Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen

Vierailija
08.07.2022 |

Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.

Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa on kaljamahanen ukko jolla on nysä,eihän siitä seksistä voi tulla mitään!!! Jokainen ylimääränen rasvakilo vielä lyhentää nysää entisestään.

Laihduttakaa äijät oikeesti!

Vierailija
162/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli synnytyksen jälkeen sama ongelma. Kokeiltiin mieheni ehdotuksesta fistingiä (nyrkkipano) ja ette usko kuinka ihanaa se on! Nyt ollaan harrastettu fistingiä jo yli 5 vuotta ja sisään mahtuu mieheni molemmat nyrkit. Saan uskomattomia orgasmeja! Suosittelen kaikille naisille, mutta muistakaa käyttää liukuvoidetta tai ceridalöljyä jos oma vagina ei kostu tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti91=veeti18v

Menepäs takasin laudalle

Vierailija
164/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, nyrkkihän juuri on yksi ratkaisu isontuneeseen vaginaan. Taidat itse olla naisten nautintoa vastustava veeti. Kukaan ei täällä pakota ketään mihinkään, vaan ainoastaan annetaan vinkkejä ja vastataan aloitukseen. Aina voi kokeilla!

Vierailija
165/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.

Älä yhtään siinä valita vaan jumppaa se rakosi kuntoon.

Heti kun oot itse treenannut hauikses kuntoon.

Juu, hauiksen kokohan korreloi yhtä vahvasti hyvän seksin kanssa pillun tiukkuus. Teidän messuhallien kannattais jumpata ihan ensimmäisenä se itsetunto kuntoon, niin ei tarvis mökeltää kaikkia ketjuja täyteen moisia vajaamielisyyksiä.

Terv. todella suuri hauislihas

Vierailija
166/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höps, nyrkkihän juuri on yksi ratkaisu isontuneeseen vaginaan. Taidat itse olla naisten nautintoa vastustava veeti. Kukaan ei täällä pakota ketään mihinkään, vaan ainoastaan annetaan vinkkejä ja vastataan aloitukseen. Aina voi kokeilla!

Tämä on ihan hyvä vinkki, kunhan nainen sitten muistaa hoitaa miehelle hekuman esim. tiukalla fleshlightillä tai elävällä rakastajattarella myös.

Vierailija
167/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaisin värkkini löystyneen kävisin tikkaamassa sen kuntoon,ei ongelmaa. Ja edelleenkään prinssinakkeihin en koskisi.

Vierailija
168/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluisi tuntua ennen synnytystäkään. Nautinto on miehen oikeus ja miehen tyydytys naisen velvollisuus.

Vierailija
169/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaisin värkkini löystyneen kävisin tikkaamassa sen kuntoon,ei ongelmaa. Ja edelleenkään prinssinakkeihin en koskisi.

Ihmettelen miestä joka koskee sinuun, oli se kullin koko mikä hyvänsä, kun sinulta edes välimerkkien oikeaoppinen käyttö ei näytä luonnistuvan ja ymmärrys ihmisanatomiastakin on korkeintaan auttavalla tasolla.

Vierailija
170/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.

Juu, hauiksen kokohan korreloi yhtä vahvasti hyvän seksin kanssa pillun tiukkuus. Teidän messuhallien kannattais jumpata ihan ensimmäisenä se itsetunto kuntoon, niin ei tarvis mökeltää kaikkia ketjuja täyteen moisia vajaamielisyyksiä.

Terv. todella suuri hauislihas

Tasa-arvo on naiselle hyvän seksin kannalta tärkeää. Molempien täytyy satsata jos toivoo toiselta myönteistä seksiasennetta.

Vierailija
171/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäiti91=veeti18v

Menepäs takasin laudalle

Täällä kaikki on Veetejä. Kaikki aikuiset ovat siirtyneet laudalle tai Kaksplussaan ellet satu tietämään.

Vierailija
172/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuuluisi tuntua ennen synnytystäkään. Nautinto on miehen oikeus ja miehen tyydytys naisen velvollisuus.

No niin, tulihan se sieltä lopulta selväksi suomeksi 😅 Helpottiko?

Vierailija
173/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kova paikka pienimunasille kun todellakin tajuavat että sen naisen pimperon saa kiristettyä ja helposti,ei ole kummonen operaatio! Ja naisella on vara valita,ja kukaan ei valitse pientä vaikka pillu on kuinka kireä.

Vierailija
174/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa on kaljamahanen ukko jolla on nysä,eihän siitä seksistä voi tulla mitään!!! Jokainen ylimääränen rasvakilo vielä lyhentää nysää entisestään.

Ylipainoiset miehet liittyy ketjuun miten? Mitä sinä oikein sönkkäät, löysäpilluinen lihapulla?

Ylipaino lyhentää munaa.

"Lose weight

Being overweight can make a mans penis appear shorter as fat accumulates in the lower abdomen."

https://www.jodivine.com/blogs/sex-tips/my-partners-penis-is-too-small

Vierailija
175/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnossa on. En ole yhtä laiska kun sinä.

Vierailija
176/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset miehet liittyy ketjuun miten? Mitä sinä oikein sönkkäät, löysäpilluinen lihapulla?

Ja kuka pakottaa panemaan läskin kanssa? Vai etkö muuta saa?

Vierailija
177/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiinkos teidän klitorikset pois synnytyksissä, kun ette enää voi nauttia seksistä?

Vierailija
178/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua jutta naisten illoista,pakko kai se on sanoa että anneli tullut moneen suhteeseen mukaan :D  omaanki

Vierailija
179/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnossa on. En ole yhtä laiska kun sinä.

Nää tyypit jotka eivät osaa keskustella mistään ilman päänauontaa. Mitenkähän selviäisivät missään missä täytyy keskustella, kuten politiikassa, kun älyä ei riitä muuhun kuin eri mieltä olevan haukkumiseen läskiksi. Se olisi hauskaa seurattavaa.

Vierailija
180/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi.

Kannattaa ottaa halliutuneen vaimon tilalle kaikkialta tiukka nuori ja näpsäkkä rakastaja, jolla ei ole raskausarpia, imetyksen veltostuttamia patalappuja ja synnytyksen runtelemaa toosaa. Pysyy suhde kunnossa, kun saa täyttää miehiset perustarpeensa muualla.

Ihmettelen vakavissani, miten tämä ei ole yleinen käytäntö. Naisia on kuitenkin enemmän kuin miehiä ja toisille naisille sopii hyvin synnyttäjän ja hoivaajan rooli, siinä missä toiset ovat luonnostaan kiihkeitä rakastajia

Nimimerkillä, meillä toimii erittäin hyvin.

No höpö sinulla ole mitään naista.