Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräästä mekosta on kaikkia kokoja jäljellä, vaikka sitä myydään nyt pilkkahintaan

Vierailija
06.07.2022 |

Minulla on se mekko. Olen hoikka, ja minulle se on tosi jämpti. Minusta vähän tuntuu, että ihmiset eivät mahdu siihen mekkoon ja eivät siksi osta sitä.

Muista saman liikkeen yhtä halvoista mekoista ovat melkein kaikki koot loppu.

Hoikat joutuvat usein ostamaan telttamallisia vaatteita, koska hoikille sopivia vaatteita on harvoin tarjolla.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mekko on vaan niin ruma,ettei kukaan halua sitä ostaa

On se sen kaupan kaunein. Siksi sen alkukesästä ostinkin. ap

Kauneus on katsojan silmässä. Muista se mekko vaan yksinkertaisesti on ruma.

Vierailija
42/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyttäät vaatteiden menekkiä nettikaupasta, sellaisten jotka sinulla jo on?

Hoikkaa on muuallakin kuin vyötärönsä, ohutta suorastaan.

Ahaa, ja sulla on samalla logiikalla siis läskiä aivojen tilalla?

Aivot *ovat* suureksi osaksi rasvaa 😘

Kuten minäkin, ja hyvin on mennyt sekä työelämässä että romanssipuolella 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli van isoja housuja jäljellä, olen hoikka.

Vierailija
44/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua, että millä logiikalla kyseinen mekko ei mahdu ihmisten päälle, jos kerran kaikkia kokoja on jäljellä. Jos normikoko vaikka L, ostaa sitten XL. Tai jos normikoko XS, ostaa S. Jos jäljellä olisi vain pienet koot, voisi ajatella että mitoitus on tosi tiukka ja hoikatkin joutuvat ostamaan isompia kokoja. Nyt vaikuttaisi siltä, että mekko on yksinkertaisesti ruma kaikenkokoisten mielestä.

Vierailija
45/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas älyvapaa aloitus. Mikä on ongelmasi?? Ostit mekon, johon olet tyytyväinen. Muut eivät osta sitä. Ehkäpä sinulla on omaperäinen maku? Miksi ajattelet kaikkea hoikkuuden näkökulmasta? Onko sinulla syömishäiriö?

En mäkään tykkää niistä teltoista. Ostan vintagea. Suosittelen kaikille kapeavyötäröisille!

Vierailija
46/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "eräs" mekko? Onko mekon henkilöllisyys salattu, vai miksi et laita linkkiä?

Vierailija
47/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tähän ketjuun ilmoittaa muitakin tärkeitä tietoja? Minä tiedottaisin, että erästä taloa maalataan parhaillaan. Siitä tulee keltainen.

Ja meillä kissa kävi hiekkalaatikolla, hajusta päätellen kakalla. Kissa on hoikka.  Muuta tärkeää tiedotettavaa?

Meidän kissa sai tänään kärpäsen kiinni ja söi sen.

Vierailija
48/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt sähän voit ostaa ne kaikki mekot nyt halvalla, mahdut varmaan niihin kaikkiin.

Vierailija
49/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa oli vain isoja hameita jäljellä, olen xl-kokoinen.

Vierailija
50/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä ettei jokaisella vastaantulijalla ole samanlaista mekkoa päällä?

Sitäpaitsi hoikan ihmisen on erittäin helppo löytää kivoja vaatteita kaikista hintaluokista. Mä oli 45-vuotiaaksi asti erittäin hoikka, joten väitän tietäväni jotain asiasta. Nykyään olen 55v pullero ja on erittäin vaikea löytää sellaisia vaatteita, jotka näyttää oikeasti hyvältä päällä.

Vierailija
51/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tajua, että millä logiikalla kyseinen mekko ei mahdu ihmisten päälle, jos kerran kaikkia kokoja on jäljellä. Jos normikoko vaikka L, ostaa sitten XL. Tai jos normikoko XS, ostaa S. Jos jäljellä olisi vain pienet koot, voisi ajatella että mitoitus on tosi tiukka ja hoikatkin joutuvat ostamaan isompia kokoja. Nyt vaikuttaisi siltä, että mekko on yksinkertaisesti ruma kaikenkokoisten mielestä.

Jos kaikkia kokoja on, mikään tuskin estää ostamasta. Joko tuote ei ole mennyt kaupaksi tai sitten sitä on tullut lisää ja samalla on käynnissä kesäale.

Joissain nettikaupoissa voi kirjoittaa palautteen tuotteen kohdalle. Jotkut kirjoittavat että koko on pieni, tuote ihana tms, ja sen jälkeen muut voivat lukea kommentteja. Jos palautemahdollisuus on, kaipa ihmiset kertoisivat, jos koossa on jotain häikkää. Onko Ap tehnyt niin?

Vierailija
52/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...minä en yleensä löydä mitään sopivaa vaatetta aikuisten osastolta, kun ns. XS ja S-koot ovat liian isoja. Lasten vaatteissa on taas se ongelma, että niissä on tilaa ainoastaan vatsan kohdalla...

Se siitä lihavuusteoriasta.

Terv. hoikka ja pieni aikuinen

Vierailija
53/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tähän ketjuun ilmoittaa muitakin tärkeitä tietoja? Minä tiedottaisin, että erästä taloa maalataan parhaillaan. Siitä tulee keltainen.

Jumankekka, ollaan varmaan katseltu samaa taloa!

Vierailija
54/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä "eräs" mekko? Onko mekon henkilöllisyys salattu, vai miksi et laita linkkiä?

Kuinka kehtaisi laittaa linkin kun tietää itsekin että mekko on ruma ja siksi kauppa ei käy.

Vierailija
55/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on sitten ruma mekko, jos ihmiset ei halua ostaa sitä. 

Vierailija
56/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin muita vaatteita, ja samalla tarkistin, miten tuota minulla olevaa mekkoa on mennyt, kun se on nyt niin halpa. ap

Ehkä se mekko on niin ruma, ettei kukaan halua sitä. Paitsi ap.

Vierailija
57/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin? Voisin tulla katsomaan maalin kuivumista. Hauskempaa  kuin tämän ketjun ap ainakin.

Vierailija
58/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen humble brag tällä kertaa

Miksi ei saa sanoa, että on hoikka? Kyllähän täällä moni sanoo, että on lihava, ja tuskailee, kun ei löydy sopivia vaatteita. Miksi ei hoikka saa sanoa samaa? ap

Kaikkien pitää nyt näyttää lihavavilta. Ei tästä muuta voi päätellä. Jos on hoikka, on ostettava A-linjainen teltta, etteivät kehopositiiviset - eli toisin sanoen vahvasti ylipainoiset - loukkaannu. Olen itsekin hoikka, ja minulla on vyötärö. Miksi minun pitäisi piilottaa se johonkin telttaan.

Tuo on niin totta! Alipainon rajaa esimerkiksi siirretään jatkuvasti ylöspäin, pientenkin vaatekokojen koot kasvavat jne.

N170cm/48kg

Höpö höpö, vaatekoot on pienentyneet paljon, minulla on useita vanhoja takkia, housuja ja paitoja kokoa 38 ja hyvin mahtuvat päälle mutta nykyään joudun ostamaan kokoa 44.

Ja alipainon rajaa on laskettu alaspäin.

Vierailija
59/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin muita vaatteita, ja samalla tarkistin, miten tuota minulla olevaa mekkoa on mennyt, kun se on nyt niin halpa. ap

Harmittaako että ostit kalliilla hinnalla mekon jota muut eivät huoli edes alennuksella?

Vierailija
60/106 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako että ostit kalliilla hinnalla mekon jota muut eivät huoli edes alennuksella?

Kai sitä harmittaa. Kalliin, ruman mekon. Siksi ei laita linkkiä tuotteeseen. Ja koska tämä on provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän