Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun seiskaluokkalaisen pojan hiukset JÄRKYTTÄVÄT eikä anna leikata?

Vierailija
18.10.2006 |

Mikä kumma buumi nyt on kun pään pitää olla kuin peikolla? Mua haittaa kamalasti aina kun näen pojan hiukset mutta yritän kaikin voimin pitää suuni kiinni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisten opena olen huomannut kuvailemasi tukkamallin olevan aika yleinen pojilla. Kai se on myös yksi tapa kapinoida aikuisia vastaan? Itse pitäisin suun kiinni. Saattaisin mainita asiasta mutta en tehdä siitä numeroa. On tuo vielä aika pientä harmia kuitenkin :)

Vierailija
2/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani yksi poika veti irokeesin päähänsä... ihan järkky oli. Hänen äitinä kehui hiuksia koko ajan ja vielä laittoi irokeesin aamuisin pystyyn. Ei poika viittinyt kahta viikkoa kauempaa pitää irokeesia vaan leikkasi sen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aika huono valehtelemaan ja poika kyllä tasan tarkkaan tietää mitä mieltä hänen hiuskuntalosta olen eli ei taitais kuitenkaan uskoa vaikka kuinka alkaisin kehumaan.....

Vierailija
4/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo toisen seiska luokkalaisen pojan äiti, jonka poika kasvattaa pitkiä hiuksia.

Vierailija
5/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis hiuskuntalosta vaan hiuskuontalosta!

Vierailija
6/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tuon ikäisellä hiukset ovat kovin tärkeä osa identiteettiä. Mitäpä sanoisit, jos poika saisi valita sinun hiustyylisi?

Mä sanoisin, että anna olla vaan, jos siistinä hiuksensa pitää. Sit jos ei huolehdi perushygieniasta, niin siinä tietty syy leikata lyhyet ;-)

Vierailija
7/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan hyväksyisin mielelläni asian jos pitkät hiukset sopis pojalle. Onhan niitä harvoja joille se sopii. ap

Vierailija
8/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pesee suht usein kun käy 3 kertaa viikossa uimahallissa + joskus kotona.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi