Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulkoileeko teinit vihaisesti teitä muita?

Vierailija
06.07.2023 |

Aina varsinkin kesän tullessa huomaan että teinit mulkoilevat mua. Yleensä nämä teinit ovat porukassa tai poikaystävän seurassa. Eikö teineille/lapsille opeteta käytöstapoja? Tämä ihmetyttää minua todella. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Olen itse 26 vuotias ja pukeudun normaalisti,joskus meikkaan vähän. Ja kyse ei ole mistään vilkaisemisesta vaan tuijottamisesta erittäin vihaisella naamalla.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja hieman ylipainoinen. Joskus pelottaa mennä nuorisojoukkojen ohitse mutta eivät edes kiinnitä huomiota keski-ikäiseen tätiin. 

Sen huomasin että kaupungin keskustassa voivat naureskellakin jos huomaavat ylipäätään mutta tuolla syrjemmässä saa olla rauhassa. Viittaan esim. puistoon tai vastaavaan.

Vihaista tuijottamista en ole havainnut. Enemmän se on sitten naureskelua jos tosiaan ylipäätään huomaavat.

Vierailija
2/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja hieman ylipainoinen. Joskus pelottaa mennä nuorisojoukkojen ohitse mutta eivät edes kiinnitä huomiota keski-ikäiseen tätiin. 

Sen huomasin että kaupungin keskustassa voivat naureskellakin jos huomaavat ylipäätään mutta tuolla syrjemmässä saa olla rauhassa. Viittaan esim. puistoon tai vastaavaan.

Vihaista tuijottamista en ole havainnut. Enemmän se on sitten naureskelua jos tosiaan ylipäätään huomaavat.

No kieltämättä muakin alkaa pelottaa kun tuijottavat jopa mur haavasti.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin vittumaisesti.

Vierailija
4/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet olla itse positiivisen näköisellä naamalla? Teinit kyllä vastaavat niin kuin niille "huudetaan". Heillä on toimivat peilisolut. Enemmän minusta näkyy aikuisia jotka kulkevat naama kurtussa.

Vierailija
5/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota, olen itsekin ollut teini, tosin siitä on 45v, mutta muistan kuinka epävarma sitä oli sisältä vaikka tukka oli liila ja meikit mustia.

Vierailija
6/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät mulkoile vaan pikemminkin vaikuttavat hieman pelkäävän. Asiaan toki vaikuttanee se, että olen yli 180-senttinen mustiin pukeutuva mies.

Vierailija
7/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuijota ja vaikka tuijottaisivatkin, niin tuskinpa asiaa huomaisin, jos he käyttäytyisivät muuten ihan tavallisesti.

Lapseni ovat 17-22 vuotiaat ja he ovat upeita ihmisiä. Heidän ystävänsäkin ovat todella ihania nuoria ja heidän kanssaan on aina mukava jutella kaikesta. Nuoret ovat fiksuja ja heidän kanssaan voi jutella lähes kaikesta. Heillä on hyvä huumorintaju ja he ovat auttavaisia ja avoimia niille, jotka ovat ystävällisiä heitä kohtaan.

Vierailija
8/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on katu-uskottavia kun ovat naama väärinpäin.

Vierailija
9/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eivät mulkoile vaan pikemminkin vaikuttavat hieman pelkäävän. Asiaan toki vaikuttanee se, että olen yli 180-senttinen mustiin pukeutuva mies.

Höpsistä vaan paapparukka.

Vierailija
10/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen oma ilmeesi on ja miksi kyyläät muiden ilmeitä?

Vierailija
11/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon yli? Sentti ei riitä. 

Vierailija
12/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Niin kauan kun saan kulkea rauhassa, en kiinnitä huomiota muiden naamoihin.

Vierailija
13/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella paikkakunnalla asut ap? Uskon, että tällä on väliä. Helsingissä hyvillä alueilla ei mun mielestä toljoteta noin mutta jos menee johonkin kurjaan lähiöön tai pienelle paikkakunnalle, ihmiset saattaa möllöttää. Voivat luulla sua saman ikäiseksi ja ihmettelevät kuka oikein olet.

Vierailija
14/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt mulkoilevat kaikkia vihaisesti. Etkö muista omia teiniaikojasi?

Vierailija
15/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin intensiivisesti tuijottele teinejä(kään) kävellessäni ihmisten ilmoilla, mutta

teinien perusilmehän on ilmeetön, kuuluu tuohon vaiheeseen.

Ap:n pään sisällä spekuloidaan joutavuuksia.

Vierailija
16/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, mutta en välitä. Kuuluu siihen teiniangstiin. Kyllä ne siitä rauhoittuu.

Vierailija
17/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kolme teiniä ajeli jollain sähkövehkeellä kolme päällä, vilkuttivat ja hihkuivat että on kesäloma, jee! Toivotettiin hyvää kesälomaa:D

Varmaan joitakin ärsyttää tällainen huonokäytöksinen mesoaminen. Minä tulin hyvälle tuulelle toisten riemusta.

Vierailija
18/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen oma ilmeesi on ja miksi kyyläät muiden ilmeitä?

Naama peruslukemilla. Olen kuulemma ystävällisen näköinen ja mummot tulevat juttelemaan minulle missä kuljenkin. En kyylää, mutta väkisin tulee katsottua jos lauma teinejä kulkee kadulla yhtenä rintamana valmiina tönimään minut kumoon. He eivät anna tilaa vastaantulijoille.

Vierailija
19/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on katu-uskottavia kun ovat naama väärinpäin.

Tämä. Joskus joku teinilauma tulee jopa aukomaan päätään. Kai se on helppo ottaa uhriksi tällainen pienikokoinen heiveröinen nainen.

Vierailija
20/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso teinejä, joten en tiedä.