Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräästä mekosta on kaikkia kokoja jäljellä, vaikka sitä myydään nyt pilkkahintaan

Vierailija
06.07.2022 |

Minulla on se mekko. Olen hoikka, ja minulle se on tosi jämpti. Minusta vähän tuntuu, että ihmiset eivät mahdu siihen mekkoon ja eivät siksi osta sitä.

Muista saman liikkeen yhtä halvoista mekoista ovat melkein kaikki koot loppu.

Hoikat joutuvat usein ostamaan telttamallisia vaatteita, koska hoikille sopivia vaatteita on harvoin tarjolla.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen humble brag tällä kertaa

Vierailija
2/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäät vaatteiden menekkiä nettikaupasta, sellaisten jotka sinulla jo on?

Hoikkaa on muuallakin kuin vyötärönsä, ohutta suorastaan.

Vierailija
4/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. Tämä oli tärkeä tieto.

Vierailija
5/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielessä on käynyt monesti täsmälleen sama ajatus...

Vierailija
6/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttäät vaatteiden menekkiä nettikaupasta, sellaisten jotka sinulla jo on?

Hoikkaa on muuallakin kuin vyötärönsä, ohutta suorastaan.

Katsoin muita vaatteita, ja samalla tarkistin, miten tuota minulla olevaa mekkoa on mennyt, kun se on nyt niin halpa. ap

Vierailija
7/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahah.Ruotsissa taas kaikki alennusvaatteet ovat kokoa s ja x s .

Vierailija
8/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap

Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.

Kirjoitin ton humble brag kommentin. Olen itsekin hoikka tiimalasivartaloinen enkä piilota vartaloani telttaan. Mutta, että tekisin asiasta tänne aloituksen vain kehuakseni vartaloani

Vierailija
9/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mekko on vaan niin ruma,ettei kukaan halua sitä ostaa

Vierailija
10/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla se minunkin vyötäröni piiloutuu tämänhetkisiin muotitelttoihin. Olen huomattavan kurvikas.

Minulla on sellainen linja, että ostan vain itseäni miellyttäviä vaatteita olivat ne väljiä tai niukkoja. Tänä kesänä ei mielestäni ole hyvä mekkokesä. Onneksi olen ymmärtänyt satsata laatuun.

Vierailija
11/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.

Pikamuodin pakkokuluttajan ongelmat ovat monet 😢

Vierailija
12/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista: mekko ei myy koska koot liian pieniä suomivalaille!

Vierailija
13/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.

N170cm/48kg

Vierailija
14/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ton humble brag kommentin. Olen itsekin hoikka tiimalasivartaloinen enkä piilota vartaloani telttaan. Mutta, että tekisin asiasta tänne aloituksen vain kehuakseni vartaloani

Kerropa logiikka sen takana, että muka kehun vartaloani? Sanoin olevani hoikka. Miksi muut saavat kuvailla kroppaansa, mutta eivät hoikat? Enkä minäkään kuppikokoa kertonut, sinä kerroit olevasi tiimalasivartaloinen. ap

Vierailija
15/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mekko on vaan niin ruma,ettei kukaan halua sitä ostaa

On se sen kaupan kaunein. Siksi sen alkukesästä ostinkin. ap

Vierailija
16/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tähän ketjuun ilmoittaa muitakin tärkeitä tietoja? Minä tiedottaisin, että erästä taloa maalataan parhaillaan. Siitä tulee keltainen.

Vierailija
17/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä aloituksen tarkoitusta.

Ostanut mekon ja seurannut nettikaupasta sen menekkiä. Ja on harmistunut, koska se on nyt alennuksessa?

Vierailija
18/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikamuodin pakkokuluttajan ongelmat ovat monet 😢

Juuri se on ongelma, että kaupoissa on tarjolla vain pikamuotirättejä. Itse haluan hankkia klassisempia vaatteita, joita käytän useamman vuoden. Kesälomalla olisi aikaa kierrellä kaupoissa ja katsella esim. alkusyksylle uusia työvaatteita. Mutta ei noita tarjolla olevia rytkyjä voi kukaan töissä pitää. Pitää siis käyttää jatkossakin verkkokauppoja.

Vierailija
19/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.

N170cm/48kg

Höpö höpö, vaatekoot on pienentyneet paljon, minulla on useita vanhoja takkia, housuja ja paitoja kokoa 38 ja hyvin mahtuvat päälle mutta nykyään joudun ostamaan kokoa 44.

Vierailija
20/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N170cm/48kg

Ei siirretä. Laihdutusteollisuuden lobbauksen tuloksena normaalipainon ylärajaa siirrettiin bmi 27:stä 25:een ja alipainon rajaa siinä samalla. 1990-luvulla.

Bisnes kukoistaa edelleen.

Hae apua syömishäiriöön ja etsi itsellesi sopivat vaatteet. Kyllä niitä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi