Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen

Vierailija
08.07.2022 |

Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.

Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti täällä seksillä taas tarkoitetaan vaan sitä yhdyntää. Minä kun sain 28 tunnin jälkeen 4,5 kiloisen ja ommeltiinhyvin sitten kun kerkesivät Eipä ole ollut ongelmia. Mutta mun mies teki mulle orgasmeja jo ihan parin viikon jälkeen, mutta ei sinne kalua tungettu tietenkään. Ja voihan sitä miestäkin hoidella muutoinkin kuin pillun sisällä!

Joku täällä puhui "laitteesta", no äsken laite testattu, mies vaan vähän lisäsi "CRCeetä" ja hyvin onnistui. no problem.

Hienoa toimintaa! Moni täällä ei halua mitään seksiä raskauden aikana, puhumattakaan siitä että tyydyttäisivät miehensä muuten kuin "antamalla panna". Teillä varmaan myös seksi ja parisuhde jatkuu, toisin kuin monilla palstan mammoilla.

Vierailija
242/242 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa toimintaa! Moni täällä ei halua mitään seksiä raskauden aikana, puhumattakaan siitä että tyydyttäisivät miehensä muuten kuin "antamalla panna". Teillä varmaan myös seksi ja parisuhde jatkuu, toisin kuin monilla palstan mammoilla.

Juu toimii oikein hienosti! Meillä on seksiä kyllä jokapaäivä, ja se on ihanaa! Suhde on hyvä ja pitkäaikainen jo. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan