Eräästä mekosta on kaikkia kokoja jäljellä, vaikka sitä myydään nyt pilkkahintaan
Minulla on se mekko. Olen hoikka, ja minulle se on tosi jämpti. Minusta vähän tuntuu, että ihmiset eivät mahdu siihen mekkoon ja eivät siksi osta sitä.
Muista saman liikkeen yhtä halvoista mekoista ovat melkein kaikki koot loppu.
Hoikat joutuvat usein ostamaan telttamallisia vaatteita, koska hoikille sopivia vaatteita on harvoin tarjolla.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Eräässä verkkokaupassa on nyt kesäale, mutta en tiedä mitä kokoja siellä on jäljellä. Voisiko joku hoikka kertoa?
No yhdessä zalaisessa kaupassa näyttäisi olevan 59 151 alennusmekkoa, mutta hoikkakokoisena kun yrittää etsiä omaa kokoa niin on vain yksi. Siis se kaunein, johon et mahdu.
Mikähän mahtaa olla tilanne nyt? Mekkojen menekki jäi kaivelemaan - liveseurantaa jos saisi?
Ja muutkin vois nyt kertoa, että miten on käynyt!
Joko maali on kuiva? Kakkasiko kissa kärpäsen? Onko koirien paino muuttunut? Whippetillä etenkin näkyy joka gramma!
Ja ken söi kesävoin? Oliko se joku mainituista kissoista? Ei kai AP sentään suruunsa syönyt?
Mä tavasin aloituksen huolella pariinkin kertaan.
Eihän tää muulla selity, kuin että ostit isoimman koon ja se on silti tosi jämpti 🤔
Vai miten muut tän on järkeilkeet?
Kaikkia kokoja on jäljellä, mutta ne on kaikille liian pieniä... Whaat?
Lähi-Salesta oli Pringlesit loppu.
Itse olen etsinyt mekkoa monista nettikaupoista ja kyllä ne kauneimmat on loppuunmyyty. Eli ap:n mekko on vain yksinkertaisesti ruma.
Kaikenlaista pulinaa ja pälinää mutta ei edes kuvaa siitä mekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen humble brag tällä kertaa
Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap
Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.
Tää on muuten niin täysin totta!!! Erittäin hyvin kiteytetty.
Vierailija kirjoitti:
Ironista: mekko ei myy koska koot liian pieniä suomivalaille!
Kannustan tarkistamaan sanakirjasta mitä tarkoittaa ironia. Ja jos haluat esimerkkejä, tästä ketjusta löytyy monta ironista kommenttia, sinun kommenttisi ei sitä ole. Hauska ketju!
Mikä "eräs" mekko? Ihme horinaa.
Suomessa xs ja xxs menee melkein aina vain alle 150 cm päälle. Ja he ovat usein lapsia.
Mikä on sun ongelma? Kyllä muutkin hoikat löytää sopivia vaatteita.
Laita kuva. Ehkä kohta kaikki hoikat haluaa kyseisen mekon. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jaa...minä en yleensä löydä mitään sopivaa vaatetta aikuisten osastolta, kun ns. XS ja S-koot ovat liian isoja. Lasten vaatteissa on taas se ongelma, että niissä on tilaa ainoastaan vatsan kohdalla...
Se siitä lihavuusteoriasta.
Terv. hoikka ja pieni aikuinen
Voi apua joko lastenvaatteetkin aletaan kaavoittaa läskeille?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista pulinaa ja pälinää mutta ei edes kuvaa siitä mekosta.
Eihän sitä nyt voi laittaa kun mekko on niin ruma että kuva palaa verkkokalvolle ikuisiksi ajoiksi ja elämä on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap
Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.
Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.
N170cm/48kg
Höpö höpö, vaatekoot on pienentyneet paljon, minulla on useita vanhoja takkia, housuja ja paitoja kokoa 38 ja hyvin mahtuvat päälle mutta nykyään joudun ostamaan kokoa 44.
Ei ole mieleesi tullut, että olisit itse muuttunut?
Minun mittani ovat 160-30-280. Pituutta 2,2 m. Miksei meille amatsoneille sopivia mekkoja tehdä, yksikin M-koossa ostettu kinnaa rinnoista 😤
pullataikinaefekti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.
N170cm/48kg
Höpö höpö, vaatekoot on pienentyneet paljon, minulla on useita vanhoja takkia, housuja ja paitoja kokoa 38 ja hyvin mahtuvat päälle mutta nykyään joudun ostamaan kokoa 44.
Ei ole mieleesi tullut, että olisit itse muuttunut?
Et sinä ymmärtänyt että ne vanhat 38 koon vaatteet mahtuu vieläkin päälleni.
Sulla taitaa olla vaan sysipska maku kun itse maksoit normihinnan eikä se muille kelpaa edes alella.
Pääasia kuitenkin, että itse tykkää mekostasi.
Mäkin näin erään mekon josta oli kaikkia kokoja hyvin saatavana, ja oli pilkkahintaan. Oli ihan susiruma mekko.