Täysin puskista, mies haluaa erota
Äitini mua aikoinaan varoitti, ettei kannata sokeasti luottaa yhteenkään mieheen ja suvussanikin on varoittavia esimerkkejä, mutta silti näin sitten kävi minullekin. Yhteinen lapsi, yhteinen koti, 13v yhdessä ja eräänä iltana mies puskista töräytti, että haluaa eron. Ei ole suostunut edes puhumaan kunnolla asiasta, hän on vaan kuulemma läpeensä kyllästynyt meidän elämään ja haluaa sekä minut että muksun pois. Ei oltu edes naimisissa, joten jään tyhjin käsin. Käytös on eroilmoituksen jälkeen muuttunut kalseaksi ja hellyydenosoitukset loppui kuin seinään. Jäljellä on äärettömän tyhmä olo, miksi luotin ja miksi en ole tajunnut mitään. Rakentanut koko turvallisuuden tunteeni miehen ympärille. Luotin niin paljon kuin luottaa voi ja olin varma, että vaikka mikä olisi niin mulla on aina hänet. Ja nyt hän käyttäytyy, kuin ei haluaisi enää olla edes tekemisissä ja ajaa meitä kauemmas. Miten tästä shokista voi edes selvitä?
Kommentit (516)
Ota yhteyttä lakimieheen tai valtion oikeusaputoimistoon. Hae apua ja selvitä oikeutesi.
Vierailija kirjoitti:
On vaan niin hölmö olo ja petetty.. Vuorotellen vihainen ja surullinen. Lapsesta en onneksi joudu tappelemaan, hänet saan kuulemma pitää hyvänäni. Olen vain 13v kuvitellut löytäneeni elämäni kumppanin ja ollaan oltu käytännössä koko ajan kuin paita ja peppu. Muut ympäriltä on eronnut ja ajattelin, että ei koskaan me, me ollaan niin kasvettu yhteen. Mies on saanut mennä kavereiden kanssa, en oo koskaan ollut mustasukkainen, koska oon luottanut häneen 100% ja nyt.. Tä oli tässä, voitte painua httiin, haluan olla yksin. Tästä kai sitten keräämään sirpaleita ja etsimään itseään. Ei olisi pitänyt rakentaa identiteettiään osaksi toista.. Huhhuh. Kiitos kaikille tuesta, ei ole ikinä ollut näin raskasta.
Menkää nyt ihmeessä hakemaan apua, miehellä on joku kriisi jonka voitte vielä selvittää. En lukenut koko ketjua, mutta jos ap. kirjoituksessa osakaan pitää paikkansa, älkää luovuttako. Kaikissa suhteissa tulee isojakin kriisejä, me kaikki emme osaa PUHUA. En minäkään aikanaan, koska kotona ei PUHUTTU, onneksi mun lapset osaavat PUHUA tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha naaras vaihdetaan nuorempaan. Ihan normaalia. Moni parisuhde menee pilalle lapsia hankkimalla.
Ai normaalia tarjota vanhaa käppänää nuorelle naiselle? Eikö nainen ansaitse hyväkroppaista ja vahvaa urosta, kun itsekin on parhaimmillaan.
Totta kai sikarikkaat ukot on asia erikseen. Materialismikuuluu joidenkin arvojärjestyksessä ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvun miehet vaimot puskan takaa jättävät miehnsä.Kun tulevat 45-50 v.Lulevat ruoho on vihreämpää aidan tosella puolella? Se on se naisten menopaussit ennen vaihdevuosia ja alkavat vaihdevuodet.Hormonit heittelee suurin syy!
Niin siis miehen vaihdevuodet eli andropaussi ON SE SYY, jolloin miehen hormonit heittelee eniten miehen elinkaaressa ja etsitään uutta nuoruutta kullille, joka ei enää seiso!
SYY siis miehessä, EI VAIMOSSA/NAISESSA!
Ei mies oo ikinä ollut puhujakaveri, vaan mutkaton ja perustyytyväinen. Siltä hän vaikuttikin, eikä meidän elämässä mun mielestäni ollut mitään suuresti vialla. Tavallista arkea, perheen yhteisiä juttuja ja menemisiä. Enää en edes pysty nukkumaan miehen vieressä, vaan nukun olohuoneessa ja etsin koomassa kerrostalokämppää, johon nyt joudun pojan kanssa näiden ok-vuosien jälkeen sopeutumaan.
Itselläni on ollut suhde kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa, näistä kahdeksan oli valmis jättämään miehensä minun vuokseni, kolme oli jopa valmis tekemään lapsen kanssani vaikka olivat vielä naimisissa. Eli kyllä naisetkin osaa pitää peliä miestensä selän takana. Sanomattakin selvää etten ollut kiinnostunut syvemmistä suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee.
Olen mies, eikä itselläni ole koskaan ollut ketään valmiina eron jälkeen. Ihan olen eronnut ilman naisen naista ja saattanut olla pitkä kuiva kausi tuon jälkeen. Nyt kuivaa kautta on kohta takana jo vuosi, kun omasta tahdostani päätin parisuhteen viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut ap. Jos yhtään lohduttaa, valitettavasti et ole ainoa. Itselläni myös tilanne, jossa mies vain yllättäen ilmoitti, että haluaa erota. Toinen nainen hänellä on, vaikka väittää, että se ei ole syynä tilanteeseen.
Meillä yhteistä historiaa jo 25 vuotta, kaksi lasta, ja tämän haluaa heittää menemään. Väittää rakastavansa lapsia yli kaiken, mutta silti hänen mielestään on ok satuttaa lapsia tällä asialla. Mitään vikaa minussa ei kuulemma ole, hän rakastaa minua ja on ystäväni. Luultavasti on väsynyt lapsiperhearkeen, mutta ei tätä itse ymmärrä.
Passita mies urologille ja psykologille! Äijällä andropaussi eli vaihdevuodet, yläpää ja alapää sekaisin. Lue lisää andropaussista netistä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut ap. Jos yhtään lohduttaa, valitettavasti et ole ainoa. Itselläni myös tilanne, jossa mies vain yllättäen ilmoitti, että haluaa erota. Toinen nainen hänellä on, vaikka väittää, että se ei ole syynä tilanteeseen.
Meillä yhteistä historiaa jo 25 vuotta, kaksi lasta, ja tämän haluaa heittää menemään. Väittää rakastavansa lapsia yli kaiken, mutta silti hänen mielestään on ok satuttaa lapsia tällä asialla. Mitään vikaa minussa ei kuulemma ole, hän rakastaa minua ja on ystäväni. Luultavasti on väsynyt lapsiperhearkeen, mutta ei tätä itse ymmärrä.
Lapset eivät ole mikään syy pysyä toimimattomassa liitossa, miksi tähän aina vedotaan. Lapset kärsivät paljon enemmän paskasta ilmapiiristä ja riitelystä kotona, kuin avioerosta. Ei lapset tyhmiä ole, kyllä he aistivat ilmapiirin vaikka kuinka sitä yritettäisiin piilotella. Kyllä se ongelma on ihan siinä ettei nainen halua jäädä yksin lapsien kanssa siitä tulevien käytännön ongelmien takia, rahat ja velvollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut suhde kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa, näistä kahdeksan oli valmis jättämään miehensä minun vuokseni, kolme oli jopa valmis tekemään lapsen kanssani vaikka olivat vielä naimisissa. Eli kyllä naisetkin osaa pitää peliä miestensä selän takana. Sanomattakin selvää etten ollut kiinnostunut syvemmistä suhteista.
Oletko sitoutumiskammoinen setä?? Naisia jatkuvasti vaihtava mies on tunne-elämältään lukossa, henkisesti taantunut teinijonnen tasolle. Hae apua psykologilta, terapiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvun miehet vaimot puskan takaa jättävät miehnsä.Kun tulevat 45-50 v.Lulevat ruoho on vihreämpää aidan tosella puolella? Se on se naisten menopaussit ennen vaihdevuosia ja alkavat vaihdevuodet.Hormonit heittelee suurin syy!
Niin siis miehen vaihdevuodet eli andropaussi ON SE SYY, jolloin miehen hormonit heittelee eniten miehen elinkaaressa ja etsitään uutta nuoruutta kullille, joka ei enää seiso!
SYY siis miehessä, EI VAIMOSSA/NAISESSA!
Jos pää kunnossa niin se heppi saadaan toimimaan lääkkeillä, todella helppoa ja stressitöntä. Toki vaatii et ukko tunnustaa ongelman.
Sellaisia ne suomalaiset miehet on. Mistään ei puhuta, sitten petetään ja jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät ole mikään syy pysyä toimimattomassa liitossa, miksi tähän aina vedotaan. Lapset kärsivät paljon enemmän paskasta ilmapiiristä ja riitelystä kotona, kuin avioerosta. Ei lapset tyhmiä ole, kyllä he aistivat ilmapiirin vaikka kuinka sitä yritettäisiin piilotella. Kyllä se ongelma on ihan siinä ettei nainen halua jäädä yksin lapsien kanssa siitä tulevien käytännön ongelmien takia, rahat ja velvollisuudet.
Aivan, mutta eikö aikuiset selvitä asiansa niin ajoissa, ettei liittoa tarvitse hajottaa ja lasten kärsiä?!
Missä se miehen sitoutuminen, AIKUISUUS JA PUHUMISEN KYKY??
Nyt äijä hiipii kuin kuin koira häntä koipien välissä ulos liitosta!
Jos mies ON OIKEASTI KYPSÄ AIKUINEN, ongelmat puhutaan JO SILLOIN kun ne ovat ajankohtaisia, EI PELATA SELÄN TAKANA UUDEN MUIJAN KANSSA!!!
Raukkamaista mieheltä, niin lapsellista ja henkisesti kehittymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne suomalaiset miehet on. Mistään ei puhuta, sitten petetään ja jätetään.
onnistuu myös naisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan eivät kärsi siitä, että toinen vanhempi ei enää haluakaan olla heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!! Niin lapsellista, henkisesti lapsen tasolle jääneen käytöstä.
Onneksi nuoremmat miehet osaavat jo puhua ja kommunikoida paremmin.
Nämä nykysedät on niitä sodankäyneiden puhumattomien isien jääräpoikia, ei puhuta, kommunikoida, häärätään selän takana kuin teinijonnet nurkan takana salaa tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Muista että sinun ei tarvitse muuttaa pois ennen kuin olet löytänyt uuden asunnon. Vaikka mies omistaisi asunnon, hän ei voi ilman käräjäoikeuden päätöstä häätää sinua pois.
Lisäksi, jos oikeus määrää, niin asunto jää sille joka sitä eniten tarvitsee, eli yleensä se on se jolle jää lapsetkin.
Miksi jäät ap puille paljaille? Etkö käy töissä, eikö sinulla ole omaisuutta? Jos olet elänyt täysin miehen siivellä, ei ihme, että tulit jätetyksi. Suomalaiset naiset käyvät töissä siinä, missä miehetkin ja olet äärimmäinen poikkeus. Kukapa puolisostaan maksaa haluaa, itsekin olet ollut vain saamapuolella.