoastaan mittanauhalla kumppania etsivät.

Vierailija
29/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätiä mitiä!

Miehen tärkein ominaisuus on karisma. 

Sen sijaan jos mies on pitkä ja tyhmä, se HÖNÖys vaan korostuu ;p

Vierailija
30/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani kasvuennuste oli 168 cm kaikki vuodet ennen murrosikää. Hänestä tuli 185 v.

Vierailija
31/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä lujasti kasvuiässä, niin kyllä sitä pituutta tulee.

Vierailija
32/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani kasvuennuste oli 168 cm kaikki vuodet ennen murrosikää. Hänestä tuli 185 v.

185v? kyllä on vanha!

Vierailija
33/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan piti tulla 164 pituiseksi, nyt aikuisena hän on 178cm.

Vierailija
34/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kannattaa nyt syödä ravinnerikasta ruokaa ja paljoa, toivoa on kasvaa vielä.

Vierailija
35/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pojalle tulee vielä pariutumisongelmia.

Vierailija
36/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näin vaihteeksi vittuillaan lyhyemmille miehille?

Vierailija
37/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise

Dustin Hoffman

Al Pacino

Winston Churchill

Robin Williams

Daniel Radcliffe

Kit Harrington (aah)

jne jne jne

Vierailija
38/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joidenkin ihmisten parissa ulkonäkö on ainoa kriteeri parinvalinnalle, mutta sitä nyt voi jokainen kohdallaan miettiä, kuinka pitkälle sellainen suhde kantaisi ylipäätään. Epäilen, ettei siinä menetä kovin paljoa jos jo alkuvaiheessa pois jää tällaiset vain ja ainoastaan mittanauhalla kumppania etsivät.

Ulkonäkö on yleinen deal breaker, vaikka se ei yleensä ole ainoa kriteeri. Se miltä näytät vaikuttaa siihen miten muut ihmiset sinut näkevät ja miten tulkitsevat puheesi. Itse olin ennen lyhyt finninaama ja minua pidettiin ujona, mutta nyt olen pitkä ja komea, joten minua pidetään ylimielisenä.

Vierailija
39/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pojalle tulee vielä pariutumisongelmia.

Tosielämässä lyhyille miehille on vientiä, mutta tietenkään palstan inselisetien mielestä maailmassa ei ole vientiä kuin laatikkoleuka-kirurgeille.

Uskokaa nyt, setäset, että pituutenne ei ole ongelma. Naamanne ei ole ongelma. Tulotasonne ei ole ongelma. Naisviha on ongelma.

Vierailija
40/101 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla yksi mies, joka näitä aloituksia tekee. Huono itsetunto. Vaikka olisit 2m pitkä, ei se luonnetta miksikään muuta. Kun on tarpeeksi itseluottamusta ja sitä kuuluisaa karismaa, ei ole pituudella väliä. Mutta jos jumittaa tuossa yhdessä ajatuksessa "olen liian lyhyt", ei varmasti saakaan seuraa. Se epätoivoisuus paistaa läpi. 

Mun exä oli tasan samanpituinen kuin minä, 168cm. Mutta niin hyvä tyyppi! Kiltti ja komea. Erottiin ihan vain siksi kun mentiin niin nuorena naimisiin, 20v, ja sitten "aikuisena" tajuttiin, että halutaan vähän eri asioita. Ystävinä erottiin. Tämä mies on sittemmin mennyt naimisiin ja sai kaksi lastakin. Hänen uraansa olen seuraillut, hienosti pärjää omalla alallaan. Pituutta ei ole tullut yhtään lisää.