Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen

Vierailija
08.07.2022 |

Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.

Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha yltyy aina palstaa lukiessa.

Tajuaa mitä sikoja ukot on. Ymmärrän että niin moni nainen on nykyään bi.

No joo totta. Ihan kauheaa jos miehet väittää vastaan ja sanoo kokemuksesta, että naisten pillu ei mene pilalle synnytyksessä. Ihan kaueaa, että naiset saa rypeä itsesäälissään, varsikin he, jotka ei tee mitään synnytysten jälkeen ja syyttää sitten synnytystä kun pillu ei ole palautunut. 

Alatiesynnytys on se joka pilaa alapään eikä sitä millään jumpalla korjata. Suuaukko on suurentunut, joillakin puuttuu palasia ja sisämitat ovat venyneet, kudokset ylivenyttyneet. Se että nolot miehet dissaa naisia voi käsittää koska miehiä ei paljon järki päätä pakota mutta että joku nainen menee samaan. En voi käsittää.

Ps. Olen treenattu nainen. Sinne se hyvä seksi jäi synnytyssaliin ja pieni lapsi oli.

<

Sinä et ole sama kuin kaikki naiset. Pillu ei mene normisynnytyksissä päreiksi, pieni vekki välilihaan jos on  pitänyt  leikata ja sekin paranee nopeasti. Pillu ei veny ja jää venyneeksi synnytyksen jälkeen. Sopii kuukeloida jos ei usko. Emättimen rakenteellinen koko on juuri se mikä ole ennen synnytystä. Lihakset saattaa löystyä , mutta nekin palautuu aika nopeasti synnytyksen jälkeen. Voimistelu nopeuttaa sitä. 

Joten älä viitsi yleistää ja syöttää sontaa koko aikaa synnytysten pilaamista pilluista. Jos oikeasti olet nainen, mitä epäilen, niin et tunne kuin oman pillusi. 

Rekenteellinen koko ei todellakaan ole sama ennen ja jälkeen synnytyksen. Monella lapsen ulosrunnoutuminen venyttää sisältä niin peräsuolen kuin virtsarakon puolen ja laskeuttaa kohdunkaulan ja kohdun. Näihin ainut tehoava hoito on kirurginen leikkaus.

Vierailija
122/228 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Nautinto loppuu synnytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä meillä loppunut. Tiukkaa yhä on ja monesti. Eipä ole valittamista.

Vierailija
124/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneen alapää ei ole tiukkaa nähnytkään.

Vierailija
125/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneen alapää ei ole tiukkaa nähnytkään.

Treenattu maturepillu on paras pillu. Himokas, sykkivä, lihaksikas.

Vierailija
126/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kuullut ja lukenut, että synnytykset parantaa naisen nautintoa. Löytyy g-pistekin paremmin ehkä vasta sitten.

Vierailija
127/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin muutuin paljon himokkaammaksi synnytyksen jälkeen, ovulaatio jotenkin voimistui ihan uudella tavalla erottuvaksi.

Vauvafoorumin miehet ei oo normaaleja, ei niistä kannata välittää. Täällä roikkuu paljon yksinäistä, syrjäytynyttä (syystäkin syrjäytynyttä) mentaalia sakkia jolla on liikaa aikaa. Se on anonyymin foorumin hinta.

Vierailija
128/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina kuullut ja lukenut, että synnytykset parantaa naisen nautintoa. Löytyy g-pistekin paremmin ehkä vasta sitten.

Minä olen kokenut että noin se on, kahdenkin naisen kanssa.

Vierailija
129/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut ihan päinvastaista ja onhan niitä tutkimuksiakin että seksi on naiselle vähemmän hyvää alatiesynnytyksen jälkeen.

Vierailija
130/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äijät mitä itse jumppaatte parantaaksenne kumppaninne seksielämää? Et voi vaatia toiselta sellaista mitä et itsekään tee.

Vierailija
131/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, pistäkää ne miehenne ostamaan niin iso peniksen jatke että alkaa tuntua!

Vierailija
132/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut ihan päinvastaista ja onhan niitä tutkimuksiakin että seksi on naiselle vähemmän hyvää alatiesynnytyksen jälkeen.

No enpä ole itse sellaista tutkimusta nähnyt

Vierailija
133/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin löytyi emättimen pohjukan a-piste vasta synnytysten jälkeen.

Vierailija
134/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sopivan suuruisesta dildosta apua palautumisen ajaksi?

Vierailija
135/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja siis mies käyttämään sitä dildoa sinuun... Koska varmaan vaikea rentoutua ja itse käyttää dildoa munan korvikkeena.

Vierailija
136/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle? - varmasti olisi jos tykkää eturauhasen stimulaatiosta!

Vierailija
137/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä ollut puhe synnyttäneen naisen nautinnosta?

Vierailija
138/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen liittyvät dildot?

Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.

Vierailija
139/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä taas, millaisen sovinistisen aivopesun äärellä seksiä koskevissa asioissa eletään. Naisten pitää muuttaa sitä tai tätä, jotta mies nauttisi enemmän. Naisen pitää jumpata, ehkäistä, laihduttaa, vietellä, imeä. Jos puutetta onkin esim. miehen värkin koossa, se on ensinnäkin ihan hirveän paljon pahempi häväistys sanoa ääneen kuin se, että naisen kropassa on jotain vikaa, ja toisekseen siinä tapauksessa kukaan ei tiedä mitä tehdä. Jos "vika" on naisessa, niin neuvoja kyllä annetaan.

Vierailija
140/228 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen liittyvät dildot?

Miksi ei vibraattorit, joilla naiset pääsääntöisesti tyydyttävät itsensä - jos käytössä on jokin apuväline.

No anna sinä sitten tämä vibravinkki. :) mä ajattelin, että peniksenjatke tai dildo korvaa munan yhteisissä hetkissä, tai oli siis eka mikä tuli mieleen.