Seksi ei tunnu enää miltään synnytyksen jälkeen
Se kuuluisa eka kerta synnytyksen jälkeen tuli koettua. 4 kuukautta synnytyksestä. Ei mitään tuntumaa. Jotenkin hyvin hämmentävää, kun netissä tullut vastaan kokemuksia siitä miten herkkyystuntuma on parantunut ja kaikki tuntuu samalta (jollei jopa paremmalta) kuin ennenkin. Lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, eikä mulla ole ollut esim. virtsanpidätyksessä ongelmia.
Mutta tuntuma on kadonnut. Tätäkö se sitten on loppuun asti? Ei pahemmin tee seksiä mieli tuon kokemuksen myötä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaiettu salaisuus, nainen saa heittää hyvästit nautinnoilleen synnytyksen myötä
Ja mies. Synnyttäneen toosa on ku mulkkua uima-altaassa huljuttelis.
Kummasti se synnyttäneen toosa näkyy kelpaavaan kun joissakin perheissä lapsia laitetaan heti alulle kun edellinen syntynyt.
Kelpaaminen ei ole vielä laadun tae. Seurusteleehan jotkut lihavien ja rumienkin kanssa. Se on otettava, mihin omat rahkeet riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä tiukka kahden synnytyksen jälkeen. Mutta olen jumpannut ahkerasti alapäätä. En itse tätä kuvittele, vaan gynekologikin ihasteli tiukkuutta.
Meillä ongelmana on että mies laukeaa liian helposti. Pitäkää naiset itsenne kunnossa, jos fyysisiä rajoitteita ei ole!
No kerros nyt hyvä ihminen ne maagiset jumppaohjeesi. Todennäköisesti voitit myös geenilotossa hyvin palautuvan kropan, sitä ei kaikille suoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä tiukka kahden synnytyksen jälkeen. Mutta olen jumpannut ahkerasti alapäätä. En itse tätä kuvittele, vaan gynekologikin ihasteli tiukkuutta.
Meillä ongelmana on että mies laukeaa liian helposti. Pitäkää naiset itsenne kunnossa, jos fyysisiä rajoitteita ei ole!
No kerros nyt hyvä ihminen ne maagiset jumppaohjeesi. Todennäköisesti voitit myös geenilotossa hyvin palautuvan kropan, sitä ei kaikille suoda.
Treenaan säännöllisesti, esim rutiinina kun pesen hampaita tai tukkaa. Se puristus pitää itse harjoitella, mistä se lähtee.
Samalla kun teen pepputreeniä, otan loppuun mukaan lantiopohjan supistuksen. Urheilen kyllä muutenkin paljon, joten osaltaan se voi vaikuttaa kehon hallintaan.
Minusta 4 kk on niin lyhyt aika, että en vielä ottaisi mitään murhetta asiasta. Toki lihaksia kannattaa jumpata. Itsellä on synnytysten jälkeen seksi muuttunut paremmaksi, mutta aikaa siihen meni.
Ei siis ihme, että synnyttäneet naiset valittaa pienimunasuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla peppuseksiä. Se ainakin toimii meillä.
N18
P*skan valuminen ilman pidätyskykyä lopulta hintana tuossa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jumpatkaa ne värkinne kuntoon.
Eipä ne kenelläkään ennalleen palaa vaikka mitä tekisi, geeneistä riippuen lopputulos on jotain väliltä ihan okjärjetön lepattava halli. Toki jumpata kannattaisi kaikkien, kyllä se nyt edes sitä laskeumariskiä pienentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne kenelläkään ennalleen palaa vaikka mitä tekisi, geeneistä riippuen lopputulos on jotain väliltä ihan okjärjetön lepattava halli. Toki jumpata kannattaisi kaikkien, kyllä se nyt edes sitä laskeumariskiä pienentää.
Siis väliltä ihan ok ja järjetön lepattava halli. Koskaan siitä ei hyvää tule, mutta vähemmän huonon voi kyllä saada. Täällä ei voi näköjään käyttää väliviivoja ainakaan mobiililaitteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen naisesta tarvitsekaan miltään tuntua. Riittää kun miehestä tuntuu hyvältä ja hän saa tarpeensa tyydytettyä. Tosin kuka mies muka haluaa kuksia pillua, jonka joku kakara on repinyt syntyessään pilalle?
- Etenkään silloin ei halua, jos se repinyt kakara on jonkun toisen miehen lykkimä.
Tämä on täysin totta. Ei minua omien lasteni syntymän aiheuttamat tuhot kumppanin kehossa haittaa, mutta toisen miehen jälkikasvun valmiiksi venyttämää ja runtelemaa kroppaa en kyllä kattelis sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi.
Naisellani on kyllä sellainen lypsykone, josta moni saa vain unelmoida. Yksi synnytys takana. Geeneistä en tiedä, mutta jumppapallot oli synnytyksen kovassa käytössä. Toki tiukka vako oli ennen synnytystäkin. Nyt mun kaluni nauttii jumpan tuloksista.
Joten jumpatkaa ne paikanne kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis väliltä ihan ok ja järjetön lepattava halli. Koskaan siitä ei hyvää tule, mutta vähemmän huonon voi kyllä saada. Täällä ei voi näköjään käyttää väliviivoja ainakaan mobiililaitteella.
Taas joku naisista tietämätön nörtti soittaa suutaan tai sitten kalu on niin pieni, että katkerana haukkuu naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku naisista tietämätön nörtti soittaa suutaan tai sitten kalu on niin pieni, että katkerana haukkuu naisia.
Kolminumeroinen määrä vaginoita kokeiltuna ja kulli keskivertoa suurempi. Sori, jos pilvilinnasi romahti.
4kk on tosi lyhyt aika, lopputuloksesta ei oikein voi sanoa vielä mitään.
Itsellä takana kaksi synnytystä, ekassa eppari ja lapsi ulos imukupilla pikavauhtia. Toisessa ensimmäisen arpi venyi ja repesi joten vähän joutui silloinkin korjailemaan. Värkki palautui kokolailla samaan kuosiin kuin ennen lapsia, arven toki näkee jos oikein syynää. Tuntuma on parempi nykyään, eikä mieskään ole valittanut. Tulee hyvin nopeasti jos antaa itsensä tulla, yleensä toki tavoitteena vähän pidempikestoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Synnyttämisen jälkeen nainen on pilalla. Värkki on väljä, ja kroppa tuhottu.
Miksi monet tekevät sen useaan kertaan? Onko asenne sitten se että kun on pilalla jo muutenkin niin ei oo mitään väliä?
Koska ei ole todellakaan mitenkään normaalia tai yleistä että "kaikki on pilalla sen jälkeen". Minulla on takana kaksi normaalia alatiesynnytystä, ei yhtään repeämää tai tikkiä mihinkään, ja tuntumassa ei mitään muutosta kummankaan jälkeen.
Vaimo puskenut kolme lasta maailmaan ja sama juttu - ei mitään. Johtuisikohan siitä että hän on pitänyt ehdottoman ein kaikille kipulääkkeille ja puudutuksille synnytyksessä? Vaikka kipeää tekee, niin ei tule puserrettua paikkoja rikki sen takia että kaikki on puudutettu tunnottomaksi ja sitten tulee niitä repeämiä.
Saa edelleen ihan yhtä helposti ja tuntuu myös edelleen ihan yhtä tiukalta näin miehen näkökulmasta :)
No itse olen synnyttänyt sekä luomuna että kivunlievityksellä ja ei kyllä sen perusteella pidä paikkansa tuo. Kyllä siinä saa pusertaa aivan täysiä joka tapauksessa että se lapsi sieltä ulos tulee. Voi kun koko synnytyksen voisikin siirtää miehille ja voitais sitten kirjoitella tuollaisia älyttömiä kommentteja että älkää nyt vaan mitään kivunlievitystä ottako, ettei värkki mee pilalle pienestä repeämästä.
"älyttömiä kommentteja että älkää nyt vaan mitään kivunlievitystä ottako, ettei värkki mee pilalle pienestä repeämästä" Missä tuossa niin sanottiin? Naisellisesti taas ymmärretään väärin / väännetään sanat eri tarkoitukseen että voidaan itse mesota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette ota isännän tikkiä silloin kun se ilmaiseksi tarjotaankin?
Joidenkin toosat niin velttoja, että on kuin heittelisi patonkia messuhalliin.
Isännän tikki?
Niin, semmosen saa kun vaan pyytää, tikkejähän sinne joudutaan pari laittaa muutenkin niin se ei vaadi edes mitään erillistä operaatiota.
No ei sellaista ole olemassakaan. Ei ehyttä kudosta saa liittymään kiinni toiseen ehyeen.
Kolme lasta alakautta synnyttäneeni seksielämä on vain parantunut. Yhdyntä tuntuu sairaan ihanalta ja mieskin nauttii. Orgasmit tulee helpommin meille molemmille ja osaan olla itse myös vaputuneempi ja estottomampi.