Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen

Vierailija
08.07.2022 |

Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.

Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sopivan suuruisesta dildosta apua palautumisen ajaksi?

Miehelle? - varmasti olisi jos tykkää eturauhasen stimulaatiosta!

Eikös tässä ollut puhe synnyttäneen naisen nautinnosta?

Miten siihen liittyvät dildot?

Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.

No anna sinä sitten tämä vibravinkki. :) mä ajattelin, että peniksenjatke tai dildo korvaa munan yhteisissä hetkissä, tai oli siis eka mikä tuli mieleen.

Tehdään jatkossa niin että sinä et anna yhtään seksivinkkiä: kenellekään.

Vierailija
142/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.

No anna sinä sitten tämä vibravinkki. :) mä ajattelin, että peniksenjatke tai dildo korvaa munan yhteisissä hetkissä, tai oli siis eka mikä tuli mieleen.

Oletko ap? Jos et, niin mitä virkaa tuolla kommentilla oli tässä hänen aloittamassaan ketjussa? Vai ootko vaan yks näistä hylkiöistä joiden mielestä naisten nautinnot pitää estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla käy paremmin, toisilla huonommin. En halua vähätellä vaivaa, mutta ei tuosta kannata tehdä elämää suurempaa ongelmaa jos sille ei vaan mitään voi. Ehkä joku leikkaus on mahdollinen, mutta kai sekin voi tuntoon vaikuttaa? Kaikenlaisilla värkeillä seksiä harrastetaan. Mieti esimerkiksi miehiä, joilla on todella pieni penis, ei sitä tuntumaa ole saanut ikinä. Ja olen itse myös synnyttänyt nainen.

Ainoastaan naisille annetaan ohje tyytyä huonoon tilanteeseen loppuelämän ajaksi. Kuvitelkaapa jos mies kysyisi mitä tehdään, kun vaimolla niin iso pillu etten tunne mitään? Olisiko miesten vastaus hänelle "Älä tee elämää suurempaa ongelmaa asiasta jolle ei mitään voi?" No eipä ole tuollaista kommenttia miehille annettuna tullut vastaan! Aika monta muuta vastausta tulee mieleen. Tää maailma on polvillaan miehen seksitarpeiden edessä. Feministit hoi!

Vierailija
144/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaiettu salaisuus, nainen saa heittää hyvästit nautinnoilleen synnytyksen myötä

Ja mies. Synnyttäneen toosa on ku mulkkua uima-altaassa huljuttelis.

Kummasti se synnyttäneen toosa näkyy kelpaavaan kun joissakin perheissä lapsia laitetaan heti alulle kun edellinen syntynyt.

Kelpaaminen ei ole vielä laadun tae. Seurusteleehan jotkut lihavien ja rumienkin kanssa. Se on otettava, mihin omat rahkeet riittää.

Hiljaa. Liuta lapsia on todiste miehen jatkuvasta nautinnosta. Sen hyväksi ei silloin onneksi tarvi tehdä mitään.

Vierailija
145/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Jos et, niin mitä virkaa tuolla kommentilla oli tässä hänen aloittamassaan ketjussa? Vai ootko vaan yks näistä hylkiöistä joiden mielestä naisten nautinnot pitää estää?

Olen osaaja ja tiedän mitä neuvoja milloinkin tulee arvostaa ja mitkä postaukset ovat perseilyä.

Vierailija
146/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä oli sinun vastauksesi ap:lle?

Vierailija
147/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt oli kysymys hänen nautinnostaan.

Vierailija
148/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaiettu salaisuus, nainen saa heittää hyvästit nautinnoilleen synnytyksen myötä

Ja mies. Synnyttäneen toosa on ku mulkkua uima-altaassa huljuttelis.

Kummasti se synnyttäneen toosa näkyy kelpaavaan kun joissakin perheissä lapsia laitetaan heti alulle kun edellinen syntynyt.

Kelpaaminen ei ole vielä laadun tae. Seurusteleehan jotkut lihavien ja rumienkin kanssa. Se on otettava, mihin omat rahkeet riittää.

Hiljaa. Liuta lapsia on todiste miehen jatkuvasta nautinnosta. Sen hyväksi ei silloin onneksi tarvi tehdä mitään.

Liuta lapsia 2020-luvulla on merkki alemmasta sosiaaliluokasta ja heikosta harkintakyvystä.

Vierailija
149/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä oli sinun vastauksesi ap:lle?

Vastaukseni on: ei se tuota ole loppuun asti.

4kk:n aikana eli imettäessä hormonitoiminta ei ole vielä naista hedelmälliseksi valmisteleva.

Vierailija
150/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juupajuu.

Vierailija
151/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juupajuu.

Sanoo poju törmättyään totuuteen.

Vierailija
152/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi.

Kannattaa ottaa halliutuneen vaimon tilalle kaikkialta tiukka nuori ja näpsäkkä rakastaja, jolla ei ole raskausarpia, imetyksen veltostuttamia patalappuja ja synnytyksen runtelemaa toosaa. Pysyy suhde kunnossa, kun saa täyttää miehiset perustarpeensa muualla.

Ihmettelen vakavissani, miten tämä ei ole yleinen käytäntö. Naisia on kuitenkin enemmän kuin miehiä ja toisille naisille sopii hyvin synnyttäjän ja hoivaajan rooli, siinä missä toiset ovat luonnostaan kiihkeitä rakastajia

Nimimerkillä, meillä toimii erittäin hyvin.

Vierailija
153/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi.

Kannattaa ottaa halliutuneen vaimon tilalle kaikkialta tiukka nuori ja näpsäkkä rakastaja, jolla ei ole raskausarpia, imetyksen veltostuttamia patalappuja ja synnytyksen runtelemaa toosaa. Pysyy suhde kunnossa, kun saa täyttää miehiset perustarpeensa muualla.

Ihmettelen vakavissani, miten tämä ei ole yleinen käytäntö. Naisia on kuitenkin enemmän kuin miehiä ja toisille naisille sopii hyvin synnyttäjän ja hoivaajan rooli, siinä missä toiset ovat luonnostaan kiihkeitä rakastajia

Tämä on sinun vastauksesi ap:lle?

Vierailija
154/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi.

Antaa miehelle luvan hankkia rakastajan ja elää itse ilman seksiä, kun se ei miltään enää tunnu eikä siihen ole intressiä.

Vierailija
155/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa on muuten helppo kiristää toisin kun se prinssinakki se on ja pysyy ikuisesti iän myötä toki kutistuu vielä lisää.

Vierailija
156/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toosa on muuten helppo kiristää toisin kun se prinssinakki se on ja pysyy ikuisesti iän myötä toki kutistuu vielä lisää.

Totta! Puristaa vaan kullia lantionpohjanlihaksilla ja thats it!

Vierailija
157/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi.

Antaa miehelle luvan hankkia rakastajan ja elää itse ilman seksiä, kun se ei miltään enää tunnu eikä siihen ole intressiä.

Ai miten niin ei ole intressiä? Miksi naiset sen enempää kuin miehet haluaisivat luopua seksuaalisesta nautinnosta? Ei kai ne hermosolut siellä mihinkään häviä vaikka paikat löytyisikin, tarvitaan vaan sisään jotain suurempaa jotta saadaan sama stimulaatio. Itse en kannata parinvaihtoa seksuaalisen epäsopivuuden vuoksi vaan apuvälineitä, esim. seksileluja.

Vierailija
158/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on. Nautinto loppuu synnytykseen.

Eipä meillä loppunut. Tiukkaa yhä on ja monesti. Eipä ole valittamista.

Synnyttäneen alapää ei ole tiukkaa nähnytkään.

Enpä tiedä millasiin alapäihin sinä olet törmännyt. Vetele sinä väljää, niin minä nautin tiukasta ja jumpatusta vaosta. Kyllähän semmoinen väljä vako olisi seksin tappaja.

Ilmeisesti olen niitä harvoja ihmisiä, joka saa tiukkaa ja synnyttänyttä vakoa.

Vierailija
159/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.

Älä yhtään siinä valita vaan jumppaa se rakosi kuntoon.

Vierailija
160/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.

Älä yhtään siinä valita vaan jumppaa se rakosi kuntoon.

Heti kun oot itse treenannut hauikses kuntoon.