Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen
Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.
Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.
Kommentit (228)
Minä teidän kaiken miesten seksualisuudesta, olenhan ollut lukuisten miesten kanssa, eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Minä teidän kaiken miesten seksualisuudesta, olenhan ollut lukuisten miesten kanssa, eikö niin.
Saathan sä niin kuvitella. Mutta tuskin nyt sentään kaikkien. Ainakaan minä en halua saada orgasmia nainnin yhteydessä käsihommana. En todellakaan. Minä haluan ampua lastit supistelevan pillun syövereihin.
Minä sen sijaan tunnen vain oman seksuaalisuuteni enkä väitä tuntevani muiden miesten seksuaalisuutta. Mutta mitä tästä jauhamaan kanssasi. Tyhjä arpahan se taas olisi.
Hyviä hinkkaushetkiä sinulle ja klitoriksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saathan sä niin kuvitella. Mutta tuskin nyt sentään kaikkien. Ainakaan minä en halua saada orgasmia nainnin yhteydessä käsihommana. En todellakaan. Minä haluan ampua lastit supistelevan pillun syövereihin.
Minä sen sijaan tunnen vain oman seksuaalisuuteni enkä väitä tuntevani muiden miesten seksuaalisuutta. Mutta mitä tästä jauhamaan kanssasi. Tyhjä arpahan se taas olisi.
Sinähän juuri julistit tietäväsi milltä naisista tuntuu, kun ole heidän kanssaan pelehtinyt. Toisinkopäin se ei sitten menekkään niin!. Ja kiitos vaan mies on tännän antanut jo monet orgasmit nainnin lisäksi. Järisyttäviä olleetkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän juuri julistit tietäväsi milltä naisista tuntuu, kun ole heidän kanssaan pelehtinyt. Toisinkopäin se ei sitten menekkään niin!. Ja kiitos vaan mies on tännän antanut jo monet orgasmit nainnin lisäksi. Järisyttäviä olleetkin!
No niinhän mä tiedänkin. Mutta en ole väittänyt tietäväni kaikkien naisten kohdalta. Sanoin tietäväni asian sua paremmin. Miksi sä et ymmärrä, mitä sä luet? Sun luetun ymmärrys on ihan eskariluokkalaisen tasolla. Olet siellä suljetulla välillä ihan syystä.
Taitaa sun juttusi useita orkuista olla ihan satuja, kun olet aina noin kiukkuinen. Ei kukaan hyviä orkkuja saava jaksa aina kiukutella tuolla tavalla.
Olisit pyytänyt sektiota löysä pimppa. Nyt lähtee mies nussuttelemaan vieraita naisia, kun oman eukon vitura pilattu. Valmistaudu yksinhuoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit pyytänyt sektiota löysä pimppa. Nyt lähtee mies nussuttelemaan vieraita naisia, kun oman eukon vitura pilattu. Valmistaudu yksinhuoltajaksi.
Oletko ihan tyhmä. Ja sinussako tiivistyy joidenkin miesten asenne naisiin.
On se KH päässyt avohoitoon. Tervetuloa taas joukkoomme. Eiköhän tässä taas jotain kivaa saada aikaiseksi.
Mistä tiedän tämän? Kirjoitusvirheistä, toistuvista kirjoitusvirheistä. Lisäksi nuo "kaikki miehet" sloganit.
Olen tän aiemminkin sulle jo sanonut, että tiedän naisten nautinnoista sinua enemmän. Miksi? Koska olen ollut sinua useamman naisen kanssa sängyssä. Siksi. Joten kaltaiseni miehet voivat ihan hyvin puhua naisien nautinnoista. Sinä vai omastasi.