Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen
Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.
Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on. Nautinto loppuu synnytykseen.
Eipä meillä loppunut. Tiukkaa yhä on ja monesti. Eipä ole valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäneen alapää ei ole tiukkaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäneen alapää ei ole tiukkaa nähnytkään.
Treenattu maturepillu on paras pillu. Himokas, sykkivä, lihaksikas.
Mä oon aina kuullut ja lukenut, että synnytykset parantaa naisen nautintoa. Löytyy g-pistekin paremmin ehkä vasta sitten.
Itse ainakin muutuin paljon himokkaammaksi synnytyksen jälkeen, ovulaatio jotenkin voimistui ihan uudella tavalla erottuvaksi.
Vauvafoorumin miehet ei oo normaaleja, ei niistä kannata välittää. Täällä roikkuu paljon yksinäistä, syrjäytynyttä (syystäkin syrjäytynyttä) mentaalia sakkia jolla on liikaa aikaa. Se on anonyymin foorumin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kuullut ja lukenut, että synnytykset parantaa naisen nautintoa. Löytyy g-pistekin paremmin ehkä vasta sitten.
Minä olen kokenut että noin se on, kahdenkin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut ihan päinvastaista ja onhan niitä tutkimuksiakin että seksi on naiselle vähemmän hyvää alatiesynnytyksen jälkeen.
Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.
Naiset, pistäkää ne miehenne ostamaan niin iso peniksen jatke että alkaa tuntua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut ihan päinvastaista ja onhan niitä tutkimuksiakin että seksi on naiselle vähemmän hyvää alatiesynnytyksen jälkeen.
No enpä ole itse sellaista tutkimusta nähnyt
Multa ainakin löytyi emättimen pohjukan a-piste vasta synnytysten jälkeen.
...Ja siis mies käyttämään sitä dildoa sinuun... Koska varmaan vaikea rentoutua ja itse käyttää dildoa munan korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sopivan suuruisesta dildosta apua palautumisen ajaksi?
Miehelle? - varmasti olisi jos tykkää eturauhasen stimulaatiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä ollut puhe synnyttäneen naisen nautinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siihen liittyvät dildot?
Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.
Huomaa kyllä taas, millaisen sovinistisen aivopesun äärellä seksiä koskevissa asioissa eletään. Naisten pitää muuttaa sitä tai tätä, jotta mies nauttisi enemmän. Naisen pitää jumpata, ehkäistä, laihduttaa, vietellä, imeä. Jos puutetta onkin esim. miehen värkin koossa, se on ensinnäkin ihan hirveän paljon pahempi häväistys sanoa ääneen kuin se, että naisen kropassa on jotain vikaa, ja toisekseen siinä tapauksessa kukaan ei tiedä mitä tehdä. Jos "vika" on naisessa, niin neuvoja kyllä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siihen liittyvät dildot?
Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.
No anna sinä sitten tämä vibravinkki. :) mä ajattelin, että peniksenjatke tai dildo korvaa munan yhteisissä hetkissä, tai oli siis eka mikä tuli mieleen.
Rekenteellinen koko ei todellakaan ole sama ennen ja jälkeen synnytyksen. Monella lapsen ulosrunnoutuminen venyttää sisältä niin peräsuolen kuin virtsarakon puolen ja laskeuttaa kohdunkaulan ja kohdun. Näihin ainut tehoava hoito on kirurginen leikkaus.