Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa ne luolasukeltajat ajatteli kun lähti Norjaan 12 vuotta sitten?

Vierailija
22.08.2026 |

Viiden henkilön porukasta kuoli kaksi yhden sukelluksen aikana. Miksi kukaan harrastaa tällaista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahaan ostaa kallista viinaa samalla sitte

Vierailija
2/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noissa samoissa luolissa nykyään sukeltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään tajua. Liian vaarallista.

Vierailija
4/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvioivat omat kykynsä. Toki vaikka olisi kuinka kokenut tuossa harrastuksessa ei tarvitse tehdä kuin pieni virhe tai alkaa panikoida ahtaassa paikassa ja se on siinä.

Vierailija
5/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun kuolee omaan hätään ja paniikkiin. 

Vierailija
6/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pienten lasten isiä.

Vierailija
7/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla kun mennään... ja joku vähättelee riskejä siinä porukassa. Se on sitten siinä.

Vierailija
8/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolasukeltaminen on minusta yksi kauheimmista harrastuksista, joka äkkiä tulee mieleen; pimeää, ahdasta ja vettä.

Vierailija
9/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, että kolme kuoli, vaan oliko sama onnettomuus. 

Luolasukellus on aivan karmea laji. Mulla menee kylmikset kun ajattelenkin. Mun mielestä se pitäisi kieltää ja samalla ihailen tyyppien rohkeutta, että osaavat tuommoistakin. esim sai ne Thaimaan pojat pelastettua, kun oli kokemusta luolasukelluksesta. 

Mun kauhut ovat luolat ja syvät vedet, että tuossa ne sitten yhdistyy megakauhuksi. Mä olen elänyt lähes keski-ikäiseksi, kun ekan kerran kuulin harrasteesta. Kaikkeen ihmiset itsensä pistääkin.

Vierailija
10/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetään, hei, Norjaan! Se on varmaan mahtava kokemus!"

Vierailija
11/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun ajattelen tapausta.

-winner-

Vierailija
12/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen luolaston voisi/pitäisi räjäyttää  kerralla umpeen niin kukaan ei sinne sen jälkeen pääse sukeltamaan.

Vierailija
13/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ajattelen tapausta.

-winner-

Sä oot sairas. Oot vissiin " voittanut" geenilotossa. 

Vierailija
14/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy. Ei täällä kukaan toisten ajatuksia voi tietää.

Vierailija
15/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saivat kokea monenlaista. Toisin kuin ap, joka vapisee pelosta jo silloin, kun kello lähestyy 23 ja pitää olla monta tuntia ilman vauvapalstaa. 

Vierailija
16/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin saivat kokea monenlaista. Toisin kuin ap, joka vapisee pelosta jo silloin, kun kello lähestyy 23 ja pitää olla monta tuntia ilman vauvapalstaa. 

Enemmän kokemuksia ehtii kokemaan kun ei tapata itseään kolmekymppisenä Norjan luoliin.

Vierailija
17/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo porukka, joka tuollaista harrastaa, ole sitä, joka ei halua kuolla pskavaipoissa jossain terminaalihoidossa. Etsivät jännitystä ja sitä tunnetta, että on varmasti olemassa. Adrenaliinikoukussa. Sitten voivat viettää normielämää vaikka tietokonehommissa. Mutta luulen heidän kaikkien tiedostavan riskit.

Yksi noista siltä reissulta selviytyneistä on kokenut useammankin kerran sukelluskaverin kuoleman. Voisi taikauskoisempi luulla pahan karman kaveriksi. 

Vierailija
18/18 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kokemuksia ehtii kokemaan kun ei tapata itseään kolmekymppisenä Norjan luoliin.

Ei suinkaan, jos istuu koko ikänsä vauvapalstalla. Osa ihmisistä elää mieluummin lyhyen elämän täysillä kuin pitkän elämän peläten kaikkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi