Eräästä mekosta on kaikkia kokoja jäljellä, vaikka sitä myydään nyt pilkkahintaan
Minulla on se mekko. Olen hoikka, ja minulle se on tosi jämpti. Minusta vähän tuntuu, että ihmiset eivät mahdu siihen mekkoon ja eivät siksi osta sitä.
Muista saman liikkeen yhtä halvoista mekoista ovat melkein kaikki koot loppu.
Hoikat joutuvat usein ostamaan telttamallisia vaatteita, koska hoikille sopivia vaatteita on harvoin tarjolla.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tähän ketjuun ilmoittaa muitakin tärkeitä tietoja? Minä tiedottaisin, että erästä taloa maalataan parhaillaan. Siitä tulee keltainen.
Jumankekka, ollaan varmaan katseltu samaa taloa!
No! Tärkein jäi pois. MINKÄ KOKOINEN talo?
Kaksikerroksinen puutalo. En ole ihan varma onko lisäksi maanalainen kellarikerroskin.
Talo keltaiseksi? Ennen kuulumatonta!!
Eräässä verkkokaupassa on nyt kesäale, mutta en tiedä mitä kokoja siellä on jäljellä. Voisiko joku hoikka kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tähän ketjuun ilmoittaa muitakin tärkeitä tietoja? Minä tiedottaisin, että erästä taloa maalataan parhaillaan. Siitä tulee keltainen.
Ja meillä kissa kävi hiekkalaatikolla, hajusta päätellen kakalla. Kissa on hoikka. Muuta tärkeää tiedotettavaa?
Meidän kissa sai tänään kärpäsen kiinni ja söi sen.
En tiedä missä meidän kissa on. Jossain täällä sisällä, mutten tiedä tarkemmin. Hoikka tyttökissa.
Niin siis sun mitoilla olet sairaalloisen laiha, et hoikka. Tuolla painolla tod.näk jo kuukautiset jääneet pois, osteoporoosia pukkaa, sydän on kovilla ym. En ymmärrä sairaalloisen ylipainon ihannoimista, mutta olen hyvin tyytyväinen siitä, että pikku hiljaa yhteiskunnassa on päästy sairaalloisen laihuuden iahnnoimiseata yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen humble brag tällä kertaa
Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap
Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.
Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.
N170cm/48kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tajua, että millä logiikalla kyseinen mekko ei mahdu ihmisten päälle, jos kerran kaikkia kokoja on jäljellä. Jos normikoko vaikka L, ostaa sitten XL. Tai jos normikoko XS, ostaa S. Jos jäljellä olisi vain pienet koot, voisi ajatella että mitoitus on tosi tiukka ja hoikatkin joutuvat ostamaan isompia kokoja. Nyt vaikuttaisi siltä, että mekko on yksinkertaisesti ruma kaikenkokoisten mielestä.
Jos kaikkia kokoja on, mikään tuskin estää ostamasta. Joko tuote ei ole mennyt kaupaksi tai sitten sitä on tullut lisää ja samalla on käynnissä kesäale.
Joissain nettikaupoissa voi kirjoittaa palautteen tuotteen kohdalle. Jotkut kirjoittavat että koko on pieni, tuote ihana tms, ja sen jälkeen muut voivat lukea kommentteja. Jos palautemahdollisuus on, kaipa ihmiset kertoisivat, jos koossa on jotain häikkää. Onko Ap tehnyt niin?
Vähän hankalaa tuokin jos luottaa asiakaspalautteisiin jotka saattaa olla kehopositiivisten joiden mielestä kolttu on pientä kokoa.
Telttamallia käyttävä ei ymmärrä että se xs tai 34, joka telttana on ok, ei vartaloa myötäilevässä kapeassa mallissa mahdukaan ylleen.
Näitä kokeiltuja kappaleita on tullut vastaan. Saumat repee kun ahtaa väkisin päälle liian pieniä vaatteita.(jotka ei ole venyvää kangasta)
Tiedätkö, useimmissa (ainakin paremmissa) verkkokaupoissa on ihan senttikoot, joita voi omiin mittoihinsa verrata. Kokeile joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupunkiin avattiin se ruotsalainen vaatekauppa 157. Lapsi löysi sieltä kivoja vaatteita, olivat halpoja ja hyväntuntuisia. Itsekin koetin katsoa aikuisten puolelta, mutta kun olen kokoa xxl, enhän minä sieltä mitään löytänyt. Aikuisten koot olivat xs-l, ei puhettakaan meikäläisen koosta. Onneksi naapuri-Prismasta löytyi paljon kivoja vaatteita minullekin!
N 170 cm, 85 kg
Noilla spekseillä et ole xxl:ää nähnytkään.
Meinaatko, että pitäisi olla vielä isompi? Olen leveää sorttia ja peräkin on paksu. Uumanpaikka löytyy ja siksi harmittaa, ettei lihaville löydy x-vaatteita. Aina pitää ostaa niitä laatikoita, joissa vyötäröstä ei näy mitään.
Puhumattakaan kengistä... yritäpä löytää edes lenkkareita koossa 43-44, saati siroja kesäkenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tajua, että millä logiikalla kyseinen mekko ei mahdu ihmisten päälle, jos kerran kaikkia kokoja on jäljellä. Jos normikoko vaikka L, ostaa sitten XL. Tai jos normikoko XS, ostaa S. Jos jäljellä olisi vain pienet koot, voisi ajatella että mitoitus on tosi tiukka ja hoikatkin joutuvat ostamaan isompia kokoja. Nyt vaikuttaisi siltä, että mekko on yksinkertaisesti ruma kaikenkokoisten mielestä.
Jos kaikkia kokoja on, mikään tuskin estää ostamasta. Joko tuote ei ole mennyt kaupaksi tai sitten sitä on tullut lisää ja samalla on käynnissä kesäale.
Joissain nettikaupoissa voi kirjoittaa palautteen tuotteen kohdalle. Jotkut kirjoittavat että koko on pieni, tuote ihana tms, ja sen jälkeen muut voivat lukea kommentteja. Jos palautemahdollisuus on, kaipa ihmiset kertoisivat, jos koossa on jotain häikkää. Onko Ap tehnyt niin?
Vähän hankalaa tuokin jos luottaa asiakaspalautteisiin jotka saattaa olla kehopositiivisten joiden mielestä kolttu on pientä kokoa.
Telttamallia käyttävä ei ymmärrä että se xs tai 34, joka telttana on ok, ei vartaloa myötäilevässä kapeassa mallissa mahdukaan ylleen.
Näitä kokeiltuja kappaleita on tullut vastaan. Saumat repee kun ahtaa väkisin päälle liian pieniä vaatteita.(jotka ei ole venyvää kangasta)Tiedätkö, useimmissa (ainakin paremmissa) verkkokaupoissa on ihan senttikoot, joita voi omiin mittoihinsa verrata. Kokeile joskus.
Luultavasti liikaa vaadittu kun pitäisi olla mittanauha, pitäisi osata käyttää sitä ja osata ottaa mitat oikeista kohdista.
Meidän koiralla on kuuma sisällä. Se on hoikka. Pitää laittaa suihkuun monta kertaa päivässä.
Näitä kokeiltuja kappaleita on tullut vastaan. Saumat repee kun ahtaa väkisin päälle liian pieniä vaatteita.(jotka ei ole venyvää kangasta)[/quote]
Tiedätkö, useimmissa (ainakin paremmissa) verkkokaupoissa on ihan senttikoot, joita voi omiin mittoihinsa verrata. Kokeile joskus.[/quote]
Vastauksesi meni ihan väärään osoitteeseen.
No itselläni on ollut ongelmana verkkokaupassa vain tuo että vaate on ollut sovitettavana aiemmin jollain kehopositiivisella tai jollain vahvoja hajusteita käyttävällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä kissa kävi hiekkalaatikolla, hajusta päätellen kakalla. Kissa on hoikka. Muuta tärkeää tiedotettavaa?
Meidän kissa sai tänään kärpäsen kiinni ja söi sen.
En tiedä missä meidän kissa on. Jossain täällä sisällä, mutten tiedä tarkemmin. Hoikka tyttökissa.
Tulin vaan kertomaan, että kissa löytyi. Ikävää, kun kallis design tuoli on nyt karvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kartanon keltainen eikä
kanarialinnun keltainen 🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap
Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.
Kirjoitin ton humble brag kommentin. Olen itsekin hoikka tiimalasivartaloinen enkä piilota vartaloani telttaan. Mutta, että tekisin asiasta tänne aloituksen vain kehuakseni vartaloani
Niiiiin.
Kuitenkin tulet kertomaan. Aika kiuksen hieno on se eroavaisuus.😂🐩 tuollakin tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sun mitoilla olet sairaalloisen laiha, et hoikka. Tuolla painolla tod.näk jo kuukautiset jääneet pois, osteoporoosia pukkaa, sydän on kovilla ym. En ymmärrä sairaalloisen ylipainon ihannoimista, mutta olen hyvin tyytyväinen siitä, että pikku hiljaa yhteiskunnassa on päästy sairaalloisen laihuuden iahnnoimiseata yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.
N170cm/48kg
Painoin tuon 48 kiloa kun oli kauhea stressi ja olin eroamassa pitkästä suhteesta. Oon 175 pitkä. Silti oli kuukautiset kuin Niagara. Olisivatkin jääneet pois, mutta ei vaikka olin aivan luuta ja nahkaa.
Kävin äsken koirani kanssa uimassa koirarannalla. Koirani on rodultaan whipped. On hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupunkiin avattiin se ruotsalainen vaatekauppa 157. Lapsi löysi sieltä kivoja vaatteita, olivat halpoja ja hyväntuntuisia. Itsekin koetin katsoa aikuisten puolelta, mutta kun olen kokoa xxl, enhän minä sieltä mitään löytänyt. Aikuisten koot olivat xs-l, ei puhettakaan meikäläisen koosta. Onneksi naapuri-Prismasta löytyi paljon kivoja vaatteita minullekin!
N 170 cm, 85 kg
Noilla spekseillä et ole xxl:ää nähnytkään.
Meinaatko, että pitäisi olla vielä isompi? Olen leveää sorttia ja peräkin on paksu. Uumanpaikka löytyy ja siksi harmittaa, ettei lihaville löydy x-vaatteita. Aina pitää ostaa niitä laatikoita, joissa vyötäröstä ei näy mitään.
Puhumattakaan kengistä... yritäpä löytää edes lenkkareita koossa 43-44, saati siroja kesäkenkiä.
Höpö höpö vaatteiden osalta. Olen sinua isompi tiimalasi, ja vaatekaapistani löytyy vaikka mitä vyötäröä korostavaa. On kietaisumekkoa, valekietaisua, kimonoa, fiftarimekkoa, pinnanmyötäistä trikoota, vyö väljemmille malleille. Oma asia, jos ei osaa tai halua etsiä. Ei ole edes vaikeaa.
120-95-120
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäät vaatteiden menekkiä nettikaupasta, sellaisten jotka sinulla jo on?
Hoikkaa on muuallakin kuin vyötärönsä, ohutta suorastaan.
Katsoin muita vaatteita, ja samalla tarkistin, miten tuota minulla olevaa mekkoa on mennyt, kun se on nyt niin halpa. ap
Harmittaako että ostit kalliilla hinnalla mekon jota muut eivät huoli edes alennuksella?
Kai sitä harmittaa. Kalliin, ruman mekon. Siksi ei laita linkkiä tuotteeseen. Ja koska tämä on provo.
Minä kyllä ymmärsin että oli alunperinkin halpa kuten muutkin mekot ja nyt vielä pilkkahinnalla yritetään saada kaupaksi. Vaikka niin on jämpti ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kartanon keltainen eikä
kanarialinnun keltainen 🐥
Kumpi vain, taas väripositiivisten pakotusta!
Oma palettini on niukka! Olette vain kateellisia.
No! Tärkein jäi pois. MINKÄ KOKOINEN talo?