Jotkut osavaltiot yrittävät estää naisten matkustamisen abortteihin toisiin osavaltioihin?
Kommentit (558)
On toisenlainen trauma kun sinut pakotetaan kasvattamaan raiskaajasi lasta sisälläsi ja synnyttämään se oman terveytesi ja henkesi ollessa vaakalaudalla. En itse pystyisi rakastamaan tai hoitamaan raiskauksen seurauksesta tullutta lasta. En pystyisi ikinä pitämään sellaista lasta.
Vierailija kirjoitti:
On toisenlainen trauma kun sinut pakotetaan kasvattamaan raiskaajasi lasta sisälläsi ja synnyttämään se oman terveytesi ja henkesi ollessa vaakalaudalla. En itse pystyisi rakastamaan tai hoitamaan raiskauksen seurauksesta tullutta lasta. En pystyisi ikinä pitämään sellaista lasta.
Minä olen miettinyt sitä, että kuinka moni haluaa adoptioon lapsen, joka kantaa mahdollisesti väkivaltaisi geenejä? Ja jolla on sitten oikeus 18 v täytettyään etsiä biologinen isänsä ja ottaa häneen yhteyttä. KUKA haluaisi oman lapsensa luovan suhteen raiskaajaan?
Amerikassa abortin vastustajat sanovat olevansa "pro-life" eli kannattavansa elämää. Mitenkäs ne kaikki lapset, jotka ovat kodittomia, aliravittuja, heitteillä tai muuten vain elävät hyvin kurjissa olosuhteissa siellä heidän maassaan? Entä ne lapset, jotka ovat kuolleet kouluampumisissa heidän aselakiensa johdosta? Entä heidän oikeutensa ja elämänsä? Ai niin, eivät he välitä kenenkään elämästä, vaan naisten kontrolloimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan töissä psykiatrisella ja siellä oli yksi nainen joka oli raiskattu ja oli tullut siitä raskaaksi. Hän oli yrittänyt tapa ttaa itsensä mutta sitä ennen leikata vatsastaan vauvan irti. Kuvitelkaa että joudutte kantamaan sisällänne raiskaajanne dnata.
Moni nainen ja tyttö tulee tekemään it sa rin tästä lakimuutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt sitä, että kuinka moni haluaa adoptioon lapsen, joka kantaa mahdollisesti väkivaltaisi geenejä? Ja jolla on sitten oikeus 18 v täytettyään etsiä biologinen isänsä ja ottaa häneen yhteyttä. KUKA haluaisi oman lapsensa luovan suhteen raiskaajaan?
Ta ppa isinnitseni jos saisin tietää että äitini olisi raiskattu ja minä olisin siinä hedelmöittynyt. Mikä lopunelämän syyllisyys ja kuvotus. En voisi elää itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan töissä psykiatrisella ja siellä oli yksi nainen joka oli raiskattu ja oli tullut siitä raskaaksi. Hän oli yrittänyt tapa ttaa itsensä mutta sitä ennen leikata vatsastaan vauvan irti. Kuvitelkaa että joudutte kantamaan sisällänne raiskaajanne dnata.
Moni nainen ja tyttö tulee tekemään it sa rin tästä lakimuutoksesta.
Täysin OT mutta näin tunnistettavasti kerrottuna rikot vaitiolovelvollisuuttasi. Vaitiolovelvollisuus ei pääty työsuhteen päättymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 000 naista loukkaantuu synnytyksessä Amerikassa. Ja osa kuolee. Kyllä se raskaus on hengenvaarallinen ihan kelle tahansa. Koskaan ei tiedä miten se menee.
Korjaus tähän vielä että siis vuodessa tietysti tuo luku. Se on aika iso luku vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuisi muuten kuin estämällä täysin kaikkien naispuolisten matkailu osavaltioiden välillä?
Jossain osavaltiossa ainakin pohdittiin sellaista ratkaisua, että lentokentille laitettaisiin koiria, jotka pystyvät haistamaan jos nainen on raskaana. Hullua meininkiä, toivottavasti ei tule tapahtumaan.
Aborttikysymys on ollut hankala aihe USA:ssa vuosikymmeniä. Ei tämän pitäisi olla kenellekään yllätys.
Eurooppalaisilla on muutenkin kummallinen harha, että USA ollsi eurooppalaistyyppinen sivistysvaltio. Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Yhteiskunta ja arvomaailma on monessa suhteessa hyvin kaukana eurooppalaisesta. Siksi onkin hölmöä, että täällä vouhotetaan niin paljon USA:n sisäisistä ongelmista ja apinoidaan sieltä tänne milloin mitäkin ilmiöitä. Ihmisten on vaikea ymmärtää sitä, että USA on joissain asioissa lähempänä kolmannen maailman maita kuin Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ja tyttö tulee tekemään it sa rin tästä lakimuutoksesta.Täysin OT mutta näin tunnistettavasti kerrottuna rikot vaitiolovelvollisuuttasi. Vaitiolovelvollisuus ei pääty työsuhteen päättymiseen.
Ei riko jos ei puhu tunnistettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko kokeilla rangaista ja valvoa miehiä vaihteeksi? Jos abortti tapahtuu, miestä rangaistaisiin sakoilla/vankilalla, koska tämä on saattanut naisen raskaaksi. Tämä saisi aborttien määrän vähenemään.
Ei, koska hullujen mielestä mies kuninkaana hääräilee ja raskauttaa niin monta naista tai vaihtoehtoisesti tyttöä kuin vain pystyy. Ja kaikki sen jälkeen on ihan täysin naisen oma ongelma.
Totta. Täytyy kuitenkin muistaa, että niin kauan kuin kyseessä ei ole raiskaus, on myös naisella osa vastuusta mitä tulee yhdyntään ja ehkäisyyn.
Alle 1 % aborteista tehdään raiskauksesta alkunsa saaneen raskauden takia. Loput ovat naisen omaa vastuuttomuutta, lyhytnäköisyyttä ja tietoista riskinottoa.
Minusta on tervetullutta, että naisiakin pyydetään kantamaan vastuu teoistaan. Suurin osa aborteista tehdään siksi, että nainen on laiminlyönyt tehokkaan ehkäisyn käytön.
Ei kannata hankkiutua paksuksi jos ei lasta halua, käyttää sitten useampaa ehkäisymenetelmää tarvittaessa. Ja sitten henkari käyttöön jos oikeasti haluaa lapsensa vastuuttoman käytöksensä seurauksena vielä tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko kokeilla rangaista ja valvoa miehiä vaihteeksi? Jos abortti tapahtuu, miestä rangaistaisiin sakoilla/vankilalla, koska tämä on saattanut naisen raskaaksi. Tämä saisi aborttien määrän vähenemään.
Ei, koska hullujen mielestä mies kuninkaana hääräilee ja raskauttaa niin monta naista tai vaihtoehtoisesti tyttöä kuin vain pystyy. Ja kaikki sen jälkeen on ihan täysin naisen oma ongelma.
Totta. Täytyy kuitenkin muistaa, että niin kauan kuin kyseessä ei ole raiskaus, on myös naisella osa vastuusta mitä tulee yhdyntään ja ehkäisyyn.
Naisilla ei ole vain osa vastuu, vai kuinka moni mies syö ehkäisypillereitä tai omistaa jonkunlaisen ihon/sisuskalun sisäisen ehkäisimen?
Ehkäisy on hyvin epätasa-arvoista, mutta onneksi seksiä ei tarvitse harrastaa. Pitäkää tunkkinne.
Raiskauksista puhuminen on ihan turhaa, kaikki keinot käy vastuunpakoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Alle 1 % aborteista tehdään raiskauksesta alkunsa saaneen raskauden takia. Loput ovat naisen omaa vastuuttomuutta, lyhytnäköisyyttä ja tietoista riskinottoa.
Minusta on tervetullutta, että naisiakin pyydetään kantamaan vastuu teoistaan. Suurin osa aborteista tehdään siksi, että nainen on laiminlyönyt tehokkaan ehkäisyn käytön.
Ei kannata hankkiutua paksuksi jos ei lasta halua, käyttää sitten useampaa ehkäisymenetelmää tarvittaessa. Ja sitten henkari käyttöön jos oikeasti haluaa lapsensa vastuuttoman käytöksensä seurauksena vielä tappaa.
Sinun ehdotuksesi siis on, että tästä lähtien lähes kukaan ei harrasta seksiä Yhdysvalloissa. Ainoastaan ne naiset, joilla ei ole kohtua tai munasarjoja tai he ovat ohittaneet vaihdevuodet.
Kirjoita tähän kaikki tietämäsi ehkäisymenetelmät, joiden varmuus on 100%, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Usassa nro 1 kuolinsyy raskaana olevilla naisilla on se, että oma mies tai isä tappaa heidät. SE on se vastuu minkä naiset kantavat pahimmassa tapauksessa. Tulevat murhatuiksi! Älä jeesustele, kun et ikinä joudu kantamaan hengelläsi vastuuta siitä että et saa aborttia!
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehiä pyydetään kantamaa vastuu elämän alullepanosta? Mikä on miehen vastuu teoistaan USAssa?
Roe vs. Wade -päätöksen tekivät valkoiset setämiehet.
Nykyisen päätöksen tekivät neljä naista, joista yksi on musta ja yksi latina sekä viisi miestä, joista yksi on musta.
Hmmm...
Tietääkö kukaan, mitä esimerkiksi synnyttäminen maksaa Yhdysvalloissa? Veikkaisin, ettei sekään ole halpaa puhaa. Miten tämä on ratkaistu vai synnytetäänkö esimerkiksi kotona, jos rahaa ei ole tarpeeksi?