Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen
Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.
Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.
Älä yhtään siinä valita vaan jumppaa se rakosi kuntoon.
Heti kun oot itse treenannut hauikses kuntoon.
Juu, hauiksen kokohan korreloi yhtä vahvasti hyvän seksin kanssa pillun tiukkuus. Teidän messuhallien kannattais jumpata ihan ensimmäisenä se itsetunto kuntoon, niin ei tarvis mökeltää kaikkia ketjuja täyteen moisia vajaamielisyyksiä.
Terv. todella suuri hauislihas
Onneksi naapurissanne asuu Manu isolla M: llä niin vaimosi saa kunnon kyytiå.
Kyllä se palautuu.. Usko pois! Ihan hyvin on värkki pelannut 3:n yli 4 kiloisen lapsen jälkeen. Sun synnytyksestä on niin vähän aikaa vielä..
On se vaan kumma miten mies laukeaa vieläkin alle kahden minuutin, vaikka synnytyksiä on takana useita. En todellakaan ole jumpannut.. Olisikin tullut kestoaikaa enemmän, mut ei ni ei..
Kaalimato auttaa suakin. Ei muuta kun messevä kumimuna tilaukseen. Kokoja on tosi monia. Kyllä sieltä apu löytyy.
Täällä sanotaan ettei naiset nauti panemisesta, joten tämä ketju hämmentää. Miksi te valehtelette?
Tämä palsta on kokemattomien peelojen paikka, jossa on aivan uskomattomia ongelmia jotka olisi korjattavissa tosi helposti jos olisi yhtään mielikuvitusta ja yritystä. Ihmiset ei osaa eikä tajua seksistä mitään. Menkää suomi24:lle, sielläkin puhutaan enemmän normaalista, toimivasta seksistä joka on ilonaihe kuten pitääkin. Tää paikka on täynnä täys tumpeloita.
<- ja siis tuo vastaukseni oli siis edelliselle viestin kirjoittajalle ei ap:lle!
Vaimoni tuntuu erittäin hyvältä kahden alatiesynnytyksen jälkeen, vaikka esikoisen kanssa tulikin repeämä ja tikkejä. Tietenkin meni aikaa, ennen kuin edes yritimme seksiä.
Mutta nyt, kun kuopuskin alkaa olla jo iällä, harrastamme parempaa seksiä kuin koskaan aikaisemmin. Vaimo on kiihkeä, hänen suhteensa seksiin on mutkattomampi, ja olemme löytäneet aidosti sellaisia juttuja, joista hän tykkää ja jotka tuottavat nautintoa. Myös kommunikaatio seksin osalta on parantunut.
Yksi sellaisista asioista, jotka ovat muuttuneet entiseen nähden on se, että häntä käsin hyväillessäni hänen sisälleen sekä mahtuu enemmän sormia että hän myös nauttii siitä, kun "venytän" häntä lempeästi. Yleensä silloin orgasmi on tullut hyvin nopeasti ja ollut voimakas.
Vierailija kirjoitti:
vaiettu salaisuus, nainen saa heittää hyvästit nautinnoilleen synnytyksen myötä
Ei niin, siksi vaihdoin naista. Tai olisi se kai tuntunut, mutta sitä ei enää ollut. Asenne, kun minä en nauti, et nauti sinäkään taisi olla eron suurin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, siksi vaihdoin naista. Tai olisi se kai tuntunut, mutta sitä ei enää ollut. Asenne, kun minä en nauti, et nauti sinäkään taisi olla eron suurin syy.
Mitä teit saadaksesi hänet nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit saadaksesi hänet nauttimaan?
En mitöän kun hän yksipuolisella päätöksellä lopetti seksin harrastamisen. Aiemmin tein tehnyt kaiken mitä hän halusi. En halua olla suhteessa itsekkään ihmisen kanssa jonka päähän ei sovi kuin oma nautinto. Jos rakastaa toista, niin luonnollisesti huolehtii tämän seksuaalisista tarpeista, tai sitten kehottaa hoitamaan ne muualla. On todella itsekästä lopettaa toisen ihmisen seksielämä vain siksi, että itseä ei nyt satu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.
Älä yhtään siinä valita vaan jumppaa se rakosi kuntoon.
Se rako sentään tiivistyy jumpalla toisin kuin nakki ei kasva millään.
sinä et tiedä mitään pelkkä taukokin kasvattaa samoin arginiinin aineet
Tosi pian olette aloittaneet yhdynnät. Synnytyksestä palautuminen ja halujen palaaminen vie usein sen vuoden. Ei sitä yhdyntää kannata heti aloittaa.
Mä rupesin jostain syystä nauttimaan kunnolla seksistä vasta synnytysten (2) jälkeen. Tosin pääsin aika vähällä, ei repeillyt paikat.
Se rako sentään tiivistyy jumpalla toisin kuin nakki ei kasva millään.